با این 5 ماده به جنگ سموم بدنتان بروید ! با این 5 ماده به جنگ سموم بدنتان بروید !با این موادغذایی که به رژیم خود اضافه خواهید کرد ، می توانید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کرده و از سالم بودن اعضای بدن خود اطمینان حاصل کنید.بدن انسان به دلیل مصرف برخی مواد غذایی ، دخانیات ، نوشیدنی های الکلی و…. نیاز به پاکسازی و دفع سموم دارید.برای پاکسازی و سم زدایی بدن نیاز به روش های عجیب و غریب ندارید ، فقط کافی است این مواد غذایی را به رژیم روزانه خود اضافه کنید ، اما این مواد کدامند ؟

با این 5 ماده به جنگ سموم بدنتان بروید

لیمو

از آنجا که  لیمو ، مملو از ویتامین C و سایر آنتی اکسیدان ها است ، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و بدن را از سموم پاک می کند.هنگام مصرف مرتب ، از سلامت کبد و کیسه صفرا محافظت می کند و روند هضم را بهبود می بخشد. نوشیدن یک لیوان آب ولرم با لیمو برای سلامتی کلی بدن شما عالی است.


همچنین بخوانید :


جعفری

به لطف مؤلفه های ضد التهابی ، آنتی اکسیدان های بالا و فلاونوئیدها ، کلیه ها ، کبد و دستگاه گوارش را تمیز می کند.از همین رو سعی کنید که حتما این سبزی را در رژیم غذایی تان جای دهید.

گوجه فرنگی

 گوجه فرنگی سرشار از ویتامین C است و  از سلامت قلب محافظت می کند.همچنین منبع قدرتمند لیکوپن است که به جلوگیری از آسیب رادیکالهای آزاد کمک می کند.

مارچوبه

مارچوبه به از بین بردن مواد سمی از بدن از طریق ادرار کمک می کند.این ماده حاوی بسیاری از مواد مغذی مهم است.که برای سلامت و سم زدایی بدن بسیار مفید است.

انگور

انگور پر از آنتی اکسیدان ها یی است که به هضم غذا ، بهبود عملکرد کبد ، تمیز کردن خون و بافت ها ، تنظیم کلسترول کمک می کند.می توانید آن را تازه یا خشک شده میل کنید.اگر مشکل قند ندارید ، می توانید روزانه نصف کف دست کشمش مصرف کنید.