بهترین آلبوم های موسیقی 2017

 سال 2017 داره به پایان می رسه و ما تو این پست تصمیم به معرفی بهترین آلبوم های موسیقی 2017 گرفتیم امسال آلبوم های قوی و جذابی زیادی منتشر شد و ما برای انتخاب این لیست حدود 130 آلبوم رو مورد بررسی قرار دادیم و از میونشون 28 آلبوم رو به عنوان بهترین آلبوم های موسیقی سال 2017 معرفی کردیم.

البته آلبوم های زیادی جا داشت در این لیست حضور داشته باشه اما به دلیل طولانی شدن لیست از معرفی اونها پرهیز کردم در نتیجه به اشاره اسم آلبوم در اینجا بسنده می کنم آلبوم های نظیر :

EP/EP2

American Dream

Drunk

In Spades

در ادامه با معرفی بهترین آلبوم های موسیقی 2017 همراه ما باشید. در ضمن ترتیب معرفی، به معنی برتری یک آلبوم بر دیگری نیست !

همچنین بخوانید »

بهترین آلبوم های موسیقی ۲۰۱۸ به انتخاب مجله وارونه

نام هنرمند : Kendrick Lamar
نام آلبوم : DAMN
سبک : Hip hop music
ناشر : Top Dawg Entertainment

از اسپاتیفای گوش کن

جدیدترین آلبوم کندریک لامار، یکی از بهترین آلبوم های چند سال اخیر دنیای موسیقی هستش و بنا به انتخاب بسیار از وب سایت های معروف موسیقی این آلبوم بهترین آلبوم امسال انتخاب شده. تو این آلبوم لامار با رویکرد همیشگی خودش به نقد جامعه پاپ، عطش شهرت مردم، تاثیر فرهنگ سرمایه داری بر جوامع، نقد حاکمان جامعه، نقد فرمانبرداری و تسلیم در برابر قدرت، فلسفه زندگی و خدا می پردازه … 

در ادامه بخوانید » موسیقی متن فیلم Black Panther با آهنگسازی کندریک لامار منتشر شد !


نام هنرمند : Tinariwen
نام آلبوم : Elwan
سبک : Global/World
ناشر : Anti

از اسپاتیفای گوش کنید

Tinariwen یک گروه موسیقی آفریقاییه که از سال ۱۹۷۹ فعالیت خودش رو آغاز کرده و در سال ۲۰۱۲ با آلبوم Tassili برنده بهترین گروه موسیقی ملل در مراسم Grammy Award شده.
آلبوم Elwan از این گروه معروف و خوش سلیقه‌ با ترکیب سبک آفریقای غربی و نوازندگی گروه feverish و خواندن اشعار جهان خسته در این هفته منتشر شد.
سبک این آلبوم مثل آلبوم های قبلی ملل هست و فضایی عربی آفریقایی داره.


نام هنرمند : Arca
نام آلبوم : Arca
سبک : Experimental music
ناشر : XL Recordings

از اسپاتیفای گوش کنید

Alejandro Ghersi که با نام هنری ARCA فعالیت می کند، شاید کمی برای طرفداران موسیقی در کشور ما ناشناخته باشه، اما اون یکی از چهره های شناخته شده موسیقی آوانتگارد و الکترونیک روز جهان هستش. اون ۲۷ سال سن داره و متولد ونزوئلا و ساکن لندن-انگلیس هست . ARCA آهنگساز ، شاعر، خواننده و مهندس میکسینگ هستش و برای هنرمندانی نظیر بیورک و کانیه وست آهنگسازی کرده .

ARCA در سال ۲۰۱۴ اولین آلبوم استودیویی خودش رو با نام XEN در سبک الکترونیک در رکورد لیبل MUTE منتشر کرد. و در سال 2015 آلبوم Mutant را مجددا در لیبل MUTE منتشر کردش.

ARCA سومین آلبوم استودیویی ARCA هست که با نام خودش منتشر کرده این اولین آلبوم او هست که از صدای خودش به عنوان ووکال اصلی استفاده کرده و اشعار به زبان اسپانیایی خونده میشن و باید بگم که صدای واقعا جالب و قدرتمندی داره (که خیلی ها بیورک رو در تربیت این صدا دخیل می دونن)… جدا از صدای فوق العاده ، آهنگسازی بسیار جذاب هارمونی فوق العاده، بیت های الکترونیک در کنار سازهای کوبه ای آمریکای جنوبی ، سازبندی اینسترومنتال در کنار صداهای الکترونیک همه در کنار هم این آلبوم رو تبدیل به یک آلبوم بسیار فوق العاده کرده.


نام هنرمند : Vince Staples
نام آلبوم : Big Fish Theory
سبک : Hip hop music, Dance music, Avant-garde music
ناشر : Def Jam Recordings

از اسپاتیفای گوش کن

دومین آلبوم رپر آمریکایی Vince Staples یک تجربه ای متفاوت در موسیقی هیپ هاپ و سرکشی او به دنیای موسیقی الکترونیک هستش، در این آلبوم اون به سراغ بیت های دنس موزیک و کلاب رفته و خب تو این کار بسیار موفق هم بوده و این آلبوم بسیار آلبوم موفقی از کار در اومده، تو این آلبوم او با کلام گیراش به نقد و بررسی مشکلات جامعه سیاهان آمریکا و وضعیت کنونی کشورش پرداخته. برای مثال در ترک BagBak به نقد دونالد ترامپ و سیاست هاش پرداخته که این ترک جزو اولین ترک های هیپ هاپ ضد ترامپی به حساب میاد.


در ادامه بخوانید »

شکل گیری سلیقه ی موسیقی و رابطه آن با مغز !


نام هنرمند : Bonobo
نام آلبوم : Migration
سبک : Downtempo ،Electronic music
ناشر : Ninja Tune

از اسپاتیفای گوش کن

Migration ششمین آلبوم استودیویی Bonobo (سیمون گرین) هست که این آلبوم نیز مثل آلبوم های قبلی در سبک الکترونیک / دنس موزیک هست، تو این آلبوم Bonobo با هنرمندان زیادی نظیر : Jon Hopkins ،Rhye ،Nick Murphy و … همکاری داشته ، این آلبوم در 60 امین دوره جوایز گرمی نامزد بهترین آلبوم الکترونیک / دنس موزیک شد.


نام هنرمند : Jlin
نام آلبوم : Black Origami
سبک : IDM ،Footwork
ناشر : Planet Mu

از اسپاتیفای گوش کن

Black Origami دومین آلبوم Jlin هست. اولین آلبوم او در سال 2015 با نام  Dark Energy منتشر شود و اصول اولیه و بیسک سبک Footwork رو دنبال می کرد، اما تو آلبوم اوریگامی سیاه اون بیشتر به دنیای موسیقی خودش سفر کرده واز المان های موسیقی ملل (پرکاشن های مختلف) در آلبوم به وفوور استفاده کرده این آلبوم رو می تونیم به راحتی ریتمیک ترین آلبوم سال معرفی کنیم، ساختار الکترونیک با ریتم قوی و ملودی های جالب IDM این آلبوم رو به یک تجربه جالب و قدرتمند تبدیل کرده که روح ماجراجویی رو توش کاملا میتونیم مشاهده کنیم.


نام هنرمند : Raz Ohara
نام آلبوم : Like A Jungle Sometimes
سبک : Dance/electronic
ناشر : Ohara Airport

از اسپاتیفای گوش کن

موسیقی Raz Ohara مثل کالیدوسکوپ هستش ترکیبی از صداهایی از ژانرهای مختلف مثل تکنو، داب، جاز، هیپ هاپ  که با ظرافت خاصی با هم ترکیب شده، آلبوم جدید RAZ یک آلبوم بسیار جالب با ملودی و هارمونی های بسیار زیباست که تو این سبک کمتر دیده میشه.

همچنین بخوانید » امکان اضافه کردن موسیقی به استوری اینستاگرام امکان پذیر شد !


نام هنرمند : GAS
نام آلبوم : Narkopop
سبک : Ambient music, Microhouse, Ambient techno
ناشر : Kompakt

از اسپاتیفای گوش کن

Wolfgang Voigt که با نام هنری Gas (و چند تا اسم دیگه) فعالیت می کنه ، پنچمین آلبوم خودش رو بعد از تقریبا 17 سال در رکورد لیبل Kompakt برای اولین بار منتشر کرده، او که بیشتر برای ساخت آهنگ های مینیمال تکنو شهرت داره تو آلبوم اخیرش فضای امبینت و جدیدی رو تجربه کرده که توش مولفه های تکنو و مینیمال تکنو ترکیب شدن (کمی شبیه به کارهای مارکوف البته با ساختاری کاملا متفاوت) امبینت ساخته شده توسط Gas شامل صداهای محیط و انسان هستش که تاثیر بسیار عمیق و تاریکی رو در آلبوم بوجود آورده...


نام هنرمند : Sampha
نام آلبوم : Process
سبک : Electronic ،alternative R&B،neo soul
ناشر : Young Turks

Sampha که برای مدت طولانی با هنرمندانی نظیر Drake، Kanye West، Frank Ocean و Solange همکاری داشت، اوایل امسال بالاخره تصمیم گرفت اولین آلبوم مستقل خودش رو منتشر کنه، این آلبوم آر اند بی که مولفه های موسیقی الکترونیک و نئو سول توش به شدت تاثیر گذار بودن موفق به دریافت جایزه مرکوری سال نیز شد.


نام هنرمند : Four Tet
نام آلبوم : New Energy
سبک : Dance/electronic
ناشر : Text Records

از اسپاتیفای گوش کن

فورتت مدتی زیادی هست که در زمینه موسیقی الکترونیک فعالیت داره از همکاری با تام یورک و بوریال گرفته تا ریمیکس آهنگ های فیلم های هندی!!! نهمین آلبوم فورتت، چهار سال بعد از آلبوم آخرش یعنی Beautiful Rewind منتشر شده و تقریبا همون حال و هوای همیشگی ترک های فورتت رو داره اما با چاشنی هاوس بیشتر و ترکیب و سازبندی مختص خودش که شامل هارپ، کالیمبا، پیانو و سینتی سایزر میشه


همچنین بخوانید »

بهترین موسیقی های متن ۲۰۱۷ به انتخاب مجله وارونه


نام هنرمند : Ryuichi Sakamoto
نام آلبوم : async
سبک : experimental /electronic
ناشر : Milan

از اسپاتیفای گوش کن

async شانزدهمین آلبوم ساکاموتو، 8 سال بعد از آخرین آلبومش امسال منتشر شد. ساکاموتو به دلیل بیماری سرطان مدتی را به علت درمان غیر فعال بود. بعد از اتمام دوران درمان ساکاماتو رهایی از بیماری رو با یک آلبوم فوق العاده آغاز می کنه آلبومی که در بیشتر بخش هاش میشه ردپاهایی از فیلم های تارکوفسکی رو دید. Async شامل صدای سینت سایزر، پیانو، سازهای زهی، صدای اشیای روزمره و … هستش که در واقع مرثیه ای هستش برای انسانی در حال مرگ که می خواد از زمین جدا بشه !


نام هنرمند : Bjork
نام آلبوم : Utopia
سبک : Experimental music, Avant-garde music
ناشر : One Little Indian Records

از اسپاتیفای گوش کن

جدیدترین آلبوم بیورک به مسئله عشق می پردازه ، دنیای خیالی از عشق دیجیتالی، دنیای امروزی ما که احساسات دائما از طریق گوشی های هوشمند در حال انتقال هستش! این آلبوم که با همکاری و آهنگسازی Arca ساخته شده نهمین آلبوم بیورک هست و تقریبا از لحاظ ساختار موسیقایی شبیه آلبوم های قبلی او هست…

بیورک راجع به این آلبوم تو مصاحبه هاش گفته این آلبوم به معنای عاشق بودن و جستجوی دنیایی بی نقص هستش، گذراندن زمان با کسی که از همه چیزش لذت می برد همانند آتوپیا (Utopia) یا دنیای بی نقص هست، درست همانند زمانی که رویا ها تبدیل به واقعیت می شه …


نام هنرمند : Forest Swords
نام آلبوم : Compassion
سبک : Experimental
ناشر : Ninja Tune

از اسپاتیفای گوش کن

دومین آلبوم Matthew Barnes که با اسم هنری Forest Swords فعالیت می کنه یک آلبوم بسیار جذاب و قوی هستش الگوهای نامنظم و مبهم در ریف های ساخته شده استفاده از سمپل ها صدا به نحوه ای عجیب و ترکیب اون ها با ساختاری الکترونیک با بیت هایی به سبک Break Beat و کمی هم نزدیک به Grim و درام اند بیس این آلبوم رو به یک آلبوم جذاب تبدیل کرده


نام هنرمند : The xx
نام آلبوم : I See You
سبک : Dream pop ،alternative dance
ناشر : Young Turks

از اسپاتیفای گوش کن

سومین آلبوم این گروه انگلیسی، کمی متفاوت تر از دو آلبوم قبلیشون هست، رویکرد اونها تو لیریکس کمی تغییر کرده و به مسائلی مثل جدایی، از دست دادن عزیزان و … می پردازه، به گفته گروه این آلبوم دارای یک صدای متمایز تر و یک مفهوم مثبت، باز و گسترده هستش. همچنین این آلبوم دومین آلبوم این گروه هست که در جایگاه شماره یک در بریتانیا قرار می گیره. در ادامه بخوانید » شناسایی افراد با اختلالات روانی از روی سلیقه موسیقی آنها


نام هنرمند : Eluvium
نام آلبوم : Shuffle Drones
سبک : Experimental
ناشر : Temporary Residence Limited

از اسپاتیفای گوش کن

Matthew Cooper که با اسم هنری Eluvium فعالیت می کنه، یکی از چهره های شناخته شده موسیقی تجربی بخصوص امبینت/ مینیمال هستش. جدیدترین آلبوم او Shuffle Drones یک آلبوم فوق العاده با ویژگی های جذابه !!! یعنی چی ؟ خب الان براتون توضیح می دهم، این آلبوم تشکیل شده از 23 ترک که به غیر از ترک 5 (And to Randomize) که 53 ثانیه هستش و ترک 23 (Thank You) به مدت زمان 43 ثانیه بقیه ترک ها همه 32 ثانیه بیشتر نیستن و در مجموع توی این آلبوم 13 دقیقه بیشتر موسیقی وجود نداره، اما این 13 دقیقه می تونه به مدت 13 سال گوش داده بشه !!!، تو این آلبوم ترک ها جوری تنظیم شدن که شما اصلا تغییر ترک هارو احساس نمی کنید و برای مثال اگه از ترک 5 به 13 برید باز هم احساس می کنید این دو ترک ادامه هم هستن … این آلبوم امبینت که بیشتر صداها از ساز هایی نظیر پیانو ، ویالون ، چلو و امبینت الکترونیک تشکیل شدن یک آرامش بسیار جذاب و احساسی بسیار عجیب رو به شما منتقل می کنه


نام هنرمند : JAY_Z
نام آلبوم : 4:44
سبک : RAP
ناشر : ROC Nation LLC

این آلبوم در اسپاتیفای موجود نیست و حتما باید از سرویس موسیقی تیدال گوش کنید

سیزدهمین آلبوم استودیویی Jay-Z کمی متفاوتر از آلبوم های قبلی اون هست، جی زی تو این آلبوم سعی کرده تا با واقعیت جامعه روبرو بشه، از خودش بگه و از مشکلاتش، و حتی در برخی از بخش ها اشاره به ضعف های خودش هم میکنه، اون خودش رو مسئول راهنمایی جوون هایی می دونه که با تربیت غلط دارن تو خیابون ها از بین می رن و برای این منظور تو آلبومش سعی می کنه حرف های ناگفته ای رو که نیاز به کفته شدن داره، گوش زد کنه اونم با صراحت خاص خودش…


نام هنرمند : Kelly Lee Owens
نام آلبوم : Kelly Lee Owens
سبک : Dance/electronic
ناشر : Smalltown Supersound

از اسپاتیفای گوش کن

اولین آلبوم Kelly Lee Owens که به اسم خودش هم منتشر شده یک آلبوم الکترونیک جذاب با بیس لاین های قوی و پانچی هست، ساختار ملودی و بیت ترک های این آلبوم بسیار تحت تاثیر سبک تکنو هستش. این خواننده ، آهنگساز و نوازنده انگلیسی قبلا در یک گروه ایندی راک مشغول فعالیت بوده و بعد از مدتی از این گروه جدا میشه و تصمیم به تولید آلبوم خودش می گیره، با اینکه این آلبوم اولین تجربه استودیویی Kelly Lee هست اما این آلبوم از ساختاری قدرتمند و حرفه ای برخور داره که به محض شنیدن اولین ترک به این موضوع پی می برید.


همچنین بخوانید »

موسیقی متن بازی FIFA ۱۸ منتشر شد !!!


نام هنرمند : Slowdive
نام آلبوم : Slowdive
سبک : Shoegazing (یکی از زیر شاخه های ایندی راک) / Dream pop
ناشر : Dead Oceans

از اسپاتیفای گوش کن

بعد از تقریبا 2 دهه از انتشار آخرین آلبوم این گروه، و از بین رفتن و فراموش شدن سبک Shoegazing این گروه با یک بازگشت سرافرازانه نوید از آلبومی احساسی و جذاب می ده! آلبوم جدید Slowdive تقریبا همه چیزایی رو که علاقه مندانشون می خواستن رو در اختیارشون میزاره: حس آشنایی و نوستالژی، نوآوری و اتمسفر های فوق العاده که میشه واسه مدت ها توشون غرق شد.


نام هنرمند : Actress
نام آلبوم : AZD
سبک : electronic / experimental techno
ناشر : Ninja Tune

از اسپاتیفای گوش کن

پنجمین آلبوم استودیویی Darren Cunningham که با نام هنری Actress فعالیت می کنه رنگ و بوی آلبوم های قبلی رو داره اما با تغییراتی تو فضای آلبوم که بیشتر تجربی شده ، آلبوم جدید Actress یک آلبوم تجربی / الکترونیک جذاب که جدا از تکنیک بالای ساخت ، فضا ها و ملودی های عجیب و هیجانی توش موج میزنه البته اینم باید بگم که ردپای سبک تکنو را در ترک ها مختلف میشه دید.


نام هنرمند : St. Vincent
نام آلبوم : Masseduction
سبک : Alternative/Indie, Rock
ناشر : Loma Vista Recordings

از اسپاتیفای گوش کن

پنجمین آلبوم استودیویی Annie Clark که با نام هنری St. Vincent فعالیت می کنه یک آلبوم متفاوت هستش چرا که اون اینبار برای آهنگسازی به سراغ Jack Antonoff رفته کسی که برای تایلر سوئیف و لورد آهنگسازی کرده، قبل از انتشار این آلبوم انتظار میرفت تا این هنرمند محبوب راک نیز دچار جو سنگین پاپیسم بشه ولی خوشبختانه نه تنها اینطور نشد بلکه این آلبوم به یکی از موفق ترین آلبوم های Annie Clark تبدیل شد حتی در بعضی از ترک ها می تونیم تاثیر هنرمندانی نظیر PJ Harvey و Howlin’ Wolf (یکی از بزرگان موسیقی بلوز) رو ببینیم


نام هنرمند : Kaitlyn Aurelia Smith
نام آلبوم : The Kid
سبک : Dance/electronic
ناشر : Western Vinyl

از اسپاتیفای گوش کن

Kaitlyn Aurelia Smith از معدود آهنگسازایی isja که از سینتی سایزر های ماژولار برای ساخت آهنگ های خودش استفاده می کنه ، جدیدترین آلبوم او نشان از تاثیر و پیشرفت عمیق اون تو موسیقی الکترونیک و کشف و جستجو بیشتر موسیقیش تو دنیای الکترونیک داره استفاده از صدای خودش به عنوان ساز اصلی در کنار فیلتر و اتمسفر های الکترونیکی و صداسازی و بیت سازی بوسیله سینت باعث شده تا آلبوم جدید Smith به یکی از بهترین آلبوم های الکترونیک تجربی امسال تبدیل بشه


نام هنرمند : Iglooghost
نام آلبوم : Neō Wax Bloom
سبک : Wonky
ناشر : Brainfeeder

از اسپاتیفای گوش کن

اولین آلبوم Seamus Malliagh که با نام هنری Iglooghost فعالیت می کنه تو رکورد لیبل Brainfeeder لیبلی که متعلق به Flying Lotus هست منتشر شد. این هنرمند جوان ایرلندی که فقط 3 سال از فعالیت هنریش میگذره موفق شده تا نظرات مثبت زیادی رو به سمت خودش جلب کنه و پیشرفت های قابل توجهی داشته باشه. Iglooghost که تو سبک هایی مثل IDM و Wonky یا Street Bass فعال هست که توش ریتم ها غیر ثابت و دائما در حال تغییره و بیس و بیت لید اصلی ترک هستن)  ، این آلبوم موفق شد تو تاپ چارت آلبوم های الکترونیک بیلبورد در رتبه 9 قرار بگیره!

ساختاره آلبوم همانند موسیقی آدم فضایی هاس! و احساس میکنید این موسیقی برای این کره نیست اما در کنار بیت های شکسته و بیس پانچی، از صداهای انسان و پیانو به زیبایی استفاده شده و هارمونی ها به شدت جذاب و گیرا هستند (به نظر من جا داشت این آلبوم بهترین آلبوم الکترونیک امسال معرفی بشه)


نام هنرمند : Zola Jesus
نام آلبوم : Okovi
سبک : Goth-pop ،dark wave
ناشر : Sacred Bones

از اسپاتیفای گوش کن

Nika Danilova که با نام هنری Zola Jesus فعالیت می کند داری سلیقه موسیقی خاصی هست که از مهمترین مولفه های اون تاریکی محیط و اضطراب!!! هستش. پنجمین آلبوم Zola نسبت به آلبوم های قبلیش بیشتر بازگشتیه به ریشه استایل آوانگارد، تعاملی بین خودش با دنیای تاریک پیرامون ، استفاده از بیس هاس صنعتی (post-industrial) ، ساز های زهی با صدای عمیق و تاثیر گذار، و امبینتی تاریک به همراه صدای خسته و بی حوصله Zola باعث تولید یک آلبوم قوی و خاص شده.


نام هنرمند : Tyler, the Creator
نام آلبوم : Flower Boy
سبک : Neo soul ،Alternative hip hop
ناشر : Columbia Records

از اسپاتیفای گوش کن

چهارمین آلبوم استودیویی Tyler, the Creator به مسائل اجتماعی و یا خیلی مسائل دیگه نمی پردازه، این آلبوم بطور اختصاصی به بررسی ویژگی های شخصی Tyler می پردازه، مسائلی مثل تنهایی، شک درونی و ….، این آلبوم همچنین نامزد بهترین آلبوم رپ سال در جوایز گرمی شده بود.


نام هنرمند : Kamasi Washington
نام آلبوم : Harmony of Difference
سبک : Jazz / Contemporary Jazz
ناشر : Young Turks

از اسپاتیفای گوش کن

Kamasi Washington ساکسیفونیست و یکی از معدود آهنگسازهای سبک جاز / جاز معاصر در سال های اخیر هستش، آلبوم جدیدش با نام Harmony of Difference که یک آلبوم EP، سی و یک دقیقه ای هست بر خلاف آلبوم قبلی که یک آلبوم 173 دقیقه ای بود! این آلبوم نیز همانند اکثرا کارای Kamasi فضایی ملودیک و هارمونیک قویی داره و سرشار از احساسات هستش.


بهترین آلبوم های موسیقی 2017

نام هنرمند : Vagabon
نام آلبوم : Infinite Worlds
سبک : Rock/Indie rock
ناشر : Father/Daughter Records

از اسپاتیفای گوش کن

Laetitia Tamko هنرمند اهل کامرون و ساکن آمریکا که با نام هنری Vagabon فعالیت می کنه . او توانایی نواختن گیتار، کیبورد، درام، سینتی سایزر رو داره ، بعد از انتشار آهنگ های مختلف تو صفحه Bandcamp کم کم مخاطب های خودش رو پیدا کرد. صدای گرم و قدرتمند در کنار توانایی آهنگسازی و نوازندگی بالا باعث پیرفت سریع این هنرمند جوون شده. در سال 2014 اون اولین EP خودش رو با نام باغچه پارسی (Persian Garden) منتشر کرد و بعد از 3 سال اولین آلبوم استودیویی خودش رو . Infinite Worlds آلبومیه با محوریت صدای Laetitia با آرپژ های زیبای گیتار، بیس های ملودیک، و درام قوی که تو این آلبوم میشه عشق، فضای مشترک و برخورد های ساده با مسائل اجتماعی رو شاهد باشیم.


بهترین آلبوم های موسیقی 2017

نام هنرمند : Moses Sumney
نام آلبوم : Aromanticism
سبک : Alternative/Indie
ناشر : Jagjaguwar

از اسپاتیفای گوش کن

اولین آلبوم Moses Sumney هنرمند آمریکایی همانطور که از اسم آلبوم پیداست، یک آلبوم رومانتیک و عاشقانه س.  آهنگسازی آلبوم نیز بسیار تحت تاثیر سبک هایی مثل نئو جاز ، جاز برزیلی و نئو سئول هستش. 


بهترین آلبوم های موسیقی 2017

نام هنرمند : Run The Jewels
نام آلبوم : Run the Jewels 3
سبک : Hip Hop
ناشر : Run The Jewels, Inc

از اسپاتیفای گوش کن

سومین آلبوم گروه Run The Jewels پارسال در روز کریسمس منتشر شد. این آلبوم بر خلاف دو آلبوم قبلی پر از خشم و عصبانیت هستش. اعتراض به فساد و سوء استفاده از قدرت در آمریکا!!! در واقع این آلبوم مانیفست این گروه دو نفره است، مانیفستی در ارتباط با : مسئولیت پذیری، به یاد آوردن شکست حکام و ظالمین، به چالش کشیدن ستمگر حتی اگر دولت حاکم باشه…

خوب این هم از معرفی بهترین آلبوم های موسیقی 2017 امیدوارم از انتخاب های ما خوشتون اومده باشه، لطفا شما هم اسم آلبوم های مورد علاقتون تو سال 2017 رو با ما به اشتراک بزارید

در ادامه بخوانید :

بهترین آلبوم های موسیقی ۲۰۱۸ به انتخاب مجله وارونه

Beyonce و Adele پیشتازان دریافت جایزه Grammy 2017