بنفش رنگ سال 2018

بالاخره پس از انتظارهای بسیار رنگ سال 2018 اعلام شد. بنفش رنگ سال 2018 . رنگ انتخابی شرکت پانتون برای سال 2018 .همان طور که می دانید در سال گذشته شرکت پانتون برای تعیین رنگ سال از طبیعت الهام گرفته بود، اما امسال شرکت پانتون بر خلاف سال گذشته از جهان کیهانی و آینده الهام گرفته است.شرکت پانتون دلیل انتخاب این رنگ را چنین بیان کرده است :

بنفش رنگ سال 2018

این رنگ به عنوان نمادی از قدرت عرفانی و معنوی مطرح می شود. همچنین باعث از بین رفتن پیچیدگی های دنیای امروز از ذهن و باعث بوجود آمدن حس آرامش در انسان می شود.به همین دلیل نیز در بیشتر مراکز مدیتیشن و آرامش روان از این رنگ  استفاده می شود.علاوه بر آن رنگ بنفش نشان دهنده قدرت درونی انسان است.

رنگ بنفش از ترکیب دو رنگ قرمز و آبی به وجود می آید و بنفش نشان دهنده روحیات و تفکرات روانی هستند.استفاده از رنگ بنفش در محیط باعث می شود که شما خیر خواه و عادل دیده شوید.همچنین استفاده از رنگ بنفش در لباس های شما نشان دهنده احساسی و در عین حال عاقل بودن شما است.در زمانهای قدیم رنگ بنفش رنگ مختص به طبقه مرفه جامعه بوده است و فقط افراد مرفه و شاهان از آن استفاده می کردند، ما خوشبختانه امروزه این چنین نیست! 

بنفش رنگ سال 2018

وشما به راحتی می توانید از این رنگ در دکوراسون منزل خود، لباس ها و اکسسوری های خود استفاده کنید.رنگ بنفش علاوه بر آرامش نشان دهنده شور و نشاط نیز هست.

شما می توانید با استفاده از این رنگ خاص در دکوراسیون منزل خود پس از یک روز سخت کاری به آرامش برسید. همچنین می توانید رنگ بنفش را با رنگ های سرد مانند طوسی ست کنید و از ترکیب این دو رنگ فوق العاده لذت ببرید.همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم رنگ سال 2018 رنگ بنفش است. شما نیز سعی کنید امسال از این رنگ جادویی استفاده کنید.

در ادامه بخوانید :