بم BEM، در راه رسیدن به پایان راه !

درود بر شما دوستان گرامی مجله وارونه. با ادامه بررسی انیمه بم BEM در خدمت شما هستیم. شما می‌تونید بررسی 5 قسمت اول انیمه BEM رو با کلیک کردن مطالعه کنید. اما قبل از رفتن سراغ  بررسی قسمت های 6 الی 9 انیمه BEM، یه سری سخن رو به طور خلاصه می‌گم. خیلی از شما حتماً به بررسی‌های انیمه‌ای وارونه و اینکه چرا انیمه‌ای مثل بم‌ رو بررسی کردیم، اعتراض دارید. 

خوب باید بگم که بم BEM، یه جورایی یه بررسی آزمایشی بود. که آماده شم برای بررسی Psycho-Pass 3 و همچنین ادامه بررسی انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba. پس زیاد شاکی نباشید. به جاش با نظرات‌تون کمک کنید که آماده بررسی این دو انیمه شوم. سایر بررسی‌ها هم رو دور می‌افته، انشاءالله. خوب پس این شما و بررسی قسمت های 6 الی 9 انیمه BEM.

قسمت های 6 الی 9 BEM از الگوی تکراری چند قسمت قبل خارج میشه. ولی همچنان قابل پیشبینی باقی میمونه. تا اینجا هم هنوز هدف انجمن پنهانی و هویت شخصیت های اصلی مشخص نیست. اینطور که داستان پیش میره. معلومه که کل داستان اصلی قراره تو قسمت های آخر روایت بشه.  انتظار هم نمیره که چند قسمت آخر، خیلی از قسمت های قبلی بهتر باشه. با بررسی قسمت های 6 الی 9 انیمه BEM همراه وارونه باشید.


شاید از این مطالب خوشتون بیاد:


بررسی قسمت ششم انیمه BEM

دو تا از عضو های انجمن پنهانی رو که تو قسمت های قبل دیدیم. تو این قسمت خودشون رو نشون میدن. انجمن پنهانی همش در تلاش بود که بیاد و هاراژی رو بگیره.  وسط این تلاش های بی نتیجه انجمن پنهانی، کامل مشخص میشه فِلت یکی از عضو های انجمن پنهانی هست. 

بررسی قسمت های 6 الی 9 انیمه BEM

انگار هاراژی خیلی قدرت های خفنی داره

انجمن نفوذی علاوه بر به قتل رسوندن افراد، تو ترور شخصیتی هم خوب عمل میکنه. با نابود شدن جلوه وال تو عموم مردم کار براش خیلی سخت تر میشه. قدرت وال رو من دقیقا متوجه نشدم و در آخر اینطور به نظر میرسید که کلا خاصیتی نداره. ولی یکم مبهم بود این قضیه.

وال و هاراژی میان فرار کنن. ولی انجمن پنهانی خیلی پیگیر تر از این حرف هاست و از قبل دستشون رو خونده بوده. بِلا هم تو این قسمت خیلی بد عمل میکنه. نمیدونم هدفش از اومدن وسط میدون تیر چی بود. با وجود اینکه دیده بود که پلیس قدرت مهار کردنشون رو داره. ولی حرکتی برای گیر نیفتادن نکرد. هاراژی بالاخره از خواب سنگینش بیدار میشه. در آخر انجمن نفوذی میگرنش و وال رو هم میکشن. قصد انجمن پنهانی از گرفتن هاراژی هم مشخص نشد تو این قسمت. این احتمالش هم هست که بیان از هاراژی دربرابر سه تا هیولا استفاده کنن.


بررسی قسمت هفتم انیمه BEM

بخش زیادی از این قسمت مربوط به زندگی روزمره شخصیت ها میشه و اطلاعات خاصی توش نمیده. شخصیت منفی قسمت هفتم انگار ربطی به پروفسور نداشت و برای خودش کار میکرد. داریل هم هنوز بیخیال بِلو نشده و فک میکنه که قاتل باباش این بنده خدا بوده.

بررسی قسمت های 6 الی 9 انیمه BEM

ترکیب سگ و انسان هم خیلی جالب بود یاد انیمه Fullmetal Alchemist افتادم

موسیقی متن انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood را گوش کنید !

بِلو بعد از مبارزه با سگ انسان نما میاد و به منبع حیوانات زینتی میرسه. خب فرم دوم بِلو هم معلوم میشه و دوباره بِم میاد و جمع میکنه قضیه رو. فقط مونده بِم، که ببینیم فرم دومش به چه صورت هست. 

هم بِلا هم بِلو جفتشون تو موقعیتی که لازم نبود رفتن تو فرم دوم و موقعیتی بود که خیلی ناراحت و خشمگین شده بودن. انگار کنترلی روش ندارن و فقط بستگی به احساساتشون داره.


بررسی قسمت هشتم انیمه BEM

هشتمین قسمت انیمه BEM حتی نسبت به استاندارد های خود انیمه هم ضعیف بود. هنوز بعد هشت قسمت نقش سروان سونیا و اداره پلیس مشخص نشده. مثل قسمت های قبلی، دوباره با قتل های عجیب روبرو هستیم. ولی انیمه اصلا مخاطب رو درگیر حل کردن این معما ها نمیکنه. قبل شکل گرفتن کامل معما، معما حل میشه. بدون نشون دادن مظنون دیگه برای این قتل ها. 

بررسی قسمت های 6 الی 9 انیمه BEM

بعد از مرد بولینگی لقب بدترین اَبَرانسان به ایشون تعلق میگیره

با پیدا شدن یه اَبَرانسان میون افراد بالاشهری یکم داستان جذاب شد. اینکه یکی از افرادی که تو این جامعه هست با پروفسور ارتباط داشته باشه و از قدرت های اَبَرانسانی استفاده کنه. 

پیدا شدن احساسات تو بِلا هم جالب بود. شاید نشونه هایی از تبدیل شدنش به انسان باشه. بالاخره شاید به آرزوش رسید و اینم آدم شد. بِم هم حرفایی درباره تفاوت بدناشون با آدم های معمولی زد ولی خب وارد جزئیات نشد. الان چند قسمت میشه که پروفسور داره از یه پروژه ای صحبت میکنه و انتظار هارو ازش بالا میبره. تو قسمت های بعدی باید ببینیم که اونقدر که پروفسور ازش تعریف میکنه خفن هست یا نه.


بررسی قسمت نهم انیمه BEM

قربانی دیگه ای از انجمن پنهانی تو این قسمت نشون داده میشه. بالاخره نتیجه زحمات پروفسور تو این قسمت میاد. چند تا نکته درباره سه هیولا مشخص میشه.

گاوین برگز سیاست مداری هست که قصد بهبود پایین شهر داره. علاوه بر اون میخواد به سه هیولا کمک کنه. انجمن مخفی هم با نفوذ زیادی که تو رسانه ها داره باعث میشه این، متهم به هدایت هیولا ها بشه و زندان بیفته. برگز حرف های قشنگی با بِم میزد که مربوط به فاصله طبقاتی موجود تو شهر بود و کمی هم فلسفه زندگی. بِم هم توضیح داد که نامیرا هستن و فقط به آب برای ادامه حیات نیاز دارن.

مطلب مرتبط: بررسی قسمت 1 تا 5 انیمه Kimetsu no Yaiba

سایه که حالا توسط پروفسور آپدیت شده با کمک داریل محل بِلو رو پیدا میکنه. اون موشی که همراه سایه هست. دوباره پیداش میشه که فک نکنم چیز مهمی باشه. بین سه هیولا با سایه نبردی صورت میگیره. که نشون میده سایه خیلی قوی تر از قبلش شده. برگز میاد و جونشو برای کسی که نامیرا هست میده و ثابت میکنه یه تخته کم داره. اینجا یه لحظه فک کردم که الان بِم میره تو فرم دومش ولی خودشو کنترل کرد. سایه واقعا آپدیت شده و پروفسور که قدرت های هیولا هارو شناخته امکانی برای مقابله با اونا بهش داده. سایه که کم میاره فرار میکنه. پلیس ها هم از راه میرسن سه هیولا هم هرکدومشون به یه سمت فرار میکنن. سامرز هم اینجا پیداش میشه و میخواد به بِم کمک کنه. البته خیلی بیشتر از این حرف ها به بِم بدهکار هستش.

بررسی قسمت های 6 الی 9 انیمه BEM

برگز با اینکه دید بِلو بعد از این ضربه نجات پیدا کرد ولی بازم اون حرکتو زد

داریلم که با انجمن پنهانی رفیق شده. هاراژی انگار انجمن پنهانی رو قبول کرده. فک کنم قراره دوباره ببینیمش ولی این بار علیه سه هیولا. این قسمت خیلی بهتر بود نسبت به قسمت های قبلی ولی هنوزم ایراد های قبلی رو داشت. 

بررسی قسمت های 6 الی 9 انیمه BEM  همین جا تموم میشه. هفته بعد بررسی BEM کامل میشه.

در ادامه بخوانید » بررسی سه قسمت پایانی انیمه BEM


امیدوارم از این بررسی هم راضی باشید. لطفا نظراتتون رو با ما در بخش نظرات در میون بزارید.

برای دیدن تریلر و سایر ویدیوهای انیمه‌ای به کانال نماشا وارونه سر بزنید.