امروزه اکثر گوشی‌ها قدرتمند، باکیفیت و مناسب بازی هستند و نقش کنسول را برای کسانی که از کنسول‌های نسل ۸ استفاده نمی‌کنند، ایفا می‌کنند. می‌دانم که به دنبال بازی‌های خفن، سرگرم کننده و در عین حال جدید می‌گردید. پس اجازه بدهید پر حرفی را کنار بگذاریم و یکراست برویم سراغ بهترین بازی‌های آیفون 2019 که تا به امروز منتشر شده‌اند. به هیچ عنوان موردی از این لیست را از دست ندهید (که به قولی عمرتان به فنا می‌رود…) !

۱- Sky: Children of the Light

Sky: Children of Light یک ماجراجویی چند نفره در جهانی باز است، در مکانی از مزارع سرسبز، جنگل‌های پر از باران و ویرانه‌هایی که موجودات وحشتناک و تاریک در آن‌ها پنهان شده‌اند. هدف شما این است که روشنایی را به جهان برگردانید و صورت‌های فلکی به دام افتاده را به جایگاه حق خود در آسمان برگردانید. در نگاه اول، Sky که از بهترین بازی‌های آیفون 2019 می‌باشد، نوعی بازی نادر است که تنها می‌توانید از آن لذت ببرید. اما کارهای بسیار زیادی در اینجا وجود دارد، خواه در جستجوی اسرار به غارها می‌روید و یا با بازیکنان دیگر برای حل کردن یک معما همکاری می‌کنید.


بازی Gears 5 چه زمانی منتشر می‌شود؟


Sky: Children of the Light

۲- Twinfold از بهترین بازی‌های آیفون 2019

Twinfold در ابتدا کمی شبیه به بازی‌های کلاسیک اسلایدینگ iOS است! شما کارت‌ها را درون یک فضای کلاستروفوبیک جابجا می‌کنید، با هدف همسان سازی جفت‌ها و دو برابر شدن مقدار چهره آن‌ها. بله درست است! این بازی مشابه 2048 است و سرگرمی بسیار خوبی برای طرفداران بازی‌های پازلی می‌باشد.

بازی Twinfold

۳- Reigns: Game of Thrones

طرفدار پر و پا قرص سریال گیم آو ترونز هستید؟ پس همین حالا این بازی را دانلود کنید که دقیقا برای شما ساخته شده است. این بازی کارتی توانسته خود را میان بهترین بازی‌های آیفون 2019 جا بدهد و همچنین طرفداران زیادی پیدا کند. این بازی انتخابی به گونه‌ای است که هر تصمیم شما روند و داستان بازی را تغییر می‌دهد.


بهترین بازی‌های اندروید 2019 در هفته دوم آگوست


Reigns: Game of Thrones

۴- بازی Florence

فلورنس علاوه بر این‌که یکی از بهترین بازی‌های آیفون در سال 2019 می‌باشد، یکی از جذاب‌ترین و بهترین‌ها در میان تمام بازی‌ها محسوب می‌شود. فلورنس واقعاً یک کتاب داستان تعاملی است که با عناصر بی‌نظیری پر شده است. داستان بازی، زندگی دختری 25 ساله به نام Florence Yeoh را روایت می‌کند که روزهایش را با روزمرگی‌ها و یکنواختی‌ها می‌گذراند. این بازی جذاب که شامل تعداد زیادی مینی گیم است را از دست ندهید.

بهترین بازی‌های آیفون 2019

۵- Far from Noise از بهترین بازی‌های آیفون 2019

بازی Far from Noise تنها سرگرمی نیست؛ بلکه تمرین خوداندیشی است. گیم پلی این بازی با ماشینی که با احتیاط از لبه پرتگاهی حرکت می‌کند شروع می‌شود. اجازه بدهید از این بازی چیز دیگری نگویم تا خودتان امتحانش کنید. تنها می‌توانم بگویم که این بازی در سبک خود بسیار پرطرفدار است و تقریبا هر فرد با هر سلیقه‌ای را جذب خود می‌کند. بنابراین همین حالا دانلودش کنید و از آن لذت ببرید.


رایج‌ترین مشکلات PS4 و راه حل هایی برای آنها (قسمت اول)


بهترین بازی‌های آیفون 2019

۶- Alto’s Odyssey

آخرین بازی از لیست بهترین بازی‌های آیفون در سال 2019 ، بازی‌ای بی‌پایان و بی‌نهایت است. آلتو در میان تپه‌های بادگیر موج می‌زند، و اغلب اوقات خود را به سمت هوا می‌کشد تا ترفندهایی را به نمایش بگذارد که باعث می‌شود او بتواند از نهرهای وسیع جهش کند. اگر از بازی‌های دو بعدی در سبک دوندگی لذت می‌برید این بازی را به صورت رایگان دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

Alto’s Odyssey

با برخی از بهترین بازی‌های آیفون 2019 آشنا شدید. امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. راستی از نظر شما بهترین بازی امسال چیست؟ اگر نظری دارید خوشحال می‌شوم در بخش دیدگاه‌ها برایم بنویسید.