اپلیکیشن مدیریت مالی

اپلیکیشن مدیریت مالی شما را در مدیریت هزینه‌ها و درآمدهایتان یاری می‌کند. ما بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت مالی را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید. بسیاری از افراد برای آن که در زمینه مالی حساب و کتاب درست داشته باشند، از اپلیکیشن‌های مدیریت مالی بهره می‌گیرند. اپلیکیشن‌هایی که توسط شرکت‌های مختلفی ارائه شده و ویژگی‌های متعددی در اختیار کاربر یا مخاطب قرار می‌دهد.


همچنین بخوانید:

مدیریت مالی در زندگی زناشویی چگونه است ؟

5 قدم ساده برای حل کردن مشکلات مالی تان


شرکت‌های مطرح و متعددی وجود دارند که به ارائه اپلیکیشن مدیریت مالی می‌پردازند. شما می‌توانید با این اپ‌ها حساب و کتاب دقیق از نظر اقتصادی داشته باشید و زندگی اصولی را پیش گیرید.

ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین اپلیکیشن‌ها برای مدیریت مالی آشنا سازیم با ما همراه باشید.

1-Spending Tracker

این نرم افزار، یک سرویس حسابداری شخصی است که خرج و مخارج شما را تحت نظارت داشته و به شما امکان کنترل سرمایه تان را می دهد. Spending Tracker از ساده ترین مسیر ممکن شما را به آنچه مد نظرتان است، یعنی مدیریت امور مالی تان می رساند؛ فقط کافی است به آن اجازه بدهید مخارج شما را دنبال کند و با تعریف کردن بودجه مورد نظرتان، شانس پس انداز کردن بیشتر و بیشتری را به شما بدهد. اگر از افرادی هستید که حرف نمودارها و جدول ها را بهتر می فهمید، این نرم افزار امکان نمایش اطلاعات مد نظرتان را به این صورت دارد. علاوه بر اینها، اگر مایل باشید داده هایتان را به اپلیکیشن دیگری انتقال بدهید هم مشکلی نخواهید داشت.

راستی یادتان نرود، اگر مانند بیشتر افراد، شما هم به صورت ماهانه حقوق دریافت می کنید، می توانید گزینه ماهانه را در قسمت تنظیمات انتخاب کنید و اگر این بازه زمانی هفتگی یا دو ماه یکبار یا هر شکل دیگری هم باشد، باز امکان تعریف کردن آن را در این برنامه خواهید داشت و در نتیجه می توانید از راهکارهای مربوط به هرکدام نیز سود ببرید.


همچنین بخوانید: چگونه می توانیم هوش مالی مان را تقویت کنیم؟


2-مدیریت مخارج

این نرم افزار نیز مانند گزینه های قبل می تواند دخل و خرج هفتگی، ماهانه و سالانه تان را دنبال کرده و در صورت تمایل، آنها را در گروه های مختلفی دسته بندی کند. اگر شما مخارج ثابتی در طول ماه دارید یا همیشه خرید روزانه ثابتی دارید که باید مقادیر متنابهی پول را برایش کنار بگذارید، تنها کافی است آن را در این سیستم تعریف کنید تا مخارج مربوط را تنظیم کند.

این نرم افزار هم برای افراد چند حسابه به کار می آید و می تواند از چند حساب به صورت همزمان پشتیبانی کند. نمی توان گفت هرکدام از این اپلیکیشن ها به نسبت دیگری کارایی کمتر یا بیشتری دارد؛ آنچه مهم است این که کدام یک از اینها می تواند نیازهای حسابرسی مالی شما را بهتر تامین کند. اگر دانشجویی هستید که کار پاره وقت مختصری دارید و مبادلات آنچنانی هم ندارید، می توانیم این نرم افزار را به شما پیشنهاد کنیم.

3-اپلیکیشن مدیریت مالی Financisto

حتما برای شما هم پیش آمده که بارها به هر دری زده اید تا حواستان باشد این ماه باید مقدار قابل توجهی پول جمع کنید اما باز هم آخر ماه می بینید چیزی ته حسابتان نمانده است. گاهی هم حواستان نیست و فکر می کنید پول یکی از حساب هایتان تمام شده و بیهوده از حساب پس اندازتان خرج می کنید؛ حال آن که اشتباه فکر می کرده اید. این اپلیکیشن برای این طراحی شده که جلوی چنین خطاهایی را بگیرد و شما را از هرآنچه دارید و ندارید باخبر کند.

این نرم افزار هم مانند رقبایش برای افرادی که چند حساب بانکی مختلف دارند طراحی شده و امکان نمایش بدهی ها و طلب ها را داشته و از طرفی، تراکنش ها را بر حسب موقعیت مکانی شما برایتان نمایش خواهد داد. از طرفی دیگر، امکان تعریف کردن بودجه و تنظیمات پیشرفته تر را نیز در نظر گرفته است. یکی از بهترین امکانات این نرم افزار، محافظت با PIN کد برای تمام داده های ثبت شده تان است و شما برای وارد شدن به بخش داده ها، می توانید رمز مخصوص به خودش را در نظر گرفته و دیگر نگران فضولی اطرافیانتان هم نباشید.


همچنین بخوانید: چگونه سریعتر به اهدافم برسم؟ 9 قدم به سوی موفقیت


4-حسابداری شخصی پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس همراه یکی از بهترین اپلیکیشن های فارسی مدیریت مالی برای اندروید و آیفون می باشد. و توسط آن می توانید مخارج روزانه و ماهانه خود را به راحتی مدیریت نمایید.

اگر قصد دارید از همین امروز مدیریت حساب و کتاب مالی خود و خانواده را بصورت همراه شروع کنید می توانید از برنامه حسابداری شخصی پارمیس استفاده نمایید. برنامه امکانات مختلفی از جمله ؛ مدیریت هزینه ها و درآمدها ، مدیریت چک های بانکی ، ثبت اطلاعات بانکی ، گزارشات روزانه ، هفتگی و ماهانه ، بودجه بندی و …

5-دخل و خرج : مدیریت مالی ساده

دخل و خرج یکی از جذاب ترین اپ های موبایلی برای مدیریت درآمد و هزینه است. دخل و خرج بصورت بسیار ساده ای این کار را به بهترین وجه برای شما انجام می دهد.

این برنامه فارسی دارای امکانات مختلفی و متنوعی می باشد که باعث محبوبیت آن در بین کاربران شده است ، در این برنامه برای هر دسته بندی می توانید دسته بندی ، مبلغ ، عکس ضمیمه ، تگ رنگی و حساب بانکی مختلف تعریف کنید.

همچنین ارائه گزارشات پیشرفته در قالب نمودار و خلاصه عملکرد از دیگر قابلیت های این برنامه جالب می باشد ، دخل و خرج طوری طراحی شده است که در سریع ترین حالت ممکن اعداد و تاریخ را وارد کنید و از سادگی ، زیبایی آن لذت ببرید.

6-مدیریت هزینه

اپلیکیشن فارسی “مدیریت هزینه” با بیش از ۱ میلیون نصب فعال در گوگل پلی ، از محبوب ترین برنامه های مدیریت مالی اندروید می باشد. این برنامه یک حسابداری شخصی و خانوادگی می باشد که می تواد تمام هزینه های شما از جمله خوراک ، پوشاک ، حمل و نقل و … را مدیریت و عملکرد شما را در بازه های زمانی متفاوت به نمایش بگذارد. برنامه برای شروع رایگان می باشد و برای استفاده نیاز به ایجاد حساب های خود دارید و با کلیک بر روی تراکنش ها هزینه های خود را ثبت نمایید.

کلام پایانی

اپلیکیشن های ذکر شده همگی از بهترین در نوع خود هستند و به افراد کمک خواهند کرد مدیریت مالی جامع و کاملی در زندگی شخصی خود داشته باشند.