با سلام  خدمت دوستان با بررسی قسمت 18 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re در خدمت شما هستم. شما می تونید بررسی قسمت به قسمت انیمه Tokyo Ghoul: re رو از مجله وارونه بخونید. قسمت 6 از نیم فصل دوم Tokyo Ghoul:re پر از اتفاق جالب بود و سرگرم کننده! اما چیزی که تو این قسمت خیلی تو مخ بود انیمیشن بود ! من به تازگی فصل اول رو مجدد نشستم دیدم و او کجا و این کجا !!! به طرز وحشتناکی احساس تاسف کردم !

خلاصه که انیمیشن این قسمت به طرز عجیبی بد بود، اما موسیقی مثل همیشه عالی بود مخصوصا اون تیکه یوری که با خودش فکر می کرد! از طرفی این قسمت خیلی نکات جالبی رو نشون داد و کلی نکته حذف شده  هم وجود داشت. با این حال به نظر استودیو پیروت استاد ماست بندی هستش و خوب بلده سر و ته قضیه رو هم بیاره ! بگذریم.

قسمت 6 فصل چهارم انیمه Tokyo Ghoul:re در نبود کانکی به چندین بخش اصلی تقسیم میشد، ماتسوکی و داستان همچنان نامعلومش ! فروتا و جاه طلبی و ردی بودنش! ( فک کنم ردی ترین موجود توکیو غول همین آدم باشه)، سوزیا و رفتار عجیبش !!! بی چهره و نقاب جدیدش ! دوناتو پورپورا و شخصیت جالبش و در نهایت اوریه و سایکو یونه باشی!

در ضمن این قسمت شاهد احساسات جالب زیادی بودیم که در ادامه بهشون اشاره می کنم ! پس با بررسی قسمت 18 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re همراه من باشید. راستی قبل بررسی بعد نیست به مطالب زیر هم یه نگاهی بندازید »


بهترین انیمه های پاییز ۲۰۱۸ که باید آنها را حتما تماشا کنید !

بررسی نیم فصل اول Tokyo Ghoul:re + نیم نگاهی به نیم فصل دوم

۸ انیمه ای که بی صبرانه منتظر شروع آنها در سال ۲۰۱۹ هستیم !

۱۰ تا از بهترین فیلم های پسارستاخیزی که حتما باید آن ها را ببینید!


ماتسوکی

خب بالاخره چیزی که همه بهش شک داشتن مشخص میشه ! ماتسوکی دختر هستش و حالا چرا خودش رو پسر جا میزده ، نامشخصه ! از طرفی معلوم میشه ماتسوکی عاشق هایسه ساساکی هستش (نه کانکی) !

همچنین هنوز معلوم نشده چرا تورسو دنبال ماتسوکی بود و تو اون غار بین تورسو و ماتسوکی چه اتفاقاتی رد و بدل شده ! و کلا مجهول بودن این شخصیت خیلی تو مخه !

و از همه مهمتر تغییر رنگ موی ماتسوکی هست! یعنی دقیقا همون اتفاقی که واسه کانکی افتاد (که اصلا به نظرم جالب نبود دوباره شاهدش باشیم)! اما اتفاقی که برای رنگ موی کانکی افتاد تعریف منطقی داشت مخصوصا سری اول و بعد از شکنجه توسط جیسون و قبول ریزه رنگ موهاش تغییر کرد! اما چرا ماتسوکی اینجوری شده؟ حتما بر میگرده به اتفاقات توی غار که نشون داده نشد !

از طرفی همکاری ماتسوکی با فروتا هم عجیب هستش و به نظر میرسه فروتا ماتسوکی رو به عنوان فرمانده جدید جوخه کوئینکس انتخاب کرده باشه که علنا این جوخه ریپر هستن !


سوزیا

واکنش سریع هایسه فوق العاده بود! شدیدا کیف کردم.

سوزیا همیشه برای من یک شخصیت جذاب و تامل برانگیزی بوده ! از سکوتش و عدم ارائه نظریات تا گذشته مجهولش ! اما همین مسائل باعث شده این شخصیت مرموز و جذاب برای ما ناشناخته باقی بمونه!!!! 

چیزی که تو این قسمت خیلی تو چشم بود رفتار عجیب سوزیا بودش! اون به راحتی قبول میکنه کانکی رو بکشه با اینکه کانکی رو دوست خودش میدونه اما باز هم دوست داره فرمان بردار باشه و جالب اینجاست این فرمان برداری از روی اجبار نیست!

خیلی جالبه تو این قسمت دوبار ازش درخواست عجیب داشتن اولی درخواست کشتن کانکی بود یه مکث کوتاه کرد بعد با لبخند گفت حله می کشمش! درخواست دوم هم بازی کردن نقش آریما بود که دوباره یه مکث کوتاه کرد و با لبخند قبول کرد!

چی میگذره تو اون لحظه کوتاه توی ذهنش ؟ چرا اینقدر راحت هر دستوری بهش داده میشه قبول میکنه؟ دلیلش نفرت از غول هاست یا عطش کشتن؟

نکته جالب اینه تو هر دو باری که از سوزیا درخواست های عجیب داشتن اون هیچ احساسی تو چهرش نبود سرد و بی روح( خیلی آدم ترسناکیه!!!!) بعد همین آدم وقتی اوتا با ذهنش بازی میکنه و خودش رو جای شینوهارا جا می زنه ! از یک آدم بی احساس تبدیل میشه به یک کودک بی پناه و بی دفاع !!!! واکنشی به شدت عجیب !!! که هیچی راجع بهش نمیدونم و اصلا نمیفهمم شخصیت سوزیا رو و همین هی برام جذابترش میکنه ! گرچه از اول هم جذاب بود!

چیز عجیب دیگه ای هم که نظرم رو جلب کرد رفتار عجیب و احترام سنگین همرزم های سوزیا بود ! جوری باهاش رفتار میکنن که انگار قابل احترام ترین و قوی ترین شخصیت انیمه هستش!

در ادامه لحظه زخمی شینوهارا رو براتون گذاشتم کمک میکنه کمی بهتر درک کنید رفتار سوزیارو!

سوزیا مو سفید خیلی بهتر بود بعد من کلی با این خطای رو دستش حال می کردم ! چی شدن ؟؟؟


اوتا/بی چهره

فک کنم که همه تقریبا میدونید بی چهره همون اوتا هستش و اگه احساس می کنید کمی فرق کرده درست حس کردین چون اوتا هی ماسکای صورتش رو عوض میکنه و این سومین ماسکی هستش که داره ازش استفاده میکنه ! حالا چرا ماسک هاشو عوض میکنه نمی دونم ؟

با توجه به قدرت ناشناخته اوتا و توانایی های عجیب غریبش فک می کنم اوتا قوی ترین غول کل داستان هستش! به نظر من از کانکی هم قوی تره !

حمله گروه دلقک به سی سی جی میتونه انتقامی باشه در جواب خون هایی که ریخت اما از طرفی هم میتونه حمله ای برای کشتن فروتا باشه !


دوناتو پورپورا

این رفیقمون و مدل حرف زدنش خیلی منو یاد کنی قاتل میندازه تو اتک آن تایتان! دوناتو از اون سری غول های قدرتمند و قدیمی هستش که اطلاعاتی زیادی ازش نداریم اما به نظر می رسه اون و اوتا از قدیم با آریما و واشو کلن در ارتباط بودن.

صحبت هایی که حین درگیری با اوریو میکنه خیلی جالب و واقعی بود، از طرفی مشخص میشه پدر اوریو دوناتو رو دستگیر کرده با این حال دوناتو اصلا تو فکر کشتن اوریو نبود ! که این قضیه عجیب بود.

اوریو

اگه یادتون باشه تو قسمت های اولیه فصل سوم خیلی فلش بک از اوریو نشون داده میشد بعد به کلی قطع شد تا اینجا که مشخص شد پدرش دوناتو رو دستگیر کرده! اما همچنان خیلی اطلاعات دقیقی از پدرش و خودش موجود نیست !

نکته بعدی فعال کردن نصف دیگه بدنش و تبدیل شدنش بود! کی و چجوری به این قدرت رسیده برام سواله و آیا همه تک چشم ها میتونن تمام غول بشن و جفت چشمشون تغییر کنه یا نه ؟


سایکو یونه باشی

تو این قسمت اولین باری بود که ما شاهد کاگونه واقعی و قابلیت های سایکو بودیم. مجدد از این دختر هیچی نمیدونیم! از کجا اومده؟ داستان کاگونه ش چیه ؟ و کلی سوال دیگه اما چیزی که مشخص هستش اینه که سایکو خیلی قویه و توانایی های جالبی داره.

از طرفی به نظر میرسه سایکو عاشق اوریو هستش البته نمیدونم اون دوست داشتنی که سایکو بهش اشاره کرد از نوع همکاری هستش و یا واقعا احساساتی به اوریو داره!


فروتا

قتل برای صلح !یدولوژی فروتا هستش و با یه قتل عام عجیب تو مقر سی سی جی این جنون رو ثابت میکنه! اما فروتا خیلی عجیب به نظر میرسه و فک کنم نقشه ای که تو سرش هست هیچ ربطی به سی سی جی نداره بلکه به دنبال شاه تک چشم و اعضای گروه دلقک ها هستش!

امیدوارم از بررسی قسمت 18 انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re خوشتون اومده باشه! لطفا شما هم نظریاتتون رو با ما به اشتراک بگذارید! یک عذرخواهی هم میکنم بابت تاخیر انتشار این مطلب ! 

در ادامه بخوانید »

بررسی قسمت ۱۹ انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul:re