معرفی انیمه های شبیه انیمه قمارباز

با معرفی بهترین انیمه های شبیه Kakegurui همراه مجله وارونه باشید. – آکادمی هیاکائو، یک دبیرستان عادی نیست. در این مدرسه، فرزندان سیاستمداران، سلبریتی ها، افراد بانفوذ و قدرتمند، و در مجموع، اشخاصی با ثروت هایی بزرگ تحصیل می کنند. یعنی کسانی که در آینده یک کشور، نقشی مهم دارند. دانش آموزان هیاکائو، درس هایی مثل ادبیات و تاریخ نمی خوانند، آنها با قوانین دنیای واقعی سر و کار دارند و باید یاد بگیرند در جنگ بیرحمانه و وحشیانه سیاست، جایگاه و قدرت خودشان را حفظ کنند. اما آنها چطور همه اینها را یاد می گیرند؟ ساده است؛ با قمار کردن. اگر بتوانید در قمار ببرید، جزء افراد محترم خواهید بود و اگر ببازید، جایگاه خود را به عنوان یک انسان از دست داده، برده بقیه می شوید، و تمام زندگی تان نابود خواهد شد.

مرتبط: چرا نباید انیمه Kakegurui را تماشا کنیم؟

هیاکائو، با ثبات و بدون تغییر جلو می رود تا اینکه دختری به نام یومکو جابامی وارد مدرسه می شود و همه چیز را زیر و رو می کند. برای او، باختن مهم نیست؛ او فقط می خواهد قمار کند. او معتاد به قمار است.

محصولات انیمه ای – فروشگاه اینترنتی وارونه


بهترین انیمه ها برای طرفداران انیمه قمارباز

در این مطلب، قصد داریم انیمه های شبیه Kakegurui را به شما معرفی کنیم. البته انیمه قمارباز، انیمه ای روانشناختی و بسیار منحصر به فرد است. به طوری که خیلی کم پیش می آید تجربه ای مشابه آن پیدا شود. پس چندان به شباهت ها و تفاوت های بین این انیمه با انیمه های این لیست فکر نکنید. فقط این را به خاطر داشته باشید که اگر یکی از طرفداران انیمه قمار باز یا تسخیرکننده باشید، از انیمه های این لیست نیز لذت خواهی برد.

مرتبط: فصل سوم انیمه قمارباز و هر چه می دانیم!


1. دفترچه مرگ / Death note

  • امتیاز انیمه لیست: 8.6
  • ژانر: جنایی، معمایی، روانشناختی، شونن
  • سال پخش: 2006
  • تعداد قسمت ها: 37

انیمه دفترچه مرگ، درباره مردی جوان به نام لایت یاگامی است که از زندگی عادی اش، خسته شده. و آرزو می کند که می توانست دنیا را تغییر دهد و همه جنایتکاران و “انگل” های دنیا را پاک کند. یک روز، او دفترچه ای با قدرت های فراطبیعی پیدا می کند. که به صاحب آن، اجازه می دهد هر کسی که بخواهد را، فقط و فقط با نوشتن نام او در دفترچه، به قتل برساند. لایت از این دفترچه، برای رسیدن به آرزویش استفاده می کند…در ادامه بخوانید » انیمه دفترچه مرگ (دث نوت) : 5 دلیل برای اثبات اینکه لایت یاگامی اشتباه می کرد! 

انیمه دفترچه مرگ، درباره قمار کردن نیست. ولی درست مثل کاکگوروی، پروتاگونیستی بسیار باهوش دارد. همچنین، مثل کاکگوروی، پر از نبردهای ذهنی و استراتژیک است. و به مطرح کردن سوالاتی مهم می پردازد. بنابراین اگر از انیمه قمارباز لذت بردید، انیمه دفترچه مرگ می تواند برایتان بسیار جذاب باشد.


2. وان اوتز / One outs

  • امتیاز انیمه لیست: 8.3
  • ژانر: روانشناختی، ورزشی، قمار
  • سال پخش: 2008
  • تعداد قسمت ها: 25

انیمه وان اوتز، شباهت های زیادی به انیمه Kakegurui دارد. این انیمه، به شکل خلاقانه ای، ورزش و قمار را با یکدیگر ترکیب کرده است: توا، شخصیت اصلی انیمه وان اوتز، پسر جوانی است که استعداد زیادی در بیسبال دارد. او، بیسبال را با قمار ترکیب می کند و ورزش (یا بازی) جدیدی به نام وان اوتز را ابداع می کند. یک روز، یک تیم شکست خورده بیسبال، از توا دعوت می کند تا به تیم شان بپیوندد. و به آنها کمک کند تا تیم شان را از اوضاع فعلی در بیاورد و به آن سر و سامان بدهد. توا که عاشق پول در آوردن است، به یک شرط قبول می کند…

جنس هیجان انیمه وان اوتز، درست مثل Kakegurui است. هر دو انیمه، ترکیب های خلاقانه ای را ارائه داده اند و همچنین، پروتاگونیست های هر دو هیچ ترسی از ریسک کردن، و انجام کارهای دیوانه وار ندارند. بنابراین، اگر از انیمه کاکگوروی لذت برده اید، انیمه One outs یکی از واجب ترین انیمه ها برای شماست.

مرتبط: بهترین فیلم های ورزشی نتفلیکس


3. کایجی / Kaiji: Ultimate survivor

  • امتیاز انیمه لیست: 8.3
  • ژانر: اکشن، هیجان انگیز، قمار
  • سال پخش: 2008
  • تعداد قسمت ها: 26

انیمه کایجی، که اقتباسی از مانگایی خوشنام و مشهور است، درباره مردی به نام کایجی ست. که در زندگی اش، هیچ کار مفیدی انجام نداده و همه اقداماتش به دزدی، مست کردن، و کارهای غیرقانونی خلاصه شده اند. تا اینکه یک روز، یک نفر به او پیشنهاد می دهد در یک قمار بزرگ غیر قانونی شرکت کند تا از این وضعیت ملال آور خلاص شود. کایجی هم که می بیند جز این چاره ای ندارد، تصمیم می گیرد این پیشنهاد را قبول کند. در صورتی که او با اینکار از چاله به چاه می افتد و وارد یک بازی خطرناک می شود…

سری کایجی، شباهت های زیادی به Kakegurui دارد. بزرگترین شباهت این دو، این است که هنگام تماشایشان حس می کنید حتی اگر آسمان به زمین بیاید و کل زندگی تان مورد تهدید باشد، هرگز قمار نمی کنید!

مرتبط: انیمه های شبیه Squid game ؛ بازی با مرگ 


4. بدون بازی بدون زندگی / No game no life

 انیمه های شبیه Kakegurui
  • امتیاز مای انیمه لیست: 8.1
  • ژانر: قانتزِی، ایسکای، کمدی، علمی تخیلی
  • سال پخش: 2014
  • تعداد قسمت ها: 12

انیمه بدون بازی بدون زندگی، درباره خواهر و برادری باهوش به نام شیرو و سوراست که تمام وقتشان را صرف بازی های ویدیویی می کنند و به عنوان خفن ترین گیمرهای دنیا شناخته می شوند. یک روز، آنها دعوتنامه ای عجیب برای شرکت در یک بازی دریافت می کنند. آنها پس از پذیرش این دعوتنامه، وارد دنیایی می شوند که درباره همه چیز، به ویژه جنگ ها، با انجام یک بازی تصمیم گیری می شود.

جنس هیجان انیمه بدون بازی بدون زندگی، مشابه انیمه کاکگوروی است. همچنین، همانطور که در هیاکائو همه چیز با توجه به قمار تصمیم گیری می شد، در این انیمه نیز همه چیز به نتیجه بازی بستگی دارد. ولی در انیمه بدون بازی بدون زندگی، جای ریسک کردن بر سر پول هایی با ارقام بزرگ خالی است. ولی همچنان ریسک هایی بزرگ وجود دارند.

مرتبط: بهترین انیمه های ایسکای


5. جنگ غذا / Food wars (Shokugeki no Souma)

  • امتیاز انیمه لیست: 8.2
  • ژانر: کمدی، برشی از زندگی، شونن
  • سال پخش: 2015

انیمه جنگ غذا، درباره یک آکادمی خاص است که در آن، فقط بهترین آشپزها می توانند فارغ التحصیل شوند! در این مدرسه، نبردهایی به نام شوکوکگی – به معنی جنگ غذا – برگزار می شود که در آنها، دانش آموزان یکدیگر را با دستپخت خود به چالش می کشد!

با وجود اینکه انیمه جنگ غذا در ظاهر متفاوت از کاکگوروی به نظر می رسد، ولی در کل به آن شبیه است. در هر دو انیمه، با مدارسی سر و کار داریم که به جای تدریس موضوعاتی با پتانسیل بالای فراموش شدن، به قوانین دنیای واقعی می پردازند. و دانش آموزان را برای دوران بزرگسالی شان آماده می کنند. همچنین، شورای دانش آموزی در هر دو انیمه، بسیار قدرتمند ظاهر می شود. از نبردهای کوچک و بزرگی که بین دانش آموزان پیش می آید هم نباید گذشت!


6. نمایش مرگ / Death parade

  • امتیاز انیمه لیست: 8.2
  • ژانر: هیجان انگیز، روانشناختی
  • سال پخش: 2015
  • تعداد قسمت ها: 12

انیمه نمایش مرگ، درباره زندگی پس از مرگ است. بعد از اینکه یک نفر می میرد، یا به آرامش می رسد و تناسخ پیدا می کند، و یا برای همیشه در تاریکی گم می شود. اما این تصمیم بر چه اساسی گرفته می شود؟ خب، قبل از اینکه یک نفر تناسخ پیدا کرده یا مجازات شود، به یک بار منتقل می شود. صاحب بار، در واقع یک جور قاضی است که دو تا دوتا، بین ارواح یک بازی به راه می اندازد. و با توجه به عملکرد آنها در بازی، قضاوت می کند که چه کسی لایق عذاب و چه کسی لایق آرامش است.

انیمه نمایش مرگ، درست مثل مثل کاکگوروی، از فضایی تاریک و بالغانه برخوردار است. بعلاوه اینکه هر دو انیمه، جزء بهترین انیمه های روانشناختی هستند و یک پروتاگونیست مونث مستقل و قوی دارند.


7. دانگانرونپا / Danganronpa

  • امتیاز مای انیمه لیست: 7.2
  • ژانر: ترسناک، ماجراجویی، بقا
  • سال پخش: 2016
  • تعداد قسمت ها: 24 (12 + 12)

انیمه دانگانرونپا، درباره 16 دانش آموز است که در مدرسه شان حبس شده، و برای رسیدن به آزادی، مجبور به پذیرش یک بازی مرگ و زندگی می شوند. این انیمه، یکی از شبیه ترین انیمه ها با انیمه Kakegurui محسوب می شود. هر دو انیمه، بسیار تاریک هستند و هر دو، روی بازی هایی خطرناک، سرنوشت ساز، و دیوانه وار تمرکز دارند. بعضی اوقات، موقع تماشای انیمه دانگانرونپا، ممکن است حس کنید که انگار دانش آموزان هیاکائو، دور هم جمع شده اند و در حال شرط بستن روی زندگی هایشان هستند!

امیدواریم که از معرفی انیمه های شبیه Kakegurui لذت برده باشید. مثل همیشه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در ادامه بخوانید: بهترین انیمه های جنایی