سلام خدمت همه رفقای انیمه باز با بررسی قسمت 10 و 11 انیمه BEASTARS در خدمت شما هستم. شما میتونید بررسی قسمت قبل رو از اینجا بخونید. این دو قسمت به نظرم بهترین قسمت هایی این فصل بودن البته خداییش همه قسمت ها تا الان ناب دیدنی بودن.

تو قسمت 10 ما شاهد نجات جسورانه هارو توسط لگوشی از دست شیر های یاکوزا بودیم البته به لطف کمک پاندا و درنهایت لوئیز سنپای!

تو قسمت 11 هم بالاخره شاهد ابراز علاقه و عشق هارو و لگوشی بودیم.

در ادامه راجع به اتفاقات این دو قسمت بیشتر صحبت میکنم. پس همراه من باشید. همچنین قبل مطالعه بررسی لطفا یه نگاهی به مطالب زیر هم بندازید»


 

این پانداهه عجب نابه ! خسته با مرام فردین ! اگه پاندا نبود قطعا لگوشی موفق نمیشد هارو رو نجات بده و چه به موقع هم رسید!

موضوع جالب این قسمت وصیت نامه هارو توی ذهنش بود ! به نوعی هارو داشت برای آخرین بار خودش رو معرفی میکرد اما درست! هارو داشت سعی میکرد توضیح بده ضعیف بودن یعنی چی و تن فروشی براش چه معنی داشته شاید به چشم همه هارو یه بدکاره بوده و فقط برای لذت با همه میخوابیده اما چیزی که خودش تعریف میکنه خیلی غمگین و دردناکه !

بررسی قسمت 10 و 11 انیمه BEASTARS

تلاش برای قبول شدن توسط جامعه اما در نهایت هم تنهایی ، تنها همدم هارو بوده تا اینکه لگوشی وارد داستان میشه! تعریف هارو از لگوشی هم به شدت جالب بود! اما از اون جالب تر لحظه ورود لگوشی به داستان بود درست زمانی که هارو خودش رو برای مرگ آماده کرده بود.!

 

لگوشی عین فرشته نجات ظاهر شد و هارو رو از سیاهی به بیرون کشید! لگوشی بی نظیره !

تسلط لگوشی و قدرت زیادش تو این سن کن خیلی جالبه ! از طرفی افزایش نامحسوس خشونت و مسائل جنسی روانی هم جالبه !

و اما برسیم به لوئیز ، فداکاری لوئیز عالی بود! لوئیز با یک جان فشانی جون لگوشی و هارو نجات داد و خودش رو طعمه شیر ها کرد! حالا نمیدونم زنده میمونه یا نه ! این حرکتی که زد خیلی مهم بود چرا که با این کار دیگه کسی سراغ لگوشی برای انتقام نمیاد ! 

چیزی که خیلی جذاب میکنه این داستان رو عشق پاک و واقعی لگوشی هستش ! سادگی و معصومیت لگوشی همراه شده با احترام خیلی زیاد به هارو و این موضوع به شدت شخصیت لگوشی رو محبوب و خاص میکنه !

بعد کلی کشمکش بالخره هارو و لگوشی از مخمصه فرار کنن و چون خیلی دیر شده مجبورن شب رو کنار هم بگذرونن !

جالب اینجاست تا الان چیزی از کودکی لگوشی به ما نمایش داده نشده و دقیق مشخص نیست لگوشی به چه نوع مشکلات روانشناختی دست و پنجه نرم میکنه ! تو این قسمت یه اشاره ریزی به این موضوع شد که لگوشی بچگی خودش رو با مادربزرگش گذرونده !

بررسی قسمت 10 و 11 انیمه BEASTARS

اما مهمترین اتفاق این قسمت اعتراف لگوشی به هارو بود! لگوشی بالاخره گفت که اون بوده که به هارو حمله کرده و قصد داشت هارو رو بخوره ! جالب اینجاست هارو هم این موضوع رو میدونسته اما با این حال به لگوشی چیزی نمیگفته !

اما مسئله مهمی که این وسط مطرح هست اینه که آیا لگوشی عاشق هارو شده یا میخواد بخورتش !!! هارو هم خودش رو تسلیم لگوشی کرده اما با این حال بصورت ذاتی میدونه داره اشتباه بزرگی میکنه !

در کل انیمه بیستارز حرف نداره و به نظرم بعد اتک آن تایتان و وعده سرزمین موعود بهترین انیمه چند سال اخیر هستش ! 

به روز رسانی »

امیدوارم از بررسی قسمت 10 و 11 انیمه BEASTARS خوشتون اومده باشه ، نظر شما راجع به این دو قسمت چی بود ؟ لطفا نظراتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

 

10.0
امتیاز

نکات مثبت

  • موسیقی عالی
  • کارگردانی عالی
  • انیمیشن و طراحی عالی
  • داستان عالی

نکات منفی

  • هیچ