اگر خاطراتت برگرده می خوای چیکار کنی؟ هایسه!

با بررسی قسمت سوم فصل سوم انیمه توکیو غول در خدمتان هستم. قسمت سوم را می توان آرامش قبل از طوفان نامید. چرا که بر خلاف دو قسمت قبل درگیری خاصی اتفاق نمی افتد و روند داستان با سرعت نسبتا زیاد خودش به معرفی شخصیت های جدید و ارتباط آنها با یکدیگر می پردازد. در این کمی بیشتر به شخصیت سایکو یونه باشی پرداخته میشه، جوزو سوزویا (بالاخره با طراحی شخصیت جدید) رو در روی هایسه قرار می گیرد که رفتار دوستانه ی او با هایسه خیلی عجیب به نظر می آید.

شما می تونید بررسی قسمت به قسمت انیمه Tokyo Ghoul: re رو از مجله وارونه بخونید. 

روی هم رفته این قسمت رو نمی توان قسمت ویژه ی دانست، هدف قسمت سوم آماده کردن مخاطب برای قسمت چهارم و ادامه سریال است. که به نظر می رسد در قسمت چهارم، رویارویی هایسه با دوستان قدیمی، برایش کلی دردسر درست خواهد کرد …

در ادامه بخوانید » بهترین مانگاهای ترسناک که می توانند شما را به اوج هیجان برسانند! 

در ادامه با بررسی اتفاقات قسمت سوم Tokyo Ghoul:re همراه ما باشید.

بررسی قسمت سوم فصل سوم انیمه توکیو غول
Karren von Rosewald

قسمت سوم با معرفی کارن (Karren von Rosewald) و شو (Shuu Tsukiyama) شروع می شود. کارن لباس هایسه را به شو میدهد. او با غم و اندوهی فراوان به دنبال کانکی می گردد به نظر می رسد بعد از اتفاقات فصل دوم، در غیاب کانکی شو افسرده شده است و عاجزانه به دنبال سرنخی از او میگردد. در ادامه مجددا داستان درگیر نمایش اوریو و تغییر سطح کاگونه اش می شود و مشخص می شود او به دروغ به آریما اعلام می کند که هایسه با ارتقاء قدرت او موافقت کرده است. ( چیزی که ذهن مرا درگیر کرده تاکید بیش از اندازه داستان بر شخصیت اوریو است. گویا او شخصیت اصلی است و نه هایسه)

بررسی قسمت سوم فصل سوم انیمه توکیو غول

در ادامه ملاقات های هایسه با دوناتو، هایسه به درخواست دوناتو به دیدن او می رود. او از هایسه در ارتباط با حافظه اش سوال می کند. سوالی که شاید همه شما درگیرش باشید.” اگر حافظت برگرده چیکار می خوای بکنی هایسه؟” در ادامه دوناتو به غولی خاص اشاره می کند که برای او اهمیت ویژه ای دارد همچنین این غول قرار است نقش کلیدی را در بازگشت حافظه هایسه ایفا کند!!!

در ادامه بخوانید » استفاده از سمپل های موسیقی متن انیمه توکیو غول برای ساخت آلبوم امینم Kamikaze 

بررسی قسمت سوم فصل سوم انیمه توکیو غول

در جستجوی فندق شکن و دستگیری باند غول های درگیر با تجارت و قتل انسانها، هایسه و تیمش مجبور می شوند همانند دخترها لباس بپوشند و به باری بروند که فندق شکن در آنجا حضور دارد. تا بتوانند با فریب دادن او وارد حراجی بیگ ماما شوند. ( بیگ ماما / مادام، شخصی که جوزو برای سال ها در اسارت او بود و به نوعی جوزو آدم کش مورد علاقه بیگ ماما محسوب می شود…) ماتسوکی موفق می شود تا نظر فندق شکن را جلب کند و برای حراجی دعوت شود.

بررسی قسمت سوم فصل سوم انیمه توکیو غول

در بررسی هایی که در مرکز CCG انجام می شود، تصمیم گرفته می شود تا ماتسوکی و جوزو وارد حراجی شوند و سایر تیم ها در خارج از ساختمان از آنها پشتیبانی کنند. از سمت دیگر آیاتو (دوست کانکی و برادر توکا) از طرف گروه آئوگیری به عنوان بادیگارد بیگ ماما در این حراجی حضور خواهد داشت.

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه‌های گانگستری Gangsta که حتماً باید آن‌ها را تماشا کنید! 

رویارویی جوزو با بیگ ماما و هایسه با آیاتو در قسمت بعدی به شدت جذاب خواهد بود و به نظر می رسد در قسمت بعدی کانکی مجددا کنترل را به دست خواهد گرفت.

ممنون که همراه ما هستید لطفا شما هم نظراتتون رو در ارتباط با قسمت سوم با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید : بررسی قسمت ۴ الی ۶ فصل سوم انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re