بهترین برنامه های دوست یابی

پیدا کردن دوست برای بعضی افراد بسیار سخت است، زیرا آنها نمیتوانند به صورت حضوری دوست پیدا کنند، شاید خجالت می کشند یا اعتماد به نفس کافی ندارند. حالا از این که بگذریم یکی از پیشنهادهایی که همیشه مطرح میشود این است که از برنامه ها و اپلیکیشن های دوست یابی استفاده کنند. علاوه بر این دلایل، همه گیری ویروس کرونا نیز مزید بر علت شده. حتی آمار های منتشر شده نیز نشان میدهد که در یک سال اخیر این گروه از برنامه ها گسترش بسیار زیادی داشته اند. امروز هم قراره که با هم به بررسی بهترین اپلیکیشن های دوست یابی بپردازیم. پس همراه ما باشید.

اپلیکیشن Tinder

اپلیکیشن های دوست یابی

این برنامه یکی از بهترین و ساده ترین اپلیکیشن ها است که میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. این اپلیکیشن در سال 2021 برای بهبود خدامات خود، سیاست های ضد اسپم خود را بروز کرد و این بروز شدن باعث سخت گیری های زیادی در این زمینه شد. در ابتدای نصب برنامه می توانید اکانت فیسبوک تان را به اکانت Tinder وصل کنید. سپس بر اساس آنالیز دوستان شما در فیس بوک و علایق تان افرادی را به شما نشان میدهد. اگر اکانت های نشان داده شده را به سمت راست بکشید، یعنی از صاحب این اکانت خوشتان می آید و اگر به سمت چپ بکشید یعنی علاقه ای به تعامل ندارید. با این روش افرادی که به هم شبیه هستند یا امروزی تر بگم با هم مچ هستند، میتوانند یکدیگر را پیدا کنند.


همچنین بخوانید: بهترین اپلیکیشن ها برای مدیریت مالی 


اپلیکیشن OkCupid

اپلیکیشن های دوست یابی

این اپلیکیشن یکی از قدیمی ترین برنامه های دوست یابی است. این برنامه حتی در سال 2007 توسط مجله تایم به عنوان یکی از بهترین برنامه های دوست یابی انتخاب شد. البته از سال 2010 میلادی این اپلیکیشن نتوانست محبوبیت خود را حفظ کند. البته هنوز هم یکی از پر استفاده ترین ها در زمینه دوست یابی اینترنتی است.

اپلیکیشن Facebook Dating

اپلیکیشن های دوست یابی

Facebook یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در حال حاضر است. Facebook صاحب اپلیکیشن های واتساپ، اینستاگرام و … است. این برنامه یک برنامه دوست یابی است که توسط Facebook اجرا میشود. این پروژه در سال 2018 در ایالات متحده آمریکا شروع شد و سپس در بقیه کشور ها نیز عرضه شد. اپلیکیشن Facebook Dating یکی از زیرشاخه های خود برنامه فیسبوک است و برای شروع کار میتوانید یک نمایه در Facebook Dating درست کنید. سپس فیسبوک با استفاده از اطلاعات حساب شما (علایق و… ) افراد مناسب را به شما معرفی میکند. البته فیسبوک برای کاربران این برنامه امکانی فراهم کرده تا افراد بتوانند در صورت نیاز افراد آشنا مثل دوستانشان در فیسبوک یا فالور هایشان در اینستاگرام را از لیست های پیشنهادی حذف کنند.

اپلیکیشن eharmony

این اپلیکیشن یکی از قدیمی ترین برنامه های دوست یابی در جهان است. با ثبت نام در این اپلیکیشن که همراه با پرکردن یک فرم که شامل یک پرسشنامه است که علایق شما را ثبت میکند؛ میتوانید با افراد مورد نظر خودتان ارتباط برقرار کنید. الگوریتم صادقانه این اپلیکیشن از بدو تاسیس این گونه بوده است. البته ویژگی هایی نیز بهه این اپلیکیشن اضافه شده است؛ مثل قابلیت مشاهده افرادی که پروفایل شما را چک کرده اند.

اپلیکیشن Hinge

این اپلیکیشن در سیاست کاری خود اعلام کرده که تمام تلاشش را میکند تا شما این اپلیکیشن را بعد از مدتی حذف کنید. در واقع این اپلیکیشن میخواهد به طور کامل خواسته شما را برآورده کند. در این اپلیکیشن شما داستان ها و تصاویری از خودتان بارگذاری میکنید. بعد از این افرادی این تصاویر را لایک میکنند و از این طریق شما میتوانید با این افراد ارتباط بگیرید. البته این اپلیکیشن پولی است.

اپلیکیشن Snack

این اپلیکیشن ساختاری شبیه TikTok دارد. برای شروع کار شما یک ویدیو کوتاه از ودتان در این اپلیکیشن بارگذاری میکنید و سپس افرادی که مایل به ارتباط با شما هستند، میتوانند به شما از طریق ین اپلیکیشن پیام ارسال کنند. نصب این اپلیکیشن تنها در سیستم عامل ios امکان پذیر است.

اپلیکیشن XO

اپلیکیشن های دوست یابی

این اپلیکیشن ساختار بسیاری جالبی دارد. در XO شما وارد یکی بازی میشد و در ادامه انتهای بازی با یک نفر آشنا خواهید شد. البته حالت های مختلفی وجود داره که در کنار گیم بازی کردن میتونید دوست های خوبی هم پیدا کنید.


همچنین بخوانید: بهترین برنامه‌های ویرایش عکس 2020 


اپلیکیشن Once

اپلیکیشن های دوست یابی

این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه های دوست یابی است و دارای دو نسخه رایگان و پولی است. این برنامه بر اساس اطلاعات شما یه نفر را به شما وصل میکند و 24 ساعت وقت دارید تا با هم آشنا بشید در صورتی که احساس خوبی نداشته باشید، میتوانید این ارتباط را قطع کنید یا در صورت رضایت میتوانید این ارتباط را ادامه بدید.

اپلیکیشن Happn

اپلیکیشن های دوست یابی

این برنامه یک برنامه لوکیشن محور است. شما میتوانید منطقه دوست یابی خودتون رو مشخص کنید. شما با لایک کردن پروفایل ها میتوانید تمایل خودتان را برای شروع دوستی نشان دهید. سپس اگر طرف مقابل نیز اینکار را کرده باشد، اپلیکیشن اجازه برقراری ارتباط را به شما میدهد.

اپلیکیشن Plenty of Fish Dating

این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های دوست یابی است. در این اپلیکیشن ابتدا شما، اطلاعت خودتان را که شامل نام و نام خانوادگی وسن و جنسیت را وارد میکنید و سپس افراد شبیه به علایق شما را معرفی میکند. این اپلیکیشن یکی از بهترین ها است. این برنامه دارای بخش بازی هم هست.

همچنین بخوانید:

بهترین نرم افزارهای تبدیل موبایل به میکروفون کامپیوتر!

چگونه از اینستاگرام ویدیو دانلود کنیم؟ روش‌های مختلف دانلود ویدیو از اینستاگرام