8.0
امتیاز

سلام به رفقای انیمه باز و همراهان عزیز مجله وارونه امیدوارم ناب و سلامت باشید ! با بررسی قسمت هشتم انیمه Tower of God همراه شما هستم. از اینجا شما می تونید بررسی انیمه Tower of God  (قسمت های قبلی و بعدی) رو مطالعه کنید.

قسمت 8 انیمه Tower of God تمرکز اصلیش رو روی مسابقه و نقشه های کهون گذاشته بود که هم سرگرم کننده بود هم اینکه خیلی اطلاعات خاصی رو ارائه نکرده بود! با این حال یه فلش بک جالب از گذشته سرنا به نمایش گذاشته شد که توش یه رنکر قاتل وجود داشت و هدون که یهو ظاهر شد !!! 

موسیقی و انیمشن مثل قسمت های قبل ناب بود ، روند داستانی هم همینطور و روی هم رفته با اینکه این قسمت خیلی چیزی برای ارائه نداشت اما جذاب و سرگرم کننده بود و جایی خیلی رو مخی هم تموم شد کاش یکم بیشتر نمایش میدادن !!! 

همچنین عذرخواهی میکنم بابت تاخیر و اینکه نرسیدم کامنت های برخی از عزیزان رو جواب بدم اما همشون رو خوندم ، امیدوارم منو ببخشید ! همچنین به احتمال 99 درصد من دیگه هیچ مطلب یا بررسی ننویسم ! این انیمه رو هم سعی میکنم نا آخر فصل اول بررسی کنم اما اگه شما علاقه به بررسی قسمت های باقی مونده از این انیمه رو دارید خوشحال میشم شما زحمتش رو به جای من بکشید برای همین خاطر از بخش فرصت های شغلی نمونه بررسی تون رو برای من ارسال کنید ! 

یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه و کانال یوتوب مارو فالوو کنید.

قبل مطالعه بررسی قسمت هشتم انیمه برج الهه گان مطالب زیر رو هم یه نگاهی بندازید »

اخبار انیمه هفته اول خرداد ۱۳۹۹ 

آموزش بازی Fortnite ؛ راهنمایی برای تازه کارها! 

پنج دلیل برتری کنترلر پلی ‌استیشن 5 از اکس ‌باکس سری ‌اکس

بهترین انیمه های شبیه Naruto که حتما باید تماشا کنید ! بخش اول


با بررسی بررسی قسمت هشتم انیمه Tower of God همراه من باشید

کهون مغز متفکر!

این قسمت تمرکز روی بازی گرگم به هوا بود که خوب خیلی برای من یکی جذاب نبود اما جزوی از داستان هست و باید باشه ! اما اتفاقات نسبتا نابی افتاد که جالب بود.

از جمله هماهنگی تیم A و B و از همه مهمتر بازی گردونی یا بهتر بگم نقش رهبری کهون بی نظیر بود! 

مغز متفکری که از همون اول کار میشد حدس زد خیلی خوش فکر و باهوش باشه اما دیگه این قسمت ترکوند واقعا.

سریع میرم سراغ نقشه و طرح خیانت به تیم که در واقع خیانت نبود! بلکه تیم آپ برای رد شدن از این مرحله و بازی دادن رنکرها بود که یوهان لعنتی خط به خط رو از اول میدونست و این عجیب بود!

داستان یوهان و کهون به نظر بر میگرده به گذشته و روابط خانوادگی شون اما نمیدونم چطور ! از طرفی این هوش و ذکاوتی که کهون داره به نظرم باید خانوادگی باشه و با توجه به اون خونه ای که کهون رو ازش انداختن بیرون به نظر از خاندان قدرتمند و پر نفوذی باید باشه. همین امر باعث میشه فک کنم افراد دیگه ای هم از خانواده کهون باید باهوش و قدرتمند باشن از جمله خواهر و پدر مادرش ! از مادرش دیدیم یه چیزایی اما از پدرش هیچ خبر نیست و بنا به رسم انیمه ها اونایی که باباشون رو نمیشه ! مثل آناک و کهون باید باباهای خفنی داشته باشن!!!

اما یوهان این وسط چی میگه رو من نمیدونم ! همچنین نمیدونم این مسابقه ها قرار تا کی ادامه داشته باشه!

بررسی قسمت هشتم انیمه Tower of God

 

تو این بازی که به نظر تهش با خیانت تموم شد در واقع نقشه ای بود برای بالا اومدن شخصیت هایی که در قسمت قبل باهم دوست شدن بودن و به نوعی نقشه برای بالا اومدن افراد گلچین شده بود! که صددرصد به غیر از کهون و لائوره ، اندروسی و چند نفر دیگه هم از این نقشه اطلاع داشتن و با همکاری هم داشتن تلاش میکرد ت افراد برگزیده بالا بیان و این خالتور الکی ها حذف بشن به هرحال دیگه وقت این شده تا داستان از فاز معرفی و مقدمه وارد فاز اصلی بشه و برای اومدن شخصیت های جدید ، قبلی ها حذف یشن!

 

رکبی خوردن کوانت و  لئرو رو به بدست کهون و بکس خیلی عالی بود خود این یعنی اینکه این نسل یا این تیم قرار پدر رنکرها رو در بیارن و یه بالاخره طلسم بالا رفتن از برج رو بشکنن!

بازی روانی کهون با کوانت عالی بود با اون سن کم جوری رنکر رو تو دستش گرفته بود که انگار روانشناسه و به تمام ضعف های شخصیتی کوانت و سایرین آگاهی داره!

یه چیزی هم بگم و این بحث رو تموم کنم، اگه کهون با سایرین همدستی کرده برای رفتن به مرحله بعد پس هو و کسی هم که بهش نامه داد حتما نقشه ای برای قبول شدن از این مرحله کشیدن که باید عجیب و سمی باشه ! که یکیش و واضح ترینش میتونه حذف یورو باشه!


یورو

همونطور که شاهد هستیم و در بررسی قسمت قبل راجع بهش صحبت کردم یورو متوجه شده این میشل همون راهل هست و خب اسکل هم نیست هرچی بقیه بگن نه اون نیست خودش میدونه چه خبره !!!

اما خب با توجه به اینکه دیده راهل نمیخوادش به خواست اون احترام میزاره و سراغش نمیره و پیگیرش هم نمیشه اما همچنان نگرانش هست جوری که اندروسی شاکی شده بود! دلیلش هم به اینکه اندروسی از خداشه پسری مثل یورو عاشقش باشه اما خب بنا به این دلیل که شاهزاده هست نمیتونه با کسی باشه ! تو قسمت قبلی بحثی که بین راهل و اندروسی شد ، مبنی بر همین موضوع بود که راهل جان از خداتم باشه بچه به این خوبی جونشو گذاشته کف دستش و به خاطر تو تا اینجا اومده امیدوارم اونی که دنبالشی ارزشش بیشتر از این پسره باشه!

به همین دلیل به نظرم یورو به زودی خیلی تغییرات خفنی میکنه و استقلال و قدرت خوبی به دست میاره و انگیزه بسیار بالایی برای رشد !!!


سرنا

به نظر خودم جدا از تیز بازی کهون مهمترین بخش داستان فلش بک از گذشته سرنا بود!

اولا اینکه مشخص نیست سرنا در چه دنیایی بوده و تو اون کشتی که رفته بوده برای دزدی چی وجود داشته که یه رنکر ازش مراقبت میکرده اونم رنکری که مثل پشه آدم میکشته !

بررسی قسمت هشتم انیمه Tower of God

نمایش این رنکر یعنی به زودی قرار باهاش آشنا بشیم و خیلی دوست دارم بدونم کیه.

از طرفی ظاهر شدن هدون خیلی جالب بود! چرا باید هدون ظاهر شه و یه دزد رو وارد برج کنه اونم برجی که خیلی ها برای رسیدت و وارد شدن به داخلش حاضرن همه کار بکنن !!! چی تو سرنا وجود داشته که هدون این پیشنهاد رو بهش داده! از طرفی اگه این یکی از روش ها انتخاب شرکت کنندگان هست پس احتمال داره افراد دیگه هم به همین طریق برای مسابقات به برج انتخاب شده باشن؟!

سوالات خیلی زیادی دائما مطرح میشه و برای رسیدن به جواب تنها راه صبر هستش!

خب امیدوارم از بررسی قسمت هشتم انیمه Tower of God خوشتون اومده باشه منتظر نظرات و حدسیات شما هستم دمتون گرم و مرسی بابت وقتتون!