سلام خدمت همه رفقای انیمه با بررسی قسمت دوم الی چهارم انیمه Beastars در خدمت شما هستم. شما میتونید بررسی قسمت قبل رو از اینجا بخونید. تو این سه قسمت اخیر شاهد اتفاقات جالبی بودیم که در ادامه راجع بهشون صحبت میکنم. موسیقی همه به شدت عالی هستش ! انیمیشن هم جذاب و عالی هستش اما بعضی وقت ها انیمشن 3D خیلی تو مخه مخصوصا اون پرچمای بالای ساختمونا ! کارگردانی حرف نداشت ! داستان همه که به شدت عالی بوده و پیچیدگی های زیادی داره !

نکته جالب راجع به این انیمه تمرکزش روی مفاهیم روانشاسی و روانشناختی هست ! به چالش کشیدن مفاهیم پایه ای و اصلی مثل قوانین ، الزام وجود قوانین ، قانون شکنی ، مبارزه با نفس ، کنترل غریزه ، انواع اقسام ترس ها و فوبیا ها و میون این همه شلوغی محور اصلی داستان رابطه عاطفی و عاشقانه غریبی بین شکار و شکارچی یا گیاهخوار و گوشت خوار هستش! اونم چه شخصیت هایی ! دو تا از منفورترین و تنهاترین شخصیت های داستان!

از قسمت دوم هم اوپنینگ انیمه به نمایش دراومد! که خیلی جذاب بود برخلاف خیلی از انیمه ها که از خود محتویات انیمه اینترو یا اوپنینگ رو میسازن، تیم استودیو اورنج برای این انیمه از یک اوپنینگ اختصاصی استفاده کردن ! استاپ موشن عروسکی خیلی خیلی ناب که همراه شده با موسیقی  Wild Side از گروه ژاپنی Ali (اسم عربی برای گروه ژاپنی هم خودش عجیبه) ، نکته جالب تر اینه که اندینگ ترکیبی از محتوای داخل انیمه و انیمیشنی مرتبط با حال و هوای انیمه هست که از قسمت 2 به بعد هر اندینگ دارای انیمیشن و موسیقی متفاوتی هستش !!! من در ادامه اسم آهنگ های پخش شده در این سه قسمت رو براتون قرار میدم.

موسیقی اندینگ قسمت دوم » (Le zoo” by YURiKA (ep 2
موسیقی اندینگ قسمت سوم » (Nemuru Honnou (眠れる本能)” (ep 3
موسیقی اندینگ قسمت چهارم » (Marble” by YURiKA (ep 4

بریم سراغ بررسی قسمت دوم الی چهارم انیمه Beastars .قبل مطالعه بررسی مطالب زیر رو هم یه نگاهی بکنید »

 


با بررسی قسمت دوم الی چهارم انیمه Beastars همراه من باشید

بررسی قسمت دوم انیمه Beastars

خب خب تنها حرفی که میتونم بزنم اینه که پشماااااام !!!

عجب انیمه نابی، ها ؟

تو قسمت دوم همونطور که به نظر می رسید متوجه این موضوع میشیم گه لگوشی درگیری شدیدی با غرایز وحشیش داره و دائما با هیولای درونش در حال مبارزه و جدال هست چیزی که لوئیس سنپای هم از همون قسمت اول تا به الان چندین بار بهش اشاره کرده بود.

نمایش مبارزه لگوشی با نفس خودش فوق العاده بود.! زخمی کردن هارو و توصیف همه احساساتش در اون لحظه به شدت جذاب بود!

جدا از داستان لگوشی و هارو که شخصیت های اصلی هستن! داستان های ریزو زیر پوستی هم در حال رخ دادن هست. از درگیری های دانش آموزان بگیر تا قاتلی که هنوز معلوم نیست کیه !

اما لگوشی هم قاتل نیست ! 

اما چیزی که واقعا پشم ریزون بود وضعیت هارو بود !

هارو یک روسپی هستش !

بررسی قسمت دوم الی چهارم انیمه Beastars

من به همون اندازه که لگوشی پشمشاش ریخته بود تعجب کردم یه حدس هایی میزدم اما اصلا فک نمیکردم داستان این باشه !

اما علامت سوال بزرگی که رو سرمه برای اینه که دلایل رفتار هارو چیه ؟ در وهله اول چیزی که به ذهن میرسه پول میتونه باشه !

بررسی قسمت دوم الی چهارم انیمه Beastars

اما مسئله جدی تر پشت پرده هست که به احتمال زیاد مرتبط میشه به گذشته هارو و اتفاقاتی که براش افتاده ! همچنین دلایل روانی هم میتونی جزئی از این داستان باشه !

جدا از این موضوع هارو دختر به شدت جذاب و مهربونی به نظر میرسه. کسی که همه زمانش رو صرف نگهداری از گلها کرده و اونارو مثل بچش میدونه !


بررسی قسمت سوم انیمه Beastars

لگوشی بی نظیره !

شما رو نمیدونم اما من به شدت از لگوشی خوشم میاد، شخصیت به شدت عجیبی هستش ! باهوش ، قوی و از همه مهمتر به شدت احساسی!

رفتار لگوشی با هارو خیلی عالی بود! لگوشی از خجالت داشت آب میشد طوری که هارو هم از این رفتار لگوشی خنده ش گرفته بود ! تو این سکانس هم ما هم هارو شاهد رفتاری متفاوت و به شدت مودبانه از خطرناک ترین حیوون گوشتخوار بودیم ! کسی که همین شب قبل این داستان داشت هارو رو میخورد!

با توجه به اوضاع مشخص میشه هارو کارش همینه و به نوعی خیلی ها اونو موجود خطرناکی میدونن که همه رو به دام خودش میکشه و ازشون سوء استفاده میکنه !!!

اما سوال اصلی که بوجود میاد اینه چرا هارو داره به روحش صدمه میزنه !؟

اما تمام اتفاقات باعث این نمیشه که لگوشی از هارو خوشش نیاد! در واقع لگوشی شیفته این دختر شده و هیچ اهمیتی نمیده هارو به چه اسمی شهرت داره بلکه بر این باور این دختر خیلی بیشتر و با ارزش تر از اینکه بخوای با یه اسم بی ارزشش کنی !!!

توجه به زبان بدن و هوش هیجانی هم به شدت قابل تامل هست ! رفتارهای اجتماعی و تعامل شخصیت و گونه های مختلف با هم به شدت جذابه . همچنین همونطور که حدسش رو میزدم هر کدوم از این حیونا گذشته خودشون رو داشتن که خیلی هم جالب نبوده و برای بعضی هاشون که کاملا سیاه و تاریک بوده! و هر کدوم از دانش آموزا یه رازی دارن!!!

علاوه بر این داستانا شاهد این بودیم که لوئیس سنپای با پای آسیب دیده یه اجرای خوب داشت و بعد مرخص شد ! خود خواهی و تکبر شخصیت لوئیس هم جالب توجه کلا این آدم موجود عجیبی هست و درک جالبی داره !


بررسی قسمت چهارم انیمه Beastars

خون دلیل همه بدبختی های لگوشی!

تو بررسی دو قسمت قبلی انیمه beastars کمتر راجع به تئاتر و اجرای نمایش شینیگامی صحبت کردیم ! تو این قسمت تمرکز اصلی داستان روی این اجرا بود جایی که بعد مصدومیت لوئیس بل قرار نقش ادلر رو بازی کنه و لگوشی هم جای بل رو به عنوان ویلن بگیره ! 

جاه طلبی و قدرت طلبی بل و صحبت هایی که میکرد نشان از مشکلات عظیم جامعه ای میده که گوشت خوارها باید دائما غرایزشون کنترل کنن و این کار بعد مدتی خسته کننده و غیر قابل تحمل میشه ! 

استفاده از خون خرگوش به عنوان دوپینگ و دراگ برای دوپینگ هم جالب بود، عصبانی شدن لگو هم جالب بود و دیگه مشخص شده لگوشی عاشق هارو شده ! 

اما مهمتر از همه وقتی بل میتونه خون گیر بیاره و اینجوری شاکی باشه از اوضاع موجود در نتیجه به راحتی میشه به هرکدون از گوشتخوارها به عنوان قاتل مشکوک شد! 

بررسی قسمت دوم الی چهارم انیمه Beastars

اما جذاب ترین قسمت داستان مبارزه لگوشی با بل بود مبارزه واقعی بین دو گوشت خوار آلفا ! اتفاقی که تو قسمت اول برای هارو افتاد اینبار توسط بل برای لگوشی اتفاق میوفته پارشدن تنش توسط یک گوشتخوار و درک شرایط ضعفی که براش اصلا جالب نبود! 

 

خب امیدوارم از بررسی قسمت دوم الی چهارم انیمه Beastars خوشتون اومده باشه لطفا شما هم نظرات و حدسیاتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.