استایل ایرینا شایک !با قسمتی دیگر از بررسی استایل همراه شما هستیم.ما در این مقاله قصد داریم استایل یکی از سوپر مدل های جهان یعنی ایرینا شایک را بررسی کنیم.ایرینا شایک متولد 6 ژانویه 1986 شوروی است.مادر او یک معلم پیانو و پدرش در معدن کار می کرد.او در سن 9 سالگی وارد مدرسه موسیقی شد و به مدت 7 سال در آنجا تحصیل کرد.او در 14 سالگی پدر خود را از دست داد.او بعد از اتمام دبیرستان همراه با خواهرش به مدرسه زیبایی رفتند و این تصمیم آغاز موفقیت و شهرت او بود.

رژ لب قرمز جز جدایی ناپذیر اوست.

ایرینا شایک نیز مانند بسیاری دیگر از بانوان به رنگ رژ قرمز علاقه دارد و جز جدایی ناپذیر استایل اوست.البته باید اشاره کنیم که انتخاب با توجه به نوع رنگ پوست انتخاب کاملا صحیحی است.

استایل ایرینا شایک

عدم استفاده از رنگ های زیاد

ایرینا اغلب ترجیج می دهد که از رنگ هایی مانند سفید ، مشکی ،قرمز و یا رنگ های متالیک در استایل خود استفاده کند.و کمتر دیده شده که از دیگر رنگ ها چه در استایل روزانه خود و چه در استایل مهمانی ها استفاده کند.


همچنین بخوانید :


راحتی در استایل خیابانی 

راحت بودن در استایل خیابانی یک از مهم ترین جزئیات استایل اوست.او اغلب در استایل های خیابانی از کفش های ورزشی و لباس های راحت استفاده می کند.

استایل ایرینا شایک

آرایش ملایم

ایرینا شایک نیز مانند بسیاری از تاپ مدل های جهان در استایل خود آرایش های ملایم را ترجیح می دهد.و خیلی کم پیش می آید که در استایل روزمره او را با آرایش های غلیظ مشاهده کنید.

استایل ایرینا شایک

او نیز به ترند موهای کوتاه پیوست

ایرینا شایک نیز پس از زایمان دخترش به ترند موهای کوتاه پیوست و موهای خود را کوتاه کرد.البته باید اشاره کنیم که با توجه به زیبایی و طبیعی بودن صورت او ،این انتخاب وی مورد توجه بسیاری از طرفدارانش قرار گرفت.

استایل ایرینا شایک

ورساچه برند موردعلاقه اوست.

ایرینا شایک چه در استایل خیابانی و چه بر روی فرش قرمز ترجیح می دهد از برند مطرح ورساچه استفاده کند.او که رابطه صمیمی با دوناتلا ورساچه دارد همیشه به عنوان یک مدل برای تازه ترین طرح های برند ورساچه دیده می شود.

با یکدیگر نگاهی به دیگر استایل های زیبا ایرینا  بیاندازیم :

استایل ایرینا شایک

استایل ایرینا شایک

استایل ایرینا شایک

استایل ایرینا شایک

استایل ایرینا شایک

استایل ایرینا شایک