بعد از تماس های تلفنی از استرس خود کم کنید !

فیدجت اسپینر بدون شک یکی از همه گیرترین پدیده های سال های اخیر بوده و در تمامی کشورهای دنیا به فروش رسید، از فروشگاه های اسباب بازی فروشی گرفته تا دستفروش های خیابانی همه اسپینر می فروختند،حتی بازیگران و چهره های معروف نیز برای تبلیغات خود اقدام به تولید فیدجت اسپینر با نام یا عکس خود کردند. برای مثال گروه Arcade Fire آلبوم خود را بصورت فلش مموری بر روی یک اسپینر قرار داد و آن را با قیمت 109 دلار بفروش رسانید.! و حالا نوبت موبایل فیدجت اسپینر است !!!

یک کمپانی هنگ کنگی با نام Chilli International موبایلی را تولید کرده که فیدجت اسپینر نیز هست. این موبایل فیدجت اسپینر دارای صفحه نمایشگر رنگی 1.4 اینچی است، حافظه داخلی 32 مگابایت که قابلیت ارتقاع تا 8 گیگ را بوسیله کارت حافظه MicroSD دارد، این گوشی هوشمند نیست و از هیچ اپلیکیشنی پشتیبانی نمی کند ولی قابلیت مرورگری در اینترنت و بلوتوث را دارد.

موبایل فیدجت اسپینر

اسپینر ها درواقع برای کاهش استرس و اضطراب طراحی شده اند ، پس اگر شما بعد از گفتگوی تلفنی دچار اضطراب یا استرس شدید می توانید با استفاده از موبایل فیدجت اسپینر استرس خود را کاهش دهید. این گوشی فعلا فقط در بازار هند موجود است و قیمت حدود 20 دلار دارد و در 6 رنگ قابل دسترس است.

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید