بهترین انیمه‌های ضد قهرمانی در تمام دوران به انتخاب مجله وارونه 

درود بر شما، دوستان اوتاکو و غیر اوتاکو. با معرفی دیگری از بهترین انیمه‌ها با عنوان بهترین انیمه‌های ضد قهرمانی در خدمت شما هستیم. معرفی‌ای که به احتمال قوی خیلی از انیمه‌دوستان گرامی ازش خوششون میاد. اما قبلش بیاین تا یه تعریفی از بهترین انیمه‌های ضد ابرقهرمانی داشته باشید.

اگر فکر می‌کنید که ضد قهرمان فقط به شخصیت منفی داستان که در مقابل شخصیت اصلی است. گفته می‌شود. سخت در اشتباه هستید. ما نیز در بهترین انیمه‌های ضد قهرمانی چنین شخصیت‌هایی رو معرفی نخواهیم کرد. بلکه انیمه‌هایی رو معرفی خواهیم کرد. که شخصیت اصلی هم بد باشد‌، هم خوب باشد.

در بهترین انیمه‌های ضدابرقهرمانی، شخصیت اصلی بازهم یک قهرمان خواهد بود. که به دنبال یک هدف خاص است. ما هم به وی حق می‌دهیم که به دنبال هدفش باشد. چه این هدف پایان دادن به جنگ‌های سرتاسر دنیا باشد. چه محافظت از کسی که دوستش دارد.

اما چیزی که انیمه را به یک انیمه ضد-قهرمان Anti-Hero تبدیل می‌کند. این است که شخصیت اصلی یک قهرمان تماماً خوب و بدون نقص نیست. ممکن است دارای صفات یک شخصیت منفی باشد. حتی در بیشتر مواقع شخصیت اصلی، هدف خوبی را دارد. اما راهی که انتخاب کرده است. وی را به یک شخصیت منفی نزدیک می‌کند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های عاشقانه

اینگونه انیمه‌ها و شخصیت‌ها امروزه طرفداران بسیاری را جذب کرده‌اند. چون شخصیت‌های ضد ابرقهرمانی بیشترا دارای ابهت خاصی بسبت به شخصیت‌های قهرمان هستند. به عبارتی دیگر چنان خوف هستند که فکرش را نخواهید کرد.

اما دلیل دیگر محبوبیت این سری انیمه‌ها، این است که مخاطب حس همدردی بسیاری را با شخصیت ضد قهرمان دارد. مخاطب می‌داند که شخصیت اصلی به دنبال یک کار خوب است. اما برایش سخت است که روش دیگری را انتخاب کند. مخاطب نیز باز او را درکش می‌کند.

گاهی نیز، شخصیت اصلی که به دنبال یک هدف خوب است. در میانه راه کم میارد. به طوری‌که حتی می‌خواهد فرار کند. مخاطب در این لحظه خودش را جای شخصیت می‌گذارد. اینگونه حس خاص و زیبایی را به انیمه خواهد داشت. زیبایی که ضعف در شرورترین شخصیت‌های اصلی انیمه‌ای، در تمام دوران است.

صدالبته این لیست فقط بخش اول بهترین انیمه‌های ضد ابرقهرمانی هستش. یعنی انیمه‌های فوق‌العاده زیبایی هم در این ژانر هست. که در آینده معرفی می‌شود. ما هم فقط انیمه‌های ضد قهرمانی را معرفی خواهیم کرد. نه شخصیت‌های ضد قهرمانی همچون ایتاچی از انیمه ناروتو Naruto.


نکاتی که در هنگام مطلعه‌ی بهترین انیمه‌های قهرمانی بهتره در نظر داشته باشید

هر انیمه‌ای چه در این لیست و چه در دیگر لیست‌ها در مجله وارونه معرفی شود. یعنی در سبک خودش خیلی خوفه و میتونید با خیال راحت برید تو کارش!

اگه انیمه‌ای که خیلی خوف تشریف دارد در لیست نبود. غصه نخورید و به ما تو دل‌تون فحش ندید. به جاش در بخش نظرات معرفیش کنید. تا در بخش‌های بعدی، معرفی بشه.

نکاتی که علاوه بر بهترین انیمه‌های ضد قهرمانی بهتره در بیشتر مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

در این لیست، سایر لیست‌ها و کلا هرچیز انیمه‌ای که فکر میکنید. ترتیب موجود در اون باعث برتری یه چیز به چیز دیگه میشه. اصلأ هیچ ترتیب خاصی وجود نداره و شما با تعدادی گوشت کوبیده شیک و مجلسی طرف هستید. که محتویات هر کدوم ارزش یه بار دیدن رو دارن.

اگر تمایل داشته باشید می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید. همچنین توصیه دارم برای اطلاع رسانی بهتر، نوتیفیکیشن سایت رو فعال کنید.

در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید. تا مجبور نشیم با شما و خودمون برخورد کنیم.

در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با در نظر داشتن نکات بالا، شما رو به مطالعه بهترین انیمه‌های ضد قهرمانی به انتخاب مجله وارونه دعوت می‌کنم.


Hellsing

بهترین انیمه‌های ضد قهرمانی
Hellsing

  • کارگردان: Umanosuke Iida
  • نویسنده: Chiaki J. Konaka
  • برگرفته از: مانگا
  • نویسنده مانگا: Kouta Hirano
  • موسیقی: Yasushi Ishii
  • استودیو: Gonzo
  • ژانرها: اکشن، ترسناک، فراطبیعی، خون‌آشام، سنین
  • گروه سنی: جوانان
  • تاریخ شروع پخش: ۱۹ مهر ۱۳۸۰

Hellsing Ultimate
Hellsing OVA

  • کارگردان: Tomokazu Tokoro, Hiroyuki Tanaka ,Yasuhiro Matsumura 
  • نویسنده: Hideyuki Kurata ,Yōsuke Kuroda
  • برگرفته از: مانگا
  • نویسنده مانگا: Kouta Hirano
  • موسیقی: Hayato Matsuo
  • استودیو: Madhouse, Satelight, Graphinica
  • ژانرها: اکشن، نظامی، ترسناک، فراطبیعی، خون‌آشام، سنین
  • گروه سنی: جوانان
  • تاریخ شروع پخش: ۲۱ بهمن ۱۳۸۴

انیمه هلسینگ Hellsing رو می‌شه یکی از خونبارترین انیمه‌های ضد قهرمانی عنوان کرد. یعنی دقیقاً مثل حمله به تایتان Attack on Titan که شخصیت‌ها تند‌تند به فنا می‌رن و فقط خون باقی می‌ماند. در انیمه هلسینگ Hellsing هم همین گونه است. حتی با اینکه یک‌بار کاملاً براساس مانگا و بار دیگر کمی براساس مانگا. بار دوم هم ماشاءالله از بس استرس ساخت بالا بود. انیمه بین سه استودیو، سه کارگردان و دو نویسنده دست به دست شد.

اما در مجموع سری دوم با عنوان‌های هلسینگ نهایی Hellsing Ultimate و Hellsing OVA با توجه به انیمت به شدت عالی و فضای تاریک‌تر، عالی عمل کرده. مخصوصاً در داستان که به جای محدود کردن داستان به انگلستان، پای آلمان نازی، جنگ جهانی دوم و کلی چیز دیگر را به میان آورده است. شخصیت اصلی هم که مأمور مبارزه با خون‌آشام‌هاست و خودش خون‌آشام است. در مبارزه، از خون‌آشام‌ها، هیولاتر است.

هیولایی کهن که با دو اسلحه‌ای در دست، خنده‌ای اهریمنی بر چهره و خیالی راحت به قتل عام همنوعان‌ش می‌پردازد. برای این هدف به انسان‌ها نیز رحم نخواهد کرد. شما نیز انگار با دریایی از خون روبه‌رو هستید. اگر از طرفداران انیمه با شخصیتی هستید. که به شخصیت منفی خوف بماند. خنده شیطانی بر لبانش جاری باشد. انیمه هلسینگ Hellsing با قهرمان کشتار خون‌آشام‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنم.

داستان

در انگلستان سازمانی مخفی زیر نظر دولت با عنوان هلسینگ Hellsing وجود دارد. که وظیفه مقابله با خون‌آشام‌ها، غول‌هایی که البته با غول‌های توکیو غول Tokyo Ghoul متفاوت هستند و موجودات فراطبیعی دیگر را بر عهده دارد.

این سازمان برای مبارزه با این موجودات، علاوه بر نیروی انسانی، از خون‌آشامی کهن و قدرتمند به نام آلکراد استفاده می‌کند. همه چیز هم به جز ورود یک خون‌آشام جدید به گروه، که دست گل آلکارد است، خوب است.

اما کم‌کم پای بازماندگانی از ارتش آلمان نازی و گروه دیگری که کارشان نابود کردن خون‌آشام‌هاست، به میان می‌آید. و در نهایت هم نبردی سه طرفه بین هلسینگ Hellsing و این دو گروه، آغاز می‌شود.

تریلر انیمه هلسینگ Hellsing

تریلر انیمه هلسینگ نهایی Hellsing Ultimate


Darker than black

بهترین انیمه‌های ضد قهرمانی
  • کارگردان: Tensai Okamura
  • نویسنده: Tensai Okamura ،Shotaro Suga ، Hiroyuki Yoshino ،Mari Okada ،Shinsuke Ohnishi
  • برگرفته از: مانگا
  • نویسنده مانگا: Tensai Okamura
  • موسیقی: Yoko Kanno ,Yasushi Ishii
  • استودیو: Bones
  • ژانرها: اکشن، معمایی، علمی-تخیلی، قدرت فوق بشری
  • رده سنی: جوانان
  • زمان اولین پخش: ۱۶ فروردین ۱۳۸۶

انیمه تاریک‌تر از سیاهی Darker than Black، یک انیمه تاریک تاریک است. با تاریکی که از شب هم سیاه‌تر است! این تاریکی با به‌کارگیری فضای پلیسی و در عین حال مروز به همراه داستانی که با توضیحات کم شما رو مجبور می‌کنه تا بالاخونه رو از اجاره در بیارین. به مرور یکی از بهترین تجربه‌های انیمه‌ای رو جلو چشمتون میاره.

شخصیت اصلی این انیمه که با نقابی سفید بر سر و قدرتی فوق بشری برای یک سازمان مرموز کار میکند. ناخودآگاه شما رو به یاد غول‌های انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul و مخصوصاً کانکی در آئوگیری می‌اندازد. که به راستی، مثل کانکی به دنبال کسانی است که برایش مهم هستند. حتی اگر تمام سازمان‌های دنیا در مقابل‌ش باشد. به دنبال این هدف است. حتی اگر دیر متوجه این هدف شده باشد. ختی اگر دیر شده باشد. بازهم به دنبالشان خواهد بود.

خلاصه داستان

پس از حادثه‌ای فراطبیعی که تمام جهان را در بر گرفت. آسمان دروغی به همراه دو دروازه با نام‌های بهشت و جهنم در زمین به وجود می‌آید. انسان‌هایی به پیمانکار (انسان هایی با قدرت‌های فراطبیعی، احساسات کم و یک ستاره در آسمان دروغی) و ابزار (دارای یک روح نظاره‌گر و احساسات خیلی کم) تبدیل شدند و دولت‌ها هم سعی در مخفی کردن این موضوع دارند.

داستان انیمه تاریک‌تر از سیاهی هم در مورد یکی از کنتاگرها با اسم رمز هی Hei است. که در عین مامور یک سازمان مخفی بودن. یک آدم عادی اما مرموز با گذشته‌ای پنهان است. آدمی که پشت آن چهره سنگین، خندان و بی‌حس‌اش چیزهای بسیاری برای پنهان کردن دارد.

ترتیب پیشنهادی تماشا

_ بیست و شش قسمت فصل اول

_ دوازده قسمت فصل دوم

_ چهار قسمت ویژه که اتفاقات بین فصل اول و دوم رو بیان می‌کنه

نکته: می‌توانید چهار قسمت ویژه رو قبل از فصل دو تماشا کنید. ولی اینطوری آن حس معمایی که نمی‌دانید در این بین چه شده است را ندارید. ولی می‌دانید که چه شده است.

تریلر انیمه تاریک‌تر از سیاهی Darker Than Black


Tokyo Ghoul

بهترین انیمه‌های ضد قهرمانی
  • کارگردان: Shuhei Morita
  • نویسنده: Chūji Mikasano
  • برگرفته از: مانگا
  • نویسنده مانگا: Sui Ishida
  • موسیقی: Yutaka Yamada
  • استودیو: Pierrot
  • ژانرها: اکشن، معمایی، ترسناک، روانشناختی، فراطبیعی، درام، سنین
  • گروه سنی: جوانان
  • تاریخ شروع پخش: ۱۳ تیر ۱۳۹۳

مانگای خیال پردازی، تاریک و ترسناک سوی ایشیدا Sui Ishida رو میشه یکی از بهترین مانگاهای تاریخ دونست. انیمه این اثر، ساخته شده توسط استودیو پیروت Pierrot هم با وجود پستی بلندی‌هاش تونسته یک انیمه جذاب در حد Attack on Titan را به شما تحویل دهد.

البته تفاوت بزرگ بین توکیو غول Tokyo Ghoul و حمله به تایتان Attack on Titan. این است. که در حمله به تایتان Attack on Titan تایتان‌ها موجوداتی آدم‌خوار بی‌رحم و بدون در نظر گرفتن قضایای فصل جدید، جزو آدم بدها هستند. در حالی که پس از دیدن دو فصل اول توکیو غول Tokyo Ghoul نمی‌دانید که آدم بد واقعی چه کسی است.

یک چیز جالب در مورد انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul این است. که شخصیت اصلی در ابتدا یک ضد قهرمان نیست. یک شخصیت مثبت خوب است. اما در گذر زمان به شخصیتی با راهی در مقابل غول‌ها و انسان‌ها تبدیل می‌شود. همچون آلکارد از هلسینگ Hellsing رحم علیه دشمنانش ندارد. همچون Hei از Darker than Black احساساتش را پش نفابش پنهان می‌‌کند.

داستان

توکیو غول Tokyo Ghoul داستان پسری به نام کانکی کن را روایت می‌کند. پسری که ناخداگاه با یک غول آدم‌خوار در پوست انسان آشنا می‌شود. این غول با نزدیک شدن به وی قصد کشتن و خوردنش را دارد. اما طی فرایندی سبب تبدیل کانکی به اولین نیمه انسان/نیمه غول می‌شود.

کانکی به سرعت خودش رو در میان غول‌های آدم‌خوار با ویژگی بدنی قوی و سلاحی به شکل بال‌، دم، بازو‌ یا شمشیر می‌بیند. اما کم‌کم به جای فرار از دست آنها، شروع به درک آنها می‌کند. و داستان کانکی در میان انسان‌ها و غول‌ها شروع می‌شود.

ترتیب پیشنهادی تماشا

_ Tokyo Ghoul

_ Tokyo Ghoul √A

_ Tokyo Ghoul [Jack]

_ Tokyo Ghoul: PINTO

_ Tokyo Ghoul:re

نکته: توکیو غول Tokyo Ghoul بعد از فصل دوم با تغییرات بسیار بازگشت. به احتمال قوی از این تغییرات خوشتان نخواهد آمد. پس بعد از Tokyo Ghoul: PINTO بقیه داستان را پایان باز تصور کنید.

تریلر فصل اول انیمه توکیو غول Tokyo Ghoul


Code Geass

بهترین انیمه‌های ضد قهرمانی
  • کارگردان: Gorō Taniguchi
  • نویسنده: Ichirō Ōkouchi
  • موسیقی: Kōtarō Nakagawa, Hitomi Kuroishi
  • استودیو: Sunrise
  • ژانرها: اکشن، درام، رباتیک، نظامی، مدرسه، علمی_تخیلی، قدرت فوق بشری
  • گروه سنی: جوانان
  • تاریخ شروع پخش: ۱۴ مهر ۱۳۸۵

کد گیاس Code Geass، که به نوعی ترکیب دو انیمه تاج گناه Guilty Crown و دفترچه مرگ Death Note هستش، رو میشه شاهکاری حماسی در کنار شخصیت پردازی و داستانی معرکه دونست.

شاهکاری که در فضایی رباتیک همراه با لولوچ، نسخه ویرایش یافته لایت یاگامی شخصیت اصلی انیمه دفترچه مرگ Death Note و داستانی از جوانی که قصد نابودی امپراتوری جدید بریتانیا، برای ساخت دنیای جدید برای خواهرش را دارد، روایت می‌شود. اما انگار تبدیل به یک تروریست شده است. تروریستی که برای شکست دادن یک هیولا در راه هیولا قدم گذاشته است. چون می‌داند با ادامه دادن راه خوبی در مقابل هیولا پیروز نخواهد شد.

در اینجا روایتی شکل می‌گیرد. که می‌شود آن‌را آینده جنگ‌های قدرت‌های جهان و تمامی تاثیرات آن بر زندگی و طرز فکر مردم دونست! روایتی که الان تبدیل به یکی از بهترین انیمه‌های استودیو Sunrise و دنیا شده است و بس!

تریلر انیمه کد گیاس Code Geass


Death Note

بهترین انیمه‌های ضد قهرمانی
  • کارگردان: Tetsurō Araki
  • نویسنده: Toshiki Inoue
  • برگرفته از: مانگا
  • نویسنده مانگا: Tsugumi Ohba
  • موسیقی: Yoshihisa Hirano ,Hideki Taniuchi
  • استودیو: Madhouse
  • ژانرها: معمایی، پلیسی، روانشناختی، قدرت فرابشری، شونن، هیجان‌انگیز
  • گروه سنی: جوانان
  • تاریخ شروع پخش: ۱۱ مهر ۱۳۸۵

دفترچه مرگ Death Note نام یک مجموعه مانگای ژاپنی از تسوگومی اوبا است. که از روی آن یک مجموعه تلویزیونی انیمه هم ساخته شده است. دفترچه مرگ Death Note برای اولین بار از دسامبر ۲۰۰۳ تا مه ۲۰۰۶ در مجلهٔ هفته‌نامه شونن جامپ انتشارات شوئیشا به چاپ رسید. انیمه آن نیز در بخش بهترین انیمه‌های سریالی بخش اول نیز معرفی شده است.

داستان آن درباره لایت یاگامی، مرد جوانی که از جرم و بزهکاری بیزار است، می‌باشد. که تصادفاً دفتری پیدا می‌کند که روش دفترچه مرگ Death Note شده است. در صفحهٔ اول دفترچه توضیح داده‌ شده که اگر نام شخصی در دفتر نوشته شود. و نویسنده در همان‌ حال چهرهٔ شخص را در ذهنش مجسم کند. آن شخص پس از ۴۰ ثانیه بر اثر حمله قلبی خواهد مرد.

اینجاست که به قول لایت، البته با کمی تغییر: « دنیا پر شده از انسان‌هایی که وجودشون مثل آشغاله. یه نفر باید این آشغال‌ها رو نابود کنه. خوب چرا من نباشم؟ ». اینگونه کسی که می‌خواهد دنیا را نجات دهد. راه نابودی را در پیش می‌گیرد. راه نابودی را در پیش می‌گیرد. راه نابودی هرکه در مقابلش باشد را در پیش می‌گیرد. راه نابودی ‌خودش و دنیا را در پیش می‌گیرد. راهی را در پیش می‌گیرد که فکر می‌کند بهترین است. اما بهترین نیست. حتی راه دشمنانش بهترین نیست.

تریلر انیمه دفترچه مرگ Death Note


Fate/Zero

بهترین انیمه‌های ضد قهرمانی
  • کارگردان: Ei Aoki
  • نویسنده: Akira Hiyama, Akihiro Yoshida
  • برگرفته از: رمان کوتاه
  • نویسنده رمان کوتاه: Gen Urobuchi
  • موسیقی: Yuki Kajiura
  • استودیو: Ufotable
  • ژانرها: اکشن، فراطبیعی، جادویی، فانتزی
  • گروه سنی: جوانان
  • تاریخ شروع پخش: Oct 2, 2011

سرنوشت صفر Fate/Zero یکی از بهترین انیمه‌های سریالی تاریخ، با روایتی مشابه بازی تاج و تخت Game of Thrones. روایتی از جنگ هفت جادوگر و هفت جنگ‌جوی تاریخی بر سر جام آرزوها! روایتی از ده سال پیش از سرنوشت شب ایستاده Fate/Stay Night که آرمان‌های شخصیت اصلی سرنوشت صفر Fate/Zero دنبال می‌شود.

در سرنوشت صفر Fate/Zero زمانی که بارها جنگ جان مقدس اتفاق افتاده است. گروه‌های مختلف خود را آماده یک جنگ نفس گیر می‌کنند. از خاندان توساکا و توما بگیر تا خاندان زاده یخ IceBorn که مزدوری خارجی به نام امیا کیریتسوگو را استخدام کرده‌اند.

داستان ما هم در مورد همین مزدور است. گرچه با سبکی مشابه بازی تاج و تخت Game of Thrones به تمام گروه‌ها پرداخته خواهد شد. اما ما به همین مزدور، به چشم شخصیت ضد قهرمان داستان نگاه خواهیم کرد. شخصیتی که با نگرانی پنهان در راهی که فکر می‌کند درست است قدم می‌گذارد.

حتی با اینکه می‌ترسد هرکه در اطرافش است را از دست بدهد. حتی با اینکه بارها به فکر فرار افتاده است تا چیزهایی که دوست دارد را از دست ندهد. اما بازهم به راهش ادامه می‌دهد. تا در میان نبردهای حماسه‌ای قهرمان‌های تاریخ، در میان نبردهای خونین جادوگران، در میان اهداف راسخ یا ضدقهرمانی هر شخص بازهم ادامه خواهد داد.

تریلر انبمه سرنوشت صفر Fate/Zero


Overlord

بهترین انیمه‌های ضد قهرمانی
  • کارگردان: Naoyuki Itō
  • نویسنده: Yukie Sugawara
  • برگرفته از: رمان کوتاه
  • نویسنده رمان کوتاه: Kugane Maruyama
  • موسیقی: Shūji Katayama (Team-MAX)
  • استودیو: Madhouse
  • ژانرها: اکشن، ماجراجویانه، فانتزی، بازی، جادویی، فراطبیعی
  • گروه سنی: جوانان
  • تاریخ شروع پخش: Jul 7, 2015

دوستان حتماً همه انیمه‌ها و بازی‌های فانتزی زیادی رو دیدید. که باید وارد یه مکان خاص شده، و غول آخر رو شکست داد. حالا چی می‌شه اگه یه نفر که داشته نقش غول آخر رو توی بازی واقعیت مجازی بازی می‌کرده. بره تو یه دنیای فانتزی، اونم با همون نقش غول آخر؟

تازه بخواد برای فهمیدن راز این اتفاق، اون دنیای فانتزی رو تسخیر کنه. اینجاست که لشکرکشی عظیم این غول آخر در کنار هفت ژنرال آغاز می‌‌شود. آغازی برای حماسه‌ای جاودانه. آغازی برای قیام دنیا علیه این هیولا! حماسه‌ای که دیگر ایسکای بودن انیمه جایش را به دنیای فانتزی Warcraft می‌دهد! حماسه‌ای که از فصل دوم هرچه جلوتر می‌رود، بزرگ‌تر می‌شود. پس زود آن‌را قضاوت نکنید.

تریلر انیمه Overlord


A Certain Scientific Accelerator
Toaru Kagaku no Accelerator

بهترین انیمه‌های ضد قهرمانی
  • کارگردان: Nobuharu Kamanaka
  • نویسنده: Kenji Sugihara
  • برگرفته از: مانگا
  • نویسنده مانگا: Kazuma Kamachi
  • موسیقی: Maiko Iuchi
  • استودیو: A.C.G.T ,J.C.Staff
  • ژانرها: فانتزی، مدرسه‌ای، فراطبیعی، قدرت فرابشری
  • گروه سنی: جوانان
  • تاریخ شروع پخش: ۲۱ تیر ۱۳۹۸

در سال گذشته، فصل سوم انیمه a Certain Magical Index پخش شد و مخاطبان رو حسابی میخ‌کوب کرد. اما یه خلأ همیشگی در این سری انیمه‌ای احساس می‌شد. اونم یه داستان جدا، از اتفاقاتی است که برای شخصیت‌های شتاب‌دهنده Accelerator و آخرین فرمان Last Order اتفاق می‌افته.

داستانی که جذابیت و ابهت خاص خودش رو خواهد داشت. اونم به خاطر حضور یکی از بهترین شخصیت‌های ضد قهرمانی، یعنی شتاب‌دهنده Accelerator. در نهایت هم در تابستان ۲۰۱۹ بالآخره یه سری انیمه از این دو شخصیت ساخته می‌شه.

پس اگه از طرفداران سری A Certain Scientific Accelerator هستید. بهتره این انیمه رو از دست ندید. اگر هم از طرفداران این سری نیستید. بهتره که همین الان شروع به تماشای A Certain Scientific Accelerator و A Certain Scientific Railgun با تمام مخلفاتش کنید.

تا از گیج شدن به خاطر سیر اتفاقات و شخصیت‌ها جلوگیری بشه. گرچه شاید در ابتدا ممکنه کمی این سری براتون نچسب باشه. اما به دلایل مختلف، مخصوصاً شخصیت خوف شتاب‌دهنده Accelerator، داستانی زیبا و ترکیبی از دنیای جادوگری Fate/Zero و قدرت‌های فراطبیعی My hero Academia کم‌کم براتون به یکی از بهترین انیمه‌های تابستان می‌شه. مخصوصا هنگامی که شخصیت اصلی با خنده‌هایش دشمنانش را زجرکش می‌کند. با نبردهایش ما را میخکوب میخکوب می‌کند. اما بازم خوب بودن را حفظ می‌کند.

تریلر انیمه A Certain Scientific Accelerator


The Saga of Tanya the Evil
Youjo Senki

بهترین انیمه‌های ضد قهرمانی
  • کارگردان: Yutaka Uemura
  • نویسنده: Kenta Ihara
  • برگرفته از: رمان کوتاه
  • نویسنده رمان کوتاه: Carlo Zen
  • موسیقی: Shūji Katayama
  • استودیو: Nut
  • ژانرها: اکشن، نظامی، جادویی
  • گروه سنی: جوانان
  • تاریخ شروع پخش: ۱۷ دی ۱۳۹۵

انیمه Youjo Senki اولین بار در سال ۲۰۱۷ پخش شده بود. این انیمه از رمانی کوتاه اثر Carlo Zen ساخته شده است. که واقعاً ایسکای‌های خیلی خوب، بیشتر دارای رمان کوتاه هستند. از Sword Art Online بگیر تا Overlord که جزو بهترین انیمه‌های تاریخ هم هستند. اما فعلا بحث ما در مورد انیمه افسانه تانیای شیطانی The Saga of Tanya the Evil است.

انیمه Youjo Senki جزو معدود انیمه‌های ایسکای است که فضای جنگی و نظامی داره. حالا اینو گوش کنید. می‌شه گفت انیمه Youjo Senki تنها انیمه، فیلم و سریالی است که شخصیت اصلی در نقش آلمان‌ها در جنگ جهانی وارد نبرد با متفقین می‌شود. گرچه دو چیز فانتزی این وسط هست.

یک اینکه شخصیت اصلی توسط یه سری فرآیند که اونا هم در آینده خیلی مورد بحث هستند. وارد یه دنیای موازی می‌شه که در اونجا در نقش یک آلمانی وارد جنگ جهانی می‌شه. دوم اینکه توی اون دنیا یه جور سوخت جدید کشف شده که خیلی قویه. باهاش هم یه سری دستگاه‌های تک‌سرنشین برای نبرد ساختن. البته بهش جادو میگن.

غیر از این دو، همه چی شبیه به جنگ‌های جهانی است. گرچه نویسنده اسم کشورها رو عوض کرده و آخر انیمه هم می‌گفت که شباهت‌های موجود با دنیای واقعی، تصادفی است. ما هم خودمون رو به اون راه می‌زنیم و می‌گیم اینجا اصلاً به دنیای واقعی ربط نداره!

اما نمی‌توان منکر عمق به تصویر کشیده شده جنگ‌ها شد. از شادی‌های پیروزی تا غم یک شکست یا قیمت گران یک پیروزی! شخصیت‌هایی که در جنگ‌ها تغییر می‌کنند یا با جنگ حرکت می‌کنند. آثاری که جنگ به جا می‌گذارد. از همه مهم‌تر شخصیت اصلی که می‌گوید از جنگ خوشش نمی‌آید. اما در میدان جنگ مثل یک دیوانه می‌تازد.

دیوانه‌ای که در جبه جنگ با فرانسه، لقب شیطان راینز را گرفته است. شیطانی که دشمنانش را با خون سردی تمام گلوله باران می‌کند. این است روایت جنگ جهانی از دیدگاه آلمان، در دنیای موازی یک انیمه! روایتی از یکی از بهترین انیمه‌های ضد قهرمانی دوران.

تریلر انیمه افسانه تانیای شیطانی Youjo Senki: Saga of Tanya the Evil


91 Days

بهترین انیمه‌های ضد قهرمانی
  • کارگردان: Hiro Kaburagi
  • نویسنده: Taku Kishimoto
  • برگرفته از: مستقل
  • موسیقی: Shōgo Kaida
  • استودیو: Shuka
  • ژانرها: اکشن، درام، تاریخی
  • گروه سنی: جوانان
  • تاریخ شروع پخش: ۱۹ تیر ۱۳۹۵

اگر از طرفداران فیلم‌ها و سریال‌های گانگستری مثل پدر خوانده The Godfather می‌باشید. همزمان به دنیای بهترین انیمه‌های ضد قهرمانی علاقه‌مند هستید. دیدن انیمه نود و یک روز 91Days رو به شما پیشنهاد میکنم.

انیمه فوق با کسی شوخی ندارد. هرچه که داستان جلو میرود با نشان دادن دنیایی ظالم از گانگسترها که شخصیت اصلی کم‌کم در آن برای رسیدن به انتقام غرق می‌شود. آنقدر که بهایش را می‌پردازد و در آخر به پوچی می‌رسد. می‌خواهد بگوید نبرد هیولاها چگونه خواهد بود.

اما این دنیای گانگستری در عین ظالم بودن پر از درگیری ها و دوستی‌هاست. که در عین زیبا بودن، خود شخصیت‌ها را متعجب می‌کند. خود شخصیت را در موقعیت‌های سخت قرار می‌دهد. خود شخصیت را در آخر، آزاد می‌کند. پس از آنکه تفنگش را به هوا بلند کرد. تا دشمنانش را به خاک و خون بکشد.

داستان

آنجلو Angelo که پدرش‌ در یک خوانواده گانگستری به نام وانتی ها Vanetti (وانت، نیسان، پراید حالا هرچی که هست) عضو می‌باشد. روزهای خوشی را کنار خانواده‌اش، غافل از دنیای گانگسترها میگذراند.

تا این که در خانواده وانتی‌ها Vanetti Family یک جابجایی قدرت رخ می‌دهد. و در اولین حرکت، رییس جدید خانواده تصمیم به کشتن آنجلو Angelo و خانواده‌اش میگیرد. در عین ناباوری آنجلو Angelo جان سالم به در می‌برد. اما بقیه جلوی چشمانش کشته می‌شوند.

چند سال می‌گذرد تا این که به آنجلو Angelo نامه‌ای شامل اسم آنهایی که خانواده‌اش را کشتند، ارسال می‌شود‌. پس از سال‌ها به وی هدفی غیر از فرار داده می‌شود. آن هدف انتقام خون باری است. که برای رسیدن به آن چه کارها که نمی‌کند.

تریلر انیمه‌ نود و یک روز 91 Days


امیدواریم که از معرفی بهترین انیمه های ضد قهرمانی لذت برده باشید.

صدالبته هم با نظراتتون ما رو در بهتر کردن بخش انیمه، کامل کردن ادامه‌ی لیست بهترین انیمه‌های ضد قهرمانی و مخصوصاً معرفی‌های انیمه‌ای بعدی یاری کنید. همچنین با کلیک بر روی تبلیغات، از ما حمایت کنید.