بهترین انیمه‌های برتر تابستان ۲۰۱۹ به انتخاب مجله وارونه!

درود بر تمامی دوستان اوتاکو و غیر اوتاکو که مثل همیشه ما رو دنبال می‌کنید. باری دیگر و با بازگشتی دیگر قراره که به معرفی بهترین انیمه‌های سریالی تابستان ۲۰۱۹ بپردازیم. لیستی که به شدت از زمان‌بندی انتشارش عقب افتادیم. البته بهتره بگذریم از این بحث همیشگی. شما هم برای آشنایی با بهترین انیمه‌ها بیشتر می‌تونید اینجا کلیک کنید. تا تمام مطالب بهترین انیمه‌ها رو یه جا ببینید.

تابستان امسال از اون تابستان‌هایی بود که کلی انیمه خوب اومده بود. برای همین ما مطلب بهترین انیمه‌های سریالی تابستان ۲۰۱۹ رو برای شما آماده کردیم. تا انتخاب انیمه‌ها براتون ساده‌تر باشه. البته بهتره کمربندهاتون رو هم برای فصل پاییز آماده کنید. چون قراره که لیست بهترین انیمه‌های سریالی پاییز ۲۰۱۹ خیلی خفن‌تر بشه.

بهترین انیمه‌های سریالی بهار ۲۰۱۹ هم اگه براتون سواله که چرا نزدیم. باید بگم از برنامه عقب، یعنی خیلی عقب افتادیم. واسه همین گفتیم حالا تابستان رو بزنیم. در آینده هم بهار رو می‌زنیم. برای همین شرمنده. در آخر هم یه تشکر ویژه از آقای علی دست‌پیمان، ناظر کیفی مطلب و سازنده تصویر اصلی مطلب.


این پیش‌غذاها رو هم بزنید بر بدن، تا انیمه بشه به تن‌تون.


نکاتی که در هنگام مطالعه‌ی بهترین انیمه‌های سریالی تابستان ۲۰۱۹ بهتره در وجودتون درج کنید.

۱_ هر انیمه‌ای چه در این لیست و چه در دیگر لیست‌ها در مجله وارونه معرفی شود. یعنی در سبک خودش خیلی خوفه و میتونید با خیال راحت برید تو کارش!

۲_ این لیست تنها شامل انیمه‌هایی می‌شه که پخش اونا از تابستان ۲۰۱۹ آغاز شده باشد. پس، انیمه‌هایی مثل Black Clover, One Piece وDemon Slayer: Kimetsu no Yaiba با وجود خوف بودن، در این لیست قرار نمیگیرند.

۳_ اگه انیمه‌ای که خیلی خوف تشریف دارد! در لیست نبود. قصه نخورید و به ما تو دل‌تون فحش ندید. به جاش در بخش نظرات معرفیش کنید. تا در بخش‌های بعدی، مثل بهترین انیمه‌های سریالی ۲۰۱۹ معرفی بشه.


نکاتی که علاوه بر بهترین انیمه‌های تابستان ۲۰۱۹ بهتره در بیشتر مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در این لیست، سایر لیست‌ها و کلا هرچیزی که فکر میکنید ترتیب موجود در اون باعث برتری یه چیز به چیز دیگه میشه. اصلأ هیچ ترتیب خاصی وجود نداره و شما با تعدادی گوشت کوبیده شیک و مجلسی طرف هستید. که محتویات هر کدوم ارزش یه بار دیدن رو دارن.

۲_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید. همچنین توصیه دارم برای اطلاع رسانی بهتر، نوتیفیکیشن سایت رو فعال کنید.

۳_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید. تا مجبور نشیم با شما و خودمون برخورد کنیم.

۴_ این را به خاطر داشته باشید که تلاش شده که این لیست و سایر لیست‌های سایت، بر اساس قوانین و مقررات کشور تهیه شود. بنابراین ممکنه اسم برخی از موارد واجد شرکت در لیست‌های مربوطه، در لیست ما موجود نباشه!

۵_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با در نظر داشتن نکات بالا، شما رو به مطالعه بهترین انیمه‌های سریالی تابستان ۲۰۱۹ به انتخاب مجله وارونه دعوت می‌کنم.


A Certain Scientific Accelerator
Toaru Kagaku no Accelerator

بهترین انیمه‌های سریالی تابستان ۲۰۱۹

[megadesc]کارگردان: Nobuharu Kamanaka
نویسنده: Kenji Sugihara
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Kazuma Kamachi
موسیقی: Maiko Iuchi
استودیو: A.C.G.T ,J.C.Staff
ژانرها: فانتزی، مدرسه‌ای، فراطبیعی، قدرت فرابشری
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۲۱ تیر ۱۳۹۸[/megadesc]

در سال گذشته، فصل سوم انیمه a Certain Magical Index پخش شد و مخاطبان رو حسابی میخ‌کوب کرد. اما یه خلأ همیشگی در این سری انیمه‌ای احساس می‌شد. اونم یه داستان جدا، از اتفاقاتی است که برای شخصیت‌های شتاب‌دهنده Accelerator و آخرین فرمان Last Order اتفاق می‌افته.

داستانی که جذابیت و ابهت خاص خودش رو خواهد داشت. اونم به خاطر حضور یکی از بهترین شخصیت‌های ضد ابرقهرمانی، یعنی شتاب‌دهنده Accelerator. در نهایت هم در تابستان ۲۰۱۹ بالآخره یه سری انیمه از این دو شخصیت ساخته می‌شه.

پس اگه از طرفداران سری A Certain Scientific Accelerator هستید. بهتره این انیمه رو از دست ندید. اگر هم از طرفداران این سری نیستید. بهتره که همین الان شروع به تماشای A Certain Scientific Accelerator و A Certain Scientific Railgun با تمام مخلفاتش کنید.

تا از گیج شدن به خاطر سیر اتفاقات و شخصیت‌ها جلوگیری بشه. گرچه شاید در ابتدا ممکنه کمی این سری براتون نچسب باشه. اما به دلایل مختلف، مخصوصاً شخصیت شتاب‌دهنده Accelerator، داستانی زیبا و ترکیبی از دنیای جادوگری Fate/Zero و قدرت‌های فراطبیعی My hero Academia کم‌کم براتون به یکی از بهترین انیمه‌های تابستان می‌شه.

تریلر انیمه‌ی A Certain Scientific Accelerator

 


Dr. Stone

بهترین انیمه‌های سریالی تابستان ۲۰۱۹

[megadesc]کارگردان: Shinya Iino
نویسنده: Yuichiro Kido
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Riichiro Inagaki
موسیقی: Yuki Kanesaka ,Hiroaki Tsutsumi ,Tatsuya Kato
استودیو: TMS/8PAN
ژانرها: شونن، ماجراجویانه، علمی_تخیلی
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۴ تیر ۱۳۹۸[/megadesc]

در مورد انیمه Dr. Stone ماشاءالله آقای دست پیمان توی بررسی‌های قسمتی Dr. Stone حسابی سخن گفته‌اند. اما اگه بخوایم یه خلاصه تعریفی از این سری داشته باشیم. می‌شه گفت Dr. Stone داستانی کمدی، فراطبیعی با ترکیبی از علم و دانش در دنیایی اولیه به سبک سنگی است.

حالا دنیای سنگی چیه؟ خوب در انیمه Dr. Stone طی اتفاقی فراطبیعی تمام انسان‌ها به همراه پرستوها به سنگ تبدیل شدند. سال‌ها می‌گذره و انسان‌ها همچنان در حالتی سنگی هستند. گرچه خیلی از اونها دیگر زنده نیستند. در این بین یه پسر به اسم سنکو که عاشق علمه از حالت سنگی خارج می‌شه‌! سپس تصمیم می‌گیره که دوباره انسان‌ها و تکنولوژی رو احیا کنه.

به قول خودش هم می‌خواد از تکنولوژی سابق جلو هم بزنه‌. اونم در دنیای سنگی که انگار چند میلیون سال به عقب برگشته. تنها با دست خالی و تنها با تکیه به مغزش. تا کم‌کم به احیای مورد نظرش برسه. این است داستان شروع دوباره برای انسان‌ها از صفر!

تریلر انیمه‌ی Dr. Stone

 


Fire Force
Enen no Shouboutai

بهترین انیمه‌های سریالی تابستان ۲۰۱۹

[megadesc]کارگردان: Yuki Yase
نویسنده: Yamato Haijima
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Atsushi Ōkubo
موسیقی: Kenichiro Suehiro
استودیو: David Production
ژانرها: اکشن، فراطبیعی، شونن
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۴ تیر ۱۳۹۸[/megadesc]

تا حالا فکر کردید که در مورد آتش‌نشانانی که جونش رو برای نجات مردم می‌ذارن وسط، انیمه بسازن؟ خوب چه فکر کرده باشید و چه نکرده باشید. الان انیمه Fire Force ساخته شده است. البته نه در مقیاس آتش‌نشانی واقعی! بلکه در مقیاس فراطبیعی آتش سوزی‌هایی که عامل آنها انسان‌ها هستند.

اونم انسان‌هایی که ناخودآگاه تبدیل به هیولاهای آتشین می‌شوند. ماموریت آتش‌نشان‌های انیمه Fire Force هم خلاص کردن این انسان‌ها از دردی است که دارن می‌کشند. البته داستان اصلی در مورد یکی از این آتش‌نشانان تازه‌کار هم به شینرا کواساکابه است. پسری که در کودکی مادر و برادرش رو در یکی از این آتش‌سوزی‌ها از دست داده است.

اما وارد گروهی از نیروی آتش می‌شود که قصد یافتن حقیقت پشت آتش‌سوزی انسان‌ها را دارند. صدالبته باید دنبال دلیل اینکه که چرا افرادی مثل شینرا می‌تونند آتش رو کنترل می‌کنند، بفهمند. باید از David Production هم به خاطر ساخت این انیمه تشکر کرد. چون در طراحی و انیمیت کم نداشته. پس از این نظر خیالتون راحت.

تریلر انیمه‌ی Fire Force

 


Lord El-Melloi II Case Files: Rail Zeppelin Grace Note
Lord El-Melloi II Sei no Jikenbo: Rail Zeppelin Grace Note

بهترین انیمه‌های سریالی تابستان ۲۰۱۹

[megadesc]کارگردان: Makoto Katō
نویسنده: Ukyō Kodachi
برگرفته از: رمان کوتاه
نویسنده رمان کوتاه: Makoto Sanda
موسیقی: Yuki Kajiura
استودیو: Troyca
ژانرها: فانتزی، معمایی، فراطبیعی
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۶ تیر ۱۳۹۸[/megadesc]

سری انیمه‌های سرنوشت Fate Series که داستانشون از سری بازی‌های ساخته شده به دست Type Moon گرفته شده است. از قدیم حسابی معروف بودن. سری Lord El-Melloi II Case Files: Rail Zeppelin Grace Note هم که در تابستان ۲۰۱۹ در حال پخش است. یکی از انیمه‌های مرتبط با سری اصلی است.

به طور دقیق‌تر داره داستانی از ویور ویلوت، یکی از شرکت کنندگان جنگ جام مقدس در ژاپن، و انیمه Fate/Zero رو بیان می‌کنه. جنگی که در اون هفت جادوگر برای به‌دست آوردن جام آرزو، هفت جنگ‌جو رو از زمان‌های مختلف برای شرکت در این جنگ احضار می‌کنند.

داستان این انیمه هم بعد از اتفاقات همون جنگ در انیمه Fate/Zero اتفاق می‌افتد. البته درست چند ماه قبل از اتفاقات انیمه Fate/Stay Night که ویور ویلوت حسابی داره خودش رو در برج ساعت به آب و آتیش می‌زنه. اونم با حل انواع معماهای جادوگری به سبک شرلوک دنیای جادوگران در لباس معلم جادوگری.

نکته: برعکس انیمه A Certain Scientific Accelerator، برای تماشای انیمه Lord El-Melloi II Case Files: Rail Zeppelin Grace Note لازم نیست که حتماً Fate/Zero ,Fate/Stay Night یا Fate/Apocrypha رو تماشا کرده باشید.

تریلر انیمه‌ی Lord El-Melloi II Case Files: Rail Zeppelin Grace Note

 


The Ones Within
Nakanohito Genome [Jikkyouchuu]

بهترین انیمه‌های سریالی تابستان ۲۰۱۹

[megadesc]کارگردان: Shin Ōnuma
نویسنده: Kento Shimoyama
برگرفته از: مانگای اینترنتی
نویسنده مانگای اینترنتی: Osora
موسیقی: Junichi Satou
استودیو: Silver Link
ژانرها: بازی، کمدی، درام
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۶ نیز ۱۳۹۸[/megadesc]

انیمه‌های بازی سبک رو می‌شه یکی از جالب‌ترین انیمه‌های ممکن دوسنت. گرچه برخی از انیمه‌های این ژانر کیفیت لازم رو ندارند. ولی بازم انیمه خوب در این سبک زیاده. انیمه The Ones Within جزو اونایی که با تکیه بر داستان و شخصیت پردازی جالب، تونسته خودش رو درست و حسابی بالا بکشه.

از نظر داستان هم کمی شبیه انیمه Danganronpa می‌باشد. البته بدون اون فضای پر از خون و خونریزی و قتل‌های بی‌قاتل. اما با همون شخصیت پردازی و معماهای جالب در مورد این بازی اسرارآمیز.

داستان‌ش هم تعدادی بازی‌باز رو به تصویر کشیده که یه دعوت‌نامه اینترنتی دریافت می‌کنند. کمی بعد یهو از یه مکان به‌خصوص سر درمی‌آورند. تو این مکان، فردی با ماسک گوسفند ظاهر می‌شه. سپس بهشون می‌گه که اگه می‌خواین از اینجا خارج شین، باید با گذراندن یه سری مراحل بازی مانند، بازدیدکنندگان اینترنتی خودتون رو به بیش از ۱۰۰ میلیون برسونید. شخصیت‌های داستان ما هم کار خودشون رو برای نجات خودشون، شروع می‌کنند.

تریلر انیمه‌ی The Ones Within

 


Vinland Saga

بهترین انیمه‌های سریالی تابستان ۲۰۱۹

[megadesc]کارگردان: Shūhei Yabuta
نویسنده: Hiroshi Seko ,Kenta Ihara
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Makoto Yukimura
موسیقی: Yutaka Yamada
استودیو: Wit Studio
ژانرها: اکشن، ماجراجویانه، تاریخی، درام، سنین
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۷ تیر ۱۳۹۸[/megadesc]

اگه هم از طرفداران وایکینگ‌ها و هم از طرفداران انیمه‌ها هستید. بهتون تبریک می‌گم. چون یکی از بهترین مانگاهای موجود در این سبک، در تابستان امسال تبدیل به انیمه شده است. یعنی حماسه وینلند Vinland Saga که بر اساس داستانی واقعی در مورد یکی از همین وایکینگ‌ها به نام تورفین است. البته ما قبلا و در حال حاضر داریم این اثر رو بررسی می‌کنیم. که از اینجا می‌تونید دنبالش کنید.

خوب، داستان در زمانی اتفاق می‌افتد که وایکینگ‌های اهل دانمارک، توانستند نروژ و بخشی از سوئد را به تصرف خود دربیاورند. سپس قصد کردند که به انگلستان حمله کنند. در این بین از یکی از جنگجویان قدیمی خود، یعنی تورس درخواست کردن که به آنها بپیوندد.

اما خوب با یه سری از اتفاقات، داستان اصلی به سمت تورفین، پسر تورس می‌رسد‌. که راهی رو در میان این جنگ برای خود انتخاب می‌کند. همچنین این را هم اضافه کنم که استودیو سازنده این اثر، Wit Studio است. که پیش از این، به خاطر Attack on Titan معروف بوده است.

تریلر انیمه‌ی Vinland Saga

 


Skilled Teaser Takagi-san 2nd Season
Karakai Jouzu no Takagi-san 2

بهترین انیمه‌های سریالی تابستان ۲۰۱۹

[megadesc]کارگردان: Hiroaki Akagi
نویسنده: Michiko Yokote
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Sōichirō Yamamoto
موسیقی: Hiroaki Tsutsumi
استودیو: Shin-Ei Animation
ژانرها: بخشی از زندگی، کمدی، عاشقانه، مدرسه‌ای، شونن
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۶ تیر ۱۳۹۸[/megadesc]

می‌رسیم به تنها انیمه لیست که یه سبک ترکیبی از مجموعه داستان‌های کوتاه عاشقانه‌ای است. که عمدتاً برای دو شخصیت نیشیکاتا و تاکاگی اتفاق می‌افتد. اما هدف چیه؟ در فصل دوم انیمه Skilled Teaser Takagi-san، مثل فصل اول، شخصیت نیشیکاتا یه پسره که کمی خجالتی است‌. تاکاگی هم یه دختره که دقیقاً کنار دست نیشیکاتا می‌شینه. ولی از اذیت کردن نیشیکاتا خیلی کیف می‌کنه.

نیشیکاتا هم همیشه دنبال یه راه برای انتقام می‌گرده. اما خوب تاکاگی مجال نمی‌ده. پس هردو تمام تلاششون رو می‌کنند که دیگری رو خجالت زده کنند. که بیشتر سبب بوجود آمدن یه داستان کمدی عاشقانه به سبک aguya-Sama: Love is War اما نه به جذابیت اون می‌شه. پس توصیه دارم کمی از انیمه‌های اکشن و خفن فاصله بگیرید و با دیدن انیمه Skilled Teaser Takagi-san از ابتدا و آرام، به مغزتون استراحت دهید.

تریلر انیمه‌ی Skilled Teaser Takagi-san 2nd Season

 


Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? II
Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka II
DanMachi 2nd Season

بهترین انیمه‌های سریالی تابستان ۲۰۱۹

[megadesc]کارگردان: Hideki Tachibana
نویسنده: Hideki Shirane
برگرفته از: رمان کوتاه
نویسنده رمان کوتاه: Fujino Ōmori
موسیقی: Keiji Inai
استودیو: J.C.Staff
ژانرها: اکشن، ماجراجویانه، کمدی، عاشقانه، فانتزی
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۲۲ تیر ۱۳۹۸[/megadesc]

فصل دوم انیمه Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? که با نام اختصاری DanMachi هم شناخته می‌شه. با تغییر در کارگردانی نسبت به فصل اول، بازگشته تا دوباره داستان فانتزی خودش رو به رخ بکشه. فانتزی از اون داستان‌هایی که گروهی از ماجراجویان برای کشف رازها و صدالبته بدست آوردن گنج‌ها و قوی‌تر کردن خودشون پا به دنیای زیرزمینی می‌ذارند.

داستان ما هم در مورد یکی از همین ماجراجوهاست. که قصد داره تبدیل به یه قهرمان بزرگی بشود. تو فصل اول هم کلنگ این اتفاق رو می‌زنه. بعد در فصل دوم با قدرت دنبالش می‌ره‌. تشکیل گروه یا به عبارتی یک خانواده ماجراجویی می‌ده. مبارزات جذابی رو پشت سر می‌ذاره. تمام تلاشش رو هم برای قهرمان شدن می‌کنه. ما هم با تمام قوا دنبالش می‌کنیم.

تریلر انیمه‌ی Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? II

 


Astra Lost in Space
Kanata no Astra

بهترین انیمه‌های سریالی تابستان ۲۰۱۹

[megadesc]کارگردان: Masaomi Andō
نویسنده: Norimitsu Kaihō
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Kenta Shinohara
موسیقی: Masaru Yokoyama ,Nobuaki Nobusawa
استودیو: Lerche
ژانرها: ماجراجویانه، فضایی، شونن، علمی_تخیلی
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۲ تیر ۱۳۹۸[/megadesc]

انیمه Astra Lost in Space رو می‌شه ترکیبی از فیلم‌های فضایی و Dr. Stone دونست. که به دست استودیو Lerche به انیمه تبدیل شده است. داستان‌ش هم در مورد زمانی است که آدما اونقدر تکنولوژی‌شون پیشرفت کرده که برای اردو می‌رن فضا! توی یکی از همین اردوها یه تیم نه نفره عازم یه سیاره برای گذراندن این اردو می‌شن.

اما خوب موقعی که به سیاره می‌رسن. طی یه اتفاق عجیب، از آنسوی فضا سر درمی‌آورند. البته کنار یه سفینه فضایی که تصمیم می‌گیرند باهاش به خونه برگردند. اونم با وجود کمبود مواد غذای و آب و خیلی چیزهای دیگه. ولی اتفاقات عجیبی از احتمال مرگ و برگشت دوباره به اعماق فضا تا احتمال عمدی بودن این اتفاق، براشون می‌افته. ما هم باید خوب منتظر پایان داستان باشیم.

تریلر انیمه‌ی Astra Lost in Space

 


امیدوارم که همتون از انیمه‌های معرفی شده در بهترین انیمه‌های سریالی تابستان ۲۰۱۹ به انتخاب مجله وارونه نهایت لذت رو ببرید.

صدالبته هم با نظراتتون ما رو در بهتر کردن بخش انیمه و مخصوصاً معرفی‌های انیمه‌ای بعدی یاری کنید. همیشه هم ما رو دنبال کنید.

همچنین تمامی دوستانی که علاقه به مبحث همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه یا مبحث زیبای تبلیغات دارند. میتونند از طریق بخش تماس با ما، بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com اعلام همکاری کنند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید