اکثریت ما بارها این سوال را پرسیده ایم ، فردا سر کار چی بچوشم ؟ مهمانی چی بپوشم ؟ و سوال هایی از این قبیل و اکثریت با جواب هیچ چیزی برای پوشیدن ندارم !

شیک و صاحب استایل بودن در این مواقع جزو سخت ترین کارهای دنیاست .و معمولا باعث حس سرخوردگی می شود.و در اکثر موارد بدون فکر کردن اولین لباسی که دم دستمان هست را می پوشیم و متاسفانه از شیک بودن بسیار دور می شویم .البته مشکل در نداشتن لباس در کمد نیست ،مشکل در ضعف ست کردن لباس ها با هم است مهمترین نکته در شیک بودن انتخاب صحیح لباس ها و ست کردن آنها با یکدیگر است.با چند پیشنهاد در مورد  مهمانی چی بپوشم آشنا شوید!!!

1-استفاده از شلوار های طرح دار

در درجه ی اول باید بگویم لباس های طرح دار بیشتری را در کمد لباسهایتان جای دهید.یا اگر ندارید حتما بخرید.زیرا به راحتی می توانید به عنوان مثال یک شلوار با طرح های راه راه را ب ایک تی شرت ساده  مشکی ست کنید. البته حتما نباید از تی شرت مشکی استفاده کنید اگر شلوار شما طرح دار است می توانید ،یکی از رنگ های موجود در آن را انتخاب کرده و با تی شرتتان ست کنید.اگر شما قصد رفتن به سرکار را دارید می توانید از طرح و رنگ های ملایم تر استفاده کنید.

2-استفاده از پیراهن جین

پیراهن جین به آسانی با هر لباسی ست می شود و همیشه باید در کمد لباس هایتان موجود باشد.اما استفاده ار آن در فصل تابستان به دلیل گرم بودن هوا توصیه نمی شود.پیراهن جین با شلوار و دامن های طرح دار نیز به خوبی ست می شود اما شما می توانید آن را با شلوار و دامن های ساده نیز استفاده کنید.برای اینکه هم اسپرت و هم شیک باشید بهترین گزینه است.پیراهن های جین در سال 2015 وارد بازار مد و فشن شد و همچنان نیز مد می باشد و فکر می کنم همه در کمد لباس هایشان پیراهن جین داشته باشند.

 

3-استفاده از پیراهن هایی با فرم A

با هر اندامی که دارید پیراهن هایی با فرم A را می توانید بپوشید.و باید در کمد لباس هایتان موجود باشد زیرا به راحتی می توانید آن را بپوشید و شیک باشید.پیشنهاد من استفاده از پیراهن هایی با فرم A  طرح دار و به اندازه ی زیر زانو است .زیرا می توانید با هر رنگ کفشی آنها را بپوشید.

4- استفاده از دامن های جین

دامن های جین نیز مانند پیراهن های جین ،به آسانی با هر لباسی ست می شوند.برای این منظور می توانید آن را با یک تی شرت ساده ی سفید یا پیراهن سفید بپوشید.علاوه بر آن می توانید   هم از کفش اسپرت و هم  از کفش کلاسیک استفاده کنید.

 

5- استفاده از شلوار جین های پاره

در سال های اخیر شلوار جین های پاره بسیار مد هستند و شما به راحتی می توانید آنها را با یک تی شرت یا پیراهن ساده ست کنید.شما می توانید استایل خود را با استفاده از صندل های پاشنه بلند کامل کنید.

6-استفاده از لباس های ست

در ماه های اخیر این سبک لباس ها بسیار در دنیای مد و فشن مورد استقبال قرار گرفته اند. شما می توانید از ست های طرح دار یا ساده استفاده کنید و به راحتی بدون دغدغه ست کردن آنها با لباس های دیگر از آنها استفاده کنید.

 

در ادامه بخوانید : با ۱۰ عادت روزانه زنان شیک پوش آشنا شوید !