بررسی استایل هدی زین العابدین ! دوستان عزیز وارونه ای ما از این به بعد تصمیم گرفتیم یک بخش به بررسی استایل بازیگران محبوب ایرانی اختصاص بدیم.اولین بررسی استایلمون مربوط به هدی زین العابدین عزیز یا گیسو سریال کرگدنه . بیایین با همدیگه نگاهی به استایل هدی عزیز داشته باشیم :

بررسی استایل هدی زین العابدین

می توانیم بگیم که هدی عزیز یکی از خوش تیپ های دنیای فیلم و سریاله.ما همیشه او را با استایل های متفاوت و خاصش در جشنواره های گوناگون می بینیم.به نظرم یکی از دلایل خوش تیپ بودن هدی اینه که استایل خاص خودش داره و برای استایلش وقت می ذاره به عنوان مثال استایل او را در جشنواره فیلم فجر امسال ببینین :

بررسی استایل هدی زین العابدین

طراح  لباس او در این جشنواره خانم المیرا نوری است. که در اکران فیلم سینمایی طلا نیز ، طراح لباسش بوده .

بررسی استایل هدی زین العابدینباید بدون اغراق بگم که واقعا رنگ سیاه بسیار به هدی عزیز می آید و ما خیلی خوشحالیم که این بازیگر جوان سینمای کشورمان می تونه در عین سادگی و خاص بودن شیک نیز باشه و کاش بقیه بازیگرانمون هم کمی برای استایلشون هزینه کنند و یا از طراح لباس کمک بگیرند.بگذریم ….


شاید برایتان جذاب باشد :


هدی زین العابدین خوب می دونه که با توجه به سنش و کمک از حرفه اش و توجه به مد و استایل روز چجوری لباس بپوشه .یکی دیگه از استایل های ساده و شیک او در اکران خصوصی فیلم چهار راه استانبول که به خوبی رنگ مشکی را را با رنگ سبز تلفیق کرده البته استایلیست او در این اکران نیز خانم نوری بوده و با توجه به استایل قبلی می تونیم بگیم که هم خانم نوری و هم هدی به شلوارهای از بالا گشاد علاقه دارند که این نوع شلوارها انتخاب مناسبی برای اینکه شما  قد بلندتر دیده شوید.

بررسی استایل هدی زین العابدین در کل باید بگیم که هدی زین العابدین یکی از جوان های با استعداد کشور عزیزمونه که خوب بلده چی بپوشه تا در عین سادگی شیک و مجلسی باشه.اگر شما هم نظری در مورد استایل بازیگران محبوب تون دارین با ما درمیان بذارین.