بهترین بازیگرها برای لایو اکشن ریک و مورتی چه کسانی خواهند بود؟ در فیلم بازگشت به آینده (Back to the Future) شاهد نقش آفرینی مایکل جی فاکس (Michael J. Fox) به عنوان پسری به نام مورتی بودیم. پسری که در زمان سفر می کند. و هنگامی که دارد در گذشته به سر می برد، تصادفا باعث به هم خوردن رابطه پدر و مادر خود می شود‌.

او مجبور می شود تغییری که در گذشته ایجاد کرده است را درست کند و آن دو را دوباره عاشق یکدیگر کند. مورتی سپس توسط دانشمندی به نام دکتر امت (کریستوفر لوید Christopher Lloyd) به زمان حال بر می گردد.

این فیلم طرفداران انیمیشن ریک و مورتی را امیدوار کرد که ممکن است روزی فیلم Rick and Morty نیز ساخته شود. اما سوالی که پیش می آید این است که، اگر قرار باشد فیلمی ساخته شود، بازیگران آن چه کسانی خواهند بود؟ به راحتی می توانیم تصور کنیم که در آن ستاره های سینما، نقش آفرینی کارکترها را بر عهده داشته باشند.

بهترین بازیگرها برای لایو اکشن ریک و مورتی

در ادامه، ۱۰ بازیگر مشهوری که می توانند کارکترهای این مجموعه را نقش آفرینی کنند معرفی می کنیم. پس با مجله وارونه همراه باشید:

پیتر کاپالدی در نقش ریک

پیتر کاپلادی از بهترین بازیگرها برای لایو اکشن ریک و مورتی

کمتر کسی با دیدن پیتر کاپالدی (Pete Capaldi) این فیلمنامه نویس، کارگردان و بازیگر ۶۳ ساله، به یاد پدر بزرگ ریک نمی افتد. زمانی هم که کاپالدی در فیلم The Suicide Squad که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد‌، به عنوان یک متفکر ایفای نقش کرد، ثابت کرد که برای نقش ریک صلاحیت دارد.

همان طور که در سریال کمدی The Thick of It مشاهده کردیم به نظر می رسد که کاپالدی، مانند ریک، زبان تند و تیزی دارد. او به عنوان کارکتر Doctor Who در این سریال ایفای نقش کرده است و نشان داد تنها چیزی که برای نقش آفرینی کارکتر ریک دارد، یک اسلحه‌ی پورتال است.

مرتبط: بهترین قسمت های ریک و مورتی


جیدن مارتل در نقش مورتی

جیدن مارتن از بهترین بازیگرها برای لایو اکشن ریک و مورتی

جیدن ویزلی لیبرهر (Jaeden Lieberher) که با نام هنری جیدن مارتل شناخته می شود، یک بازیگر آمریکایی ۱۸ ساله است. مارتل در کنار کریستوفر لوید به عنوان مورتی با صدایی لرزان در تبلیغات زنده Rick and Morty حضور داشت. او بیشتر به دلیل ایفای نقش در فیلم های It و Knives Out شناخته می شود. و ثابت کرده است که خیلی طبیعی می تواند نقش کارکترهای ترسیده و هراسان را بازی کند.

هرکسی که مارتل را در تبلیغات ریک و مورتی دیده باشد، می داند که این بازیگر یک نسخه کامل و زنده از عبارت نوجوانان زرد پوش “aw jeez” می باشد. از زمان پخش آن تبلیغات، طرفداران نمی توانند بازیگری دیگری را برای نقش مورتی تصور کنند.


کلویی مورتس در نقش سامر

کلویی مورتس از بهترین بازیگرها برای لایو اکشن ریک و مورتی


کلویی مورتس (Chloë Grace Moretz) بازیگر و مدل ۲۴ ساله‌ی آمریکایی است که در نوجوانی برای بازی در نقش Hit-Girl در فیلم Kick-Ass شهرت یافت. این فیلم بر اساس کمیک مارک میلار و جان رومیتا جونیور ساخته شده است.

در حال حاضر سن مورتز از سامر بیشتر است، اما او ثابت کرده است که مشکلی با بازی کردن در نقش کارکترهای کوچک تر از سن خود ندارد. و همچنین می دانیم که کلویی مهارت های لازم برای به تصویر کشیدن سامر را دارد.

مرتبط: بهترین سریال های شبیه به ریک و مورتی


سارا چالک در نقش بث

سارا چالک (Sarah Chalke) در حال حاضر صدا پیشه‌ی کارکتر بث می باشد و هیچ بازیگری به اندازه‌ی او بث را نمی شناسد. او همچنین از نظر سنی مناسب نقش آفرینی این کارکتر است و اتفاقا از نظر چهره نیز کمی شبیه این شخصیت کارتونی می باشد. مسلما بازیگران زن دیگری هستند که توانایی به تصویر کشیدن بث را دارند.

اما وقتی بهترین و مناسب ترین انتخاب، سال ها است که صداپیشگی این کارکتر را انجام داده است، چه لزومی دارد به سراغ گزینه های دیگر برویم؟


توبی مگوایر در نقش جری

توبی مگ وایر از بهترین بازیگرها برای لایو اکشن ریک و مورتی

متاسفانه، کریس پارنل (Chris Parnell) که صداپیشگی جری را انجام می دهد، برای به تصویر کشیدن این کارکتر کمی مسن تر است‌. اما کسی که می تواند به خوبی این مسئولیت را به عهده بگیرد، توبی مگوایر (Tobey Maguire) می باشد. به طوری که اگر قدرت توبی به عنوان مرد عنکبوتی را از او بگیرید، او تبدیل به یک جریِ واقعی می شود. کسی که اگر اعتماد به نفس داشت می توانست بهتر زندگی کند.

از آنجایی که مگوایر شوخ طبع است، به نظر بسیاری از طرفداران، او می تواند به عنوان جری به خوبی ایفای نقش کند.

مرتبط: بهترین فیلم های مرد عنکبوتی


جاستین رویلند در نقش آقای Poopybutthole

جاستین رویلند از بهترین بازیگرها برای لایو اکشن ریک و مورتی

جاستین رویلند (Justin Roiland) صدا پیشه‌ی کارکترهای اصلی یعنی ریک و مورتی می باشد. درست است که جاستین ۴۰ ساله برای بازی نقش های ریک و مورتی مناسب نمی باشد. اما به این معنا نیست که کارکتر محبوب دیگری وجود ندارد که او بتواند مهارت های بازیگری خود را در قالب آن به نمایش بگذارد.

در انیمیشن Rick and Morty، جاستین، صداپیشگی آقای Poopybutthole را نیز انجام می دهد. از آنجایی که بدون حضور آقای Poopybutthole داستان سرایی دشوار خواهد بود و در فیلم نبود او به شدت احساس می شود، مطمئناً این کارکتر به صورت CGI در فیلم حضور خواهد داشت. اما این بدان معناست که نقش آفرینی جاستین، از طریق فناوری ضبط عملکرد انجام خواهد شد.


دن هارمون در نقش Birdperson

دن هارمون از بهترین بازیگرها برای لایو اکشن ریک و مورتی

دن هارمون (Dan Harmon)، فیلمنامه نویس ۴۸ ساله ای است که فقط خالق انیمیشن Rick and Morty نیست. او همچنین، صداپیشگی چند کارکتر را نیز انجام می دهد.اما برجسته ترین کارکتری که صداپیشگی آن را انجام می دهد Birdperson می باشد. که بهترین و تنها دوست ریک است. وی در فصل پنجم این مجموعه، کارکتری تاثیر گذار می باشد.

دن هارمون، به دلیل اینکه بازیگر شناخته شده‌ای نیست. قبول کردن او به عنوان Birdperson کمی سخت است. اما شباهت چهره‌ی دن و این کارکتر باعث می شود راحت تر با این موضوع کنار بیاییم.


کیث دیوید در نقش رئیس جمهور

کیث دیویس از بهترین بازیگرها برای لایو اکشن ریک و مورتی

کیث دیوید (Keith David) نیز مانند سارا چالک، دن هارمون و جاستین رویلند، مسئولیت صداپیشگی را بر عهده دارد. او صداپیشه‌ی کارکتر رئیس جمهور است.

دیوید صدای شگفت انگیزی دارد، اما هنر اصلی او در زمینه‌ی لایو اکشن است. به طوری که به دلیل نقش آفرینی در فیلم هایی همچون مرثیه‌ای برای یک رویا، جنایت در هالیوود و جایی که قلب آنجاست، مشهور می باشد. می دانیم که این بازیگر به همان اندازه که در فیلم های دراماتیک عالی بازی می کند، در فیلم های کمدی نیز بسیار خوب ایفای نقش می کند. پس هیچکس به اندازه‌ی او برای ایفای نقش کارکتر رئیس جمهور کورتیس مناسب نیست.


سلنا گومز در نقش تامی گوترمن

سلنا گومز از بهترین بازیگرها برای لایو اکشن ریک و مورتی

فیلم Rick and Morty که کارکتر Birdperson در آن حضور داشته باشد، به یک نقش تامی گوترمن نیز نیاز دارد. در سریال Rick and Morty، دیدیم که Birdperson عاشق دوست سامر، یعنی تامی، می شود. همه چیز برای ازدواج این زوج مهیا بود. اما در روز عروسی مشخص شد که تامی گوترمن یک مامور مخفی است که برای فدراسیون کهکشانی کار می کند. در نبرد بعدی، تامی، Birdperson را کشت و باعث شد احساسات بسیاری از طرفداران بر انگیخته شود.

کسی که مجموعه تلویزیونی تنها کشتار درون ساختمان (Only Murders in the Building) را تماشا کرده باشد. متوجه می شود که سلنا گومز (Selena Gomez) به خوبی می تواند یک شخصیت مرموز را در قالب داستان طنز به تصویر بکشد.

اکنون تمام مردم جهان می دانند که سلنا استعداد ایستادگی در برابر استیو مارتین (Sgeve Martin) و مارتین شورت (Martin Short) را در فیلم ریک و مورتی دارد. و برای ایفای نقش به عنوان کارکتر تامی بهترین گزینه است.

همچنین بخوانید : حضور سلنا گومز در فیلم وودی آلن


استورم رید در نقش جسیکا

استورم رید از بهترین بازیگرها برای لایو اکشن ریک و مورتی

استورم رید (Storm Reid) برای اولین بار با نقش آفرینی در فیلم چین خوردگی در زمان (A Wrinkle in Time) به کارگردانی ایوا دوورنی (Ava DuVernay) در سال ۲۰۱۸ خوش درخشید. او در سنین جوانی، جزء بازیگران اصلی این فیلم با ژانر ماجراجویی بود. و موفق شد از عهده‌ی این مسئولیت به خوبی بر بیاید.

او همچنین در سال ۲۰۲۱ در فیلم جوخه انتحار ۲ (The Suicide Squad 2) به عنوان دختر بلاد اسپورت (با هنرنمایی ادریس البا) ایفای نقش کرد. استورم در این فیلم تنها در ۲ سکانس حضور داشت، اما با وجود این زمان کم، لحظات تاثیرگذار و برجسته‌ای را ثبت کرد. این مهارت او را به بهترین گزینه برای کارکتر جسیکا (کراش مورتی) تبدیل کرده است.

به نظر شما بهترین بازیگرها برای لایو اکشن ریک و مورتی چه کسانی هستند؟ مثل همیشه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد می کنم حتما بخوانید : بهترین سریال های ۲۰۲۱ که نباید از دست بدهید