5 روزی می‌شود که کابوس جدید و عجیبی را می‌بینم. کابوسی که در آن نمی‌توانم به اینترنت از جمله هیچ‌کدام از پیامرسان‌ها و خدمات خارجی دسترسی داشته باشم! اما چرا هرچقدر تلاش می‌کنم نمی‌توانم از خواب بلند شوم و این کابوس را به پایان برسانم؟ دیگر خبری از کار عزیزم نیست، نمی‌توانم با کسی ارتباط برقرار کنم و…! احساس می‌کنم دست و پایم را بسته‌اند و در اتاقی با پنجره‌ای کوچک که تنها دیواری را به تصویر می‌کشد، انداخته‌اند. اما کم کم دارم نور امید را می‌بینم و  بسیار هم به آن دل بسته‌ام… از فضای فانتزی بیرون بیاییم. خوشبختانه امروز وزارت ارتباطات و سخنگوی دولت برقراری تدریجی اتصال اینترنت را تایید کردند. 


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید: 


دبیر شورای عالی فضای مجازی: ترافیک داخلی در مدت اختلال در اینترنت از ۷۵۰ گیگابیت بر ثانیه تجاوز کرد.

از امروز ظهر اینترنت برخی از مراکز، شرکت‌ها و دانشگاه‌های بزرگ تهران مانند امیرکبیر، شریف، شهید بهشتی و برخی دیگر وصل شده است. همچنین طبق برخی گزارش‌ها از کاربران، اینترنت خانگی و ADSL در برخی مناطق (و برخی اپراتورها) متصل شده است اما با اختلال و قطعی مکرر همراه است. 

سخنگوی دولت در نشست خبری با حضور مسئولان مرتبط با اجرای «طرح اصلاح قیمت بنزین» ضمن اشاره به برخی مشکلات پیش آمده در کشور تاکید کرد که احتمالا اینترنت برخی استان‌ها تا فردا به حالت قبل بازخواهد گشت. — زومیت

در بخش دیدگاه‌ها حتما ما را در جریان برقراری اتصال اینترنت شهر خود قرار دهید. همچنین احساس تان و ضررهایی که در طی این 5 روز با آن‌ها مواجه شدید را با ما در میان بگذارید. امیدوارم به زودی این مشکل در سراسر کشورمان حل شود.