سلام به همه اوتاکوهای عزیز و علاقه مندان به انیمه و انیمیشن با معرفی 5 تا از بهترین انیمه های غیر اقتباسی 2019 در خدمت شما هستم! انیمه ها معمولا از روی مانگا ، رمان ، گیم و … ساخته میشن و کمتر شاهد ساخت انیمه های غیر اقتباسی هستیم ! چرا که ساخت این انیمه ها ریسک بزرگی داره یا خیلی موفق میشه یا ممکن زیر رادار باشه و با استقبال عمومی خوبی مواجه نشه ! 

تو سال 2019 انیمه های اصلی زیادی منتشر شد که بعضی هاشون به شدت جذاب بودن تو این لیست من 5 تا از بهترین این انیمه هارو برای شما انتخاب کردم .

قبل از مطالعه این مقاله مطالب زیر رو هم یه نگاهی بندازید»

در ادامه با معرفی 5 تا از بهترین انیمه های غیر اقتباسی 2019 همراه من باشید

Granbelm

کارگردان: Masaharu Watanabe
نویسنده: Jukki Hanada
طراحی کاراکتر اورجینال: Shinichirou Otsuka
برگرفته از: مستقل
موسیقی: Kenichirō Suehiro
استودیو: Nexus
بازه سنی : +13
ژانرها : جادویی – مچا – فانتزی
تاریخ پخش: تیر ۱۳۹۸

ترکیب دنیای مجیک با مچا یکمی غیرمعمول هستش اما با این حال Granbelm موفق شده این دو دنیا رو به خوبی با هم ترکیب کنه و مجموعه جذابی رو ارائه بده ! گرچه قبلا ابن ترکیب رو تو انیمه دهه نود Magic Knight Rayearth دیده بودیم!

این انیمه راجع به دنیایی که توش جادو بعد جنگ و با تلاش 7 جادوگر مهر موم میشه. جادوگرایی که تو این راه جون خودشون رو از دست میدن . حالا بعد گذشت هزاران سال هر ماه مسابقاتی برای یادبود این جادوگرا برگزار میشه سری مسابقاتی به اسم Granbelm که توش قویترین جادوگر شناخته میشه!

حالا داستان راجع به دختری به اسم Mangetsu Kohinata که بصورت ناگهانی وارد مسابقات میشه و طی یک اتفاق توسط یه جادوگر مبارز نجات داده میشه و تصمیم میگره به این مبارز برای رسیدن به آرزوش که عنوان بهترین جادوگر هست کمک کنه ! 

این انیمه بدون شک بدون نقص نیست اما ویژگی هایی مثل شخصیت پردازی عالی ، موسیقی ارکسترال عالی از Kenichirō Suehiro و در کل طراحی و انیمیشن حرفه ای باعث میشه تا این انیمه یکی از بهترین انیمه های غیر اقتباسی سال 2019 باشه.


Isekai Quartet

 

کارگردان: Minoru Ashina
نویسنده: Minoru Ashina
برگرفته از: مستقل
موسیقی: Ruka Kawada
استودیو: Studio Puyukai
ژانرها: کمدی، تقلید از نوع خنده‌دار، فانتزی
بازه سنی : +13

تاریخ پخش: دی ۱۳۹۸
شاید نشه این انیمه رو خیلی مستقل و غیر اقتباسی بدونیم چرا که داستان این انیمه راجع به شخصیت های محبوب انیمه های KonoSuba، Overlord،Re:Zero − Starting Life in Another World و The Saga of Tanya the Evil که کنار هم جمع شدن و باید دوران دبیرستان رو باهم بگذرونن!
این انیمه کمدی و فان باحالی داره و به شدت شبیه Attack on Titan: Junior High هستش . در مجموع این انیمه برای علاقه مندان به سبک ایسکای و کمدی به شدت پیشنهاد میشه !

Hoshiai no Sora

کارگردان: Kazuki Akane
نویسنده: Kazuki Akane
برگرفته از: مستقل

موسیقی: jizue
استودیو: 8bit
ژانرها: درام، بخشی از زندگی، ورزشی
گروه سنی: +13
زمان پخش: پاییز ۱۳۹۸

چی بهتر از یه انیمه ورزشی اورجینال که برای استودیو 8بیت هم هست!!! استودیویی که برای ساخت انیمه That Time I Got Reincarnated as a Slime شهرت زیادی داره!

این انیمه غیر اقتباسی مثل خیلی دیگه از انیمه های ورزشی استریوتایپ شروع میشه اما داستان که جلو میره ویژگی های روانشناختی و اجتماعی خوبی وارد داستان میشه ! 

این انیمه راجع به تیم تنیس پسران هست که به شدت ضعیف هستن و دارن سعی میکنن از این وضع ضایع بار و باخت های پیاپی رهایی پیدا کنن به همین خاطر اقدام به تیم آپ میکنن اما ! چه تیمی ! تیمی که هر کدوم به نحوی درگیر مشکلات شخصی و اجتماعی پیچیده ای هستن!

این انیمه بدون شک یکی از بهترین انیمه های ورزشی چند سال اخیر هستش و تماشاش به شدت پیشنهاد میشه×


Carole & Tuesday

کارگردان: Motonobu Hori ,Shinichirō Watanabe
نویسنده: Aya Watanabe
برگرفته از: مستقل
موسیقی: Mocky
استودیو: Bones
ژانرها: علمی_تخیلی، موسیقی، درام، عاشقانه
گروه سنی: +13
تاریخ پخش: فروردین ۱۳۹۸
تو آینده ای دور آدما ساکن مریخ شدن و تکنولوژی به شدت پیشرفت کرده جایی که موسیقی توسط ربات ها ساخته میشه و حتی از خواننده های رباتیک جای انسان استفاده میشه و انسان ها تنها ناظر روی عملکرد روبات ها هستن.
حالا این وسط دوتا دختر تصمیم میگیرن یه آهنگ رو خودشون از صفر بسازن و اجرا کنن!!! 
انیمه ای جذاب و موزیکال از استودیو Bones که برای ساخت انیمه های فوق محبوب مای هیرو آکادمیا، فول متال آلچمیست،نوراگامی،ماب سایکو 100 و …. شهرت داره ! 

پس شک نکنید و حتما یه نگاهی به این انیمه بندازید!


Sarazanmai

کارگردان: Nobuyuki Takeuchi (Chief) – Kunihiko Ikuhara
نویسنده: Kunihiko Ikuhara – Teruko Utsumi
برگرفته از: مستقل
موسیقی: Yukari Hashimoto
استودیو: MAPPA – Lapin Track
ژانرها: اکشن – فانتزی – فراطبیعی
گروه سنی: +13
تاریخ پخش: فروردین ۱۳۹۸

بعد از شکست پادشاهی کاپا ها ، Keppi که پادشاه بوده بخش زیادی از قدرتش رو از دست میده و بی پناه میون زامبی های کاپا که نامرئی هستن گیر میکنه. این زامبی ها سیاهی رو به این دنیا میارن و مظهر عمیق ترین خواسته انسان ها هستن !

حالا پادشاه Keppi تنها راهش کمک گرفتن از انسان هاست و برای این کار از 3 نوجوان کمک میگیره! Keppi این سه پسره رو از طریق خاصی تبدیل به کاپا (کاپا موجود افسانه ای در داستان های عامیانه ژاپنی که به جن آب یا دریاچه شهرت داره) میکنه و از اونا میخواد تا به جنگ این زامبی ها برن!!!

این انیمه به شدت انیمه جذابی هست که داستانی عجیب داره داستانی که تو دنیای انیمه کمتر دیده میشه ! تماشای این انیمه رو به همه پیشنهاد میکنم ارزش وقتتون رو داره و تنها 11 قسمت هستش!


 

خب امیدوارم از تماشای این انیمه ها لذت برده باشید ! اگه شما هم انیمه غیر اقتباسی نابی رو میشناسید با ما به اشتراک بگذارید!