رایگان، کلمه‌ای بسیار جادویی‌ست. خب حداقل وقتی نوبت به نرم افزارهای کامپیوتر شخصی می‌رسد. چرا هنگامی که افراد و سازمان‌ها نرم افزاری را ایجاد کرده‌اند که کار را به طور کامل به صورت کامل انجام می‌دهد، حافظه سیستم‌تان را با اپلیکیشن‌ها پر کنید؟ با ما باشید با برنامه‌های ضروری ویندوز 10 …


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید: 


۱- 1. ادیت عکس: Polarr

Polarr طی چند سال گذشته ما را تحت تاثیر خود قرار داده است، اما از آن‌جا که این کار از تلفن همراه به رایانه شخصی نیز منتقل  شده است، ثابت شده که یکی از جالب‌ترین و قدرتمندترین ابزارهای تنظیم عکس Polarr می‌باشد. 

۲- ساخت موسیقی: Cakewalk

در ابتدا یک ترتیب سنج DOS در سال 1987 راه اندازی شد و در سال 1991 برای ویندوز عرضه شد، Cakewalk اخیراً تحت مالکیت جدیدی قرار گرفت و از مرگ بازگشته است. این صاحبان جدید تصمیم گرفتند که این برنامه را به بهترین وجه و بهصورت رایگان به جهان ارائه کنند.

ضبط در سطح حرفه‌ای، تمام ابزارهایی که برای ترکیب و مستر کردن آهنگ لازم دارید را در این اپ می‌یابید. 

۳- ویرایشگر صوت: Audacity

Audacity کمی ما را دلزده می‌کند. ما کاملاً ناامید هستیم که چیز دیگری را در این حوزه توصیه کنیم، اما هنوز برنامه دیگری وجود ندارد که بتواند برش صوتی یا افزایش سرعت آن را انجام دهد. این ابزاری است که همه باید آن را نصب کرده باشند.

۴- ویرایشگر فیلم: Shotcut

برنامه‌های ضروری ویندوز 10

Shotcut در دنیای ویرایش ویدیو قابلیت‌های مختلف خود را نشان داده است و با اینکه هنوز هم افراد بزرگ را جلب می‌کند، اما کاملاً رایگان است. بدون تعجب، بدون محدودیت.

۵- یادداشت: Notepad++

قالب بندی متن کاملاً متنوعی در Notepad++ وجود دارد (از این گذشته، برای کد نویسی در کلیه زبان‌ها ساخته شده است). این برنامه یکی از برنامه‌های ضروری ویندوز 10 و یک جایگزین ساده و توانمند برای Notepad مایکروسافت است.

اگر نظری دارید خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه ها برای‌مان بنویسید.