با عرض سلام اومدم خدمتتون با معرفی بازی sky:children of light که میتونه توی این روزها حسابی کمکتون کنه.

بازم سلام به شما مخاطبان گل (ارسطو عامل). شندم این روزا خیلی حوصلتون داره سر میره. اشکال نداره خدا بزرگه و یه راهی میزاره جلوی پای بندگانش.امروز میخوام یکی از اون راه ها رو بهتون نشون بدم.با ما همراه باشید.

بازی sky:children of light یه بازی سرگرم کننده پازلی هست که شما باید داخل این بازی به اکتشاف راز ها بپردازید تا بتونید بازی رو جلو ببرید.هم میتونین تک نفره بازی کنین.هم دو نفره.هم سه نفره.هم ده نفره.هم صد نفره.هم بیشتر.


معرفی پنج بازی سرگرم کننده موبایل برای ایام قرنطینه ؛ سرگرمی هم آرزوست!

از دوال سنس کنترلر پلی استیشن 5 رونمایی شد ؛ غول از درون، فرشته از بیرون! 

بهترین انیمه‌ها برای گیمرها Gamer’s که حتماً باید آنها را تماشا کنید ! بخش اول


نگاه اجمالی

بازی sky:children of light از شرکت thatgamecombany که همون توسعه دهنده‌ی بازی هایی که منتقدان تحسینشون میکنن مثل flower و journey ساخته شده.بازی sky تجربه‌ای نزدیک به journey رو به شما میده.جایی که بازیکن در تلاشه که دنیای زیبایی رو کشف کنه تا بتونه داستان در حال تحول رو پیدا کنه.اونم از طریق گیم پلی این بازی که مبتنی و بر اساس پازل هست.sky بر خلاف journey یه بازیه که برای تمرکز بیشتر بر روی حالت مولتی پلیر ساخته شده.جایی که افراد بتونن به راحتی هرچه تمام تر با دوستاشون و یا حتی با غریبه‌ هایی از سراسر دنیا به بازی بپردازن تا پازل های بسیاز زیاد این بازی رو حل کنن و ازش لذت ببرن.نسخه کودکان sky در هفته‌ی گذشته برای ios منتشر شد و در آینده هم برای اندروید میاد و شما میتونین همین الان تو play store این بازی رو تهیه کنید.

اگه تریلر رو دیدین،به سرعت متوجه میشین که sky:children of light یه بازی زیباست که عکس ها و تصاویر قشنگ و موسیقی آرامش بخش داره.sky مثل بقیه‌ی بازیای موبایل که انجامشون دادین نیست.نمیشه مثل بعضی از بازی های کنسول،اونو هک کنید.هر بازیکنی میتونه در سفر به دنیای سه بعدی و شگفت انگیز بازی با سرعت مورد نظر خودش سفر کنه.

علاوه بر اینکه میتونین این بازی رو تیمی و بصورت مولتی پلیر انجام بدین،میتونین هم انفرادی بازی کنید.ولی بنظر من که هف هشت ده تا پیرهن کمتر بیشتر از شما پاره کردم،این بازی رو تیمی و با دوستاتون بازی کنید.چرا؟چون بیشتر می‌چسبه دیگه.کی حوصله داره تک نفری بازی معمایی حل کنه؟

باید عقل ها رو گذاشت روی هم،طور دیگه ای بازی کرد.تو این بازی،اکتشافات مهم هست و شما با دونستن اونا میتونین رازهای پنهان رو کشف کنین.اونایی که وقت بیشتری رو صرف کاوش داخل بوته ها و علف ها میکنن،طبیعتا پاداش بیشتری میگرین.

چندتا نکته

ما هنور نمیدونیم که چطوری قراره از راه این بازی در اندروید،درامد زایی صورت بگیره.ولی اگه به لیست فروشگاهای اپل نظری افکنید،میبینین که sky:children of light برای ios رایگانه و شامل خرید های درون برنامه‌ای هستش که تا 49.9 دلار هم میرسن که شامل یه سیستم گذر از فصل میشه.اما همونطور که گفتم،هنوز نمیدونیم که چطوری قراره تو نسخه‌ی اندرویدش درامد زایی بشه.

در طول آخر هفته،مدتی صرف بازی sky:the children of light تو ipad pro خودم کردم و با اطمینان میتونم بگم که این یه بازی کاملا محکمه که هم بشدت متکی بر گیم پلی مشارکتی مبتنی بر اکتشافه و هم در عمل خیلی جذاب و لنگه‌ست.بنظر میرسه که بازی علاوه بر اینکه خرید های درون برنامه‌ای داره،متعادل هم هست تا همه‌ی بازیکنا(چه اونایی که پول خرج بازی میکنن و چه اونایی که نمیکنن)بتونن اوقات خوبی رو در کنار هم داشته باشن.پس بنابراین اگر که این برای شما خوبه و خوشتون اومد،میتونین بازی رو تهیه کنید و لذت ببرید.مخصوص ایام قرنطیه‌ست.

بازی sky:children of light به عنوان نسخه‌ی آزمایشی در دسترس است.

ما به تازگی فهمیدیم که نسخه آزمایشی sky:children of light به عنوان نسخه‌ی آزمایشی در play store در دسترسی زودهنگام(اولیه) قرار داره و در دسترس عموم هست.در حال حاضر هیچ توضیحی درمورد اینکه آیا واقعا برای تست عمومی منتشر شده یا نه نداریم.اگرچه،من بازی رو نصب کردم و میتونم تایید کنم که خوبه و کار میکنه.من متوجه شدم که OP6T من موقع بازی کاملا گرم میشه.بنابراین یه بازی‌ای هست که یه سری چیزا نیاز داره و اصطلاحا یک بازی خواستار هست.خب اما جای تعجب نداره.چون نسخه‌ی ios هم ipad pro من رو بعضی وقت ها خیلی گرم می کنه.نکته‌ی جالب اینجاست که این نسخه،یک لیست فروشگاه play جدا از لیست موجود در مقاله‌ی فوق هستش.ینی می تونه هر لحظه حذف بشه.با این حساب،نسخه‌ی اولیه دسترسی sky:children of light رو سریعا بگیرید و از اون استفاده کنید.

بازی sky:children of light در ماه آوریل رسما برای اندروید منتشر خواهد شد.

چند ماهی می گذره که چیزی از تیم پشتیبانی نسخه اندرویدی sky:children of light نشنیدیم.آخرین چیزی که شنیدیم این بود:یک بازی آینده،مبتنی بر اکتشافات.یه لیست ثانویه برای این بازی تو پلی استور منتشر شده تا مردم بتونن بازی رو به عنوان نسخه اولیه و آزمایشی تست کنن.خب.امروز،حساب رسمی توییتر بازی اعلام کرد که این بازی توی یکی از روزهای ماه آوریل منتشر خواهد شد.(نخسته:خسته نباشید)البته تاریخ واقعی که باید در ماه آوریل به اون برسه،هنوز یه رازه و این فرصت رو فراهم میکنه که هر روز یه زمان جدید رو تعیین کنن و بگن که بله،فلان روز دیگه میاد.ینی هر روزی از ماه آوریل ممکنه باشه.

تو ماه مارس اعلام کردن که بازی sky:children of light در ماه آوریل رسما برای اندروید منتشر می شه.اون موقع ما دقیقا نمی دونستیم چه زمانی این بازی میاد.اما یه خبرایی به گوش می رسه که این بازی ظاهرا دیشب برای اندروید هم منتشر شد.بامداد امروز چند ساعتی بازی رو انجام میدم.

با اطمینان می تونم بگم که این یه اتفاق ارزشمنده که با OP7P من بدون عیب و نقص اجرا میشه.دقیقا مثل زمانی که من نسخه‌ی بتا رو در OP6T خودم آزمایش کردم.OP7P من مثل بقیه دستگاه ها داغ می کنه،اما عملکردش هیچوقت مختل نمیشه و به همین ترتیب فریمر من تمام وقت پایدار بود.همونطور که گفتم،این یه بازی خواستار هست و باید سیستم قوی‌ای داشته باشید.هرچه سخت افزارتون بهتر باشه،تجربه‌ی بهتری از بازی خواهید داشت.

در اکثر موارد، بازی sky:children of light مثل بقیه‌ی محصولات thatgamecompany انجام میشه.چون که الهام گرفته از بقیه‌ی محصولات این شرکت مثل journey و flower هستش.من این بازی رو به عنوان یه تجربه‌ی آرامش بخش توصیف میکنم و باز هم میگم که اکتشافات،نقش کلیدی رو در این بازی دارن.این نکته رو هم یجایی داشته باشین که بازی این بازی یه بازی آنلاینه که میتونین با دوستاتون یا بازیکن تصادفی دور هم جمع بشین و بازی کنین.

بنابراین دو نفره راحت تر از یه نفره خواهد بود.چونکه میگن چهار تا چشم بهتر از دوتاست.و شیشتا بهتر از چهارتا.و هشتا بهتر  از شیشتا.دیدین؟پس مولتی پلیرش بسی بهتره.بازی هم رایگانه و همه میتونن بازی کنن.دیگه چی میخواین؟ولی خب خرید های درون برنامه‌ای هم داره که گرونترینش 49.9 دلاره.اینم بگم که این چیزایی که قابل خریدن هستن،ضروری نیستن.اما خب بهتون کمک میکنه سریعتر بازی رو جلو ببرین‌.

درکل،بازی sky:children of light یه درگاه با کیفیته.اگرچه یه بازی‌ خواستار هست و سیستم قوی‌ای میطلبه،اما یه خوبی هم داره و اونم اینه که آنلاین و رایگانه.به این معنی که همه میتونن بدون خرج کردن یه پول سیاه هم بازیش کنن.بنابراین اگر که مشتاق هستید،پیشنهاد میکنم که بازی sky:children of light رو از پلی استور تهیه کنید و از بازی کردنش لذت ببرید.

ممنون که توجه کردید‌ ، خوشحال میشم نظر شما رو هم راجع به این بازی جذاب بشنوم!