با بررسی قسمت دوم فصل هشتم سریال گیم آف ترونز در خدمت شما هستیم. قسمت دوم گیم اف ترونز قسمتی که شاید از دید خیلی ها اروم و بی اتفاق بود ولی در باطن دعوت به ارامش بود برای دیدن جنگی که در تاریخ سینما و تلویزیون بی سابقه است.


همچنین بخوانید »

دعوتتون میکنم به بررسی قسمت دوم فصل هشتم سریال Game of Thrones 

تمام شخصیت هایی که نزدیک به یک دهه دنبالشون کردیم امروز به پایان داستانشون نزدیک میشن ،پایانی که خودشون و ما میدونیم که با یک تراژدی بزرگ همراهه ! شاید مهم ترین اتفاق این قسمت اگاه شدن دنریس از هویت واقعی جان اسنو باشه.

بررسی قسمت دوم فصل هشتم سریال گیم آف ترونز

زمانی که میفهمه تمام تلاش هاش برای رسیدن به تخت اهنین با وجود جان اسنو کسی که الان عشق زندگیش هم هست به باد رفته و انگار تو یک لحظه تبدیل به بزرگ ترین تهدید زندگیش شد، و هیچ کس نمیدونه که تو تراژدی بزرگی که ازش صحبت میشه دنی و جان اسنو می تونن چه نقشی داشته باشن شاید لحظه ای دنی میتونه زندگی جان اسنو رو نجات بده و این رو ازش دریغ می کنه یا جایی مقابل همدیگه قرار میگیرن .!

بررسی قسمت دوم فصل هشتم سریال گیم آف ترونز

یکی از مهم ترین سکانس های این قسمت طراحی نقشه برای مقابله با وایت واکر ها بود. جایی که ما نقشه ی جنگی رو میبینیم که برای رسیدنش لحظه شماری میکنیم. برن که نشونه های مرموزی رو بهمون میده و دوباره این تئوری رو برامون پر رنگ تر می کنه که با نایت کینگ ارتباط خاصی داره یا شاید خودش پادشاه شب باشه!!! این که نایت کینگ منو می خواد ،اگه منو نابود کنه انگار تمام ادم ها رو نابود کرده ،من خاطراتشم تمام این جمله ها یاداوری میکنه که برن چقدر نقش اساسی تو داستان داره و بازی تاج و تخت بر پایه ی شخصیت برن شکل گرفته!

بررسی قسمت دوم فصل هشتم سریال گیم آف ترونز

داستان از این هم فراتر میره زمانی که بارها به سرداب اشاره میشه. سردابه ای که قبرستان شماله و احتمالا نایت کینگ براش نقشه های خاصی داره.! زنان و بچه ها و تریونی که برای زنده موندن به سردابه فرستاده میشن غافل از این که خود سردابه میتونه مقصد اولیه ی نایت کینگ باشه برای بیدار کردن ارتش مردگان شمال.

بررسی قسمت دوم فصل هشتم سریال گیم آف ترونز

خط داستانی سرسی که همیشه متفاوت از بقیه عمل کرده و این بار تنها و جدا از تمام شخصیت های مهم سریال خونسرد ادامه میده. شاید نایت کینگ با دراگون و نیمی از ارتشش سرسی و سربازانش رو هدف قرار بده برای بزرگ تر کردن ارتش وایت واکری و حمله به شمال .!! 

و در نهایت شبی که تو قسمت دوم برامون ساخته شد.شبی که دوست نداشتیم تموم شه.شبی که میدونیم فرداش خیلی از شخصیت های مورد علاقمون رو شاید به بدترین شکل ممکن از دست میدیم .انگار نویسنده داشت بهمون می گفت که خوب نگاشون کنین چون فردا دیگه نیستن.

بررسی قسمت دوم فصل هشتم سریال گیم آف ترونز

شخصیت هایی که همین سریال یه کاری کرده بود که یه روزی ازشون بی نهایت متنفر شدیم و حالا کاری کرده که عاشقشون باشیم و نخوایم فردایی باشه که دیگه نبینیمشون و این معجزه ی گیم اف ترونزه 

بررسی قسمت دوم فصل هشتم سریال گیم آف ترونز

سانسا با گریجوی نوشیدنی میخوره.اریا میخواد بزرگ شه قبل از این که بمیره.. (هرچند خیلی ها از این سکانس استقبال نکردن از جمله خود من که فکر میکنم معصومیت و بچگی اریا برام جذابیت بیشتری داشت و ترجیح میدادم قبل ویران شدن همه چیز اریا همین طور باقی میموند)،گروهی که دور اتیش جمع شدن و سعی میکردن همدیگرو اروم کنن…تیریون و جیمی اروم گرفتن و هیچ شباهتی به روزای قبلشون ندارن.

[megadesc]

  • تورموند که اون قدر با دیالوگ های کوتاهش دلبری میکنه و یه جورایی مطمئنمون می کنه که قسمت بعد از دستش میدیم.

  • آوازی که از پادریک میشنویم که قصه ی عشق تارگرینی رو برامون روایت میکنه و به نظرم هم گذشته رو شرح میده هم اینده ای که در پیشه .!

[/megadesc]

بررسی قسمت دوم فصل هشتم سریال گیم آف ترونز

و در نهایت شخصیت مورد علاقه ی خیلی ها در گات که بین این همه زن ستیزی خودش رو در بین مردها جوری بالا اورده که خودشون قبول دارن که از هر شوالیه ای شوالیه تره !!! و صحنه ی فوق العاده ای که جیمی کسی که برین با این که عشق رو به معنای زنانش تجربه نکرده ولی احساساتی رو نسبت به جیمی تجربه می کنه که حتی خودش هم شاید نمیدونه اسمش رو چی بذاره و شاید یکی از تراژدی های قسمت بعد کشته شدن یکی از اون ها باشه.

قسمت بعدی شاید قسمتی باشه که واسش پونصد روز انتظار کشیدیم.! نظر شما چیه ؟ لطفا نظرات و حدسیات خودتون رو در ارتباط با قسمت دوم فصل هشتم گیم آو ترونز با ما به اشتراک بگذارید.