برترین انیمه های اکشن عاشقانه به انتخاب مجله وارونه

بهترین انیمه های اکشن عاشقانه به درد کسایی میخوره که براشون مهمه انیمه علاوه بر رابطه های عاشقانه، در بخش داستانی هم حرفی برای گفتن داشته باشه. یعنی کلا توی ابراز احساسات بین چند تا شخصیت خلاصه نشه. اضافه کردن چاشنی اکشن به ژانر رومنس فرمولی هستش که خیلی از سازنده ها ازش استفاده میکنن تا بتونن مخاطب بیشتری جذب کنند. ما هم بهترین انیمه هایی که تونستن تعادل خوبی بین لحظات احساسی و هیجانی برقرار کنن رو تو این لیست گلچین کردیم. پس از تماشا کردنشون پشیمون نمیشید.

برای خرید محصولات انیمه ای کلیک کنید

ژانر عاشقانه یا رومنس توانایی کامل درگیر کردن احساسات مخاطب و گریه انداختنش رو داره. که اگه به صورت کامل از پتانسیل این ژانر استفاده بشه، شاهد شاهکار هایی فراموش نشدنی مثل your name و .. خواهیم بود. انیمه های خیلی زیادی تو این ژانر ساخته شده که بعضی از اونها به شدت قوی و با کیفیت هستند و به ما نشون دادن که ژانر رومنس فقط عشق بین دو شخصیت نیست و ابعاد دیگه هم داره.

در ادامه بخوانید » انیمه های انگیزشی برای درس خواندن

ولی تعداد زیادی انیمه ی آبکی تو این ژانر هست که بعد از دیدنشون پشیمون میشید و حسرت وقت و حجم اینترنتتون، اعصابتون رو داغون میکنه. پس اگر به این ژانر علاقه دارید و تصمیم دارید از بین تعداد زیادی انیمه در این ژانر یکی از آنهارو انتخاب کنید، بهتره برای ضرر نکردن و آرامش خودتون از این لیست استفاده کنید.

مرتبط: بهترین انیمه های سریالی عاشقانه ؛ 30 انیمه عاشقانه سریالی

از اونجایی که این ژانر به طرز وحشتناکی گستردست، این امکان وجود داره که انیمه های خیلی خوبی باشن که تو این لیست نباشن پس به جای به دل گرفتن از ما میتونید در بخش نظرات، انیمه خودتون رو معرفی کنید تا بقیه هم اون رو تماشا کنند.

برای دسترسی بهتر هم بهترین انیمه‌های عاشقانه رو از مجله وارونه حتما دنبال کنید. مطالعه مطلب بهترین انیمه های کمدی عاشقانه و البته مطلب بهترین انیمه‌های عاشقانه هم خالی از لطف نیست و اینطوری با خفن ترین انیمه های دنیا آشنا می شید.

خب بعد از این مقدمه بریم سراغ بهترین انیمه های اکشن عاشقانه


Guilty Crown

Guilty Crown بهترین انیمه های اکشن عاشقانه
  • کارگردان: Araki  Tetsurou
  • نویسنده:  Yoshino  Hiroyuki ، Haganeya  Jin
  • برگرفته از: مستقل
  • موسیقی:  Sawano  Hiroyuki
  • استودیو:   Production I.G
  • ژانرها: اکشن – علمی تخیلی – قدرتی – درام – عاشقانه – روبات ها
  • گروه سنی:  جوانان
  • تاریخ شروع پخش: 22 مهر 1390

گیلتی کراون داستان عمیق و جذابی داره که با وارد شدن روابط عاشقانه به داستان، اون رو خیلی بهتر کرده. دقیقا مثل پیتزایی که روی اون سس کچاپ ریخته شده. اگر داستان اصلی، نقش پیتزا را داشته باشه روابط عاشقانه هم نقش سس رو داره و با ترکیب این دو عنصر با انیمه ای کامل طرف هستیم که شمارو معتاد خودش میکنه.

تاثیر گزاری حس شخصیت ها، عمیق بودن داستان و پایان بندی این انیمه باعث میشه بعد از تمام کردن ۲۲ قسمت هم از فکرش بیرون نرید و مدام بهش فکر کنید یا حتی دوباره اون رو تماشا کنید. داستان انیمه کمی پیچیده و پر از نماد های مختلف هست پس اگر قصد تماشاش رو دارید تک تک سکانس ها رو جدی بگیرید که در آخر پشیمون نشید و قسمت های پایانی رو کامل متوجه بشید.

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه های صدا و سیما که حتما باید تماشا کنید! لیستی پر شده از خاطرات!

یکی از نقطه قوت های این انیمه موسیقیش هست که حرف نداره و خیلی معروفه، مطمئنم ازش خوشتون میاد. صداپیشه شخصیت اصلی گیلتی کراون هم همان آقای  Yuuki Kaji هست که صداپیشه ی کاراکتر اِرِن از انیمه اتک آن تایتان است. این انیمه ساخته ی استودیو Production I.G هست که انیمه Psycho-Pass هم محصول همین استودیو هست. در آخر هم اگر از دوستداران انیمه Code Geass هستید این انیمه رو از دست ندید چون شباهت های زیادی به هم دارن. همچنین می تونید با سریال های شبیه کدگیاس هم آشنا بشید. 

داستان

داستان گیلتی کراون که جزو بهترین انیمه ها درباره ویروس کشنده هستش جایی در توکیو در سال ۲۰۳۹ اتفاق می افتد. بعد از آزادسازی ویروس ” کریسمس گمشده ” در سال ۲۰۲۹ ژاپن تحت کنترل یک سازمان بین المللی  ” GHQ ” قرار گرفته. ” اوما شو ” یک پسر ۱۷ ساله هست که در دست راستش قدرت فیزیکی داره. اون میتونه از ” توانایی  پادشاه ” استفاده کنه که بوسیله ی اون میتونه اشیاء و سلاح ها رو از دوستانش جمع آوری و یا بینشون پخش کنه. اون با دیدن دختری به نام ” یوزوریها اینوری ” زندگیش متحول شد. که اون دختر یک عضوی از جنگجویان غیرنظامی از گروه ” آندر تیکر ” هس. و اوما شو وارد قضایای این گروه می‌شده.

تریلر انیمه Guilty Crown


Sword Art Online

برترین انیمه‌های اکشن عاشقانه
  • کارگردان:  Asaka  Morio، Itou  Tomohiko
  • نویسنده:       Kizawa, Yukito ، Nakamoto  Munemasa ، Sugawara  Yukie
  • برگرفته از: رمان
  • موسیقی:  REMI
  • استودیو:  A-1 Pictures
  • ژانرها: اکشن – ماجراجویی – فانتزی – بازی – عاشقانه
  • گروه سنی: نوجوان
  • تاریخ شروع پخش: 18 تیر 1391

یکی از محبوب ترین و بهترین انیمه های سریالی تو ژانر اکشن عاشقانه این انیمه هست که سعی داره تناسب خوبی بین لحظات احساسی و صحنه های اکشن برقرار می‌کنه. هنر شمشیر زنی آنلاین اسم بازی آنلاینی هست که گیمر های زمان ما اون رو تو رویاهاشون تصور میکنن. فصل اول این انیمه بیشتر در فضای این بازی جریان داره که محیطش قرون وسطی است. فصل اول انیمه کشش و جذابیت خودشو داره و لازم نیست که گیمر باشید تا از اون لذت ببرید. انیمه در کل داستان پیچیده ای نداره و بیشتر به روابط بین شخصیت ها می پردازه تا داستان انیمه که چیزی از جذابیت فصل اول کم نمی کنه.

جذابیت انیمه در فصل دوم کمی افت میکنه ولی نیمه اولش ارزش تماشا کردن داره اما نیمه دوم آن کاملا به سلیقه ی شما بستگی داره که ازش خوشتون بیاد. تو فصل سوم انیمه تلاش میکنه تا محبوبیت فصل اولش رو بدست بیاره و تا اندازه ای هم موفق عمل میکنه ولی بازم به فصل اولش نمیرسه. تا الان سه فصل از این انیمه اومده که پارت دوم فصل سومش تا کمتر از یک ماه دیگه پخش میشه.

با اینکه فصل ۲ و ۳ این انیمه به خوبی فصل اولش نبود. اما باز هم طرفدار های زیادی داره و دو شخصیت اصلی آن جز محبوب ترین ها هستند. شما می تونید بررسی قسمت به قسمت انیمه شمشیرزنی آنلاین رو توی مجله وارونه مطالعه کنید. فضای این انیمه کاملا مناسب عاشقان دنیای گیم و گیمر هاست اما همان طور که قبلا گفتم نباید از فصل دوم و سوم آن انتظار زیادی داشته باشید.

داستان

ماجرا در آینده یعنی سال ۲۰۲۲ اتفاق می افته. بشر به یه تکنولوژی دست پیدا کرده که میتونه گیمرهارو داخل فضای مجازی وارد کنه به طوری که همه حواسشون فعال باشه و کار کنه تقریبا مثله دنیای واقعی. شرکت های بازی سازی میان و از این تکنولوژی استفاده میکنن و کنسولی به نام Nerve Gear میسازن که در اولین روز شروع به کارش ۱۰ هزار نفر وارد بازی و با هم رقابت میکنن. این وسط بازیکنا متوجه میشن که امکان خروج از بازی رو ندارن و بعد از مدتی یکی از ناظرین بازی به آنها اطلاع می دهد که در صورت شکست در این بازی، کنسول مغز شما را منفجر و شما را خواهد کشت. تنها راهی که کاربران از این ماجرا نجات پیدا می کنند این است که بازی را تا انتها ادامه و پیروز آن بشن.

تریلر فصل اول Sword Art Online


Mirai Nikk  / The Future Diary

The Future Diary برترین انیمه‌های اکشن عاشقانه
  • کارگردان: Hosoda  Naoto
  • نویسنده: Tatum  John Michael
  • برگرفته از: مانگا
  • نویسنده مانگا:  Esuno  Sakae
  • موسیقی:  Katou  Tatsuya
  • استودیو:  Asread
  • ژانرها:  اکشن – رازآلود – روانشناختی – پسرانه – ماوراء طبیعی – سنین
  • گروه سنی:  جوانان
  • تاریخ شروع پخش: 17 مهر 1390

این انیمه معروفیتشو به روانی بودن یکی از شخصیت های اصلی و خشونت و خونریزی زیادی که داره مدیونه. با تماشای چند قسمت اول با خودتون فکر میکنید که تا آخرش رو فهمیدید و چیزی نداره که شما رو سورپرایز کند اما وقتی به قسمت های اخر میرسید متوجه میشید چقدر ساده بودید و داستان چیز دیگه ای هست.

در ادامه بخوانید » غم انگیز ترین انیمه های تاریخ | 26 انیمه شاهکار + تریلر

رابطه ی بین دو شخصیت اصلی یکی از عجیب ترین روابط عاشقانه هست که باعث متفاوت شدن با انیمه های دیگه تو این ژانر میشه. غیر قابل پیشبینی بودن و پایان بندی خفن نقاط قوت این انیمه حساب میشن. ژانر عاشقانه جز ژانرای اصلی این انیمه نیست، اما واقعا باید تو این لیست بهترین اکشن عاشقانه باشه چون هیچی از یه انیمه عاشقانه کم نداره. حتما بعد از تموم کردن ۲۶ اپیزود این انیمه، قسمت ova آن را هم تماشا کنید که به کامل شدن داستان و برطرف شدن سوال های تو ذهنتون کمک میکنه.

داستان

آمانو یوکیترو دانش آموز سال دوم راهنماییه و از این بچه هاست که تو دوست پیدا کردن مشکل داره و همیشه تنهاست. سرگرمیشم اینه که هرچی تو روز میبینه رو تو دفترچه موبایلش یادداشت میکنه. اون که از تنهایی خسته شده یه دوست خیالی تو ذهنش خلق میکنه به نام “دئوس” که خدای زمان مکان هست. این خدای زمان مکان میاد یه قدرتی به آمانو میده که از این به بعد اتفاق هایی که قراره تو آینده نزدیک رخ بده تو دفتر یادداشت داخل گوشیش نمایش داده بشه. کمی بعد، شخصیت اصلی داستان ما، خودشون رو وسط بازی کشت و کشتار، برای بدست آوردن جایگاه دئوس می‌بینه.

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه های شبیه شیطان کش | 15 انیمه برای طرفداران Demon Slayer

تریلر انیمه The future diary


 Darling in the FranXX

Darling in the FranXX بهترین انیمه های اکشن عاشقانه
  • کارگردان:  Nishigori  Atsushi
  • نویسنده:  –
  • برگرفته از:  مستقل
  • موسیقی:  Tachibana, Asami
  • استودیو:  A-1 Pictures, Trigger, CloverWorks
  • ژانرها: اکشن – درام – روبات ها – عاشقانه – علمی تخیلی
  • گروه سنی: نوجوانان
  • تاریخ شروع پخش: 23 دی 1396

انیمه های زیادی فضای پسا آخرالزمانی دارن که این هم یکی از اونها حساب میشه با این تفاوت که تونسته چند تا ویژگی متفاوت داشته باشه تا از بهترین های اکشن عاشقانه به حساب بیاد. این انیمه نشون میده که حتی اگه آدم ها در محیطی باشند که عشق در اونجا تعریف نشده باشه باز هم این احساسات در ذاتشون وجود داره و نمیشه با سختگیری های محیطی اون رو از بین برد.

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه های عاشقانه خون آشامی که نباید از دست بدهید! 

تا چند قسمت آخر این انیمه تقریبا داستان اصلی اش را متوجه نمی شوید و اما کم کم که به قسمت های آخر نزدیک می شید داستان اصلی براتون واضح تر میشه پس بعد از دیدن چند قسمت اولش بیخیال آن نشوید. استودیو های سازنده این انیمه یعنی A-1 Pictures و CloverWorks هست که کارهای خفنی تو کارنمشون دارن مثل Fairy Tail ، Sword Art Online، Kuroshitsuji و… در ادامه این مطلب رو هم تماشا کنید. موسیقی متن انیمه Darling in the Franxx را گوش کنید !

داستان

در آینده‌ای دور تمام خشکی های زمین به بیابان تبدیل شده و انسان ها تو شهر های متحرکی به نام “پِلَنتِیشن” زندگی میکنن. بچه هایی که هنوز بالغ نشدن در قسمت فوقانی این شهر زندگی میکنن  و وظیفه محافظت از این شهر ها و بزرگسالان رو در برابر موجوداتی به نام “کیوریو” (دایناسور) دارن. بچه ها با سوار شدن ربات هایی به نام فرنکس این وظیفه رو انجام میدن. هیرو توانایی هدایت این فرنکس هارا نداره و به همین دلیل داره از شهر اخراج میشه تا اینکه با دختری عجیب به نام “۰۲” آشنا میشود.

تریلر انیمه Darling in the Franxx


Akatsuki no Yona / Yona Of The Dawn

Yona Of The Dawn بهترین انیمه های اکشن عاشقانه
  • کارگردان: Yoneda, Kazuhiro
  • نویسنده: Inotsume, Shinichi
  • برگرفته از: مانگا
  • نویسنده مانگا: Mizuho Kusanagi
  • موسیقی: Kunihiko Ryo
  • استودیو: Studio Pierrot
  • ژانرها: اکشن – ماجراجویی – کمدی – فانتزی – عاشقانه – دختران جوان
  • گروه سنی: نوجوانان
  • تاریخ شروع پخش: 15 مهر 1393

این انیمه بر اساس مانگای پرطرفداری با همین نام به نویسندگی آقای Mizuho Kusanagi ساخته شده. توی این انیمه میتونید هم از وجود رابطه های عاشقانه لذت ببرید هم صحنه های اکشن که از جفتش به قدر کافی تو انیمه پیدا میشه. همین تازگیا هم از طرف نویسنده مانگا (مانگاکا) اعلام شده که ۷۰ درصد مانگا کامل شده و فقط ۳۰ درصدش مونده. استودیویی که اینو ساخته یعنی Studio Pierrot سازنده انیمه های پر طرفداری مثل : Naruto ، Naruto: Shippuuden ، Tokyo Ghoul ، Bleach  Black Clover هست که نیاز به معرفی ندارن.

در ادامه بخوانید» بهترین انیمه‌های ایسکای Isekai که حتماً باید آن‌ها را تماشا کنید!

داستان

تنها شاهزاده خانم این سرزمین و صاحب یک زندگی لوکس و اشرافی و بهترین لباس‌ها، بهترین زیورآلات، و از همه مهمتر عشق پدرانه پادشاه و داشتن یک پسر عموی خیلی خوش تیپ به اسم Soo-won که هر کسی آرزوی بودن با اون رو داره. خب دیگه چی از این بهتر؟ فقط اگر این محافظ آزار دهنده Son Hak و این موهای قرمز هم از زندگی شاهزاده خانم حذف میشد دیگه هیچ مشکلی باقی نمی موند! اما جهان شاهزاده خانم در یک چشم به هم زدن تغییر کرد پسر عموی مورد علاقش پدرش را کشت تا پادشاهی را از آن خودش کنه و حالا شاهزاده خانم بی پناه به همراه تنها محافظش Son Hak از قصر فرار می کنه تا پا در مرحله ی جدیدی از زندگی بزاره …

تریلر انیمه Yona of the Dawn


Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan

Rurouni Kenshin بهترین انیمه های اکشن عاشقانه
  • کارگردان: Furuhashi, Kazuhiro
  • نویسنده: Yokote, Michiko
  • برگرفته از: مانگا
  • نویسنده مانگا: Nobuhiro Watsuki
  • موسیقی: Noriyuki Asakura
  • استودیو: Gallop, Studio Deen
  • ژانرها: اکشن – ماجراجویی – کمدی – تاریخی – عاشقانه – سامورایی – پسرانه
  • گروه سنی: نوجوانان
  • تاریخ شروع پخش:20 دی 1374

افسانه ی کنشین یا سامورایی ایکس اسم های دیگه ی هست که این انیمه باهاش شناخته میشه. مانگای این انیمه سال ۱۹۹۴ به دست Yokote, Michiko نوشته شد و کلی طرفدار پیدا کرد برای همین انیمه اش رو هم ساختن که دو سال بعد از انتشار مانگا پخش شد و باز هم با محبوبیت مواجه شد. یک سال بعد از پخش انیمه یعنی سال ۱۹۹۷ انیمیشن سینمایی ازش بیرون اومد و دنباله دیگری ازش به نام  “اعتماد و خیانت ” سال ۱۹۹۹ در چهار قسمت و یک قسمت دیگه ازش به نام “بازتاب سامورایی” در سال ۲۰۰۱ ساخته شد.

لایو اکشنش هم قراره تابستان سال ۲۰۲۰ ساختش تموم بشه. این انیمه علاوه بر اینکه از خوب های اکشن عاشقانه هست یکی از بهترین های ژانر تاریخی هم هست و تا جایی که تونستن اون رو طبق تاریخ ژاپن ساختن و حتی اکثر شخصیت هاش در تاریخ بودن و اسمشون واقعی است.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های سامورایی

داستان

Rurouni Kenshin که در شمشیرزنی نابغه بود در دوران جوانی با دیدن کشتار مردم در انقلاب ژاپن تصمیم میگیره که برای کمک به پایان شورش ها وارد این نبردها بشه، کنشین با هنر رزمی خودش بسیاری از سرکرده های گروه ها رو میکشه اما نمیتونه از کشتارها و شورش ها کم کنه. تا این که شبی مردی بیگناه رو به قتل میرسونه و سر همین قضیه و انتقام گیری نامزد اون مرد دچار نفرین میشه و زخمی به شکل ضربدر بر روی صورت اون کشیده میشه که درمان پذیر نیست.

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه های رزمی | 15 انیمه برتر ژانر هنرهای رزمی

بعد از اون ماجرا کنشین شمشیر خودش رو برعکس میکنه (شمشیر برعکس یکی از نماد های این انیمه است که باهاش شناخته میشه) و با خودش عهد میکنه دیگه کسی رو نکشه، بعد از چند سال شورش تمام میشه در این دوران اتفاقاتی رخ میده که کنشین مجبور میشه دوباره وارد میدان های نبرد بشه، اما این بار به شیوه ای جدید یعنی …

تریلر انیمه Rurouni kenshin


Noragami

Noragami بهترین انیمه های اکشن عاشقانه
  • کارگردان: Kotaro Tamura
  • نویسنده: Hitomi Mieno
  • برگرفته از: مانگا
  • نویسنده مانگا: Adachitoka
  • موسیقی: Taku Iwasaki
  • استودیو:  Bones
  • ژانرها: اکشن – ماجراجویی – کمدی – ماوراء طبیعی – پسرانه
  • گروه سنی: نوجوانان
  • تاریخ شروع پخش:15 دی 1392

می‌رسیم به آخرین انیمه در بهترین انیمه های اکشن عاشقانه یعنی نوراگامی که احتمال قوی یه آشنایی باهاش داشته باشید! منبع انیمه نوراگامی مانگایی با همین نام است که توسط آداچی‌توکا نوشته و طراحی شده‌ و از سال ۲۰۱۱ درحال پخش است و هنوز تموم نشده. انیمه آن با دو فصل ۱۲ و ۱۳ قسمتی به کارگردانی امورا کوتارو، توسط استودیو بونز تولید شد که فصل اول در ژانویه ی ۲۰۱۴ و فصل دومش با نام نوراگامی: آراگوتو  در اکتبر  ۲۰۱۵ بیرون اومد. با وجود ادامه داشتن مانگا متاسفانه از فصل سوم خبری نیست و انیمه ناقص مونده.

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه های برشی از زندگی | 40 انیمه slice of life

بنا به دلایلی استودیو Bones از ساخت فصل سوم منصرف شده و توجه خودش رو ساخت انیمه های Boku no Hero Academia  و  Mob Psycho 100 گذاشته. نوراگامی دو تا صدا پیشه مشترک با انیمه حمله به غول داره یکیش آقای Kamiya, Hiroshi هست که صداپیشه شخصیت یاتو در نوراگامی و لیوای در حمله به غول است. دومیش هم آقای Kaji, Yuki که در نوراگامی صداپیشه شخصیت یوکی و در حمله به غول شخصیت ارن هست.

همچنین بخوانید: انیمه های شبیه Noragami برای طرفداران این انیمه

داستان

در دنیایی مابین این جهان و جهانی دیگر، ۸ میلیون ارواح مرده وجود دارند که به خدایان خدمت کرده و سعی در کمک کردن در زندگی انسان‌ها دارند. یاتو خدایی کوچک است که حتی فاقد یک زیارتگاه می‌باشد. برای ساختن معبدی مختص به خود، او شماره تلفن همراه خود را بر روی دیوار، سرویس بهداشتی و یا حمام مراکز شهر نوشته و مردم را آگاه می‌کند که در ازای پرداخت ۵ ین آن‌ها را در حل مشکلاتشان یاری خواهد کرد.

در این بین یک دختر مدرسه‌ای به نام هیوری ایکی، که زورگویی‌های همکلاسی‌هایش را تحمل می‌کند، از شدت ناراحتی برای گریه کردن خود را به سرویس بهداشتی می‌رساند. بر روی دیوار شماره تلفن و پیامی را مشاهده می‌کند که نوشته شده: «من مشکلات شما رو حل خواهم کرد». وقتی هیوری با شماره تماس می‌گیرد با یک پسر بیکار که خودش را خدا معرفی می‌کند مواجه می‌شود و…

تریلر انیمه Noragami


امیدوارم لیست بهترین انیمه های اکشن عاشقانه براتون مفید باشه و انیمه مورد علاقتون رو پیدا کرده باشید.


مطالب توصیه شده پس از انیمه‌های اکشن عاشقانه:

بهترین فیلم های کمدی اکشن که نباید از دست‌شان بدهید!!

اخبار دنیای انیمه تحت پوشش مجله وارونه

25 تا از بهترین فیلم های اکشن تمام دوران