با بیش از یک میلیون برنامه، گزینه‌های بازی در آیفون تقریبا بی حد و حصر هستند. اما پیدا کردن بهترین بازی‌های آیفون همیشه آسون نیست. خیلی از بازی‌های موجود در در کتابخانه عظیم اپل ارزش ۱ دقیقه زمان یا حتی ۱ دلار را هم ندارند. خوشبختانه برای شما، ما مسئولیت مرتب سازی دریایی از عناوین رو بر عهده گرفتیم تا برخی از بهترین بازی‌های آیفون در سپتامبر 2019 رو برای شما به ارمغان بیاریم. خواه به دنبال یک پازل کژوآل هستید یا چیزی که کمی حماسی‌تر باشه. پس با ما همراه باشید.


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید »


۱- Dungeon Break

بازی آیفون

یک جوجه لات شرور ممکن هست دستاوردهای بزرگی رو به ارمغان بیاره. و اون دستاورد برای ما چیه؟ آزادی! مینیون‌هایی که در سیاه چال زندگی می‌کردند اکنون از اربابان خود خسته شدند. این بندگان فروتن اکنون شورش می‌کنند! خودتون رو از سیاه چال‌هایی که یک روز ساخته بودید، بیرون بیارید. سعی کنید از تمام تله‌های حیله گرانه‌ای که تنظیم کرده بودید اجتناب کنید! و فراموش نکنید که مافوق‌های شما بسیار عصبانی هستند!

۲- Witch Weapon

بهترین بازی سپتامبر برای آیفون

هزینه نجات دادن جهان چیه؟ تبدیل شدن به یک دختر؟ Witch Weapon یک بازی در ژانر سوپر فانتزی و نقش آفرینی هست. در تابستان سال 2037، جهان با فعال شدن ماده H. Ren نابود می‌شه و تنها پسری که زنده می‌مونه، آرزو می‌کنه که کاش همه این‌ها یک رویا باشند. او با تابش نور سفید صبح روز بعد، شهر رو به حالت عادی پیدا می‌کنه در حالی که خودش به یک دختر تبدیل شده! اما صبر کنید. داستان ادامه داره…

۳- Survivor Mr.Who

Survivor Mr.Who

خاطراتی که دستخوش پیشامد هستند از یک سفر صلح آمیز شروع شدند. اما وقتی شب فرا رسید، همه چیز تغییر کرد. اون موقع کاراکتر ما یعنی شما باید خودش رو از دشمنان دور نگه داره. ساخت و ساز پناهگاه، ساخت سلاح، شکار، رویای فرار و… جریان بازی Survivor Mr.Who هستند. پیشنهاد می‌کنم این بازی که از بهترین بازی‌های آیفون در سپتامبر سال 2019 هست رو از دست ندید.

۴- Gravity Rider Zero

Gravity Rider Zero

در اینجا هیچ بخشی برای آپگرید، تعیین سطح دشواری و یا نبرد سخت با وسایل نقلیه دارای توان بیش از حد وجود نداره. هر جاده کاملاً متعادل هست، بنابراین همیشه می‌تونید با استفاده از سواری مورد علاقه‌تون، اون رو طی کنید. در این بازی تعادلی، شما باید از موانع رد بشید، مکانیک‌ها و آزمایش‌های هوشمندانه جدید رو کشف کنید تا در هر سطح پیروز بشید.

۵- i Peel Good

بازی برتر این ماه برای آیفون

مهارت‌های لایه برداری خودتون رو در معرض آزمایش قرار بدید! ریکلس کنید و سرآشپز درون‌تون رو در i Peel Good نشون بدید. وسایل سرگرم کننده بسیاری برای چرخش و بریدن در این بازی وجود داره. آیا می‌تونید یک نمره عالی کسب کنید؟ بذارید خیلی خلاصه بگم، اگه به دنبال یک بازی سرگرم کننده در عین حال ساده و آروم هستید همین حالا این بازی رو دانلود کنید. 

۶- Mario Kart Tour

بهترین بازی‌های آیفون سپتامبر 2019

ماریو و دوستان در این ماریو Kart جدید جهانی می‌شن! چرا که علاوه بر دوره‌های کلاسیک ماریو کارت، در دوره‌هایی با الهام از شهرهای دنیای واقعی نیز مسابقه می‌دن. این مقصدها در تورهایی دو هفته‌ای برگزار می‌شه. علاوه بر دوره‌های مبتنی بر لوکیشن‌های نمادین، برخی از شخصیت‌های مورد علاقه ماریو کارت شما تغییراتی رو به دست آورده‌اند که عطر و طعم محلی شهرهای برجسته در بازی رو شامل می‌شه.

۷- Ulala: Idle Adventure

بهترین بازی‌های آیفون

چه در مترو هستید، چه در حال غذا خوردن یا حتی خواب، می‌تونید Ulala رو بازی کنید. اولالا یک MMORPG Idle هست که هیجان و ماجراهای عصر قجر رو به روشی سرگرم کننده و اجتماعی به ارمغان میاره! در بیابان و در پای آتشفشان، گروهی از اوللاهای شاد و دسته‌ای از هیولا‌های کوچک زندگی می‌کنند. فصل شکار در حال شروع شدن هست و شما باید ثابت کنید که بهترین در این کار هستید.

۸- Sugar Blast

Sugar Blast

آخرین بازی از لیست بهترین بازی‌های آیفون در سپتامبر 2019 ، بازی برای عاشقان آبنبات هست. تافی ترد رو خرد کنید، شیرینی‌های خوشمزه رو جمع کنید و اما تخم مرغ‌های شکلاتی خامه‌ای رو باز نکنید. این بازی ساده‌ست. برای پاک کردن شکلات‌ها روی دسته آب نبات‌های تطبیق داده شده ضربه بزنید. 

امیدوارم از خوندن این مطلب لذت برده باشید. اگر نظری دارید در بخش دیدگاه‌ها، در انتهای این مطلب برایم بنویسید.