با معرفی بهترین ایربادزهای سال 2020 همراه ما باشید. ایربادز یا همان هدفون بی سیم درون گوش گجت های پوشیدنی هستند که می توان تجربه کاربری راحتی در هنگام برقراری تماس یا شنیدن موسیقی با آنها داشت. به نظر می رسد سال 2020 را باید سال ایربادز بدانیم. از زمانی که اپل ایرپادز را روانه بازار کرد، محبوبیت هدفون های بی سیم دوچندان شد و شرکت‌های دیگر هم تصمیم گرفتند جهت کسب موفقیت به معرفی مدل های جدیدی بپردازند.

ایرپادزهای اپل دارای ارگونومی بالایی در طراحی بوده و از کیفیت ساخت بالایی بهره می برند. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین هدفون های بی سیم 2020 آشنا سازیم که هر یک در نوع خود برجسته هستند و ویژگی های ارزنده برای کاربری دارند و معمولی به حساب نمی آیند.


قبل مطالعه این مطلب بخوانید »

بهترین هدفون های ارزان قیمت وایرلس با قابلیت حذف نویز ! 

بهترین هدفون های ورزشی 2020

بهترین هدفون‌های ارزان قیمت در سال 2019


با معرفی بهترین ایربادزهای سال 2020 همراه ما باشید

1- /  samsung Galaxy buds Plus 

 هدفون گلکسی بادز پلاس یکی از جدیدترین محصولات 2020 سامسونگ می باشد که در کنار خانواده سری اس 20 معرفی شده است. شاید در ذهن شما این سوال پیش آید که این هدفون بی سیم جدید نسبت به نسل قبلی خود گلکسی بادز چه تفاوت هایی دارد و آیا ارزش خرید دارد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اسپیکر بهبودیافته، طول عمر باتری بیشتر و میکروفون بیشتر از مهم ترین مواردی است که شما را ترغیب به خرید سامسونگ گلکسی بادز پلاس خواهد نمود. برای اطلاع از مشخصات کامل تر این محصول جدید سامسونگ ما را در ادامه همراهی نمایید.

گلکسی بادز پلاس، دارای بدنه ای جمع و جور با ظاهری براق می باشد که در رنگبندی مختلف عرضه شده است. همچنین طراحی این بادز، به صورت ارگونومیک بوده و به وسیله رینگ های پلاستیکی، به راحتی در داخل گوش قرار می گیرد و استفاده طولانی مدت را به همراه دارد. نا گفته نماند که در داخل جعبه، رینگ های پلاستیکی در سایزبندی مختلف قرار داده شده تا با انواع گوش ها، سازگار باشد.

اسپیکر دو طرفه جدید در گلکسی بادز پلاس ، دارای توئیتر برای تولید نوت های بالا با شفافیت بالا، و ووفر برای تولید بیس های عمیق می باشد. همچنین این هدفون دارای درایور های تقویت شده می باشد که نتیجه آن، صدایی قدرتمند، شفاف و بیسی عمیق هنگام گوش دادن به موسیقی می باشد.

جزئیات موسیقی و ویدئو ها را با صدای حجیم و متعادل توسعه داده شده توسط AKG دریافت کنید. هدفون گلکسی بادز پلاس ، صدایی با کیفیت استودیو و طبیعی در اختیار می گذارد که گوش دادن به پادکست ها، کتاب های صوتی و همچنین تماس های تلفنی را لذت بخش تر می کند.


با اسپیکر گلکسی هوم سامسونگ آشنا شوید ! اسپیکری هوشمند با 6 درایور و یک ساب


بدون نگرانی از شارژ باتری، به گوش دادن موسیقی بپردازید. گلکسی بادز پلاس با یکبار شارژ می تواند بدون وقفه؛ حدود 11 ساعت به پخش موسیقی بپردازد و این رقم با استفاده از کیس شارژ، به 22 ساعت افزایش پیدا می کند. همچنین با پشتیبانی از شارژ سریع، این هدفون ها می توانند با 3 دقیقه شارژ حدود 1 ساعت به پخش موسیقی بپردازند.

بدون نگرانی از شارژ باتری، به گوش دادن موسیقی بپردازید. گلکسی بادز پلاس با یکبار شارژ می تواند بدون وقفه؛ حدود 11 ساعت به پخش موسیقی بپردازد و این رقم با استفاده از کیس شارژ، به 22 ساعت افزایش پیدا می کند. همچنین با پشتیبانی از شارژ سریع، این هدفون ها می توانند با 3 دقیقه شارژ حدود 1 ساعت به پخش موسیقی بپردازند.

ویژگی های کلیدی

  • تیون شده توسط AKG
  • سه میکروفون
  • درایور بوست شده
  • سیستم اسپیکر دوطرفه

مزایا:

  • یکپارچه سازی Spotify برای Android
  • کنترل های لمسی قابل سفارشی سازی
  • سرعت شارژ بالا کیس
  • عمرباتری عالی

معایب: احساس لمس پلاستیکی


 

2-Powerbeats Pro Wireless Earphones

اگر هدفون‌های بیسیم Beats PowerBeats 3 را تا کنون دیده باشید، طراحی Beats PowerBeats Pro هم برایتان آشنا خواهد بود. بر خلاف ایرپادهای اپل، این هدفون‌ها برای کسانی تولید شده‌اند که سبک زندگی منحصربفردی دارند و ورزش می‌کنند. البته امکان بهره‌مندی از این هندزفری‌ها در شرایط معمولی نیز وجود دارد ولی به خاطر پوششی که روی آنها قرار گرفته، افرادی که فعالیت‌های سنگین انجام می‌دهند هم می‌توانند از Beats PowerBeats Pro استفاده کنند. باز هم تکرار می‌کنیم شما این فرصت را دارید تا از محصولات مورد بحث ما در هر شرایطی که هستید بهره ببرید ولی بهتر است ورزش‌کاران فعالیت‌های حرفه‌ای و سنگین اینها را خریداری کنند.

علاوه بر ظاهر جذاب، Beats PowerBeats Pro تأییدیه IPX4 (ضد آب بودن) را دارند و در یک لباس لاستیکی پوشیده شده‌اند بنابراین ورزش‌هایی که معمولاً عرق انسان را درمی‌آورند، آسیبی به این هدفون‌ها وارد نخواهند کرد و به خاطر نوک سیلیکونی و پوشش مخصوص، به راحتی از گوش خارج نخواهند شد. یکی از امکانات جالب این محصولات شرکت Beats، وجود سنسور روی هر کدام از آنها می‌باشد که متوجه خواهند شد چه زمانی در گوش قرار دارند و چه زمانی بیرون از گوش هستند بنابراین هنگامی که از گوش شما بیرون آمده بودند، موسیقی یا فایل صوتی در حال اجرا به صورت اتوماتیک متوقف خواهد شد و وقتی دوباره در گوش خود گذاشتید، موزیک را ادامه خواهند داد.

هدفون‌هایی که امروز در مورد آنها صحبت می‌کنیم، توانسته‌اند با ویژگی‌هایی نظیر دوام باتری فوق‌العاده، کیفیت صدای عالی و وزن کم، عصر تازه‌ای در این صنعت آغاز کنند ولی تنها دلیلی که ممکن است سبب شود افراد علاقه‌مند سراغ آنها نروند، قیمت است.

با هزینه ۲۵۰ دلاری که Beats برای اینها تعیین کرده، اصلاً نمی‌توانیم PowerBeats Pro را ارزان بدانیم بنابراین یکی از چالش‌های کمپانی تولیدکننده برای جذب مشتری، همین موضوع است. پولی که باید برای خرید این وسایل بپردازید، بسیار بیشتر از رقبایی همچون ایرپادهای اپل، Jabra Elite 65t، WF-SP700N سونی و Plantronics BackBeat Fit 3100 است. در واقع با ۲۵۰ دلار، می‌توانیم این هدفون‌ها را از نظر قیمت رقیب جدی برای Sennheiser Momentum True Wireless و B&O Beoplay E8 Wireless Earphones بدانیم. صرف‌نظر از همه این اشکالات، همه هدفون‌های Beats جزو دستگاه‌های بی‌نظیر بازار بوده‌اند ولی از آن جایی که هیچ چیزی بدون نقص نیست، می‌توانیم اشکالاتی در اینها پیدا کنیم که از آن جمله باید به تنظیمات EQ، نویز کنسلینگ و یا افزایش صدا اشاره کنیم.

ویژگی های کلیدی

  • پردازنده H1 اپل
  • بلوتوث کلاس 1
  • قابلیت ضدآب

مزایا:

  • کیفیت ساخت بالا
  • کنترل راحت
  • قابلیت لغو نویز
  • مجموعه ای از ویژگی ها

معایب: کیفیت صدا نسبتا بالا


 

3-Panasonic Wired Earphones

ممکن است با دیدن جنس بدنه‌ی هدفون RP-HJE120 پاناسونیک هم با خودتان تصور کنید که حتما این هدفون هم یکی دیگر از هزاران محصول بی‌کیفیت موجود در بازار است و به احتمال زیاد، اصل پاناسونیک هم نیست. اما حقیقت چیز دیگری است. به اذعان شمار زیادی از دارندگان این هدفون، صدایی که از آن شنیدند شوکه‌کننده است؛ زیرا به هیچ وجه تصورش را هم نمی‌کردند محصولی با این قیمت بتواند چنین پخش صدای خوبی داشته ‌باشد. RP-HJE120 به دلیل طراحی خاص قسمت گوشی‌اش به خوبی درون گوش محکم می‌شود و مطمئنا افرادی که از ناهمخوانی هدفون‌های توگوشی با گوش خود ناراضی‌اند با دیدن چنین محصولی خوشحال خواهند شد.

RP-HJE120 حتی در حین حرکت و ورزش هم از جای خود خارج نمی‌شود. گستره‌ی فرکانسی این هدفون 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است که باعث می‌شود گستره‌ی قابل شنوایی توسط گوش انسان کاملا پوشش داده‌ شود. RP-HJE120 توسط جک 3.5 میلی‌متری به موبایل یا پخش‌کننده وصل می‌شود که به این ترتیب در وصل‌کردن هدفون به گوشی‌های موبایل مختلف با مشکلی مواجه نخواهید شد. این هدفون با محصولات اپل (Apple) هم کاملا سازگار است و می‌‌توانید در آی‌فون (iPhone) و آیپاد (iPod) هم از آن استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی

  • دارای سیم
  • طراحی تناسبی
  • درایور قوی

مزایا:

  • قیمت عالی
  • کیفیت ساخت با دوام
  • گزینه رنگی متنوع
  • کیفیت صدا قابل قبول

معایب: بدون ویژگی هدفون های گران قیمت/پیچیده شدن بند


4-TOZO T10 Bluetooth 5.0 Wireless Earbuds

هدفون های بی سیم TOZO T10 Bluetooth 5.0 یک جفت هدفون درون گوش بلوتوثی هستند. آنها دارای ویژگی های برجسته ای چون: کیفیت صدای مناسب ، کیفیت ساخت محکم و غیره هستند. با این حال ، آنها از ویژگی های پیشرفته تری مانند کنترل پخش موسیقی یا سفارشی سازی پیشرفته EQ برخوردار نیستند.

این مورد کمی حجیم تر از کیس شارژر هدفون معمولی شماست ، اما این گوشی ها باریک طراحی شده اند که هر یک دارای بدنه ای سیاه و گرد است که هدفون قرمز را درون آن قرار می دهد.

این هدفون ها به راحتی در گوش قرار گرفته و نسبت به برخی رقبا ارگونومی بهتری هم دارند. همچنین با قابلیت ضدآب می توان آنها را در معرض مستقیم آب قرار داد بدون اینکه نگران آسیب رسیدن این هدفون ها باشیم.

بنابراین باید TOZO T10 Bluetooth 5.0 را یک هدفون بی سیم خوش قیمت و کاربردی به حساب آورد و از برترین ها محسوب می شود.

ویژگی های کلیدی

  • بلوتوث 5.0
  • سایز درایور 8 میلیمتری
  • اتصال سریع

مزایا:

  • فیت شدن با گوش
  • قابلیت اتصال بی سیم
  • بالانس صوتی باکیفیت
  • ضدآب

معایب: عمرباتری کم/سیستم کنترل پلی بک ساده


5-اپل AirPods

این هدفون‌های که همواره با طراحی منحصربه‌فرد و با نام AirPods شناخته می‌شوند، از نوع توگوشی بوده و میزان بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می‌کنند. در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس جک 3.5میلی‌متری صدا که یک ارتباط‌دهنده‌ی آنالوگ بود، حذف شد. حذف این درگاه با تغییر نوع اتصال و بی‌سیم‌شدن ایرپاد همراه بود. طراحی قسمت گوشی‌های این هدفون نسبت به نسل قبلی خود، تغییر چندانی نکرده و همچنان به‌راحتی و قدرت نسل قبلی است. این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هرکدام در یکی از گوش‌ها قرار می‌گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده‌ی بلندمدت از آن هیچ‌گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه‌ی گوش خود نکنید.

هنگامی‌که برای اولین بارAirPods  را در دست می‌گیرید، با یک باکس سفیدرنگ مواجه خواهید شد که با بازکردن درِ آن، هدفون‌ها مشاهده می‌شوند. این باکس سفید علاوه‌بر نگه‌داری از محصول، وظیفه‌ی شارژ آن را هم بر عهده دارد؛ علاوه‌براین به محض بازکردن درپوش آن، آیفون، آیپد یا اپل‌واچ شما در حالت جست‌وجوی هدفون و اتصال قرار خواهد گرفت. این هدفون می‌تواند فقط با یک بار شارژ، تا 5 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. اگر قصد خرید یک محصول حرفه‌ای برای گوش‌کردن به موسیقی یا انجام تماس‌های تلفنی دارید، این AirPods محصول مناسبی برای شما خواهد بود که تجربه‌ی دنیای بدون سیم را برایتان به ارمغان می‌آورد. گفتنی است این مدل با نام MMEF2 یا AirPods1,1 هم شناخته می‌شود.

ویژگی های کلیدی

  • چیپ H1 اپل
  • دسترسی به سیری
  • اتصال سریع و خودکار

مزایا:

  • سازگاری با تمامی محصولات اپل
  • قابلیت لغو نویز عالی
  • دستیار هوشمند
  • طراحی زیبا

معایب: قیمت بالا/دشواری کنترل با سیری


6-ENACFIRE F1 Wireless Earbuds

بهترین ایربادزهای سال 2020

هدفون بی سیم F1 ENACFIRE به طرز شگفت انگیزی راحت ، متعادل و بسیار زیبا طراحی شده اند. برای هدفون سطح متوسط ​​، شکایت زیادی در اینجا وجود ندارد.

این هدفون بیش از 8 ساعت عمر باتری داشته که در مقایسه با سایر رقبا فوق العاده است. می توان تجربه صوتی باکیفیتی داشته و به راحتی درون گوش جای می گیرد.

ارگونومی بی نظیری دارد و نباید آن را هدفونی معمولی قلمداد کرد. همچنین با قابلیت بی سیم می توان آن را به دیگر دستگاه ها متصل کرد. گذشته از آن این هدفون یک مدل معمولی نبوده و وزن کمی هم دارد. ویژگی های مثبت بسیاری را در این مدل می توان نام برد که عمر باتری یکی از آنهاست.

ویژگی های کلیدی

  • قابلیت ضدآب
  • قابلیت لغو نویز
  • کیفیت صوتی بالا

مزایا:

  • عمر باتری عالی
  • راحت
  • کیفیت صدا خوب
  • پلی بکن راحت

معایب: بدون روکش مات/مشکلات تاچ پد


7- Anker Soundcore Liberty Air 2 Earbuds

بهترین ایربادزهای سال 2020

هدفون Liberty Air  محصولی از انکر «Anker» است. این هدفون از نوع تو گوشی است و با استفاده از یک سرگوشی نرم در داخل مجرای گوش قرار می گیرد. همراه با این هدفون ها یک کیس هم ارائه شده است که علاوه بر نگهداری از هدفون ها وظیفه شارژ آن ها را هم دارد. هدفون Liberty Air  از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 بهره می برد به این ترتیب می توانید تا فاصله 10 متری از دستگاه خود قرار بگیرید به موسیقی دلخواه خود گوش دهید یا تماس های تلفنی برقرار کنید و از قطع شدن ارتباط خود با گوشی نگرانی نداشته باشید.

وزن هر کدام از گوشی های هدفون تقریبا برابر با 5 گرم است. به این ترتیب استفاده طولانی مدت از این هدفون ها باعث آزار و خستگی گوش نمی شود. داخل هدفون درایورهای 6 میلی متری قرار گرفته است که صدایی شفاف و با کیفیت بالا را تولید می کند. این هدفون دارای استاندارد ضد آب IPX5 و گواهینامه CE است.

 

ویژگی های کلیدی

  • درایور قوی
  • بلوتوث 5.0

مزایا:

  • عمر باتری عالی
  • گزینه رنگی مات
  • خوش قیمت
  • ارگونومی بالا

معایب: بدون گزینه لغو نویز/بالانس صدا بالا نیست


8-Walkman 4GB NW-WS413 سونی

شرکت سونی سابقه درخشانی در تولید هدفون و دیگر ابزارهای مرتبط دارد و هدفون بی سیم واکمن 4 گیگابایت ان دابلیو نیز یکی از همین مدلهاست. در واقع پخش‌کننده‌ی موسیقی «سونی» (Sony)‌ مدل‌ «NW-WS413»‌ محصولی بسیار جالب و متفاوت از این کمپانی است. ویژگی منحصر‌به‌فرد این مدل، درواقع شکل ظاهری آن محسوب می‌شود. ظاهر این پخش‌کننده شبیه به هدفون است و هیچ‌گونه قطعه‌ی دیگری شامل آن نمی‌شود. وزن این محصول، 32 گرم است و با استفاده‌ی طولانی‌مدت از آن، احساس خستگی نمی‌کنید.

طراحی و تنوع رنگ این مدل بسیار جذاب است. به‌دلیل جمع‌و‌جور بودن و به‌کارنرفتن سیم در طراحی‌ NW-WS413، برای گوش‌کردن به موسیقی هنگام ورزش مناسب است. این محصول، دارای چهار گیگابایت حافظه‌ی‌داخلی است که فضای مورد نیاز کاربران را برای ذخیره‌کردن فایل‌های موسیقی فراهم می‌کند.

برای انتقال فایل‌های صوتی به این مدل، می‌توانید از پورت‌ USB‌ تعبیه‌شده در آن استفاده کنید. باتری در‌نظرگرفته‌شده برای این پخش‌کننده، در عرض یک ساعت و سی دقیقه شارژ شده و تا دوازده ساعت کار می‌کند. از ویژگی‌های جالب دیگر این مدل، می‌توان به قابلیت استفاده‌ی از آن در زیر آب تا عمق دو متر اشاره کرد؛ همچنین، NW-WS413‌ در برابر غبار شن مقاوم است و برای کاربر این امکان را فراهم می‌کند که تحت هر شرایطی از گوش‌کردن به موسیقی لذت ببرد.

ویژگی های کلیدی

  • ضدآب
  • حافظه داخلی 4 گیگابایتی
  • یک هدفون بی سیم اما با سیم

مزایا:

  • قابل توجه برای کاربران فعال
  • حافظه ذخیره سازی گسترده
  • راحت

معایب: باس نامطلوب/بدون بلوتوث


9-XClear Wireless Earbuds

بهترین ایربادزهای سال 2020

دیگر هدفون بی سیمی که باید به آن اشاره کرد، ایکس کلیر وایرلس ایربادز است. هدفون بی سیم با طراحی منحصربفرد و وزن پایین که تجربه کاربری خوبی را رقم می زند.

این هدفون دارای نمایشگر LED نمایش وضعیت باتریست و کنترل لمسی هم دارد. عمر باتری آن به 14 ساعت می رسد و شامل میکروفون هم می‌شود.

کیس شارژ آن قابلیت شارژ سریعی داشته و یک ابزار کاربردیست. گذشته از آن ارگونومی بالایی دارد و در فعالیت روزانه هیچ گاه از گوش سقوط نخواهد کرد و باید این گزینه را محصول برجسته XClear به حساب آورد.

ویژگی های کلیدی

  • یک سال گارانتی
  • نمایش دهنده وضعیت باتری
  • کنترل لمسی

مزایا:

  • قیمت عالی
  • طراحی حرفه ای
  • کیفیت صدا گسترده

1MORE Triple Driver In-Ear Earphones

بهترین ایربادزهای سال 2020

ترکیبی از استانداردهای بی نظیر و طراحی خاص Luca Bignardi  تجربه صوتی فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد. گوش دادن با هدفون داخل گوشی وان مور شیائومی مدل Triple Driver چنان است که انگار موسیقی مورد علاقه خود را به صورت زنده و برای اولین بار می شنوید.

داشتن Triple Driver شبیه به داشتن یک سیستم صوتی فراگیر گران قیمت در گوش است. یک دایور پویا که مانند یک ووفر کوچک است. دو آرمیچر بالانس شده و یک درایور پویای جداگانه، اجرایی  زیباو پر قدرت در اختیار شما قرار می دهد. حس می کنید فاصله ای میان شما و موسیقی وجود ندارد.

طراحی هدفون فوق العاده است. زاویه موجود در سری هدفون باعث می شود با حالت طبیعی گوش کاملا هماهنگ باشد. حضور این زاویه علاوه بر راحتی بیشتر و حذف نویز، صدایی طبیعی و متعادل را ارائه می کند. چند جفت سری سیلیکونی با اندازه های مختلف برای رعایت تناسب با سایزهای متفاوت گوش همراه هدفون ارائه شده است.

با هدفون داخل گوشی وان مور شیائومی مدل Triple Driver صداها را در تمامی طیفها با کیفیت و تمام جزئیات زیر و بم بشنوید؛ صدایی شفاف و روشن در محدوده ۲۰ تا ۴۰۰۰۰ هرتز. صداهایی که با رعایت استانداردهای لازم و با توجه به حفظ سلامت گوش و متناسب با شنوایی تولید می شود.

کلیدهای کنترل موجود بر روی کابل  هدفون داخل گوشی وان مور شیائومی مدل Triple Driver با سیستم های آندروید و iOS کاملا سازگار است و به شما اجازه می دهد به راحتی شدت صدا را تنظیم کرده، موسیقی را انتخاب نموده و به تماس ها پاسخ دهید.

در جعبه بسته بندی بسیار شیک این محصول، علاوه بر هدفون ۶ جفت سری سیلیکونی، ۳ جفت سری فوم، کیف مغناطیسی مناسب حمل هدفون، آداپتور دوشاخه مخصوص هواپیما و گیره اتصال هدفون روی لباس وجود دارد.

ویژگی های کلیدی

  • میکروفون MEMS 
  • درایور سه گانه
  • پوشش ضداثرانگشت

مزایا:

  • کیفیت صدا بالا
  • قیمت مناسب
  • بادوام

معایب: بدون قابلیت بلوتوث


امیدوارم معرفی بهترین ایربادزهای سال 2020 بتونه شما را برای خرید هدفون مورد علاقه تون راهنمایی کرده باشه! لطفا شما هم ایربادز های مورد علاقه تون رو به ما معرفی کنید