با سلام خدمت همه دوستان و علاقه مندان به انیمه با بررسی قسمت هشتم انیمه Dr. Stone خدمتتون هستم. شما می تونید بررسی قسمت های قبل رو از اینجا بخونید. قسمت هشتم انیمه دکتر استون هم مثل قسمت تمرکزش رو روی معرفی بیشتر روستا و راه های ورود سنکو به روستا و جا باز کردن در دل مردم گذاشته بود.

تو قسمت 8 انیمه Dr. Stone شاید مهمترین بخش این بود که سنکو فهمیده روری خواهر کوهاکو اطلاعات بیشتری نسبت به سایرین داره ! در نتیجه روری تنها کسی هست که میتونه به سنکو برای کشف واقعیت کم کنه !

به همین منظور سنکو باید یه راهی برای درمان روری پیدا کنه .و تولید پنسلین منطقی ترین راه هستش ! اما برای ساخت دارو نیاز به نیروی انسانی زیادی هستش برای همین سنکو دوباره درگیر نیروی انسانی میشه و برای جذب اهالی دهکده و استفاده از نیروی اونها میره سراغ استفاده از علم برای قانع کردن مردم و چه راهی بهتر از پختن یه غذای جدید و خوشمزه !!! تو این قسمت با یه شخصیت جدید هم آشنا میشیم !

قسمت هشتم انیمه دکتر استون قسمتی نسبتا خوب با ویژگی های کمدی بالا بود ! چیزی که باید راجع به انیمه دکتر استون باید بدونیم اینکه این انیمه مثل توکیو غول یا اتک آن تایتان جدی و اکشن نیست و سعی نداره همچین چیزی هم باشه در عوض دکتر استون یه انیمه هوشمندانه س که تم کمدی رو با هوش علم و کلی انیمیشن خفن ترکیب کرده !

موسیقی متن ، انیمیشن و طراحی و کارگردانی در این قسمت هم عالی بود و مثل بقیه قسمت ها کیفیت خیلی بالایی داشت. در ادامه کمی بیشتر راجع به این قسمت صحبت میکنم ! پس همراه من باشید.

قبل مطالعه بررسی به مطالب زیر هم یه نگاهی بندازید »


با بررسی قسمت هشتم انیمه Dr. Stone همراه من باشید

بررسی قسمت هشتم انیمه Dr. Stone ؛ علم ابزاری برای فریب !

رفتار سنکو بسیار هوشمندانه و محتاطانه اس ! تو قسمت قبل شاهد این موضوع بودیم که سنکو بدون سوال اضافه فقط داره سعی میکنه تا نسبت به موقعیتی که توش هست اطلاعات بدست بیاره و همزمان نقشه های خودش رو هم جلو ببره ، این قسمت هم به همین نحو مارو با شخصیت سنکو بیشتر آشنا میکنه!

سنکو برای پیشبرد تکنولوژی و مقابله با سوکاسو نیاز به نیروی بیشتری داره و در این مسیر بهترین راه استفاده از مردم روستای کوهاکو هست و بهترین راه برای متقاعد کردن این مردم اولیه استفاده از علم برای مخ زنی یا فریب مردم هستش! روستایی که تا الان هم مشخص نشده از کجا دور هم جمع شدن چند نسل هست دارن زندگی میکنن! آیا این افراد هم احیا شدن یا جز افرادی هستن که تحت تاثیر نور سبز رنگ قرار نگرفتن !

سنکو میدونه که یه جورایی روری همه کاره دهکده است و میخواد با درمان روری جای خودش رو در بین مردم روستا پیدا کنه و اونارو ناکاما خودش بکنه ! برای این راه هم مجبور دارو تولید کنه که پروسه ساخت دارو خودش نیاز به نیروی انسانی زیاد و زمان داره ! به همین دلیل سنکو مجبور از علمش برای مخ زنی مردم روستا استفاده کنه ! قدرتی که به شدت جذاب و خطرناک هست و اگه سنکو این شخصیت جذاب و درست رو نداشت به راحتی میتونست از آدمای این جهان سو استفاده بکنه ! پختن غذا اونم رامن برای مردم سنگی فن فوق العاده بود!

صبر و حوصله سنکو به شدت مثال زدنی هستش و نا امید نشدنش هم که دیگه ترکونده ! 

سوئیکا

بررسی قسمت 8 انیمه Dr. Stone

این شخصیت که به نظر میرسه دختر باشه ! موجود ساده و جذابی که ظاهر عجیبی داره ! کلاهی از پوست هندونه رو سرش و اشاره به اینکه دوست نداره کسی صورتش رو ببینه ، باید خیلی خجالتی هم باشه !

نکته عجیبی که جود داره اینه که هیچ اطلاعاتی از مردم دهکده و گذشته شون داده نمیشه ! من الان نمیدون کی بچه کیه اصلا چند نفر تو روستا زندگی میکنن ! ؟ ولی خب هدف ساخت تکه های پازل برای جهانی بزرگ هستش!!!

این انیمه به راحتی میتونه 3 الی 4 فصل باشه در نتیجه یکم و فان و کمدی بدکی هم نیست!

به غیر از سوئیکا شخص دیگه ای هم نمایش داده میشه ! که ناشناس هستش !

بررسی قسمت 8 انیمه Dr. Stone

با توجه به چیزایی که نشون داده شد به نظر میرسه روری رئیس دهکده نیست و به احتمال زیاد این مرد رئیس دهکده هستش! حالا این شخص کیه و چه نسبتی با روری و کوهاکو داره هنوز نامشخصه ! اما چیزی که مشخصه اینه بک گراند داستان یه خبرایی هست !

نکته جالب دیگه ای هم که وجود داشت دید و خواست متفاوت هر شخص نسبت به سنکو بود! این نشون میده که سنکو به راحتی میتونه محبوب همه دل ها بشه !

ری اکشن ها و طراحی ریکشن شخصیت های این انیمه حرف نداره هیچ انیمه ای رو ندیدم انقدر خوب رو این قضیه کار کنه !

بریم سراغ داستان هایی که کوهاکو و کرومه برای سنکو تعریف کردن ! با توجه به این داستان ها مشخص میشه روری اطلاعاتی داره که بقیه ندارن ! و این داستان رو خیلی جالب میکنه ! روری سن کمی داره و بهش میخوره چند سالی از کوهاکو بزرگتر باشه حالا این اطلاعات رو از کجا بدست آورده نامشخصه ! 

این برام سوال که آیا روری با هوش و زکاوتش از داستان گفتن برای تعریف حیوون های وحشی استفاده کرده یا کس دیگه این اطلاعات رو براش بصورت داستان بازگو کرده و اونم به سایرین انتقال داده ؟

تا سنکو وارد دهکده نشه و روری درمان نکنه از این موضوع مطلع نمیشیم!

جمع بندی

همونطور که قسمت قبل اشاره کردم داستان های سنکو با مردم دهکده یه چند قسمت دیگه هم ادامه داره اما تو همین یکی دو قسمت بعدی احتمالا یه خبری از سوکاسا ، یوزوریها و … بشه ! این قسمت هم در کل قسمت جالب و بامزه ای بود تماشا دکتر استون لذت بخشه و نحوه ساخت هوشمندانه اش هم به شدت با شخصیت اصلی داستان سینک هستش ! در حین اینکه تمرکز روی کمدی هستش اما همچنان سرنخ های کوچکی از خط اصلی داستان بهمون بصورت هوشمندانه ای داده میشه که خیلی برای من یکی جذاب هست! 

ممنون که تا اینجا همراه من بودید امیدوارم از بررسی قسمت هشتم انیمه Dr. Stone لذت برده باشید مثل همیشه منتظر نظرات شما هستم.

به روز رسانی »

بررسی قسمت نهم انیمه Dr. Stone ؛ پایان تاریکی !