بهترین اسپیکر مانیتورهای ارزان قیمت بازار کدامند؟ همونطور که میدونید اسپیکر مانیتور از تجهیزات مهم یک استودیو محسوب میشه پس باید در انتخاب این محصول توجه داشت. در چند سال اخیر شاهد تولید اسپیکر مانیتور های زیادی بودیم ولی خوب بعضی از این محصولات امتحان خودشون و خوب پس ندادن و ما کاری با اونا نداریم ولی در نقطه مقابل خیلی از این اسپیکرها با قیمت مناسب صدای خیلی خوب و شفافی و به ما ارائه میدن.

در این قسمت میخوام چندتا از بهترین اسپیکر مانیتورهای ارزان قیمت و مقرون به صرفه و (زیر ۱۰۰$) بهتون معرفی کنم.

“همچنین بخوانید”

با 11 تا از گرانقیمت ترین اسپیکرهای جهان آشنا شوید !

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی / قیمت + راهنمای خرید 

انتخاب بهترین اسپیکر مانیتورینگ با توجه به نیاز استودیو شما

راهنمای خرید بهترین اسپیکر مانیتورینگ های بازار 


با معرفی بهترین اسپیکر مانیتور های ارزان قیمت با من همراه باشید

PreSonus Eris E3.5



سری اسپیکر های Eris از شرکت PreSonus از محصولات پرفروش و شناخته شده در سراسر دنیاست که توسط مهندسان صدا و کسانی که می خواهند تمام جزئیات صدا را در اختیار داشته باشند، مورد استفاده قرار می گیرد.

اسپیکرهای سری Eris مجهز به ووفرهای Kevlar هستند که فرکانس‌های پایین را به بهترین شکل و با کمترین میزان دیستورشن منتشر می‌کنند.Eris E3.5 دارای توییترهای silk-dome ابریشمی یک اینچی می باشد که صدایی ملایم و تصفیه شده عرضه می کند و Transient ها و فرکانس های بالا را به خوبی پوشش می دهد.


پاسخ فرکانسی اسپیکرها تا حد زیادی به محل قرار گیری آنها و آکوستیک بودن فضای اتاق بستگی دارد. این اسپیکر به همراه کنترل‌های مختلفی برای مدیریت فرکانس‌ّهای بالا و پایین ارائه می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تا 6dB فرکانس‌ها را بیشتر یا کمتر کنید.



این اسپیکرها همچنین مجهز به ورودی RCA و ورودی بالانس TRS هستند.به این ترتیب می‌توانید آن‌ها را مستقیما به هر میکروفون و مبدا صدایی در استودیوی خود متصل کنید. در کنار این به یک ورودی AUX برای اتصال اسمارت‌فون یا مدیاپلیرهای مختلف و یک خروجی هدفون دسترسی خواهید داشت.

این اسپیکر مجهز به امپلیفیکیشن ۵۰ وات کلاس AB است و قدرت بسیار زیادی نسبت به اکثر اسپیکرهای هم سطح خود دارد. به این ترتیب می‌توانید پس از انتخاب سطح صدای مناسب، مقداری هدروم نیز در دسترس داشته باشید.
در حال حاضر این اسپیکر و با قیمت $99.95  میتونید از سایت آمازون خریداری کنید.



Mackie Cr3



Mackie بیش از بیست سال سابقه در طراحی مانیتورهای استودیویی با صداقت بالا دارد. مانیتورهای چند رسانه ای سری Creative Reference، کارایی خارق العاده همراه با اجزای با کیفیت بالا در قالبی کوچک و ارزان قیمت ارائه می دهد.
این مدل سه اینچی 50 وات، صدای استریوی خالص از دو ووفر سه اینچی و دو توییتر ابریشمی 0.75 اینچی اش تولید می کند و همچنین طیف فرکانسی وسیع 80Hz-20KHz را دارا می باشد.

شما می توانید موبایل یا هر منبع صدای دیگری را مستقیما به پنل جلویی 1/8″ TRS این مانیتور وصل کنید و با هدفون از جک هدفونی که در جلوی مانیتور تعبیه شده است به موسیقی گوش دهید (زمانی که هدفون وصل شود صدای مانیتور به صورت خودکار قطع خواهد شد و شما قادر خواهید بود تنها از طریق هدفون به گوش دادن خود بپردازید.) پورت بیس این مانیتور در جلو تعبیه شده و این مانیتور دارای پد آکوستیک می باشد.



Cr3 از محفظه ی تخته سه لایی از جنس چوب توس آن گرفته تا توییترهای فروفلوئیدی آن، CR3 از اجزای با کیفیت ساخته شده است. ووفر کوچک آن بیشتر از چیزی که تصور می شود قدرت دارد و توییتر ابریشمی آن (که با فروفلوئید خنک می ماند) فرکانس های زیر را بسیار خوشایند تولید می کند.

پورت بیس سفارشی آن که در جلو قرار دارد و پدهای آکوستیکی که همراه این مانیتور عرضه می شوند کیفیت این مانیتور را بالا برده، موجب کاهش تشدید فرکانس های بیس می شود و در نتیجه امواج خالص تری تولید می شوند.
اسپیکر Mackie Cr3 و با قیمت $99.99  میتونید از سایت آمازون خریداری کنید.

در ادامه بخوانید »

7 عدد از بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل زیر 250 دلار

با 11 تا از گرانقیمت ترین اسپیکرهای جهان آشنا شوید !

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی برای کمپینگ از 20 تا 150 دلار 


Edifier R1280T

شرکت Edifier اسپیکر R1280T را با طراحی بسیار شیک و خاص روانه‌ی بازار کرده است.
این دستگاه از طریق درگاه Dual RCA به پخش کننده وصل می‌شود؛ البته اگر RCA کاربردی برایتان ندارد، می‌توانید از یک مبدل RCA to AUX نیز استفاده کنید تا با جک 3.5 میلی‌متری به اسپیکر متصل شوید.
کلید‌های کنترلی این دستگاه در سمت راست اسپیکر چیده شده‌اند؛ البته شرکت ادیفایر ریموت کنترلی برای این اسپیکر در نظر گرفته تا کاربران بتوانند از فاصله‌ی دور آن را کنترل کنند.
بهترین اسپیکر مانیتور های ارزان قیمت

مدل R1280T توان خروجی 42 واتی دارد و برای یک اتاق نه‌چندان بزرگ ایدئال است. با باس درایور 4 اینچی از این اسپیکر می‌توان انتظار داشت موزیک را با وضوح صدا و بیس قابل توجهی پخش کند که این‌چنین نیز هست و نقطه ضعفی را به خود نمی‌بیند.

اسپیکر Edifier R1280T را با قیمت $99.95  میتونید از سایت امازون خریداری کنید.


Alesis M1

اسپیکر مانیتور M1 Active 320 USB از شرکت Alesis انتخابی عالی برای استودیوی خانگی و پروژه های ضبط سیار است.

این مانیتور از طریق پورت USB به کامپیوتر شما متصل می شود و دارای ورودی و خروجی های مناسب برای اتصال کیبرد، پری آمپ میکروفون، افکت های گیتار، میکسر و سایر تجهیزات صوتی است.

این اسپیکر مجهز به پورت USB 1.1 بوده و کیفیت صدای 16 بیت/ 44/1 تا 48 کیلوهرتز دارد. سوئیچ تقویت بیس، فرکانس های پایین را تقویت می کند تا مانیتورینگ در فضا های بزرگ به راحتی انجام شود. این مانیتور دارای ورودی 1/4 اینچی و RCA، خروجی هدفون و خروجی 1/8 اینچی است. شما شایسته کیفیت هستید.

این اسپیکر را با قیمت $89.99  میتونید از سایت امازون خریداری کنید.


M-Audio AV32
بهترین اسپیکر مانیتور های ارزان قیمت

اسپیکر های حرفه ای AV32 کمپانی ام اودیو از محصولات پر طرفدار این تولید کننده تجهیزات استودیویی است که به علت قیمت مناسب خود، جایگاه ویژه ای بین کاربران استودیو های صدابرداری، تنظیم، آهنگسازی، صداگذاری فیلم و رادیو تلویزیونی دارد.

این اسپیکر که نسل متفاوتی از سری محصولات پرفروش AV از کمپانی M-AUDIO است یک نمونه توسعه یافته از سری قبلی آن می باشد که با بهینه سازی باکس از نظر آکوستیکی و طراحی ویژه خروجی هوا از باکس، صدایی مطلوب تر از مدل های پیشین در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

از ویژگی های این سری از اسپیکرها می توان به بدنه از جنس MDF جهت جلوگیری از هر نوع رزونانس و لرزش ناخواسته، تقویت کننده یا امپلیفایر داخلی با کیفیت و شفافیت بالا، یک ورودی لاین استریو برای انتقال سیگنال آنالوگ از پنل جلویی به صورت مستقیم به اسپیکر AUX، کنترل سطح صدای خروجی توسط یک روتاری (Knob) و یک خروجی هدفون با کانکشن مینی جک استریو 3.5 میلی متری اشاره کرد.

این سری از اسپیکرها دارای یک یونیت توییتر با گنبد ابریشمی و یک یونیت ووفر پوشش داده شده با پلی پروپیلن هستند که باعث عرضه صدایی شفاف و با دقت زیاد می شود.
بهترین اسپیکر مانیتور های ارزان قیمت
اسپیکر مانیتور M-AUDIO مدل AV 32 با قیمتی بسیار مقرون به صرفه یک گزینه مناسب برای دوست داران صدا و موسیقی است و آهنگسازانی که به دنبال خرید مقرون به صرفه برای استودیو خود هستند. در کل محضولات m-audio از کیفیت خوبی برخوردار هستن و این اسپیکر هم با توجه به قیمت گزینه به شدت مناسبی برای خرید است و یکی از بهترین اسپیکر مانیتورهای ارزان قیمت بازار.

در حال حاظر این اسپیکر و با قیمت $85.99  میتونید از سایت امازون خریداری کنید.

در ادامه بخوانید » اسپیکر مانیتورینگ پایونیر دی جی DM-40BT با قابلیت اتصال با بلوتوث معرفی شد


امیدوارم معرفی بهترین اسپیکر مانیتور های ارزان قیمت راهنمای مناسبی براتون باشه لطفا شما هم تجربه کاربری اسپیکر مانیتورهای مورد علاقتون رو با ما به اشتراک بگذارید.