تو این دنیا نمیشه راحت درست و غلط رو تشخیص بدی برای همینمم باید به فکر کردن ادامه بدی …

با سلام  خدمت دوستان با بررسی قسمت 16 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re در خدمت شما هستم. شما می تونید بررسی قسمت به قسمت انیمه Tokyo Ghoul: re رو از مجله وارونه بخونید. قبل از بررسی این قسمت باید بگم موسیقی این قسمت بهترین موسیقی فصل سوم بود ، پیانو ها و چلو بی نظیر که بخوبی تونسته بود، تا تاثیرگذاری احساسات انیمه رو چند برابر کنه مخصوصا زمان صحبت های مادو با تاکیزاوا و فلش بکی که نشون داده میشه ، زمان مرگ آریما و … ریتم و بیت های خوبی هم برای مبارزات انتخاب شده بود.

تو این قسمت به خیلی از سوال های ما جواب داده میشه و کلا مسیر انیمه از سردرگمی خارج میشه و بالاخره میفهمم این همه درگیری و جنگ بی دلیل از کجا آب می خورده ! از طرفی جای تاسف هستش ، چرا که جا داشت از آریما و واشو کلن بیشتر بدونیم.

قسمت 16 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re به نظرم من یکی از بهترین قسمت های فصل سوم و بهترین قسمت از لحاظ احساسی بود و ما شاهد احساسات زیبا و دیالوگ های زیباتری بودیم! از لحاظ مبارزه آرایی و انیمیشن هم این قسمت نمره خوبی میگیره ولی جا داشت مبارزه سوکیاما با یوری کمی بهتر باشه  !

در ادامه با بررسی قسمت 16 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re همراه من باشید.

ادامه مبارزات

قسمت 16 به ادامه درگیری های قسمت قبل می پردازه، 3 مبارزه مهم که همزمان در حال اتفاق افتادن هستن! مبارزه یوری و سوکیاما در کنار ناکی و سه تیغ، مبارزه دسته qunix با تاکیزاوا و آمون و در نهایت مبارزه نیشیو و کرونا با روما و شیکورائه.

تو این سه مبارزه به نظر من مبارزه آمون و گروه کوئینکس از همه بهتر بود، مبارزه سوکیاما و یوری از همه بدتر !

چیزی که دور از ذهن هم نبود سوکیاما برای نجات ناکی و 3 تیغ اومد بود و بعد کمی کش مکش، همه چی بدون داستان خاصی زود تموم شد و تلفات مهمی در این مبارزه وجود نداشت. از لحاظ مبارزه آرایی و زیبایی فن هم این مبارزه امتیاز بالایی نمی گیره ، حتی انیمیشن در بخش هایی بسیار ضعیف هم بود.

مبارزه بعدی مبارزه نیشیو و کرونا (زوج خوبی بودن ) بود با روما و شیکورائه ، این مبارزه هم بدون تلفات و دستگیر روما به پایان رسید و تنها اتفاق مهمی که افتاد فرار پرفسور کانو بود. همچنین متوجه شدیم که شیکورائه دو نوع کاگونه داره !

اما اتفاقات مهم در مبارزه گروه کوئینکس بود با تاکیزاوا و آمون، بعد از تلاش های بی ثمر آمون برای پیاده کردن تاکیزاوا از خر شیطون ، تاکیزاوا شروع به مبارزه با کوئینکس می کنه و بعد از چند دقیقه دچار صدمات جدی میشه و در لحظه آخر آکیرا به کمکش میاد و خودش رو فدای تاکیزاوا میکنه !

آکیرا متوجه میشه که چه غول چه انسان دارای عواطف هستن، و این قتل عام ها بی مورد هستش ، برای همین سعی می کنه با فدا کردن خودش تاثیر مهمی روی تاکیزاوا و بچه های گروه کوئینکس بزاره !

بعد از آسیب دیدن آکیرا آمون دست به کار میشه و شروع به دفاع از تاکیزاوا و آکیرا میکنه ، و از تاکیزاوا میخواد آکیرارو به سمت اسکله و بچه های آنتیک ببره! اعتماد و باور آمون به تاکیزاوا هم تحسین بر انگیز بود.

بعد از رفتن تاکیزاوا درگیری آمون با کوئینکس شروع میشه بعد از کلی زد و خورد همونطور که حدس میزدم آمون قدرت واقعی خودش رو نشون میده و تبدیل به موجود عجیبی میشه که کم شباهت به اتو نیست! بعد از شکست خوردن گروه کوئینس دیالوگ زیبایی بین سایکو و آمون رد و بدل میشه که فوق العادس !

قبیله واشو / یوشی توکی واشو

بعد از این که ایتسوکی مارو، کتاب راجع به قبیله واشو رو پیدا میکنه متوجه میشه این قبیله هم دست غول ها نیستن بلکه خودشون غول هستند! و یوشی توکی هم که فرمانده عملیات حملات اخیر CCG به غول ها بوده خودش یک غول هست!

اما ایتسوکی از کی در حال تحقیق بوده؟ و کی دستور تحقیق رو صادر کرده ! چرا اصلا باید به یک کتابی که توسط یک غول نوشته شده باید اطمینان کرد؟

آریما / شاه تک چشم

بعد از خود زنی عجیب آریما در قسمت قبل کلی سوال ذهنمون درگیر کرده بود، حدس میزدم داستانی باشه اما چراش رو نمیدونستم ! تا اینکه بالاخره تو این قسمت جواب خیلی از سوالات مشخص میشه !

تو صحبت های قبل از مرگ آریما مشخص میشه آریما، هایرو و فروتا انسان نیستن، بلکه بچه هایی ناقص هستند،! این سه نفر مثل خیلی های دیگه بچه ازدواج انسان با غول ها هستند، که نه انسان هستن نه غول، بلکه بسیار شبیه انسان هستن با دو تفاوت عمده قدرت بیشتر ، عمر کمتر!

واقعیتش من خیلی از آریما خوشم نمی اومد ولی همیشه برام جالب بود که چرا این ادم اینقدر خسته س! تو این قسمت و بعد از شنیدن صحبت هاش و درک بهتر شخصیت خیلی ازش خوشم اومد !

نکته جالب دیگه ای که آریما بهش اشاره میکنه اینه که اون غول تک چشمه و از کانکی خواهش کرد به همه بگه اون آریما رو کشته تا امیدی باشه برای بقیه غول ها این چیزیه که آریما و اتو با هم نقشه ش رو کشیدن ! 

خب در انتها میخوام به چند تصویر اشاره کنم !

نمایش تصویر ماتسوهیرو واشو پسر یوشی توکی بصورت سیاه و سفید و به این سبک خیلی جالب و عجیب بود ! این اتفاق تا جایی که من یادم میاد برای اولین بار تو انیمه اتفاق افتاده !

و عکس آخر هم نمیدونم کجاست و او شمشیر ها تو بدن چه کسی فرو رفته !  

حضور اوتا در کنار Donato Porpora و در ادامه نجات دادن دوناتو توسط اوتا از زندان !

امیدوارم از بررسی قسمت 16 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re خوشتون اومده باشه ، من به داستان ماتسوکی اشاره ای نکردم چون به نظر حذف شده بود و فقط ما شاهد این بودیم تورسو به دست ماتسوکی ریز ریز شده ! و در نهایت عذرخواهی میکنم بابت تاخیر از هفته دیگه تمام سعیم رو میکنه تا چهارشنبه اول وقت بررسی توکیو غول رو منتشر کنم.

در ادامه بخوانید :

بررسی قسمت ۱۷ انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re