تو این قسمت همچی خر تو خر میشه و داستان به شدت پیچیده !

سلام بکس علاقه مند به بخش انیمه مخصوصا بررسی انیمه ، امیدوارم حالتون خوب باشه ، با بررسی قسمت دوازدهم فصل چهارم انیمه Attack on Titan همراهتون هستم. این قسمت نسبتا قسمت نابی بود هیچ اطلاعاتی به ما داده نشد چز کلی شک و سوال بی جواب و به نظرم همین موضوع داستان و فصل چهارم رو جذاب تر کرده!شما میتونید بررسی قسمت های قبل رو هم مطالعه کنید اگر احیانا این کار رو نکردید!


یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید


گرافیک این قسمت بدکی نبود گرچه تو فریم هایی که کلوز آپ نبود تو طراحی دقت کمتری شده بود که خب احتمال زیاد استودیو مپا داره انرژی رو میزاره برای جنگ بزرگ و آرک پایانی بخش اول داستان! کارگردانی هم خوب بود ، موسیقی هم خیلی عالی بود به غیر اون بخش هایی که حماسی میشد مثلا اونجایی که کونی و به میکاسا شک کرده بود و هانجی اومد رفت بالا منبر و چند جای دیگه اما بقیه بخش ها عالی بود مخصوصا اونجا که ارن داشت از تپه بالا میرفت اون سکانس کلا همچی پرفکت بود.

راجع قسمت دوازدهم فصل چهارم انیمه اتک آن تایتان به اندازه کافی صحبت کردم. بحث کش نمیدم و ازتوت دعوت میکنم در ادامه ویدیو بررسی قسمت دوازدهم فصل چهارم انیمه Attack on Titan رو تماشا کنید. اگه لود نمیشه از کانال یوتوب وارونه ببینیدش.