برای بالا بردن کیفیت عکس ها چه کنم؟

با معرفی بهترین اپلیکشن ها برای بالا بردن کیفیت عکس در گوشی های آیفون در خدمت شما هستیم. یادتان باشد که لازم نیست یک عکاس حرفه ای باشید تا عکس های آنچنانی بگیرید و گالری گوشی تان را پر کنید.

احتمالا خیلی از شما در گالری گوشی تان عکس هایی دارید که آنچنان که باید و شاید شفاف و واضح نیستند. خیلی ها هم آرزو می کنند که اپلیکیشنی باشد که با کمک هوش مصنوعی بتواند این عکس ها را بازسازی کند. هر چه که باشد همه آدم ها ادیتور و عکاس حرفه ای نیستند و خیلی ها هم مثل من و شما به هوش مصنوعی برای زیبا سازی عکس ها نیاز دارند.

مطلب پیشنهادی:

با بهترین اپلیکیشن ها برای ادیت عکس در اندروید آشنا شوید 

شغل‌هایی که ChatGPT آنها را نابود خواهد کرد!

zoom بهترین اپلیکیشن برای تماس تصویری

روش مخفی کردن برنامه در گوشی های مختلف 

خوشبختانه از 2020 به بعد اپلیکیشن هایی غیر از فتوشاپ طراحی شده که اینکار را برایتان انجام می دهد. البته باید بدانید که کجا می توان این اپلیکشن ها را پیدا کرد. اما جای هیچ نگرانی نیست. اگر از آن دسته کسانی هستید که خیلی حال و حوصله گشتن ندارند هم ایرادی ندارد. چون من اینکار را برایتان انجام داده ام. جدایی از اپلیکشن های اندروید برای بازسازی عکس، در آیفون هم چنین اپلیکشن هایی هست و اینبار قصد دارم از این اپلیکشن ها برایتان بنویسم. با من و مجله وارونه همراه باشید تا بهترین اپلیکشن ها برای بالا بردن کیفیت عکس را به شما معرفی کنم.


Remini

بهترین اپلیکشن ها برای بالا بردن کیفیت عکس remini

یکی از پر طرفدارترین اپلیکیشن ها برای بالا بردن کیفیت عکس ها همین مورد است. این اپلیکیشن به شما کمک میکند تا در یک لحظه عکس های قدیمی و تار خود را به کیفیت HD برسانید. البته قابلیت های دیگری هم در این اپ وجود دارد. مثلا می توانید تناژ عکس را تغییر دهید و به حالت نقاشی رنگ روغن در بیاوریدش. در حال حاضر به این اپلیکشن 4.8 امتیاز از سقف 5 داده شده . این امتیاز را 21000 کاربری داده اند که تجربه استفاده از این اپ را داشته اند.

دانلود Remini از اپل استور 

مرتبط»

راهی برای یافتن تصاویر با گوگل ؛ دیگر نگران گم شدن عکس های خود نباشید

بهترین اپلیکیشن‌های افکت گذاری عکس


Picplus

بهترین اپلیکشن ها برای بالا بردن کیفیت عکس picplus

خصوصت بارز این اپلیکیشن کاربرد آن هم برای تازه کارها و هم برای با تجربه هاست. این اپ علاوه بر بالا بردن کیفیت عکس فیلتر زیبا سازی دارد. فیلترهای انیمیشنی و انواع و اقسم قاب ها برای کلاژ تصاویر در کنار هم وجود دارد. 5500 کاربر این اپ  4.7 امتیاز از سقف 5 امتیاز را داده اند.

دانلود Picplus از اپل استور 

در ادامه بخوانید »

بهترین اپلیکیشن های Djing برای Ios 

بهترین اپلیکیشن ها برای آرامش اعصاب و کاهش استرس و اضطراب 


EnhanceFox

بهترین اپلیکشن ها برای بالا بردن کیفیت عکس enhancefox

این اپلیکیشن علاوه بر بالا بردن کیفیت عکس های شما با قدرت هوش مصنوعی بسیار بالایش توانایی رنگی کردن عکس های سیاه و سفید شما را هم دارد. شاید برایتان خیلی جالب باشد چون این اپ می تواند به عکس های شما جان بدهد. هوش مصنوعی این اپ به چشم ها و دهان حرکت می بخشد تا عکس ها زنده به نظر بیایند. 1300 نفر تا به حال تجربه استفاده از این اپ را داشته اند و امتیازش هم 4.3 از سقف 5 امتیاز است.

دانلود EnhanceFox از اپل استور 

مرتبط: بهترین اپلیکیشن‌های قدرتمند ویرایش فیلم 


Animatify

بهترین اپلیکشن ها برای بالا بردن کیفیت عکس animatify

این اپلیکیشن به شما کمک میکند تا با لمس یک کلید کیفیت عکس های خود را بهبود ببخشید. البته ویژگی های دیگری هم در این اپ موجود است. مثلا می توانید عکس های سیاه و سفید خود را رنگی کنید، به عکس هایتان جان ببخشید و کلی افکت های قدیمی و جدید هم به عکستان اضافه کنید. 1000 کابر این اپلیکشن به آن 4.7 از 5 امتیاز داده اند.

دانلود Animatify از اپل استور 

در ادامه بخوانید » 10 برنامه دانلود استوری از اینستاگرام ؛ آسان و سریع 


Tingo

بهترین اپلیکشن ها برای بالا بردن کیفیت عکس tingo

تینگو اپلیکیشی است که به کمک عکس های سلفی تان میاید. این اپ به صورت اتوماتیک چال های زیر چشم، لکه های صورت و تیرگی های دندان را از بین می برد. پس معتادان چای و قهوه دیگر نیازی به پرداخت هزینه های آنچنانی سفید کردن دندان و زیبا سازی لبخند نخواهند داشت. فقط کافی است این اپلیکیشن را دانلود کنید! البته این اپلیکشن نسبت با همتایانش محبوبیت کمتری دارد. چرا که تا به حال تنها 100 نفر به آن امتیاز داده اند. نتیجه نهایی نطرسنجی این کاربران 4.7 از سقف 5 امتیاز است.  

برای دانلود Tango از اپل استور کلیک کنید

در ادامه بخوانید: بهترین اپلیکیشن ها برای آرامش اعصاب و کاهش استرس و اضطراب