با بهترین استایل های خیابانی برای مردان در خدمت شما هستیم. این عکسهارو دن رابرتز تو خیابونای نیویورک گرفته و توی ایران هم راحت میشه این لباس هارو پوشید. خانم ها به واسه ی اینکه حجاب دارن تو زمستون چندان مشکلی با گرم شدن ندارن، اما آقایون باید حتما به استایل عادی شون یه سری آیتم اضافه کنن.



بهترین استایل های خیابانی مردان

ژاکت و کت تدی

بهترین استایل های خیابانی مردان

کت تدی خیلی وقته که ترند شده و قرار نیست که فقط خانم ها ازش استفاده کنن. آقایون هم می تونن از این کت های باحال بپوشن. می تونید چند لایه لباس بپوشید چون چند لایه پوشیدن هم خیلی ترنده. تو عکس این آقا یه ژاکت قرمز زیر کت تدی پوشیده که با شلوار جین ترکیب رنگ باحالی و درست کرده. یادتون نره که این یه استریت استایل هستش، پس خیلی سخت نگیرید و یکم خلاقیت به خرج بدید.

کاپشن پفی و کتانی سبک بالنسیاگا یا بوت های ارتشی

(روی عکسا کلیک کنید)

این روزا مخصوصا نوجونا خیلی طرفدار بالنسیاگا شدن، پس حتما می تونید این کتونی ها یا کتونی های این سبکی رو پیدا کنید. همچنین بوت های ارتشی هم خیلی پرطرفدار و ترند شدن و هرجایی می تونید بخریدشون. استفاده از رنگ های شارپ تو زمستون ایده خیلی باحالیه. یه هودی یا سویشرت اورسایز با کاپشن پوفی عالی میشه پس حتما امتحانش کنید.

کت های چهارخونه و کلاه

(روی عکسا کلیک کنید)

کلاه تو زمستون واسه آقایون از واجباته، این کلاه ها مثل کلاه های کربلایی هاست، اما به هرحال ترند و باحالن. یه ذره اکسسوری اضافه کنید و اگه خوشتون میاد انگشتر و دستبند به استایل تون اضافه کنید. کت های چهارخونه و پشمی هم فقط واسه خانم ها نیستن و شما هم می تونید استایل های خفنی باهاشون داشته باشید.

ترکیب استایل کلاسیک و کچوال

(روی عکسا کلیک کنید)

اورکت ها خیلی استایل باحالی به آقایون می دن و کشیده ترتون می کنن. اما حتما لازم نیس کل استایل تون کلاسیک باشه می تونید با یه کتونی کچوال ونس تیپ تون رو خفن تر کنید و خودتون رو از شر عادی بودن خلاص کنید. همچنین می تونید استایل کلاسیک تون رو با یه هودی یا کلاه یا شال گردن کچوال تکمیل کنید.

چند لایه ی تیره

(روی عکسا کلیک کنید)

همونطور که گفتم چند لایه لباس پوشیدن هم ترنده هم گرم نگهتون میداره. حالا اگه این چندلایه همشون تیره باشن خیلی باحال تر میشه. یه رنگ کوچولو اون وسط تیپ تون رو تکمیل می کنه.