گلکسی 10 لایت سامسونگ: محصولی جدید از کمپانی سامسونگ ارائه خواهد شد!

گلکسی 10 لایت سامسونگ رو نمایی خواهد شد. گفته شده سامسونگ به صورت رسمی از گلکسی های اس 10 و نوت 10 رونمایی خواهد کرد.

تا به حال قیمتی برای این پرچم داران گلکسی کمپانی سامسونگ قیمتی در نظر گرفته نشده است. هم چنین تا به حال اعلام نشده است که این محصولات در چه کشور هایی به فروش خواهند رسید.

هر چقدر قیمت محصولات پایین تر باشد ، سخت افزار های داخلی به کار رفته در هر دو محصول کمتر خواهد بود. هر چند بعضی از خصوصیات حتی با قیمت پایین هم ثابت می مانند.

این گوشی ها دارایی ویژگی های خاصی هستند مانند صفحه زمینه 6.7 اینچی، رنگ هایی با کیفیت سوپر آمولد و رزولوشن 2400 ₓ 1080 پیکسل. هم چنین هر دوی این گوشی ها مجهز به دوربین جلویی مرکزی هستند.



این گوشی ها دارای باتری هایی با قدرت 4.500 بوده ، 6 یا 8 گیگابایت فضای رم داشته و 128 گیگابایت هم فضای ذخیره خارجی دارند.

در هر دو دستگاه تنظیمات سه گانه برای دوربین پشتی وجود دارد هرچند که این تنظیمات برای دوربین ها ممکن است متفاوت باشد. این گوشی ها با اندروید 10 به بار عرضه می شوند.

سامسونگ گلکسی اس 10 و خصوصیات ویژه اش

این گوشی ها مجهز به پردازشگر 4 هسته ای اسنپ دراگون هستند.

«ورج» گزارش کرده است که این گوشی ها دارای دوربین های اصلی  با کیفیت 48 مگا پیکسل بوده و مجهز به دوربین های لرزه گیر با کیفیت اُ آی اُس هستند.

دوربین های لرزه گیر دارای کیفیت 5 مگا پیکسل ،مکرو بوده و  دوربینی با لنز گسترده است.



سامسونگ گلکسی نوت 10 و خصوصیات ویژه اش

گلکسی 10 لایت سامسونگ

گلکسی نوت 10 مجهز به قطعه ی چیپ 8895 ساخته شده توسط خود سامسونگ است.

وضوح دوربین پشتی 12 مگا پیکسل بوده و دارای سنسور اصلی با کیفیت 12 مگا پیکسل و  لنز گسترده است. این گوشی ها هم چنین مجهز به دوربین های تله فوتو با کیفیت 12 مگا پیکسل هستند.

در این گوشی ها مانند مدل های قبلی مداد های اِس تعبیه شده است.  هم چنین این گوشی ها در رنگ های لیزری درخشان، لیزری سیاه و لیزری قرمز در دسترس خواهند بود.