برترین انیمه‌های زمستان ۲۰۲۰ به انتخاب مجله وارونه!

درود بر تمامی دوستان انیمه‌باز و غیر انیمه‌باز که مثل همیشه ما رو در بخش دنبال می‌کنید. باری دیگر و با بازگشتی دیگر قراره که به معرفی بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۲۰ بپردازیم. همچنین شما برای آشنایی با بهترین انیمه‌ها بیشتر می‌تونید اینجا کلیک کنید. تا تمام مطالب بهترین انیمه‌ها رو یه جا ببینید. ما رو هم به خاطر همه بدقولی‌ها ببخشید! گرچه یه چیزی بهم می‌گه که قول ندم بهتره.

اگه قرار باشه که بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۲۰ رو با بهترین انیمه‌های فصل قبل، یعنی پاییز ۲۰۱۹ مقایسه کنیم. یه فصل با زرق و برق کم‌تر رو خواهیم داشت. به طوری که اگه انیمه‌باز حرفه‌ای نباشید. چاره‌ای جز تماشا یا رد شدن از انیمه‌های زمستان 2020 رو ندارید. خوب این‌جاست که ما وارد ماجرا می‌شیم. سپس لیستی از برترین انیمه‌های سریالی 2020 رو در اختیار شما می‌ذاریم.


قبل از بهترین انیمه های سریالی زمستان 2020، پیش‌غذاهای زیر می‌چسبه!


البته برای اینکه مطمئن بشیم بیشتر مخاطبان از بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۲۰ خوششون میاد. شرط گذاشتیم که انیمه‌هایی با نمره زیر ۷.۲۰ در وب‌سایت مای انیمه لیست Myanimelist جزو لیست برترین انیمه‌های زمستان ۱۳۹۸ نباشه. همزمان با توجه به تنوع موجود در لیست، باید بهتون متذکر بشم که حتماً لازم نیست از تمام انیمه‌های زمستان ۲۰۲۰ که در لیست هستند. خوشتون بیاد. پس ابتدا تصویر انیمه رو مشاهده کنید. بعد گروه سازنده، البته اگه براتون مهمه!

بعد متن توضیحات، سپس تریلر! حالا اگه از انیمه خوشتون اومده، برید برای تماشا! وگرنه که احتمال اینکه از انیمه مربوطه خوشتون بیاد، کم می‌شه! پس با دقت انتخاب کنید! چون این وقتی که کرونا با کلی زحمت در اختیار ما گذشته محدوده! یعنی باید بهترین انیمه‌ها و بهترین انیمه‌های فصلی رو تماشا کرد. پس خودتون رو برای بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۲۰ و مخصوصاً سال ۱۳۹۹ که قراره توش غوغا بشه، آماده کنید.


نکاتی که در هنگام مطالعه‌ی بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۲۰ بهتره در وجودتون درج کنید.

۱_ هر انیمه‌ای چه در این لیست و چه در دیگر لیست‌ها در مجله وارونه معرفی شود. یعنی در سبک خودش خیلی خوفه و میتونید با خیال راحت برید تو کارش! البته باید اینو بدونین که که تفاوت در سلیقه‌ها و نظرات می‌تونه خیلی روی دیدگاه شما نسبت به انیمه فوق، تاثیر بذاره. پس این نکته رو هم در نظر بگیرید.

۲_ این لیست تنها شامل انیمه‌هایی می‌شه که پخش اونا از زمستان ۲۰۲۰ آغاز شده باشد. پس، انیمه‌هایی مثل Black Clover, One Piece و My Hero Academia با وجود خوف بودن، در این لیست قرار نمیگیرند.

۳_ اگه انیمه‌ای که خیلی خوف تشریف دارد! در لیست نبود. قصه نخورید و به ما تو دل‌تون فحش ندید. به جاش در بخش نظرات معرفیش کنید. تا در بخش‌های بعدی، مثل بهترین انیمه‌های سریالی 2020 معرفی بشه.


نکاتی که علاوه بر بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۲۰ بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در این لیست، سایر لیست‌ها و کلا هرچیزی که فکر میکنید ترتیب موجود در اون باعث برتری یه چیز به چیز دیگه میشه. اصلأ هیچ ترتیب خاصی وجود نداره. و شما با تعدادی گوشت کوبیده شیک و مجلسی مواجه هستید. که محتویات هر کدوم ارزش یه بار دیدن رو دارن. مگر در بعضی موارد که خودمون بهتون می‌گیم.

۲_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت. به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید. دسترسی داشته باشید. همچنین توصیه دارم برای اطلاع‌رسانی بهتر، نوتیفیکیشن سایت و بخش‌ اعلانات سایت رو دنبال کنید!

۳_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ، بحث‌های نامربوط و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید. تا مجبور نشیم با شما و خودمون برخورد کنیم. وقت ما رو هم الکی هدر ندید.

۴_ این را به خاطر داشته باشید که تلاش شده که این لیست و سایر لیست‌های سایت، بر اساس قوانین و مقررات کشور تهیه شود. بنابراین ممکنه اسم برخی از موارد واجد شرکت در لیست‌های مربوطه، در لیست ما موجود نباشه! پس شاکی نشید! به‌جاش چشماتون رو درویش کنید!

۵_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با در نظر داشتن نکات بالا، شما رو به مطالعه بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۲۰ به انتخاب مجله وارونه دعوت می‌کنم.


Dorohedoro

 بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۲۰

کارگردان: Yuichiro Hayashi
نویسنده: Hiroshi Seko
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Q Hayashida
موسیقی: (K)NoW_NAME
استودیو: MAPPA
ژانرها: اکشن، کمدی، ترسناک، جادویی، فانتزی، سنین
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۲۳ دی ۱۳۹۸

اول از همه، چیزی که در مورد انیمه Dorohedoro قابل بیان هستش. اینه که دنیای تاریک Dorohedoro به جور فضای فانتزی و تاریک هستش. که نویسنده سعی کرده آزادانه درش هر نوع خشونت، تاریکی و ظلمتی رو بیاره. البته نه به سبک دردناکی Tokyo Ghoul یا Darker than Black! بلکه یکم فاز کمدی به سبک موسیقی‌های راک جوان پسند امروزی که در کمتر از دو قسمت شما رو جذب می‌کنه رو در دلش داره. داستان انیمه دوروهدورو Dorohedoro در مورد دو دنیای جدا از هم هستش.

یکی معروف به دنیای جادوگران که البته نوع جادوشون عجیبه. دیگری، دنیای عادی که معروف به حفره هستش. البته جادوگران محترم، معمولاً با کلی ذوق و شوق میان و روی مردم حفره آزمایش می‌کنن. مثلاً کله شخصیت اصلی رو تبدیل کردن به یه تمساح! ایشون هم که عصبانی، می‌خواد دونه دونه جادوگران رو چک کنه. تا بفهمه کی این کار رو باهاش کرده. اونم وقتی که حافظه نداره. همزمان یه آدم مرموز که به نظر خودش هست، توی دهنش هست!

تریلر انیمه Dorohedoro


Isekai Quartet 2
Isekai Quartet2

 بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۲۰

کارگردان: Minoru Ashina
نویسنده: Minoru Ashina
برگرفته از: مستقل
موسیقی: Ruka Kawada
استودیو: Studio PuYUKAI
ژانرها: کمدی، تقلید از نوع خنده‌دار، فانتزی
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۲۵ دی ۱۳۹۸

انیمه Isekai Quartet که فصل اولش در بهار ۱۳۹۸ اومد به بازار، زیاد به توضیح نیاز نداره. خوب چرا که یه ترکیب خاص از چهار انیمه ایسکای هستش. از جمله Overlord, Youjo Senki ,Konosuba ,Re:Zero و به تازگی The Rising of the Shield Hero که باعث شده، خون برخی به جوش بیاد. حالا همین انیمه‌ها رفتن تو فاز چیبی و با کلی فاز کمدی اومدن تا ما رو بخندونن.

اگه از طرفداران انیمه‌های فوق هستید! حتماً برای یه تجربه جالب، انیمه Isekai Quartet رو بشینید ببینید، که تقابل پنج دنیای انیمه‌ای مختلف رو دریابید! اگر هم از طرفداران انیمه‌های موجود در Isekai Quartet نیستید! که بازهم برای یه تجربه کمدی جذاب، به همراه ترغیب احتمالی در تماشای انیمه‌های ایسکای فوق، بهتره انیمه Isekai Quartet رو از دست ندید.

تریلر انیمه Isekai Quartet 2


Darwin’s Game

 بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۲۰

کارگردان: Yoshinobu Tokumoto
نویسنده: Shū Miyama
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: FLIPFLOPs
موسیقی: Kenichiro Suehiro
استودیو: Nexus
ژانرها: اکشن، معمایی، شونن
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۳ دی ۱۳۹۸

تجربه یه بازی کشتار واقعی توی دنیای واقعی، یکی از موضوعات جالب هستش که روز تا روز داره تو زندگی ما رشد می‌کنه. انیمه بازی داروین Darwin’s Game هم از این قاعده بدور نیست. یعنی داره واسه خودش توی این سبک حسابی جون می‌کنه. البته از نظر ساخت، به نظرم جا داشت بیشتر روش کار شه. ولی به نظرم با توجه به شخصیت پردازی‌های متنوع و کشش داستانی خوبی که داره، برای تماشا گزینه خوبی هستش.

خوب داستان از جایی شروع می‌شه که پسری به نام کانامه که دوستاش تو بازی داروین هستند. به طور اتفاقی وارد Darwin’s Game می‌شه. مرگ دوستاش رو می‌بینه. مثل سوبارو از Re:Zero واسه خودش حسابی ترس از مرگ رو احساس می‌کنه. اما بعد عزم غلبه بر همه چیز رو پیدا می‌کنه. گرچه بازم یه سری چیز توی خونش نیست. جزئیات بیشتر داستانی هم باعث اسپویل می‌شه، پس ولش!

تریلر انیمه Darwin’s Game


A Certain Scientific Railgun T
Toaru Kagaku no Railgun T

 بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۲۰

کارگردان: Tatsuyuki Nagai
نویسنده: Shogo Yasukawa
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Kazuma Kamachi
موسیقی: Maiko Iuchi
استودیو: J.C.Staff
ژانرها: اکشن، علمی-تخیلی، قدرت فرابشری
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۲۰ دی ۱۳۹۸

اگه مثل من از طرفداران سری A Certain Magical Index هستید، که هیچی! چون قاعدتاً باید از اول همین فصل دنبال A Certain Scientific Railgun T که یه سری تکمیل کننده برای داستان اصلی هستش، باشید. اما برای دوستانی که آشنایی با این سری ندارند باید این توضیحات رو بدم. که داستان A Certain Scientific Railgun مربوط به شهر آکادمی که کلاً برای مطالعه روی ابرقدرت‌ها و مخلفاتش، هستش، می‌باشد. البته دنیای جادو هم هستش. که اون مربوط به A Certain Magical Index است.

خوب برگردیم سر شهر آکادمی! توی این شهر افراد با قدرت‌های فراطبیعی، سطح بندی می‌شن. که قوی‌تر سطح در حال حاضر، سطح پنج هستش. البته تنها هفت نفر درش حضور دارند. داستان A Certain Scientific Railgun هم در مورد رتبه سوم، یعنی میساکا میکوتو معروف به ریل‌گان Railgun هستش. که داره داستان اصلی رو از دید ایشون به همراه کلی ماجرا و اتفاق دیگه بیان می‌کنه.توصیه می‌کنم با وجود فضای جالب، دخترونه و علمی موجود، انیمه فوق رو از دست ندید.

برای تماشای این اثر زیبا هم حداقل باید سه فصل قبل A Certain Scientific Railgun رو دیده باشید. البته توصیه دارم از ریشه سری a Certain رو تماشا کنید. هرچند که ممکنه در فصل اول، کمی داستان رو نچسب بدونید. ولی بدونید که یکی از بهترین انیمه‌های طول تاریخ رو در این اثر و مخصوصاً فصل سوم A Certain Magical Index خواهید دید.

تریلر انیمه A Certain Scientific Railgun T


Haikyuu!!: To the Top

کارگردان: Masako Sato
نویسنده: Taku Kishimoto
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Haruichi Furudate
موسیقی: Yuki Hayashi ,Asami Tachibana
استودیو: Production I.G
ژانرها: کمدی، ورزشی، درام، مدرسه‌ای، شونن
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۲۱ دی ۱۳۹۸

با توجه به شناختی که از جوونای امروزی، یعنی شما دارم. بیشترتون در فصل زمستان ۲۰۲۰ منتظر فصل چهارم انیمه Haikyuu!! بودید. یکی از بهترین انیمه‌های ورزشی که دنیای والیبال رو در کمال خلاقیت، جذاب‌تر از اون‌چه که هست، نشون می‌ده. داستان‌ش نیز مربوط به دبیرستان کاراسونو و تیم والیبالش می‌باشد. با تمرکز بر روی هیولای کوچک، هیناتا و سلطان زمین، کاگیاما که تو فصل چهارم کاگیاما رفته به تیم ملی!

توی فصل چهارم که با عنوان Haikyuu!!: To the Top شناخته می‌شه. انیمه دچار تغییر در گروه سازنده شده، به طوری که کارگردان اثر عوض شده. همین عامل هم باعث شده که یه سری فرق رو نسبت به فصل قبل حس کنید. ولی در کل حس نخواهید کرد که هیولای کوچک، همان هیولای کوچک سابق نیست.

تریلر انیمه Haikyuu!!: To the Top


Magia Record: Puella Magi Madoka Magica Side Story
Magia Record: Mahou Shoujo Madoka☆Magica Gaiden (TV)

کارگردان: Yukihiro Miyamoto ,Gekidan Inu Curry
نویسنده: Gekidan Inu Curry ,Elseware
برگرفته از: بازی
موسیقی: Takumi Ozawa
استودیو: Shaft
ژانرها: درام، جادویی، هیجان‌انگیز، روانشناختی
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۴ دی ۱۳۹۸

اگه تا چند وقت پیش بهم می‌گفتید انیمه با سبک دختر جادویی Mahou Shoujo به نظرت چطوره؟ می‌گفتم که اصلاً این ژانر رو به خاطر چرت بودن و هندی بودن، آدم حساب نمی‌کنم. ولی انیمه Puella Magi Madoka Magica رو که دیدم یه فرق بزرگ حساب کردم. برعکس تمام هم‌قطارانش، این اثر دارای عنوان یکی از بهترین انیمه‌های تاریک، روانشناختی و هیجان‌انگیز است.

حالا توی فصل زمستان ۲۰۲۰ داستان دیگه‌ای از این اثر با عنوان Magia Record: Puella Magi Madoka Magica Side Story پا به میدان گذاشته که ادامه دهنده راه سری اصلی است. البته با کمی تفاوت! مثلاً شخصیت اصلی که به نظر با شخصیت سری اصلی متفاوت است. اما بازهم برای فهمیدن کلیت داستان، توصیه دارم که سری قبل با تمام مخلفاتش رو تماشا کنید. تا بهترین لذت رو داشته باشید.

تریلر انیمه Magia Record: Puella Magi Madoka Magica Side Story


Somali and the Forest Spirit
Somali to Mori no Kamisama

کارگردان: Kenji Yasuda
نویسنده: Mariko Mochizuki
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Yako Gureishi
موسیقی: Ryo Yoshimata
استودیو: Satelight ,HORNETS
ژانرها: ماجراجویانه، بخشی از زندگی، شیاطین، درام، فانتزی
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۲۰ دی ۱۳۹۸

تا حالا به این فکر کردید. که تو داستان مبارزه انسان‌ها با هیولا‌ها، انسان‌ها شکست بخورند؟ بعدش تا پای انقراض پیش برن؟ بنده که زیاد فکر کردم. ولی انصافاً چیز خاصی تو دنیای انیمه دستگیرم نشد. تا اینکه به انیمه Somali and the Forest Spirit رسیدم. توی دنیاش خیلی وقته که آدمیزادی دیگه وجود نداره. آدمیزادی که در جنگ با هیولاها شکست و به فنا رفته بود.

اما داستان ما فعلا قرار نیست به بعد تاریک پس از شکست انسان‌ها، قیام دوباره انسان‌ها یا کلی بحث حماسی دیگه بپردازه. به جاش قرار یه سر بریم به جایی که یه دختربچه آدمیزاد با یه گولم ملاقات می‌کنه. گولم هم تصمیم می‌گیره که همراه این دختر کوچولو، بره دنبال انسان‌ها! از همین جا هم داستان پدر دختری این گولم و سومالی آغاز می‌شه.

تریلر انیمه Somali and the Forest Spirit


Toilet-bound Hanako-kun
Jibaku Shounen Hanako-kun

 بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۲۰

کارگردان: Masaomi Andō
نویسنده: Yasuhiro Nakanishi
برگرفته از: مانگای اینترنتی
نویسنده مانگای اینترنتی: Iro Aida
موسیقی: Hiroshi Takaki
استودیو: Lerche
ژانرها: کمدی، فراطبیعی، مدرسه‌ای
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۲۰ دی ۱۳۹۸

داستان‌ها و شایعات مدرسه‌ای که اشاره به ارواح دارند. عمدتاً چیزی جز شایعات من در آوردی برای سرگرم کردن یا ترسوندن ماها نیستند. اما اگه این شایعات واقعی می‌شدند. چی می‌شد؟ خوب یه دنیای ارواح، داخل مدرسه درست می‌شد. درست مثل انیمه Toilet-bound Hanako-kun که داستان یکی از این ارواح به نام هاناکو و دختری که ازش کمک می‌خواد رو روایت می‌کنه.

کمکی از هاناکو می‌خواد اینه که یه شخص ثالث عاشقش شه. ولی از شانس بد و خوبش در نهایت می‌شه دستیار هاناکو! بعد از این، انیمه Toilet-bound Hanako-kun به ما نمایش کمدی، فانتزی و ماجراجویانه‌ای از دوستان ما در میان عجایب هفتگانه مدرسه‌شون رو روایت می‌کنه. متذکر می‌شم که این روایت با سبک جالبی از انیمیت و صحنه‌آرایی همراه است.

تریلر انیمه Toilet-bound Hanako-kun


ID: INVADED
Id:Invaded

کارگردان: Ei Aoki
نویسنده: Ōtarō Maijō
برگرفته از: مستقل
موسیقی: U/S
استودیو: NAZ
ژانرها: علمی-تخیلی، معمایی، پلیسی، روانشناختی
گروه سنی: _
تاریخ شروع پخش: ۱۶ دی ۱۳۹۸

چی می‌شد اگه از طریق ناخودآگاه می‌شد به دستگیری مجرمین پرداخت. احتمالاً به شرلوک هلمز دیگه نیازی نبود، نه؟ ولی خوب به نظر هست. انیمه ID: INVADED دقیقاً همین رو به آدم نشون می‌ده. یه گروه پلیس که با استفاده از یه دستگاه خاص، ذراتی که به نظر باقی‌مانده نیت قتل هستش ‌رو میان پیدا می‌کنن. بعد همین می‌شه نقطه‌ای برای اتصال به ضمیر ناخودآگاه مجرم.

خوب حالا که وصل شدیم به ضمیر ناخودآگاه مجرم، باید دنبال سرنخی از مجرم باشیم. سرنخی که به ما نشونی از مجرم واقعی رو می‌ده. حالا این نشونی می‌خواد اسم واقعی، قیافه واقعی یا حتی نشانی از مخفیگاه مجرم باشه. در هرحال برای رسیدن به این نشانی باید یه معمای مرگ مرموز به دست شخصی که وارد این ضمیر ناخودآگاه می‌شه، حل بشه. شخصی که پس از ورود، بدون خاطره با داشتن تنها اسم خود و مقتول تنها می‌مونه!

تریلر انیمه ID: INVADED


Keep Your Hands Off Eizouken!
Eizouken ni wa Te wo Dasu na!

 بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۲۰

کارگردان: Masaaki Yuasa ,Mari Motohashi ,Fūga Yamashiro
نویسنده: Masaaki Yuasa ,Yūichirō Kido
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Sumito Ōwara
موسیقی: Oorutaichi
استودیو: Science SARU
ژانرها: کمدی، ماجراجویانه، مدرسه‌ای، سنین
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۶ دی ۱۳۹۸

اولین بار که تریلر انیمه Keep Your Hands Off Eizouken! رو دیدم. گفتم برو! راه نداره این انیمه چیز خوبی باشه. ولی الآن به نظرم توی لیست بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۲۰ یه موضوع جدید رو با یه روش ساده معرفی می‌کنه. داستان از این قراره که یه دختربچه از بچگی عاشق انیمه و مخصوصاً انیمه‌های ماجراجویانه بوده. صدالبته به نظر Attack on Titan رو ندیده.

خوب ایشون از همون اول می‌خواسته انیماتور بشه. ولی همیشه در حد آرزو براش باقی می‌مونه. تا اینکه با یه دختر دیگه که پدر و مادرش بازیگر هستند. آشنا می‌شه. بعد به پیشنهاد یه دوست دیگه که پول دوست تشریف دارند. می‌رن تا با تشکیل یه انجمن انیمه‌ای، انیمه خودشون رو بسازند. حالا این می‌شه شروعی برای دنیای فانتزی و ماجراجویانه انجمن ایزوکن است.

دنیایی ماجراجویانه که در عین اینکه منطقی داره دنیای پشت انیمیت‌های سبک و سنگین رو به ما نشون می‌ده. داره تمام طرح‌ها و ذهنیت‌های شخصیت‌های اصلی رو با روندی کاریکاتوریسم، به تصویر می‌کشه. ذهنیتی که همون‌طور که گفتم، کمدی، ماجراجویانه یا مدرسه‌ای خواهد بود.

تریلر انیمه Keep Your Hands Off Eizouken!


امیدوارم که همتون از انیمه‌های معرفی شده در بهترین انیمه‌های سریالی زمستان ۲۰۲۰ به انتخاب مجله وارونه نهایت لذت رو ببرید.


همچنین برای ادامه زندگی انیمه‌ای خودتون بعد از بهترین انیمه های سریالی 2020، مطالب زیر رو هم مطالعه کنید


صدالبته در بهترین انیمه های سریالی زمستان۲۰۲۰ با نظراتتون ما رو در بهتر کردن بخش انیمه و مخصوصاً معرفی‌های انیمه‌ای بعدی یاری کنید. البته زیاده‌روی نکنید. تا ما بتونیم به همه نظرات پاسخ بدیم. همیشه هم ما رو دنبال کنید. تمامی دوستانی هم که علاقه به مبحث همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه یا مبحث زیبای تبلیغات دارند. میتونند از طریق بخش تماس با ما، بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com اعلام همکاری کنند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید