انیمه های برتر به انتخاب مجله وارونه !

با معرفی بهترین انیمه های سریالی بخش نهم در خدمت شما عزیزان هستیم. شما میتوانید قسمت های قبل را از اینجا دنبال کنید.

همان طور که قبلاً گفته شده، انیمه یکی از جذاب‌ترین سبک‌ها در پویانمایی می‌باشد، که عمدتاً توسط ژاپن ساخته شده است.  اما بر خلاف عقیده برخی افراد، تنها کودکان از دیدن آن لذت نمی‌برن، بلکه طیف وسیعی از سنین از دیدن انواع انیمه‌ها لذت میبرند.

در بهترین انیمه‌های سریالی بخش نهم ما قرار است که شما را از سردرگمی در میان طیف وسیعی از انیمه‌ها در بیاوریم. این لیست شامل پنج انیمه، با پنج ریشه و پنج ژانر متفاوت است. ژانر و ریشه‌ای که هر کدام در عین شباهت، تفاوت‌هایی هم با هم دارند.

یه جورایی هم خودم موندم که چرا تو لیست‌های بهترین انیمه‌ها هر دفعه انیمه‌ها یه وجه اشتراک واضح پیدا می‌کردند. که اینبار هر کدوم سبک خاص خودشون رو دارند.

در هرحال اگه خیلی از مطالب ما رنج می‌برید، حتماً در بخش نظرات، رنجتون رو هم برای ما تعریف کنید.


پس بی‌معطلی ‌بریم سراغ تبلیغات، بعدشم هم معرفی پنج انیمه برتر این قسمت.


نکاتی که در هنگام مطالعه بهتره در وجودتون حک کنید.

۱_ هر انیمه‌ای چه در این لیست و چه در لیست‌های دیگه در مجله وارونه معرفی شود. یعنی خیلی خوفه و میتونید با خیال راحت برید تو کارش!

۲_ در این لیست، سایر لیست‌ها و کلا هرچیزی که فکر میکنید ترتیب موجود در اون باعث برتری یه چیز به چیز دیگه میشه. اصلأ هیچ ترتیب خاصی وجود ندارد. و شما با تعدادی گوشت کوبیده شیک و مجلسی طرف هستید.

۳_ یادتون باشه که یه سری از انیمه‌ها به زمان نیاز دارن تا در سبک خودشون ببینده رو جذب کنند. پس با یه قسمت از یه انیمه دل زده نشید. همزمان به سلیقه خود، دیگران و ما احترام بگذارید!

۴_ در این لیست و بیشتر لیست‌ها با اینکه تعداد متناسب اعضاء, ۵ انیمه هستش. اما همیشه با دقت مطالعه فرمائید. تا یه وقت انیمه‌ای جا نمونه.

۵_ اگه انیمه‌ای که خیلی خوف است و بس! در لیست نبود. حتما در بخش نظرات معرفیش کنید تا در بخش‌های بعدی معرفی بشه.

۶_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی سریع‌تری داشته باشید.

۷_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید.

ما هم اگه چنین نظری رو ببینیم، یا خود نظر رو پاک میکنیم یا اصلاحش می‌کنیم. تا سرمشق دیگران شود. پس ما رو شرمنده خودتون نکنید.

۸_  به عنوان‌های ژاپنی، انگلیسی و فارسی انیمه‌های معرفی شده، کاملاً توجه کنید. تا فکر نکنید انیمه‌ای که معرفی شده، معرفی نشده! همزمان جستجوتون برای انیمه‌ها راحت‌تر بشه.

۹_ پس از مدت‌ها شما می‌توانید با فعال کردن نوتیفیکش مجله وارونه به اعلان‌های مطالب ما دسترسی داشته باشید. همزمان دیگه لازم نیست مثل قبل سایت رو چک کنید!

چون اعلان‌ها کم‌کم و خود به خود برای شما ارسال می‌شود. پس بزنید رو فعال‌سازی اعلام‌های مجله وارونه، تا ما رو هم شاد کنید.

۱۰_ در هنگام مطالعه چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه. تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با در نظر داشتن نکات بالا، شما رو به دیدن “بهترین انیمه‌های سریالی بخش نهم” دعوت می‌کنم.


41 – B: The Beginning

بهترین انیمه‌های سریالی بخش نهم

کارگردان: Kazuto Nakazawa، Yoshiki Yamakawa
نویسنده: Katsuya Ishida
برگرفته از: مستقل
آهنگساز: Yoshihiro Ike
استودیو: Production I.G
ژانرها: اکشن، معمایی، پلیسی، روانشناسی، فراطبیعی، هیجان‌انگیز
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

انیمه‌ی بی: سرآغاز B: The Beginning که از نظر داستانی کاملاً مستقل از هرگونه مانگا می‌باشد، شما را با ژانری فراطبیعی و پلیسی جنایی رودررو میکنه.

از طرفی با وجود اکشن جذاب و داستان مجهول و کاملاً متفاوت به همراه موسیقی که از قسمت اول در تمام صحنه‌های انیمه دیده می‌شود، نمی‌تونید بیخیال انیمه شوید.

تمامی این موارد دست به یکی کرده‌اند تا مارا باری دیگر با دنیایی همراه با جنایت‌های سایکو-پاس Psycho-Pass و خشونت‌های توکیو غول Tokyo Ghoul و احساسات شدید آن دو روبه‌رو کنند.

همزمان اونقدر در کار پلیسی معمایی، کار این انیمه درسته که چند قسمت برای درک داستان وقت نیاز دارید.

اما پس از درک، به یکی از بهترین انیمه‌هایی که دیدید تبدیل می‌شود.

انیمه‌ای که هم دوبله‌ فارسی آن که خیلی قشنگه موجوده! هم از بس خوفه، ما اونو در “بهترین انیمه‌های ۲۰۱۸ به انتخاب مجله وارونه” معرفی کردیم!

داستان

در کشور پادشاهی، قاتلی مرموز بی B شروع به کشتن مجرمین می‌کند. تنها ردی که از او باقی می‌ماند، چند پر سیاه و علامت بی B است.

پلیس که از دخالت‌های بیرحمانه این قاتل در قانون خسته شده است، برای دستگیری این قاتل، یکی از کارآگاهان قدیمی خود به نام کیث فلیک معروف به گینی را دوباره به سر کار برمیگرداند.

همزمان گروهی از تبهکاران مرموز به نام « بازار ساز » که در دولت نیز نفوذ بسیاری دارند، در پی گرفتن این قاتل مرموز هستند. قاتل بی B هم دست روی دست نمی‌گذارد و با ادامه قتل هایش هردو را به مبارزه میکشد، تا به هدف اصلی خود برسد.

نکته: انیمه بی: سرآغاز B: The Beginning دوبله شده است و تمامی دوستان علاقمند می‌توانند با کمی جستجو در گوگل نسخه با کیفیت آن را تهیه و تماشا کنند.

تریلر انیمه‌ی بی: سرآغاز B: The Beginning


42 – Bunny Drop

بهترین انیمه‌های سریالی بخش نهم

عنوان ژاپنی: Usagi Drop
کارگردان: Kanta Kamei
نویسنده: Taku Kishimoto
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Yumi Unita
موسیقی: Suguru Matsutani
استودیو: Production I.G
ژانرها: جوسی، بخشی از زندگی
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۶ تیر ۱۳۹۰

اگر از دیدن سریال‌های ایرانی و خارجی که بیخودی، مسائل خانوادگی را همچون مسئله‌ی مذاکرات هسته‌ای بیان میکنند، خسته شدید!

همزمان می‌خواهید با دیدن یک سریال واقعه بینانه از یک زندگی خانوادگی، به مغز خود استراحت دهید. دیدن انیمه اشک خرگوش Bunny Drop را به شما پیشنهاد می‌کنم.

انیمه اشک خرگوش Bunny Drop از روی مانگایی Manga (کمیک مصور ژاپنی) با همین نام، نوشته یومی اونیتا Yumi Unita که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱ در مجله فل یانگ Feel Young ژاپن چاپ شده است.

توسط استودیو پروداکشن آی.جی Production I.G به دنیای انیمه پا گذاشته است. و در سال ۲۰۱۱ در ۱۱ قسمت از شبکه فوجی تی وی Fuji TV پخش شده است.

یکی از نکات قوت این انیمه به کارگرفتن موسیقی آرام و گرافیکی است. که در کنار رنگ‌های ساده و همچنین سفید گذاشتن عمدی برخی قسمت‌ها، بیننده را ناخداگاه به یاد نقاشی کودکان میاندازد.

همچنین تمامی صحنه‌ها به طور ذاتی به شما حس واقعی بودن رو ارائه میدهند. آنقدر که حتی ذهنتان توانایی انکار آنها را ندارد. به طور کلی‌تر انیمه اشک خرگوش Bunny Drop شما را به دنیای زندگی عادی اما جذاب یک خانواده کوچک میبرد.

داستان

داستان حول محور دایکیچی Daikichi سی ساله جریان دارد. که پس از شنیدن خبر فوت پدربزرگش به مراسم ختم وی می‌رود.

همه چیز به طور عادی پیش می‌رود. تا این که در عین ناباوری معلوم میشود پدربزرگ دایکیچی صاحب یک دختر به نام رین است! پس از کشمکش‌های خانوادگی قرار بر این میشود که رین را به یتیم‌خانه بفرستند.

دایکیچی Daikichi هم که از این قضیه به شدت عصبانی می‌شود. رین را که خبری از مادرش هم نیست، را به خانه خود می‌برد! و داستان پدر دختری این دو شروع می‌شود.

تریلر انیمه‌‌ی Bunny Drop


43 – Monthly Girls’ Nozaki-kun

بهترین انیمه‌های سریالی بخش نهم

عنوان ژاپنی: Gekkan Shoujo Nozaki-kun
کارگردان: Mitsue Yamazaki
نویسنده: Yoshiko Nakamura
برگرفته از: مانگای چهار سلولی
نویسنده مانگای چهار سلولی: Izumi Tsubaki
موسیقی: Media Factory ,Yukari Hashimoto
استودیو: Doga Kobo
ژانرها: کمدی، عاشقانه، مدرسه
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۶ تیر ۱۳۹۳

به طور کلی، انیمه‌ی ماهانه دخترانه نوزاکی-کون Monthly Girls’ Nozaki-kun یک انیمه کمدی عاشقانه ساده و در عین حال قدرتمند می‌باشد.

داستان آن حول محور رابطه دختری به ظاهر دست و پا چلفدی و پسری مانگاکا Mangaka که در دنیای مانگا سیر میکند، است. رابطه‌ای که به خاطر ویژگی‌های شخصیتی این دو به جذابیت خاصی رسیده است.

مانگای Manga این انیمه با همین نام نوشته ایزومی سوباکی Izumi Tsubaki است. که از سال ۲۰۱۱ به بعد در مجله گانگان آنلاین Gangan Online به صورت هفتگی چاپ میشود.

انیمه این مانگا که توسط استودیو دوگا کوبو Doga Kobo ساخته شده است، در سال ۲۰۱۴ و در ۱۲ قسمت پخش شد.

این انیمه به سادگی و جالبی توانسته به پردازش شخصیت ها بپردازد. و برعکس آن دست از سریال‌هایی که روابط احساسی را به طرز فجیهی پیچیده بیان می‌کنند. یا گاهی به صورت افراطی یا همان عشق در نگاه اول (بلای خانمان‌سوز) بیان میکند. این گونه روابط را در یک کلام، قشنگ و ساده به تصویر کشیده است.

در عین حال روند داستان گویی این انیمه طوری است که برعکس انیمه‌هایی مثل توکیو غول Tokyo Ghoul و نبرد با تایتان Attack on Titan که تا به خودمان می‌آییم انیمه تمام می‌شود!

هربار که فکر میکنیم انیمه به پایان رسیده است، در اصل حتی ده دقیقه هم از آن نگذشته است.

موسیقی ساده، فضای ساده و کمدی، خلاصه ای دیگر از این انیمه هستند. که در کل، انیمه‌ای ساده اما قدرتمند را به وجود می‌آورد.

داستان

داستان درباره دختری دبیرستانی به نام چیا ساکورا Chiyo Sakura است. که از پسری به نام نوزاکی Nozaki خوشش می‌آید. بالاخره هم روزی می‌خواهد به وی احساساتش را ابلاغ کند.

اما در عین ناباوری نوزاکی Nozaki که مانگاکا Mangaka (نویسنده مانگا Manga) هم می‌باشد. وی را با طرفدار خود اشتباه می‌گیرد. اما کم‌کم دخترک وارد زندگی پسر به عنوان یک طرفدار می‌شود.

تریلر انیمه‌‌ی ماهانه دخترانه نوزاکی-کون Monthly Girls’ Nozaki-kun


44 – Your Lie in April

بهترین انیمه‌های سریالی بخش نهم

عنوان ژاپنی: Shigatsu wa Kimi no Uso
کارگردان: Kyōhei Ishiguro
نویسنده: Takao Yoshioka
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Naoshi Arakawa
موسیقی: Masaru Yokoyama
استودیو: A-1 Pictures
ژانرها: درام، موسیقی، عاشقانه، مدرسه‌ای، شونن
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۷ مهر ۱۳۹۳

انیمه دروغ تو در آپریل Your Lie in April از آن دست انیمه‌هایی است، که از نظر بار احساسی و موسیقی از هر فیلم هندی پیشی می‌گیرد. همزمان به عنوان یکی از انیمه‌های شاخ در ژانر عاشقانه است و بس!

این انیمه از روی مانگایی Manga به همین نام و نوشته ناوشی آراکاوا Naoshi Arakawa که در سال‌های ۲۰۱۱_۲۰۱۵ در مجله ماهانه شونن Monthly Shōnen Magazine چاپ شد، ساخته شده است.

باید این را هم گفت که دروغ تو در آپریل Your Lie in April توسط استودیو ای_وان پیکچرز A-1 Pictures که مثل پروداکشن آی.جی Production I.G جزو استودیوهای شاخ انیمه در ژاپن است، پا به دنیای انیمه گذاشته است.

انیمه دروغ تو در آپریل Your Lie in April از همان قسمت اول با به کارگیری فضا و گرافیک رنگی شاد و غمگین دل هر مخاطبی را بدست می‌آورد.

موسیقی پیانویی که در این انیمه با آن مواجه خواهید شد و شخصیت پردازی که هر قسمت کامل‌تر شده، نسبت به هر سریال دیگری برتری خاص خود را دارد.

از طرفی این انیمه به پردازش عمیق موسیقی پرداخته و به عبارتی موسیقی را با تصاویر به نمایش گذاشته است. تصاویری که خود گویای زندگی هستند و زندگی که با موسیقی خلاصه می‌شود.

به طور کلی تر انیمه دروغ تو در آپریل Your Lie in April به زیبایی توانسته به بیان زندگی یک پیانیست و یا به عبارتی جوانی در آستانه پرواز بپردازد.

داستان

آریما کوسه Arima Kousei که تحت نظر مادرش به یک پیانیست نابغه تبدیل می‌شود، یکی یکی قله‌های ترقی را پشت می‌گذارد!

اما پس از مرگ ناگهانی مادرش دچار شک شدیدی می‌شود. آنقدر شدید که دیگر صدای پیانو زدن خودش را هم نمی‌شنود!

بعد از گذشت دو سال از آن موقع، آریما که دیگر از زندگی به عنوان پیانیست فاصله گرفته است. با ورود ناگهانی یک ویولونیست به زندگی‌اش، کم‌کم و به اجبار به صحنه موسیقی و زندگی که به آن تعلق دارد، بازمی‌گردد.

تریلر انیمه‌‌ی دروغ تو در آوریل Your Lie in April


45 – 91 Days

بهترین انیمه‌های سریالی بخش نهم

کارگردان: Hiro Kaburagi
نویسنده: Taku Kishimoto
برگرفته از: مستقل
موسیقی: Shōgo Kaida
استودیو: Shuka
ژانرها: اکشن، درام، تاریخی
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۹ تیر ۱۳۹۵

اگر از طرفداران فیلم‌ها و سریال‌های گانگستری مثل پدر خوانده The Godfather می‌باشید و همزمان به دنیای انیمه علاقه‌مند هستید. دیدن انیمه نود و یک روز 91Days رو به شما پیشنهاد میکنم.

انیمه نود و یک روز 91Days که توسط استودیو کمتر شناخته شده «Shuka» ساخته و در سال ۲۰۱۶ پخش شده است. با داستانی مستقل درباره گانگسترهای غربی همراه است.

گرافیک انیمه در عین جذابیت کاملاً مناسب فضا میباشد و موسیقی هم که بماند. مخصوصاً آهنگ اپنینگ که توسط تورو کیتاجیما معروف به TK از گروه راک From Ling Tosite Sigure خوانده شده‌ است.

در انیمه‌ی فوق که با کسی شوخی ندارد. هرچه که داستان جلو میرود با نشان دادن دنیایی ظالم از گانگسترها که شخصیت اصلی کم‌کم در آن برای رسیدن به انتقام غرق می‌شود. آنقدر که بهایش را می‌پردازد و در آخر به پوچی می‌رسد.

اما این دنیای گانگستری در عین ظالم بودن پر از درگیری ها و دوستی‌هاست. که در عین زیبا بودن، خود شخصیت‌ها را متعجب می‌کند. تمامی این موارد به احتمال بسیار بالا شما را راضی نگه خواهد کرد.

داستان

آنجلو Angelo که پدرش‌ در یک خوانواده گانگستری به نام وانتی ها Vanetti (وانت، نیسان، پراید حالا هرچی که هست) عضو می‌باشد. روزهای خوشی را کنار خانواده‌اش، غافل از دنیای گانگسترها میگذراند.

تا این که در خانواده وانتی‌ها Vanetti Family یک جابجایی قدرت رخ می‌دهد و در اولین حرکت، رییس جدید خانواده تصمیم به کشتن آنجلو Angelo و خانواده‌اش میگیرد. در عین ناباوری آنجلو Angelo جان سالم به در می‌برد، اما بقیه جلوی چشمانش کشته می‌شوند.

چند سال می‌گذرد تا این که به آنجلو Angelo نامه‌ای شامل اسم آنهایی که خانواده‌اش را کشتند، ارسال می‌شود‌. و پس از سال‌ها به وی هدفی غیر از فرار داده می‌شود. آن هدف انتقام خون باری است که برای رسیدن به آن چه کارها که نمی‌کند.

تریلر انیمه‌‌ی نود و یک روز 91 Days


امیدوارم که همتون از انیمه‌های معرفی شده در “بهترین انیمه‌های سینمایی بخش نهم” نهایت لذت رو ببرید. با نظراتتون ما رو در بهتر کردن بخش انیمه یاری کنید. همیشه هم ما رو دنبال کنید.

همچنین تمامی دوستانی که علاقه به همکاری در بخش انیمه و سایر بخش‌های مجله وارونه دارند، میتوانند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com اعلام همکاری کنند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید