بهترین انیمه‌های سریالی بهار 2020 که حتما باید آن‌ها را تماشا کنید! به انتخاب مجله وارونه

سلام بکس! امیدوارم حالتون خوب باشه. با معرفی بهترین انیمه های بهار 2020 در خدمت شما هستیم. اما اینبار برای اولین بار با به ویدیو اختصاصی ناب! تا سطح کیفیت رو افزایش بدیم. امسال بهار شاهد انیمه های ناب زیادی بودیم. که یک‌سری ادامه فصل قبل بودن. یک سری، انیمه‌های کاملا جدید بودند. در نتیجه توصیه دارم. که با خیال راحت بشینید خونه. تا از کرونا در امان باشید. همزمان این انیمه های ناب رو تماشا کنید. راستی شما می‌توانید از اینجا سایر لیست‌های مرتبط به بهترین انیمه‌های معرفی شده توسط مجله وارونه رو مطالعه کنید. اما قبلش توضیحاتی رو در مورد انیمه‌های بهار داریم.

در فصل بهار 2020 با اینکه انیمه‌های نابی رو شاهد هستیم. ولی با توجه به تلاش‌های بسیار کرونا، انیمه‌های خوب بسیاری بودند. که تاخیر خوردند. مثل Re:Zero و Sword Art Online! تازه تنها این نیست. چراکه حتی از بین انیمه‌های معرفی شده. در لیست بهترین انیمه‌های سریالی بهار ۲۰۲۰ هم، تعدادی انیمه تاخیر به تازگی خوردند. مثل فصل سوم Kingdom و فصل پنجم Food Wars. که با این وجود بازهم معرفی شدند. چون در همون چند قسمت عالی بودند. گویا کرونا هم کمی به ما رحم کرده. و هنوز، سایر انیمه های بهار 2020 رو تاخیر نزده. از جمله سایر موارد همین ویدیو. که تماشاشون رو به شدت، توصیه می‌کنم.


قبل تماشای ویدیو بهترین انیمه های بهار 2020 یه نکاهی به مطالب زیر بندازید!

اخبار انیمه هفته اول اردیبهشت ۱۳۹۹

بهترین انیمه‌های نتفلیکس Netflix که حتماً باید آنها را تماشا کنید ! 

موسیقی متن انیمه فرشتگان مرگ Angel’s Of Death را گوش کنید !

بهترین انیمه هایی که حتما باید آنها را تماشا کنید ! بخش یازدهم


نکاتی که در هنگام تماشای ویدیو بهترین انیمه‌های سریالی بهار۲۰۲۰ بهتره یاد داشته باشید.

۱_ انیمه‌های معرفی شده. دارای هیچ ترتیب خاصی در معرفی نیستند.

۲_ این لیست تنها شامل انیمه‌هایی می‌شه که پخش اونا از بهار ۲۰۲۰ آغاز شده. پس، انیمه‌هایی مثل Black Clover و One Piece در این لیست قرار نمیگیرند.

۳_ اگه انیمه‌ای در بهار 2020 بود. که معرفی نکرده بودیم. حتما به اطلاع ما برسانید. تا در سایر بخش‌ها، همچون بهترین انیمه‌های 2020 معرفی شوند.

۴_ این را به خاطر داشته باشید. که تلاش شده این لیست، بر اساس قوانین و مقررات کشور تهیه شود. بنابراین ممکن است. اسم برخی از موارد واجد شرکت در لیست موجود نباشد!

امیدوارم نکات بالا رو در هنگام تماشای ویدیو بهترین انیمه‌‌های بهار 2020 در ذهن خودتون جای دهید.


در ادامه، می‌توانید این ویدیو جذاب رو تماشا کنید. یادتون نره نظرتون رو راجع به ویدیو و انیمه های انتخاب شده رو بگید! 

همچنین می‌توانید، ویدیو بهترین انیمه های بهار 2020 را از اینجا دانلود کنید.