با معرفی بهترین برنامه‌های ویرایش عکس 2020 همراه ما باشید! در این روزها که ویروس کرونا اکثریت مردم جهان را خانه نشین کرده است، بسیاری به لذت‌هایی که در دنیای تکنولوژی وجود دارد هجوم آورده‌اند. یکی از تفریحات مردم در این دوران، عکاسی است. شاید فکر کنید عکاسی که در فضای باز انجام می‌شود و نمی‌توان در خانه عکاسی کرد، اما باید بدانید در اکثر خانه‌ها زاویه‌های دید مختلفی وجود دارد که بسیاری از افراد هنوز آنها را کشف نکرده‌اند در حالی که این زوایا، موقعیت‌های بسیار خوبی برای عکاسی هستند و یا می‌توان با استفاده از برنامه‌های ویرایش و طراحی عکس، به آن‌ها جذابیت بخشید.


بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن‌های افکت گذاری عکس

12 عکس جالب که توسط اساتید فتوشاپ خلق شده اند ! 

15 نکته و ترفند برای اینکه در عکس ها زیباتر دیده شویم


در ادامه همراه ما باشید تا شما را با بهترین برنامه‌های ویرایش عکس 2020 آشنا کنیم.

Snapseed

برنامه‌های ویرایش عکس 2020

اولین برنامه از برنامه‌های ویرایش عکس 2020 نرم افزار Snapseed، متعلق به شرکت گوگل است. این برنامه طیف گسترده‌ای از ابزارهای نوردهی و رنگ را برای ایجاد تغییرات در تصاویر شما ارائه می دهد. همچنین فیلترهای زیاد و جذابی نیز دارد، از فیلترهای ساده و معمولی گرفته تا HDR های مدرن و با کیفیت. همچنین به شما این امکان را می‎‌دهد که افکت ها را لایه‌بندی کنید. و از همه مهمتر این برنامه کاملا رایگان است.

Lightroom

برنامه‌های ویرایش عکس 2020

Lightroom یکی از برنامه های شرکت Adobe است که ویرایشگری بسیار مفید بوده و ‌می‌توان گفت تنها برنامه‌ای است که تمامی قابلیت‌های نرم افزار دسکتاپ را ارائه می‌‎دهد. همچنین این برنامه قابلیت این را دارد که پروژه‌های شما روی دسکتاپ را در گوشی نیز باز کند، البته برای این کار نیاز است حساب ادوبی شما فعال باشد.

ما این برنامه را برای سیستم‌های IOS پیشنهاد می‌دهیم چرا که در اندروید قابلیت‌هایش با توجه به دیگر برنامه‌های این عرصه، چشمگیر نیست.


بیشتر بخوانید: نحوه رفع مشکلات کرش کردن فتوشاپ


Adobe Photoshop Express

برنامه‌های ویرایش عکس 2020

یکی دیگر از برنامه‌های ویرایش عکس، فتوشاپ اکسپرس است که بسیاری از ویژگی‌هایی را که در Lightroom پیدا می‎کنید را داراست. از جمله تنظیم کنتراست، نور و رنگ. اما برخی از ابزارهای حرفه‌ای این برنامه و قابلیت همگام سازی ابری آن این دو را از یکدیگر متمایز می‌کند و به طور حتم هزینه اشتراک دارد. این یک ابزار عالی برای کشیدن تصاویر است، منظور از کشیدن، بیشتر کردن طول و عرض تصاویر است. همچنین این برنامه به شما فیلترهای جذاب و مدرنی را به نمایش می‌گذارد.

Prisma برنامه‌های ویرایش عکس 2020

Prisma با فیلترهای ظریف و تصحیح‌های اساسی، تصویری ایده آل به شما نمایش می‌دهد. فیلترهای برقی آن تصاویر شما را به خلاقیت‌های هنری عجیب و غریب تبدیل می کنند. پریزما با استفاده از فیلترهای جذابی که از نقاشی های هنرمندانی چون سالوادور دالی و پیکاسو الهام گرفته شده‌اند، باعث شده طرفداران زیادی بیابد. برخی از این فیلترها در تصاویری همچون پرتره‌ها خوب هستند و برخی دیگر مناظر را به خوبی فیلتر می‌کنند.


بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن‌های قدرتمند ویرایش فیلم


Picsart

برنامه‌های ویرایش عکس 2020

Picsart نرم افزاری است که احتمال دارد ما ایرانیان بیشتر با آن آشنا باشیم چرا که بسیاری از کاربران ایرانی از این برنامه جهت ویرایش و طراحی عکس های خود استفاده می‌کنند. این نرم افزار قابلیت هایی همچون افکت‌ها، کنتراست، برش، رنگ، اضافه کردن تصاویر و در یک جمله می‌توان گفت این برنامه فتوشاپ دسکتاپ است، اما در پلتفرم موبایل اجرا می‌شود.

امیدواریم معرفی بهترین برنامه‌های ویرایش عکس 2020 برایتان سودمند بوده باشد !