سلام به رفقای انیمه باز و همراهان عزیز مجله وارونه امیدوارم ناب و سلامت باشید و دنیا به کام باشه ! با بررسی قسمت پنجم انیمه Tower of God همراه شما هستم. شما میتونید بررسی قسمت های قبلی و بعدی رو  از اینجا مطالعه کنید.

خب قسمت 5 انیمه تاور آف گاد مثل 4 قسمت قبلی جذاب و فوق العاده بود. تو این قسمت بالاخره یه چشمه از قدرت یورو دیدیم چشمه که چه ارز کنم یه دریا دیدیم ! یه سری اطلاعات جذاب هم راجع به کلیت داستان گیرمون اومد، راهل هم بالاخره باش روبرو شدیم ! که معادلات رو کلا بهم ریخت!! کمی هم اطلاعاتمون نسبت به کهون و کیف مرموزش بیشتر شد! 

موسیقی مثل همیشه ناب بود ! گرافیک و آرت استایل که فوق العاده بود! یه لحظه به طراحی شخصیت های مختلف و فضای موجود یه نگاهی بندازید متوجه میشید که این آرت استایل به نوعی نسل بعدی طراحی و تصویر سازی در دنیای انیمه هستش ! همچنین مبارزات این قسمت مخصوصا مبارزات و رزم آرایی این قسمت خیلی حرفه ای با انیمیشن روون بود که خیلی حال داد! نکنه جالب وفاداری به طراحی و تصویرسازی وبتون و ترکیبش با انیمیشن نرم و شناور هستش که نتیجه رو به شدت دلنشین کرده! کلا گرافیک این انیمه به نظر من یکی از بهترین ویژوال هایی که این چند وقت دیدم!

خب قبل مطالعه بررسی لطفا مطالب زیر رو هم یه نگاهی بندازید »

موسیقی متن انیمه Death Note را گوش کنید! راه دنیای مردگان

5 تا از بهترین انیمه های کمتر شناخته شده 2019

بررسی انیمه Altered Carbon: Resleeved ؛ اکشنی خونین با داستانی ضعیف !

بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۲۰ که حتماً باید آن‌ها را تماشا کنید!


با بررسی قسمت پنجم انیمه Tower of God همراه من باشید

کهون 

همونطور که قسمت قبل مشخص شد کیف کهون قابلیت کپی کردن اشیاء رو داره اما این قسمت متوجه میشه نه تنها این قابلیت رو داره بلکه توش میشه افراد رو هم قاییم کرد ؟ حالا این کیف به چه نحوی کار میکنه رو نمیدونم! 

آیا افراد از طریق کیف به یه بعد یا مکان دیگه ارسال میشن ! یا نه اتفاق دیگه ای میوفته و آیا اصلا کیف این قدرت را داره یا کهون که به کیف قدرت داده !؟

آقا این کهون علاوه بر اینکه خیلی قوی هستش چه از لحاظ مبارزه چه از لحاظ ذهنی بچه خوشگلم هست و خدایی چهره خیلی نابی داره که بی شک اونو تبدیل به یکی از محبوب ترین شخصیت های انیمه در دهه جدید میکنه ! 

جدا از این داستانا کهون مرامی نابی هم داره و از همین حالا درگیر رابطه عمیق برادری با یورو شده و اینو میشه تو چهره اش و رفتارش کاملا دید! یورو برای کهون مثل برادر کوچکتری هستش که باید تحت هر شرایطی ازش محافظت کنه ! اما خب فک کنم کم کم داره متوجه میشه یورو نیازی به کمک کسی نداره !


این کیه؟

بررسی قسمت پنجم انیمه Tower of God

این هر کیه یا یکی داره بهش کمک میکنه ! یا خودش دنبال انتقام از برج و سیستم مریضش هست ! حالا الان این قسمت جاش نیست راجع به سیستم و ساختار پلکانی قدرت صحبت کنم اما تا قبل آرک نهایی شروع میکنم این مباحث رو ! 

جدا از اینکه این دختره خیلی قوی هستش ! شخصیت روان پریش عجیبی هم داره که برای من جالبه همچنین نمیدونم اما با توجه به پوشش و آرایشش احتمال میدم این دختره قبلا پرنسس زاهاد بوده!!! 

ولی نفهمیدم چرا یورو و بقیه بچه هارو سلاخی نکردن !!!چون قسمت قبل دیدیم نقشه این بود که همه رو بکشن ! اما چرا ؟ چرا دنبال تاج و بردن بازی نبودن ؟!!

این یارو دختر ماسک داره هم خیلی عجیب و قوی بود از همون اول ماسک و لباسش خیلی نو چشم بود اما فک نمیکردم انقدر قوی باشه !!! به دلیل پوشش نامناسبش عکسشو نزاشتم!!!


یورو

بررسی قسمت پنجم انیمه Tower of God

خب معلوم بود یورو خیلی خفنه اما اینکه تبدیل بشه کامی نو میزو / شینسو خیلی عجیب بود در حدی که همه خودشونو خیس کرن مخصوصا لئرو رو که تشتکش پریده بود!

چیزی که مشخصه اینه که یورو نمیدونه چه قدرتی داره و این عجیبه ! به نظر میرسه انگار حافظه اش رو از دست داده ! و هیچ کنترلی روی قدرتش نداره و همه این اتفاق ها داره پیش فرض و توسط ناخودآگاهش کنترل میشه! 

همچنین موقع تبدیل شدن به شینسو یه لحظه تصاویری که تو مغزش نمایش داده میشد برفک شده عین یه ربات که ری پروگرم / Reprogram میشه یاد ترمیناتور انداخت منو ! انگار یه چیزی توش اکتیو شد! 

بررسی قسمت پنجم انیمه Tower of God

اون لجظه ای که مارچ سیاه هم ظاهر شد خیلی خفن بود ! نمیدونم زمان وایستاد ! یا مثل بلیچ یه داستان تو ذهن یورو اتفاق می افتاد! هر چی بود خیلی عجیب و ناب بود.


مجدد یه گریز به انیمیشن و آرت استایل ×

هارمونی رنگ ، جزئیات ، تکنیک و سبک طراحی به نظر من شاهکاره ! دیگه نگم براتون هر قسمت هم یه فن تازه میزنن که کیف کنی !


یوری 

بررسی قسمت پنجم انیمه Tower of God

به نظر میرسه یوری واقعا عاشق یورو شده و در به در دنبالشه ! از طرف یه بچه اینجا بود که اون ردا که تنش بود به شدت شبیه تیم راهل بود یارو داشت موبایل بازی هم میکرد! فضای داستان و به شدت دوست دارم فضا سورئال سای فای خوبی هستش! اون گنده بکه هم خیلی عجیب بود! 


یوهان و سیاست های پنهان 

خب به نظر میرسه یوهان میدونه یورو کیه و میدونه یورو عاشق راهل هستش! جدا از این موضوع من فک میکردم رنک لئو رو بالاتر از یوهان باشه اما یوهان به نظر لول خیلی بالایی داره!!! 

از طرفی یه حقیقت بزرگ و دردناک مطرح میشه ! قرار نیست کسی از برج بالا بره ! این یعنی کسی که اون بالا رسیده مثل همه اشخاصی که به قدرت میرسن ، ترجیح داده نگذاره کسی بیاد و اونو از تخت به زیر بکشه ! به همین دلیل یه سری آزمون برگزار میشه نه برای اینکه بهترین ها بالا بیان بلکه برای اینکه بهترین ها شناخته بشن تا نابودشون کنن تا اینجوری پادشاه همیشه در قدرت باقی بمونه ! 

داستان انیمه لایه های پیچیده ای داره و اینجور که بوش میاد به شدت داستان قرار پیچیده تر هم بشه !


اورک مازینو 

بررسی قسمت پنجم انیمه Tower of God

از نحوه معرفی نشون ندادن صورت ، تتویی که رو کمرشه و قدرتی که داره (تبدیل شدن به شینسو) مشخص هست که باید خیلی خفن باشه ! ندید بهتون میگم این خفن ترین ادم برج و یه قانون شکن تمام عیار هستش که قرار به یکی از محبوب ترین شخصیت های داستان تبدیل بشه ! 

همچنین فک میکنم باید یه جورایی با یورو هم در ارتباط باشه ! 


خب امیدوارم از بررسی قسمت پنجم انیمه Tower of God خوشتون اومده باشه مثل همیشه منتظر نظرات و حدسیات شما راجع به این انیمه جذاب هستم! راستی اگه متن غلط املایی داره ببخشید چون من خیلی درگیر قواعد نوشتاری نیستم !