بهترین انیمه‌ها برای بازی بازها در تمام دوران به انتخاب مجله وارونه 

درود بر شما، دوستان انیمه‌باز و غیر انیمه‌باز. با معرفی دیگری از بهترین انیمه‌ها با عنوان بهترین انیمه‌ها برای گیمرها در خدمت شما هستیم. این لیست به صورتی درست شده. که دنیای گیمینگ رو کمی به دنیای انیمه وصل کنیم. البته وصل هست. ما فقط اتصالات رو نشون می‌دیم. تا تبادل مخاطب بین انیمه‌بازها و بازی‌بازها زیاد بشه. اینو در حالی که گیمر حرفه‌ای نیستم، می‌گم.

بهترین انیمه‌ها برای گیمرها Gamer’s شامل چند نوع انیمه هستش. اول، انیمه‌هایی که براساس بازی ساخته شده‌اند. دوم، انیمه‌هایی که فضاشون مثل بازی هاست. این انیمه‌ها حتماً لازم نیست فضای بازی مانند داشت باشند. سوم، انیمه‌هایی که بخشی از دنیا و مسائل بازی‌ها رو به تصویر کشیده. چهارم انیمه‌های که دارای ژانر بازی در میان ژانرهاشون هستند.

انیمه‌های ژانر بازی Game شامل چه انیمه‌هایی هستند؟

بیشتر انیمه‌های بهترین انیمه‌ها برای گیمرها Gamer’s توی این ژانر قرار می‌گیرند. اما این ژانر دقیقاً چیست؟ به طور خلاصه انیمه‌هایی که درش، داستان اصلی حول محور بازی‌های مختلف شکل بگیره. می‌رن توی ژانر Game! حالا می‌خوان شخصیت اصلی رو بفرستند توی دنیای بازی‌ها. یا شخصیت اصلی در واقعیت با بازی‌ها سر و کله بزنه. در هرحال همه‌اش توی لیست بهترین انیمه‌ها برای بازی‌بازها، هستش.


تبلیغات پیش از بهترین انیمه‌های بازی یا به عبارتی گیمینگ Gaming رو هم بر بدن بزنید.


نکاتی که در هنگام مطالعه بهترین انیمه‌های بازی سبک بهتره در وجودتون درج کنید.

هر انیمه‌ای چه در بهترین انیمه‌های Gaming و چه در دیگر لیست‌ها در مجله وارونه معرفی شود. یعنی در سبک خودش خیلی خوفه و میتونید با خیال راحت برید تو کارش!

اگه انیمه‌ای که خیلی خوف تشریف دارد اما در لیست بهترین انیمه‌ها برای گیمرها Gamer’s، نبود غصه نخورید و به ما تو دل‌تون فحش ندید. به جاش در بخش نظرات معرفیش کنید. تا در بخش‌های بعدی، معرفی بشه.

این را به خاطر داشته باشید. که تلاش شده که این لیست و سایر لیست‌های سایت، بر اساس قوانین و مقررات کشور تهیه شود. بنابراین ممکنه اسم برخی از موارد واجد شرکت در لیست‌های مربوطه، در لیست ما موجود نباشه!

نکاتی که علاوه بر بهترین انیمه‌ها برای گیمرها Gamer’s بهتره در بیشتر مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

در لیست انیمه‌های گیمینگ Gaming، سایر لیست‌ها و کلا هرچیز انیمه‌ای که فکر میکنید. ترتیب موجود در اون، باعث برتری یه چیز به چیز دیگه میشه. اصلأ هیچ ترتیب خاصی وجود نداره. یعنی شما با تعدادی گوشت کوبیده شیک و مجلسی طرف هستید. که محتویات هر کدوم ارزش یه بار دیدن رو دارن.

در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در مجله اینترنتی وارونه! به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید. دسترسی داشته باشید. همچنین توصیه دارم. برای اطلاع رسانی بهتر، نوتیفیکیشن سایت رو فعال کنید.

در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم. که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید. صدالبته بحث حاشیه‌ای رو جا نندازدید. تا مجبور نشیم با شما و خودمون برخورد کنیم.

در هنگام مطالعه بهترین انیمه های گیمری، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با در نظر داشتن نکات بالا، شما رو به مطالعه بهترین انیمه‌ها برای گیمرها Gamer’s به انتخاب مجله وارونه دعوت می‌کنم.


Sword Art Online

بهترین انیمه‌های گیمینگ Gaming

  • کارگردان: Tomohiko Itō
  • برگرفته از: رمان کوتاه
  • نویسنده رمان کوتاه: Reki Kawahara
  • موسیقی: Yuki Kajiura
  • استودیو: A-1 Pictures
  • ژانرها: اکشن، ماجراجویی، فانتزی، بازی، عاشقانه
  • گروه سنی: نوجوانان
  • تاریخ شروع پخش: ۱۸ تیر ۱۳۹۱

اولین انیمه‌ای که به عنوان یک گیمر حتماً باید به سراغ آن بروید. انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online است. که نه تنها، یکی از بهترین انیمه‌های سریالی تاریخ است. بلکه یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های دنیاست. از دلایل محبوبیت انیمه Sword Art Online، داستان بسیار زیبا در کنار روایتی فوق‌العاده است‌. چنان‌که بارها مخاطب را گریه می‌اندازد. بارها مخاطب را متعجب می‌کند. بارها دل مخاطب را شکسته و دوباره آن را بدست می‌آورد.

البته در دیدگاه بسیاری انیمه Sword Art Online در فصل دوم، به نسبت فصل اول افت داشته. که در فصل سوم توانسته اون رو جبران کنه. الان هم بین علما اختلاف هستش. که درام‌های فصل اول بهتر است یا حماسه‌های فصل سوم؟! تا یادم نرفته بگم که می‌تونید بررسی فصل سوم Sword Art Online رو در مجله وارونه مطالعه کنید.

خلاصه داستان Sword Art Online

داستان این سری از سال ۲۰۲۲ شروع می‌شود. زمانی که تکنولوژی Full Dive وارد عصر جدیدی شده. این تکنولوژی به کاربر امکان وارد شدن به دنیای مجازی را می‌ده. در همین حال، یک نابغه بازی سازی، با استفاده از این تکنولوژی یک بازی نقش آفرینی، معروف به Sword Art Online را خلق می‌کند. در این بازی، گیمر با گذاشتن کلاهی بر سر و خوابیدن. خود را با بدنی جدید، در دنیای بازی می‌بیند.

خوب این موضوع یک تجربه متفاوت از سایر بازی‌های واقعیت مجازی را القاء می‌کند. که باعث جذابیت بیشتر می‌شود. همه چیز خوب پیش می‌رود. حتی در نسخه‌های بتا، بازخوردهای مثبتی از طرف کاربران دریافت می‌کند. اما در نسخه اصلی، زمانی که ده هزار بازیکن وارد دنیای SAO می‌شوند. ناگهان متوجه این موضوع می‌شوند. که قابلیت خروج از دنیای بازی SAO را ندارند.

در همین حال، سازنده بازی ظاهر می‌شود. به آن‌ها می‌گوید که برای خارج شدن از بازی، باید آن را تمام کنند. اما اگر در دنیای SAO بمیرند. کنسول اصلی بازی که بر روی سر آن‌ها قرار دارد. به یک‌باره مغز آن‌ها را ذوب می‌کند. از اینجا به بعد، داستان تک بازیکنی که در این دنیا اشک‌ها و خنده‌های بسیاری را خواهد کرد. شروعی ماندگار را آغاز می‌کند.

تریلر فصل اول انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online


Devil May Cry

بهترین انیمه‌ها برای گیمرها

  • کارگردان: Shin Itagaki ,Kenichi Kawamura
  • نویسنده: Toshiki Inoue
  • برگرفته از: بازی
  • موسیقی: rungran
  • استودیو: Madhouse
  • ژانرها: اکشن، شیاطین، فانتزی
  • گروه سنی: جوانان
  • تاریخ شروع پخش: ۲۴ خرداد ۱۳۸۶

اگه یه گیمر حرفه‌ای باشید. حتماً نام سری بازی‌های Devil May Cry به گوشتون خورده باشه. یکی از بازی‌هایی که از دوران خودش تا به الآن، حسابی بالا پایین داشته. اما جالبه بدونید. این سری بازی‌ها، در سال ۱۳۸۶ و به دست استودیو Madhouse، یکی از بهترین استودیوهای انیمه سازی ژاپن، یه اقتباس انیمه‌ای دریافت کرد.

که تا الآن واسه خودش حسابی خوب مونده. در این سری انیمه‌ای مخاطب قراره با دانته، همون شکارچی نیمه انسان-نیمه شیطان خفن، البته به سبک انیمه‌ای مواجه بشه. که کلی ماجرا رو در مبارزات‌ش با شیاطین، تجربه می‌کنه. بهتون تضمین هم می‌دم. که دانته انیمه‌ای به همون خفنی سری بازی‌هاش، البته به سبک انیمه‌ای باشه.

تنها بدی انیمه Devil May Cry رو هم می‌شه این دونست. که سیر داستانی خاصی رو دنبال نمیکنه. یعنی بیشتر داره یه سری ماجراجویی شکار شیاطین از دانته رو به تصویر می‌کشه. در غیر اینصورت هیچ دلیلی برای تماشا نکردن و از دست دادن انیمه Devil May Cry ندارید. برای شروع هم بد نیست تریلر Devil May Cry رو تماشا کنید.

تریلر انیمه Devil May Cry


The King’s Avatar
Quanzhi Gaoshou

بهترین انیمه‌ها برای گیمرها

  • کارگردان: Ke Xiong
  • نویسنده: Sha Liang
  • برگرفته از: رمان
  • نویسنده رمان: Hu Dielan
  • موسیقی: Fantasy Music
  • استودیو: B.CMAY PICTURES
  • ژانرها: اکشن، بازی
  • گروه سنی: نوجوانان
  • تاریخ شروع پخش: ۱۸ فروردین ۱۳۹۶

حتماً همه فکر می‌کنند. که انیمه‌ها ساخته دست ژاپنی‌ها هستند. ولی این‌طور نیست. اگه از نظر فنی بخوایم حساب کنیم. کشور‌های کره جنوبی، چین و حتی آمریکا هم دارند، انیمه می‌سازند. در حال حاضر هم حدود ده درصد انیمه‌ها دست گل این کشورهاست‌. انیمه The King’s Avatar هم جزو این دسته و ساخت چین هستش.

که حتی موفق به گرفتن نمره بالای هشت در وب‌سایت Myanimelist شده. دلیل این پیشرفت به خاطر داستان جدید به همراه سبک جدید در بیان خودش هستش. به عنوان مثال دنیای واقعی، واقعی است. اما دنیای بازی، مثل یه انیمه فانتزی، جذاب نشون داده شده. گرچه عواملی مثل زبان چینی شاید مغزتون رو به فنا بده. ولی ارزشش رو داره.

خلاصه داستان The King’s Avatar

در دوره‌ای که بازی به نام Glory در بین مردم حسابی معروف شده بود. تیم‌هایی متشکل از بازی بازها تشکیل می‌شدند. که مثل تیم‌های ورزشی مشغول رکورد شکنی در این بازی و کسب درآمد بودند. داستان ما هم در مورد یکی از معروف‌ترین گیمرهای موجود هستش. که عضو یکی از همین تیم‌هاست. تازه بین مردم این بازیکن یا به عبارتی کاراکتری که به جاش بازی می‌کنه. رونالدوی بازی Glory به حساب میاد.

اما خوب همون تیمی که درش بازی می‌کنه. کار اونو به یه بازنشستگی اجباری با یک سال دور بودن از عرصه رقابت، می‌کشونه. حتی کاراکتری که ده سال برای ساختش زحمت کشید. رو هم ازش گرفتند. ولی مگه این گیمر کار رو با وجود شکست ول می‌کنه؟ عمرا! ایشون در یکی از سرورهای جدید بازی Glory با یه کاراکتر جدید از صفر شروع می‌کنه. تا دوباره جایی که بهش تعلق داشته باشه رو بسازه.

تریلر انیمه The King’s Avatar


Overlord

انیمه‌های ژانر بازی Game

  • کارگردان: Naoyuki Itō
  • نویسنده: Yukie Sugawara
  • برگرفته از: رمان کوتاه
  • نویسنده رمان کوتاه: Kugane Maruyama
  • موسیقی: Shūji Katayama (Team-MAX)
  • استودیو: Madhouse
  • ژانرها: اکشن، ماجراجویانه، فانتزی، بازی، جادویی، فراطبیعی
  • گروه سنی: جوانان
  • تاریخ شروع پخش: ۱۶ تیر ۱۳۹۴

در انیمه Overlord مخاطب قراره با همون سبک بازی Sword Art Online روبه‌رو می‌شه. اما با چند تفاوت بسیار جالب. که خیلی تو داستان تاثیر داشته. در همه بازی‌ها معمولاً شخصیت اصلی می‌ره. تا غول شرور مرحله آخر رو شکست بده. ولی در Overlord شخصیت اصلی غول شرور مرحله آخر هستش. حتماً می‌پرسید، چطوری؟ که در ادامه بهترین انیمه‌ها برای گیمرها Gamers، نگاهی به خلاصه داستان داشته باشیم.

خلاصه داستان Overlord

در انیمه Overlord مثل Sword Art Online مخاطب با بازی واقعیت مجازی همون سبکی مواجه هستش. با این تفاوت که شخصیت اصلی با کاراکتر اسکلتی، به همراه چندین دوست خودش قلعه‌ای بزرگ رو در بازی، خلق کردند. قلعه‌ای که به مانند سیاه چالی چند طبقه، دارای ارتش متشکل از هیولاهاست. شخصیت اصلی هم انگار باس مرحله آخر این قلعه هستش. ولی مگه کسی می‌تونه بهش برسه!

ما از اونجایی داستان رو شروع به دنبال کردن، می‌کنیم. که قراره بازی آنلاینی که شخصیت اصلی درگیر اون هستش. برای همیشه بسته بشه. طبیعتاً همه بازی‌کن‌ها با بازی وداع کردند. ولی باس قصه ما با خودش گفت که بهتره تا آخرین لحظه داخل بازی باشم. موقع بسته شدن سرور که رسید. در عین ناباوری شخصیت اصلی هنوز تو بازی بود. به خودش که اومد فهمید. با کل قلعه‌اش رفته تو یه بعد دیگه.

بله درسته! یه دنیای ناشناخته که حتی باعث شده. شخصیت‌های کاراکترهای NPC که باهاش اومدن هم شروع به خود کفایی بکنند. شخصیت اصلی که حسابی تعجب کرده بود. با خودش گفت که اگه این دنیا رو فتح کنم. می‌تونم همه چیز رو بفهمم. یا حتی کسی رو پیدا کنم که مثل من باشه. این‌جاست که داستان لشکرکشی عظیم Overlord شروع می‌شه.

تریلر انیمه Overlord


No Game No Life
No Game, No Life

بهترین انیمه‌ها برای گیمرها

  • کارگردان: Atsuko Ishizuka
  • نویسنده: Jukki Hanada
  • برگرفته از: رمان کوتاه
  • نویسنده رمان کوتاه: Yū Kamiya
  • موسیقی: Super Sweep
  • استودیو: Madhouse
  • ژانرها: بازی، ماجراجویانه، کمدی، فانتزی، فراطبیعی، ایچی
  • گروه سنی: نوجوانان
  • تاریخ شروع پخش: ۲۰ فروردین ۱۳۹۳

علاوه بر انیمه‌هایی همچون Sword Art Online که با محبوبیت خودشون خوب شناخته می‌شن. انیمه No Game No Life هم از محبوبیت بالایی برخوردار هستش. جالبه بدونید که استودیو سازنده این اثر، Madhouse هستش. که به خاطر ساخت انیمه‌هایی همچون Death Note و One Punch Man به همراه چند اثر همین لیست، شناخته می‌شه.

برای انیمه No Game No Life هم سنگ تموم گذاشتن. تا مخاطب اصلأ لحظه‌ای برای خسته شدن پیدا نکنه. البته یک توصیه رو همین اول بکنم. که با توجه به شوخی‌های موجود در انیمه No Game No Life! با اینکه گروه سنی‌ش نوجوانان هستش. ولی توصیه دارم که جزو رده سنی جوانان باشید. تا به فنا نرید. بعد نیاید بگید نگفتم.

داستان انیمه No Game No Life

یه خواهر برادر رو تصور کنید که باهم توی تمام بازی‌ها رکورد زدن. البته محض اطلاع، جامعه گریز و بامزه هستند. یه روز این خواهر و برادر یه ایمیل دریافت می‌کنند. که اونا رو به یه بازی شطرنج دعوت می‌کنه. اونا هم دعوت رو قبول می‌کنند. توی مبارزه شطرنجی سختی هم رقابت می‌کنند. در نهایت وقتی پیروز شدن. بهشون یه پیشنهاد داده میشه. که می‌خواین توی دنیایی باشین. اونم با ساختاری که حتی جنگ‌هاش با بازی‌های ساده انجام باشه.

اینا هم از همه جا بی‌خبر زدن آره. همون موقع وارد دنیایی با همین ساختار شدن. شاید به نظرتون ساده و خیالی بیاد. ولی اصلاً این فکر رو نکنید. چون دنیایی که پا بهش گذاشته‌اند. پر از افراد، قبیله‌ها و ملت‌هایی هستش. که با استفاده از انواع بازی‌ها باهم رقابت می‌کنند. می‌خوان فرشته باشن. می‌خوان انسان باشن. می‌خوان الف باشن. همه و همه در بازی‌هایی که باهاشون زندگی می‌کنند. دنبال راهی برای پیشرفت از طریق همین بازی‌ها هستند. خواهر و برادر قصه ما هم تازه داستان هیجان‌انگیز خودشون رو شروع کردند.

تریلر انیمه No Game No Life


Sword Art Online Alternative: Gun Gale Online

بهترین انیمه‌های گیمینگ Gaming

  • کارگردان: Masayuki Sakoi
  • نویسنده: Yōsuke Kuroda
  • برگرفته از: رمان کوتاه
  • نویسنده رمان کوتاه: Keiichi Sigsawa
  • موسیقی: Starving Trancer
  • استودیو: Studio 3Hz
  • ژانر: اکشن، بازی، فانتزی، علمی-تخیلی، جنگی
  • گروه سنی: نوجوانان
  • تاریخ پخش: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

گزینه بعدی که توصیه دارم حتماً تماشاش کنید. اسپین آف انیمه Sword Art Online هستش. که مخاطب می‌تونه بدون دیدن سری اصلی Sword Art Online بره سراغش! البته در این انیمه با یه تغییر جزئی به جای SAO، قراره بریم. سراغ بازی تفنگی Gun Gale Online که در فصل دوم Sword Art Online شاهدش بودیم. بازی GGO که بی شباهت به بازی پاپجی هم نیست. در انیمه Sword Art Online Alternative نقش اصلی رو داره.

یه دنیای باز با نبرد تفنگ‌ها به همراه مسابقات گروهی جذاب که حسابی حالتون رو جا میاره! یه چیز دیگه هم اضافه کنم. که با توجه به زمان ساخت فصل دوم Sword Art Online، من فکر کردم. بازی پاپجی رو ازش الهام گرفتن. اما کلی این قضیه به نظر ریشه داره. پس بی‌خیال‌ش شدم. به تجربه جالبی هم که از هردو بدست میاد. قانع شدم.

داستان انیمه Sword Art Online Alternative: Gun Gale Online

شخصیت اصلی که یه دختر قد بلند هستش. از قدش حسابی ناراضی هستش. یه روز با تعریف‌های دوستاش، به بازی‌های آنلاین علاقه‌مند می‌شه. که آدم می‌تونه توشون کاملا به جای یه شخصیت دیگه باشه. اما چون شخصیت به صورت تصادفی انتخاب می‌شه. کلی بازی رو امتحان می‌کنه. تا بالاخره در بازی GGO به کاراکتر مورد نظرش می‌رسه.

بعد یه مدت چندتا دوست هم پیدا می‌کنه. اما یه مشکل هستش. یکی از دوستاش دوست داره. خودش رو داخل بازی، توی موقعیت مرگ و زندگی بذاره. به عبارتی با خودش می‌گه، من اگه باختم خودمم می‌کشم. دیوونگی هستش، نه؟ ولی این قضیه طول دراز داره. بگذریم، این دوست به شخصیت اصلی یه قول داده بود. که اگه شکستش بده.

توی دنیای واقعی ببینتش. پس شخصیت اصلی یا لن Lenn تصمیم می‌گیره که شکستش بده. تا خودکشی نکنه. بهترین موقعیت هم برای اینکار مسابقات پاپجی مانند دوره‌ای هستش. که بهترین پلیرها Players درش شرکت می‌کنن. شخصیت اصلی هم وارد این مسابقه می‌شه تا دوستش رو نجات بده. البته قبلش ماجراهایی رو در چند قسمت اول طی می‌کنه.

تریلر انیمه Sword Art Online Alternative: Gun Gale Online


Log Horizon

انیمه‌های ژانر بازی Game

  • کارگردان: Shinji Ishihira
  • نویسنده: Toshizō Nemoto
  • برگرفته از: رمان کوتاه
  • نویسنده رمان کوتاه: Mamare Touno
  • موسیقی: Yasuharu Takanashi
  • استودیو: Satelight
  • ژانرها: اکشن، بازی، ماجراجویانه، جادویی، فانتزی
  • گروه سنی: نوجوانان
  • تاریخ شروع پخش: ۱۴ مرداد ۱۳۹۲

انیمه Log Horizon رو می‌شه. یه ترکیب جالب و شاید ضعیف از انیمه‌های Overlord و Sword Art Online دونست. البته بیشتر از هر انیمه‌ای در لیست بهترین انیمه‌ها برای گیمرها Gamer’s به مسائل یک بازی پرداخته! ولی یکم جذابیت کمتری رو به نسبت بقیه داره. گاهی هم زیادی طولش می‌ده. ولی با داشتن جزییات خوب، داستان انیمه Log Horizon باید برای همه جالب باشه.

داستان انیمه Log Horizon

توی Log Horizon خبری از واقعیت مجازی نیست. ولی شخصیت‌ها یه روز خودشون رو وسط بازی که تا چند روز پیش پای کامپیوتر اونو انجام می‌دادن. می‌بینن! شاید بگید که این که همون SAO هستش. ولی این‌طور نیست. چون برعکس SAO مثل Overlord هیچ کسی از جمله من، نمی‌دونه چرا این‌طور شد؟

بدون دلیل، بدون هدف و بدون هیچ دانشی یهویی در دنیایی که داره کم‌کم خودش رو شبیه دنیای واقعی می‌کنه. شخصیت‌ها خودشون رو پیدا می‌کنند. حالا باید خودشون با دستای خودشون در این دنیا کم‌کم اکتشاف کنند. اما کلی مشکل از مشکلات سیاسی و اقتصادی منتظرشون هست. که از نظر این جزییات توی بهترین انیمه‌های بازی سبک، رو دست نداره.

تریلر انیمه Log Horizon


Gamers!

بهترین انیمه‌ها برای گیمرها

  • کارگردان: Manabu Okamoto
  • نویسنده: Hiroki Uchida
  • برگرفته از: رمان کوتاه
  • نویسنده رمان کوتاه: Sekina Aoi
  • موسیقی: Yoshiaki Dewa
  • استودیو: Pine Jam
  • ژانرها: کمدی، مدرسه‌ای، عاشقانه
  • گروه سنی: نوجوانان
  • تاریخ شروع پخش: ۲۲ تیر ۱۳۹۶

انیمه Gamers! رو می‌شه تنها انیمه‌ای دونست که فاز داخل بازی رو مثل سایر انیمه‌های لیست بهتریk انیمه‌ها برای گیمرها Gamers به تصویر نکشیده. چون در انیمه Gamers! که توسط استودیو Pine Jam تولید شده. مخاطب با یه داستان کمدی عاشقانه روبه‌رو می‌شه. که تم گیمری هم بهش اضافه شده. البته دوباره تاکید می‌کنم که جنبه کمدی عاشقانه داره. پس امیدوارم چیزی ازش به دل نگیرید!

خلاصه داستان Gamers!

در یه دبیرستان عادی که همه جور شخصیت از عادی تا غیرعادی توش پیدا می‌شه. پسری که بازی‌ها رو فقط از روی دوست داشتن، انجام می‌ده. روزی توسط دختری که جزو شخصیت‌های محبوب دبیرستا‌ن‌شون هم هست. ازش درخواست می‌کنه که به کلوب گیمری دبیرستان ملحق بشه. البته قبلش کلی شک به شخصیت اصلی وارد می‌کنه. اما بعدش داستان گیمر‌هایی که در دنیای واقعی زندگی می‌کنند، شروع می‌شود.

تریلر انیمه Gamers!


Re:ZERO -Starting Life in Another World-
Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu

بهترین انیمه‌های گیمینگ Gaming

  • کارگردان: Masaharu Watanabe
  • نویسنده: Masahiro Yokotani
  • برگرفته از: رمان کوتاه
  • نویسنده رمان کوتاه: Tappei Nagatsuki
  • موسیقی: Kenichiro Suehiro
  • استودیو: White Fox
  • ژانرها: درام، فانتزی، روانشناختی، هیجان‌انگیز
  • گروه سنی: جوانان
  • تاریخ شروع پخش: ۱۶ فروردین ۱۳۹۵

داستان انیمه Re:ZERO -Starting Life in Another World- از این قراره که یه گیمر، اوتاکو یا هرچیز دیگه می‌ره توی یه دنیای دیگه! خیلی هم جوگیر می‌شه. مثل من، البته اگه برم به دنیای دیگه! ولی طولی نمی‌کشه که می‌فهمه هیچی بارش نیست. در عین حال تصمیم می‌گیره که به یه دختر الف که بهش کمکی کرده. کمک کنه تا گردنبند دزدیش رو پس بگیره.

کلی هم زحمت می‌کشه. به گردنبند هم می‌رسه. ولی وقتی که می‌رسه چیزی جز مرگ انتظارش رو نمی‌کشه. مرگی دردناک، در حالی که برای نجات همراهش و خودش دست و پا می‌زنه. اما یهو چشمش رو باز می‌کنه. می‌بینه در زمان به عقب برگشته. انگار توی یه بازی، دوباره به جایی که ذخیره کردی، برگشتی. احتمالاً خیلی‌هاتون با خودتون می‌گید. ایول، مثل کانتر می‌میریم و زنده می‌شیم.

ولی از این خبرها نیست! در انیمه Re:ZERO -Starting Life in Another World- شما قراره با مفهوم واقعی مرگ روبه‌رو شید. قراره بفهمید که مردن همیشه آسون نیست. قراره بفهمید که هربار می‌میرید، هزار بار خورد می‌شوید. قراره بفهمید که باید با تنهایی با این درد سر کنید. از همه مهم‌تر قراره بفهمید که چقدر می‌تونید ناتوان باشید. این است یکی از بهترین انیمه‌های روان‌شناختی تمام دوران!

تریلر انیمه Re:ZERO -Starting Life in Another World-


حالا که به پایان انیمه‌ها برای گیمرها Gamer’s رسیدیم. بد نیست از مطالب زیر دیدن کنید.


امیدوارم که همتون از انیمه‌های معرفی شده در “بهترین انیمه‌ها برای گیمرها Gamer’s که حتماً باید آنها را تماشا کنید ! بخش اول” نهایت لذت رو ببرید. صدالبته ما رو در بهتر کردن بخش انیمه، کامل کردن ادامه لیست بهترین انیمه‌ ها برای گیمرها Gamer’s و مخصوصاً معرفی‌های انیمه‌ای بعدی یاری کنید.

همزمان با کلیک بر روی تبلیغات، از ما حمایت کنید. تمامی دوستانی هم که علاقه به بحث تبلیغات در مجله وارونه یا همکاری در بخش انیمه یا سایر بخش‌های مجله وارونه دارند. میتونند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com اعلام همکاری کنند.