آدریانا لیما

با قسمتی دیگر از بررسی استایل در خدمت شما هستم. در این مقاله به بررسی استایل آدریانا لیما خواهیم پرداخت.آدریانا لیما متولد 12 ژوئن 1981 است.او یکی از معروف ترین مدل ها در جهان است.ما در این مطلب قصد داریم شما را با استایل آدریانا لیما آشنا کنیم :

1-آرایش

آدریانا لیما علاقه دارد که صورت او درخشان باشد و برای این منظور از ترکیب bb کرم با پرایمر استفاده می کند.او در ادامه برای آرایش چشمان خود از سایه تیره رنگ در پشت چشم و ریمل برای برجسته کردن چشمان خود استفاده می کند.او به جای استفاده از هایلایتر رژگونه برنزه و سرخ را با یکدیگر ترکیب می کند و بدین ترتیب خطوط صورت خود را برجسته می کند.تقریبا می توانیم بگوییم این آرایش ثابت اوست و تنها تفاوت را با تغییر رنگ رژ انجام می دهد.

 استایل آدریانا لیما

2-لباس های ساده

آدریانا لیما همیشه با لباس بسیار شیک بر روی فرش قرمز قدم می گذارد ولی در زندگی روزمره خود ترجیح می دهد از لباس های ساده و راحت استفاده کند.

3-موهای طبیعی

مانند لباس ها او در مدل موها نیز دنبال سادگی است.آدریانا لیما برای حالت دادن به موهای خود قبل از خواب آن ها را می بافد و بدین ترتیب به موهای خود حالت می دهد.

 استایل آدریانا لیما

4-فرش قرمز

استایل آدریانا لیما در فرش قرمز و مهمانی های مهم استفاده از لباس های براق است .و به این ترتیب زیبایی خود را چند برابر می کند.

5-ورزشی

آدریانا لیما یک ورزشکار حرفه ای است و این کار را به طور جدی انجام دهد. استایل او هنگام ورزش نیز بسیار ساده است.در کل می توان گفت که سادگی جزو جدایی ناپذیر اوست.

همچنین بخوانید :

بررسی استایل خیابانی ؛ هایلی بالدوین !

چگونه ترند و خوش استایل دیده شویم ؟

بررسی استایل ؛ ویکتوریا بکهام !