بهترین انیمه‌های کمدی به انتخاب مجله اینترنتی وارونه! بخش اول

سلام به بکس انیمه باز و اوتاکو با یه لیست ناب دیگه در خدمتتون هستم، با توجه به ایام کرونا و استرس های ناشی، گفتیم بد نیست که بهترین انیمه های کمدی رو معرفی بکنیم تا بخندید و دلتون شاد شه و تعصیلات رو بدون استرس و نگرانی سپری کنید! شما می تونید لیست بهترین انیمه های معرفی شده رو از اینجا دنبال کنید!

لیست بهترین انیمه های کمدی شامل انیمه های سینمایی نمی شن ! همچنین انتخاب بهترین انیمه های کمدی کار نسبتا سختی هستش چون واقعا کلی انیمه ناب تو این ژانر هست،همچنین مقدار زیادی از انیمه های کمدی ایچی هم هستن که اگه معرفی بشن پامون از خط قرمز میزنه بیرون؛ در نتیجه اگه احیانا انیمه ای تو این لیست نبود از ما دلخور نشید!


قبل مطالعه لیست بهترین انیمه‌های کمدی لطفا مطالب زیر رو هم یه نگاهی بندازید. از کانال نماشای ما هم حتما دیدن کنید.


یه نظر سنجی هم گذاشتیم برای بررسی انیمه های بهار 2020 صفحه اول سایت برید بعد یه پنجره باز میشه که اون جا میتونید از بین انیمه های پیشنهادی یک انیمه رو انتخاب کنید در نهایت هم هر انیمه ای بیشترین رای رو بیاره اون برای بررسی انتخاب میشه ! مدت زمان نظر سنجی 3 روز هست و امروز روز اول، پس یادتون نره تو نظر سنجی شرکت کنید.

نکته بعدی هم اینکه تو انیمه های ژاپنی اکثرا طنز جزء جدایی ناپذیر انیمه هستش و اکثر ژانرها ، تگ کمدی رو با خودشون یدک میکشن ! پس ممکن انیمه ای تو لیست باشه که ذاتا کمدی نیست اما طنزش به اندازه یه سریال کمدی جذابه!

این لیست قرار چند بخشی باشه پس شما هم حتما انیمه های کمدی مورد علاقتون رو به ما معرفی کنید تا تو لیست قرارشون بدیم البته بعد بررسی کردنشون.


با معرفی بهترین انیمه های کمدی همراه من باشید

Gintama

کارگردان:  Shinji Takamatsu (قسمت ۱ تا ۱۰۵) , Yoichi Fujita (قسمت ۱۰۰ تا ۲۶۵) , Chizuru Miyawaki (قسمت ۲۶۶ تا زمان حال)
نویسنده: (قسمت ۱ تا ۲۶۵) Akatsuki Yamatoya
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Hideaki Sorachi
موسیقی: Audio Highs
استودیو: Sunrise (قسمت ۱ تا ۲۶۵) , Bandai Namco Pictures (قسمت ۲۶۶ تا حال)
ژانرها: اکشن، کمدی، تاریخی، شونن، سامورایی، علمی_تخیلی، تقلید از نوع خنده‌دار
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: 2006

گینتاما معجونی از ایده های ناب و کمدی است. ساختار شکن بودن، این انیمه رو با بقیه انیمه ها متمایز کرده. تیکه انداختن به دیگر انیمه ها و شکوندن دیوار چهارم از رسم های رایج گینتاما به شمار میان. عجیب ترین داستان ها رو میتونید تو گینتاما پیدا کنید. نویسنده های گینتاما واقعا ذهن خلاق و پر از ایده ای دارن که تو هر قسمت با بارون ایده های عجیب غریب و خفن مغزتون رو منفجر میکنن. 

گینتاما دوست داشتنی ترین شخصیت ها رو هم داره. گینتاما یه انیمه ی قسمت محور است؛ برای همین کلی شخصیت متفاوت تو هر قسمت میاد. این انیمه علاوه بر اینکه یکی از بهترین انیمه های سامورایی است از بهترین ها و شناخته شده ترین انیمه در ژانر کمدی هم هست.

داستان راجع به دنیایی که فضایی ها زمین رو اشغال کردن البته ژاپن رو در زمان ژاپن فئودال جایی که سامورایی ها شمشیرشون رو از دست دادن ! اما این وسط هنوز یه سامورایی واقعی هست شخصی به اسم Gintoki Sakata 

 


Mr. Osomatsu

 

کارگردان:  Yoichi Fujita
نویسنده: Shū Matsubara
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Fujio Akatsuka
موسیقی: Yukari Hashimoto
استودیو: Studio Pierrot
ژانرها: کمدی، تقلید از نوع خنده‌دار
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: 2015

اوسوماتسو سان با ترکیب تکنیک های مختلف انیمیشن سازی و استفاده از ساختار روایت محور موفق شده یه کمدی ناب و اسیدی رو ارائه بده ! این انیمه اقتباسی غیر مستقیم از مانگا هست و کمی تفاوت با مانگا داره، برای مثال شخصیت های اصلی 10 سال بزرگتر از اون چیزی هستن که تو مانگا اعلام شده! 

استودیو سازنده هم که استودیو پایروت هست استودیو که برای ساخت انیمه های مشهوری مثل ناروتو و توکیوغول شهرت داره ! 

این انیمه راجع به خانواده اوسوماتسو هست که متشکل شده ان از شش برادر ، شش قلو که و جز مفت خوری هیچ کار نمیکنن ! حالا این انیمه داستان این برادرهای تنبل رو در مواجهه با اتفاقات روزمره به تصویر میکشه ! 

این انیمه به شدت ساختاری متفاوت با انیمه های تایپیکال ژاپنی داره ! اینم بگم مانگا این اثر سال 1962 نوشته شده !!!


My Bride is a Mermaid

 

کارگردان: Seiji Kishi
نویسنده: Makoto Uezu
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Tahiko Kimura
موسیقی: Yukari Hashimoto
استودیو: Gonzo
ژانرها: کمدی، تقلید از نوع خنده‌دار، رمانس،مدرسه،شونن
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: 2007

این انیمه داستان خیلی مسخره و جالبی داره ! داستان راجع به یه پسر مدرسه ای که تابستون میره تعطیلات لب دریا یه آبی به تن بزنه بعد میره تو آب عین اسکولا قرق میشه اما لحظه آخر یه پری دریایی نجاتش میده ! پری دریایی که باباش رئیس یاکوزاهاست !

دختر وقتی پسره رو نجات میده شب میره پیشش و میگه حاجی هویت من برات فاش شده و طبق رسم پری دریایی ها هیچ انسانی نباید از وجود ما باخبر باشه در نتیجه شما باید کشته بشی ! برای اینکه کار به جاهای باریک نکشه خانواده پسره پیشنهاد میدن این دوتا باهم ازدواج کنن!!! خلاصه اینا باهم ازدواج میکنن و هزار و یه داستان بامزه و خنده دار براشون اتفاق میوفته!!! که برای تعطیلات شما حسابی سرگرم کننده اس ! رده سنیش هم 13 سال به بالا هستش اما به نظر من بالای 11 سال هم میتونن ببیننش !


Barakamon

 

کارگردان: Masaki Tachibana
نویسنده: Pierre Sugiura
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Satsuki Yoshino
موسیقی: Kenji Kawai
استودیو: Kinema Citrus
ژانرها: کمدی، برشی از زندگی
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: 2014

این انیمه جدا از کمدی نابی که داره یک داستان به شدت جالب و روان ی رو به تصویر میکشه ! گاهی وقتا اینجور انیمه های آروم خیلی حال آدم رو خوب میکنه ! 

داستان انیمه راجع به خوش نویسی که برای رهایی از شلوغی شهر و پیدا کردن استایل هنری خودش راهی یه جزیره دور افتاده میشه، اما به محض اینکه ساکن میشه متوجه میشه باید با همسایه های عجیب خودش سرکله بزنه یه پیرمرد و یک دختر بچه شر ! و کلی بچه روستایی و شر دیگه.

این انیمه انیمیشن بسیار نابی داره جدا از این موضوع موسیقی این انیمه به شدت نابه مثل بقیه آثار فوق العاده کنجی کاوای


The Disastrous Life of Saiki K

 

کارگردان: Hiroaki Sakurai
نویسنده: Michiko Yokote
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Shūichi Asō
موسیقی: Psychic Lover
استودیو: J.C.Staff, Egg Firm
ژانرها: کمدی، برشی از زندگی، شونن ، فراطبیعی ، مدرسه
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: 2016

محصول مشترک استودیو جی استف و اگ فریم یه انیمه ناب زیر رادار هست که کمتر کسی ازش حرف زده ! اما این انیمه به شدت ناب هستش و کمدی و طنز جالبی داره!

داستان این انیمه راجع به یه دبیرستانی به اسم کوسوئو سایکی که قدرت های روانی یا سایکیک داره از تلپاتی بگیر تا تله پورتیشن تا حرکات اجسام با ذهن ! حالا سایکی تصمیم گرفته از توانایی هاش برای کمک به مردم استفاده کنه و همزمان چهره واقعی خودش رو پنهان کنه و مثل بک بچه دبیرستانی عادی زندگی کنه !!!


One Punch Man

 

کارگردان: Hiroaki Sakurai
نویسنده: Michiko Yokote
برگرفته از: وب کامیک
نویسنده وب کامیک: ONE
موسیقی: (Makoto Miyazaki (season 1) – Yoshikazu Iwanami (season 2
استودیو: (one Madhouse (season 1) -J.C.Staff (season 2
ژانرها: اکشن ، سای فای، کمدی، تقلید از نوع خنده دار، شونن ، فراطبیعی ، قدرت فوق العاده
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: 2015

خب استاد سایتاما انقدر مشهور هست که دیگه نیاز به معرفی نداشته باشه ، قهرمانی که هیچ حریفی نداره و انقدر تمرین کرئه که همه موهاش ریخته سایتاما بدون شک یکی از احمق ترین و دلقک ترین قهرمان های انیمه هستش ! 


امیدوارم از تماشای این انیمه ها لذت ببرید بخش اول همینجا تموم میشه ، منتظر بخش های بعدی باشه یادتون نره انیمه های مورد علاقه تون رو به ما معرفی کنید.