بررسی قسمت سوم فصل دوم انیمه ری: شروع زندگی از صفر در دنیایی دیگر Re: Life in a Different World from Zero!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. با بررسی قسمت سوم فصل دوم Re:Zero از مجموعه مطالب بررسی انیمه Ri:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu همراه شما عزیزان هستیم. قسمت دوم از انیمه ری:زیرو Re:Zero نیز بسیار خوش ساخت بود اما مانند همیشه سوالات زیادی را باقی گذاشت. البته به بعضی از سوال های مخاطبین نیز جواب داد.

پایان بندی قسمت سوم Re:Zero نیز بسیار تعجب آور بود! در کل این قسمت بیشتر حول معرفی شخصیت های جدید پیچید و در نهایت با پایان بندی خود آینده ای نامعلوم را برای Re Zero رقم زد. البته اطلاعات اندکی که ساحره طمع به سوبارو داد نیز جالب بود. همراه مجله اینترنتی وارونه بمانید تا تمام بخش های انیمه را مورد بررسی قرار دهیم!


نکاتی که قبل از خواندن بررسی بررسی قسمت سوم فصل دوم Re:Zero سوبارو به مهمانی چای ساحره دعوت می‌شود باید به خاطر بسپارید!

1_ در صورت علاقه، شما می‌توانید، به کانال نماشای، کانال یوتوب و کانال اینستاگرام ما مراجعه و آن ها را دنبال کنید. یا برای اطلاع رسانی بهتر، نوتیفیکیشن سایت رو فعال کنید.

2_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل و بحث‌های بی‌خود خودداری کنید. تا مجبور نباشیم تا با شما و خودمان برخورد کنیم.

3_ در هنگام مطالعه، چشم های خود را از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا در این گرانی‌ها به عینک احتیاج نداشته باشید.

4_ یادتان نرود که ما در بررسی های قسمتی وارد لایه به لایه داستان می شویم! پس وجود برخی اسپویلر ها در این متن کاملا واضح است


مهمانی چای ساحره!

قسمت سوم درست از نقطه ای که قسمت پیشین تمام شده بود اغاز گشت. سوبارو که خود را در دشت وسیعی پیدا کرده بود با ساحره طمع هم صحبت شد. ظاهرا تمامی ساحره ها در دنیای ریزیرو به اندازه ساتلا خبیث نمی باشند. این موضوع برای آکیدنا نیز صدق می کند. در کل در این مکالمه کوتاه چیز زیادی دست مخاطب را نمی گیرد.

اول از همه آکیدنا اسامی و اعمال هفت ساحره را به سوبارو می گوید. و بعد از این نکته معلوم می شود که آکیدنا توسط ساتلا به قتل رسیده است و روحش در همین مقبره که به پناهگاه معروف است زندانی شده است. آکیدنا به سوبارو می گوید که جواب همه سوال هایش را می دهد اما سوبارو فقط می خواهد به جای اولش بازگردانده شود.


سوبارو به تنبلی تبدیل شده است!

آکیدنا درباره عامل جادوگری نیز توضیحاتی می دهد. حال که سوبارو پتلگیوس را کشته است عامل جادوگری او یعنی تنبلی به سوبارو منتقل شده است. به عبارتی دیگر سوبارو در حال حاضر قدرت گناه تنبلی را دارد. دلیل وارد شدن او به مقبره آکیدنا نیز همین عامل جادوگری می باشد. حال که سوبارو صاحب همچین قدرتی شده است. باید منتظر ماند و دید که چه زمانی قدرت استفاده از آن را به درستی پیدا می کند.

نکته جالب دیگر این ملاقات در اواخر آن بود که آکیدنا حافظه سوبارو را پاک کرد. البته به این موضوع به طور مستقیمی اشاره نشد اما با توجه به رفتار سوبارو معلوم بود که چیزی به خاطر نمی آورد. شخصیت آکیدنا نیز بسیار متفاوت تر از چیزی بود که به آن فکر می کردیم. او نه فرد بسیار ترسناکی بود و نه فرد بسیار شروری. در واقع با جواب دادن به سوالات سوبارو قصد کمک کردن به او را داشت. به نظر می رسد که آکیدنا در آینده داستان هم نقش به سزایی خواهد داشت.


گارفیل شخصیتی بی عصاب!

بررسی قسمت سوم فصل دوم Re:Zero

بعد از بازگشت سوبارو به او توسط فردی حمله می شود. این فرد همان گارفیل است که فردریکا درباره او هشدار داده بود. در همین حین سوبارو متوجه کالسکه امیلیا نیز می شود و آن وسط نبردی بین اژدهای زمینی سوبارو و گارفیل نیز صورت می گیرد. البته بعد از شنیدن نام فردریکا، گارفیل دست از حمله می کشد. با توجه به ظاهر و نژاد گارفیل و فردریکا بنده حدس می زنم که به نحوی با هم مرتبط می باشند.

همچنین در مجله وارونه علاوه بر بررسی قسمت سوم فصل دوم انیمه شروع زندگی از صفر در دنیایی دیگر Ri:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu بخوانید:

بعد از اینکه گارفیل دست از حمله به سوبارو می کشد آن ها را به سمت پناهگاه هدایت می کند. در واقع ماهیت پناهگاه بسیار متفاوت تر از چیزی بود که در ذهن ما ایجاد شده بود. این پناهگاه که در واقع همان آرامگاه آکیدنا است بیشتر حکم زندانی را برای نیمه انسان هایی که در آن زندگی می کنند دارد.


ماهیت واقعی پناهگاه!

بررسی قسمت سوم فصل دوم Re:Zero

هر نیمه انسانی که از هاله محافط پناهگاه عبور کند دیگر توان خارج شدن از آن را ندارد. تنها راه عبور از هاله شرکت در آزمون است. گارفیل و دیگر نیمه انسان ها هم روستائیان را نگه داشته اند تا رزوال موفق به شکست آزمون شود. ظاهرا رزوال در این آزمون شرکت کرده و به صورت جدی مجروح شده است. بعد از رسیدن به جایی که رزوال در آن نگه داری می شود مخاطبین دوباره با رام و رزوال ملاقات می کنند. رام هم مانند همه شخصیت های انیمه خواهر خود را فراموش کرده است و این وضع باعث می شود تا سوبارو بسیار ناراحت شود.

رزوال که شخصیت بسیار مرموزی است به سوبارو توضیح می دهد که تا زمانی که آزمون تمام نشود توان خارج شدن از پناهگاه را ندارند. نکته جالب دیگر ارتباط آکیدنا با خانواده رزوال می باشد. خانواده رزوال حق مالکیت زمین های پناهگاه را داشته اند برای همین رابطه ای با آکیدنا بر قرار کرده اند. به نظر می آید که رزوال احترام خاصی برای آکیدنا قائل می باشد. او حتی پس از صدا زدن آکیدنا با اسم ساحره طمع واکنش نشان می دهد. به نظر بنده ارتباط بیشتری بین رزوال و آکیدنا وجود دارد که در آینده شاهد آن خواهیم بود.


آزمونی برای خارج شدن از پناهگاه!

بررسی قسمت سوم فصل دوم Re:Zero

بعد از دیدن رزوال زخمی امیلیا تصمیم می گیرد تا در آزمون شرکت کند. این موضوع باعث می شود تا نظر روستائیان نسبت به امیلیا عوض شود. لحظه ای که امیلیا وارد مقبره می شود تا آزمون را پشت سر بگذارد اتفاقاتی می افتد که سوبارو را نیز به داخل مقبره می کشاند. سوبارو بعد از پیدا کردن امیلیای بی هوش ناگهان به دنیای خود منتقل می شود. این نکته به شدت غافل گیر کننده می باشد.

بعد از انتقال سوبارو به دنیای خودش ما با پدر سوبارو ملاقات می کنیم که ظاهرا رابطه صمیمانه ای با سوبارو دارد. نکته جالب تر از همه مکان هایی بوده است که سوبارو در آن هر دفعه احضار شده است. بار اولی که سوبارو به دنیای امیلیا احضار شد در یک مغازه بود اما در هنگام برگشت در تخت خواب خود بود. اگر زمان نیز در دنیای واقعی گذشته است پس چطور سوبارو سر از تخت در آورده است؟ باید منتظر ماند و دید که گذشت زمان در دو دنیا نسبت به هم چگونه است و چه چیزی باعث جابه جایی سوبارو شده است.


بازگشت سوبارو به دنیای خود!

بررسی قسمت سوم فصل دوم Re:Zero

سه قسمت از شروع انیمه گذشته است و ما هنوز شاهد اوپنینگی نبوده ایم. شاید سازندگان تصمیم گرفته اند به کلی اوپنینگ را حذف کرده و به زمان پخش انیمه بیافزایند. طراحی شخصیت های جدید همگی به زیبایی تمام انجام شده بود. ظاهر گارفیل و آکیدنا هر دو بسیار جذاب بود. همین رنگارنگ بودن طراحی انیمه ریزیرو بوده که از نظر بصری به آن زیبایی خاصی داده است.

با توجه به اینکه ما با نام ساحره ها در این قسمت آشنا شدیم انتظار می رود که در آینده شاهد همه آن ها باشیم. ظاهرا هر کدام از آن ها داستانی برای تعریف کردن دارد. گذشته آکیدنا با توجه به اینکه گفت پشیمان است نیز می تواند ربطی به ساحره حسادت داشته باشد. البته فعلا سوبارو در دنیای خود گرفتار شده است. به نظر می آید اپیزود های بعدی حول پیدا کردن راهی برای بازگشت به دنیای امیلیا می باشند. البته امیدوارم با خانواده سوبارو و نحوه زندگی او بیشتر آشنا شویم تا دلیل اینکه چرا هرگز قصد بازگشت به دنیای خود را پیدا نکرده بود را بفهمیم!


نظر شما درباره آینده داستان ریزیرو Re:Zero − Starting Life in Another World چیست؟ نظرات خود را با مجله اینترنتی وارونه در بررسی قسمت سوم فصل دوم Re:Zero به اشتراک بگذارید. همچنین توصیه دارم سایر بررسی‌های انیمه‌ای ما را دنبال کنید.