8.0
امتیاز

سلام به رفقای انیمه باز و همراهان عزیز مجله وارونه امیدوارم ناب و سلامت باشید و از کرونا در امان باشید ! با بررسی قسمت هفتم انیمه Tower of God همراه شما هستم. از اینجا شما می تونید بررسی انیمه Tower of God  (قسمت های قبلی و بعدی) رو مطالعه کنید.

قسمت هفتم انیمه برج الهه گان قسمت جذابی بود ولی خیلی خفن نبود گرچه مسیر همون مسیر قبلی هست و همه چیز به بهترین شکل ارائه میشه. موسیقی این قسمت هم مثل همیشه عالی بود مخصوص موقع فلش بک به گذشته آناک! 

تو این قسمت در ادامه قسمت قبل کمی بیشتر با شاهدخت های زاهاد آشنا میشیم همچنین شاهد اتفاقات عجیب بین اعضای باقی مونده هستیم ! رنکر ها و راهل هم به شدت مشکوک میزنن ! در ادامه راجع بهشون بیشتر صحبت میکنم.

قبل مطالعه بررسی یه نگاهی به مطالب زیر هم بندازید »

ژانرهای انیمه و مانگا که حتماً باید آن‌ها را بشناسید! یک دنیای ناشناخته

سریال های شبیه Rick and Morty ؛ از Bob’s Burgers تا Futurama (بخش دوم)

بهترین شخصیت های Assassins creed “قسمت اول

۱۰ دلیل برای این‌ که فرنچایز Mission Impossible بهترین فرانچایز تاریخ است!


پادشاه

خب تو این قسمت مشخص میشه که تنها کسی که از برج بالا رفته پادشاه هستش ! این یعنی بعد این همه سال هیچکسی به بالای برج نرسیده! این موضوع چند نکته مهم داره ! پادشاه وقتی اون بالا رسیده و به قدرتی که میخواسته دست پیدا کرده مثل خیلی های دیگه تصمیم میگیره مانع از رسیدن سایرین به این قدرت بشه و خودش تنها شخص قدرتمند این سرزمین بشه و برای ممانعت از به قدرت رسیدن سایر اشخاص قوانین و ساختارهای پیچیده ای رو به وجود آورده که در ظاهری مسیری هست برای رسیدن به انتهای برج ولی درواقع هدف جلوگیری از رسیدن افراد با استعداد و کسایی که میتونن از تخت پادشاهی به زیر بکشوننش بوده! 

اما سوال اینجاست اون زمانی که این پادشاه به بالای برج رفته شرایط صعود چی بوده چون صد در صد اون موقع نه رنکری بوده نه مسابقه ! پس با چه چیزهای مبارزه کرده تا به اون بالا برسه !!! 

مسابقه در اصل راهی هست برای تشخیص افرادی با استعداد و نابودی اونها برای جلوگیری از به قدرت رسیدنشون!


شاهزاده های زاهاد!

تو قسمت 7 انیمه tower of god اطلاعات کاملی راجع به قوانین شاهزاده ها داده میشه ! شاهزاده ها بعد تلاش و سختی های بسیار به عنوان شاهزاده انتخاب میشن و وقتی به این درجه میرسن عشق و رابطه براشون ممنوع میشه دلیلش هم کاملا مشخصه چون پادشاه نیمخواد قدرتی رو که به اینا داده اینا به فرزندشون منتقل کنن تا علنا پادشاه احتمال بوجود اومدن دشمنان پر قدرت رو به صفر برسونه!

این مو آبی حتما از خانواده کهون هستش

تعریف اندورسی از شاهزاده ها کفش های پشت ویترین بود اما این تعریف به نظرم تعریف ناقصی هست چون بعید میدونم نقش این شاهزاده ها فقط نمایش قدرت و توانایی های پادشاه باشه ، چراکه اگه این موضوع بود هیچوقت این قدرت بهشون اعطا نمیشد! 


آناک

شمارو نمیدونم اما من از همون اولش از آناک خوشم میومد! دختر سمی و جالبی هستش. 

تو این قسمت کمی بیشتر از گذشته آناک نمایش داده میشه ! ما شاهد این هستیم که مادر آناک دائما با پدرش دعوا داشته اما چرا؟ مگه عاشقش نبوده مگه این زندگی رو نمیخواسته پس مشکل چی بوده!؟

همچنین دیدیم آناک بچش رو سپرد دسته یه مرده که معلوم نبود کیه اما اون مرده هرکی بوده معتمد مادرش بوده و به آناک جنگیدن رو یاد داده و راجع به برج و مراحلش و نحوه انتقام از شاهدخت های زاهاد باهاش صحبت کرده! این مرده باید شخصیت مهمی باشه! 

همچنین دیدیم بعد آتیش گرفتن خونه آناک مادرش زنده بود! و جالب اینه هیچ تصویری از پدر آناک بهمون نشون داده نشده! صد در صد دلیل موندن مادر آناک این بوده که میدونسته اگه بمونه و کشته بشه احتمالا بچه اش در امون میمونه اما کیا اومدن بکشنش و چه جوری پیداش کردن هم مهم و نامشخص هستش!


اندروسی

بررسی قسمت هفتم انیمه Tower of God

سوالاتی که اندروسی راجع به مادر آناک میپرسید مشخص کننده یه چیز بود! اونم اینه که اندروسی دوست داره ازدواج کنه و زندگی دیگه ای رو تجربه کنه! اما خیلی برام عجیبه کسی که شاهزاده شده چرا باید دوباره برای بالا رفتن از برج رقابت کنه ! از طرفی به نرمی داره رفتارش تغییر میکنه و بیشتر با بچه ها گرم گرفته و راهل ! 

مکالمه اندروسی با راهل خیلی جالب بود! اینکه چه چیزی رو میخواد به دست بیاره که بهتر از یورو باشه ! مردی که بخاطرش جونش رو به خطر انداخته و دنبالش اومده تا کمکش کنه! 

اندروسی شخصیت بامزه و سرگرم کننده ای هم داره و بهش نمیخوره آدم خائن و کلک بازی باشه اما نیفهمم همکاریش با راهل و رابطه اشون به چه نحوی هست!


راهل

بررسی قسمت هفتم انیمه Tower of God

از همه عجیب تر این وسط راهل هستش! از سیب خوردنش بگیر تا دوری کردن از همه و یورو ! به شدت مشکوک میزنه و من حس میکنم بهش دستور داده شده تا از یورو دوری کنه !


هو

خب معلومه هو بچه ساده ای هستش و از اینکه چرا یورو قدرت کنترل شیبیسو رو داره ناراحته و به جای اینکه تمرین بیشتری بکنه درگیر حاشیه و حسادت شده ! این بچه ها خوراک سو استفاده هستن چون ساده ان و راحت احساساتشون بهشون غلبه میکنه!

بررسی قسمت هفتم انیمه Tower of God
آرت استایل انیمه حرف نداره و استفاده از تکنیک های مختلف طراحی هم به شدت جذاب هستش

اون فلش بکی که از گذشته هو نمایش داده شد خیلی دردناک بود و این موضوع دلیل موجهی هست برای حضورش در برج و تلاش برای بالا رفتن از برج! حالا چه کسی نامه رو بهش داد این مهمه ! آیا اون دختر مو قرمزه بود ! یا کهون ؟


دختر مو قرمزه

این دختره از اول هم مشکوک بود ، کم حرف میزنه و با کسی هم قاطی نمیشه! حالا هم به نظر داره یه کارایی میکنه که به یورو آسیب بزنه و به نظر می رسه این کار رو میخواد با استفاده از هو انجام بده! چون نفرت هو نسبت به یورو رو دیده!


رنکرها

این یوهان و کوانت به نظر میرسه یا بصورت جداگونه یا با دستور بالاتری ها دارن یه کارایی میکنن که به لئرو رو هم نمیگن! اما هر کاری دارن میکنن به نظرم به یورو مرتبط میشه! طراحی این بازی گرگم به هوا هم خیلی عجیب بود !


یورو

بررسی قسمت هفتم انیمه Tower of God

خب یورو به شدت شخصیتش رشد کرده و اون وابستگی و تلاش برای رسیدن به راهل رو توش نمی بینیم و به نظر میرسه یورو دلیل بهتری برای بالا رفتن از برج داره! توانایی کنترل شیبیسوش هم همونطور که انتظارش میرفت خیلی رشد کرده و به زودی قرار با یه شخصیت خفن جدید روبرو بشیم! 

 

خب امیدوارم از بررسی قسمت هفتم انیمه Tower of God خوشتون اومده باشه منتظر نظرات و حدسیات شما هستم دمتون گرم و مرسی بابت وقتتون!