خب، خب، خب! ماه سپتامبر هم کم کم داره کوله بارش رو جمع می‌کنه. و این یعنی وقتش هست که بریم سراغ بهترین بازی‌هایی که این ماه برای اندروید منتشر شدند. به جمع بهترین بازی‌های جدید اندرویدی که در Play Store در دسترس قرار گرفتند یا طی ماه سپتامبر توسط ما مورد توجه قرار گرفتند، خوش آمد می‌گم. با ما همراه باشید تا با بهترین بازی‌های اندروید در سپتامبر 2019 آشنا شوید.


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید »


۱- Football Drama

بهترین بازی اندروید

Drama Football یک بازی مبتنی بر داستان هست که حول ورزش فوتبال با تاکید جدی بر مدیریت می‌گرده. شما باید نقش مدیر جدید باشگاه فوتبال Calchester Assembled Football رو بازی کنید. این بدان معناست که وظیفه شما ساختن یک برگ از کارت‌هایی هست که شامل مکانیک‌های جدیدی هستند که با انتخاب اون‌ها مرگ و زندگی باشگاه و نتیجه بازی مشخص می‌شه. هر تصمیمی که در این بازی بگیرید در روند داستان تاثیر می‌ذاره.

۲- Perchang

بهترین بازی فکری اندروید ماه

Perchang یک بازی آرکید پازلی هست که ماشین‌های Rube Goldberg اساس معماهایش هستند. شغل شما یک کار ساده‌ست. توپ‌ها رو از یک طرف صفحه به طرف دیگر منتقل کنید! اما برای این کار، شما باید بسیاری از ماشین‌های Rube Goldberg رو به خواسته خود برسونید. شما باید مواردی مانند نردبان، آهنربا، دروازه، فن، قلاب‌های ضد گرانشی رو فعال کنید تا از اونا به نفع خودتون استفاده کنید. اما همه این کارها باید به ترتیب انجام بشن تا نتیجه بگیرید.

۳- Smash Boxing

یکی از بهترین بازی‌های سبک اکشن اندروید در سپتامبر 2019 بازی Smash Boxing هست. Smash Boxing بازی بوکس جدید هست که در امتداد سری Punch-Out نینتندو قرار داره. برای رسیدن به موفقیت با مشت‌ها، چنگک‌ها و آپرکات‌های زیادی در مقابل حریفان قرار خواهید گرفت. مبارزان رو می‌تونید با چکمه‌های مختلف، دستکش، خال کوبی و مدل موهای مختلف سفارشی کرد و البته شما همچنین می‌تونید مبارز خودتون رو ارتقا بدید تا مهارت‌هاش رو بهبود ببخشید.

۴- Survivor Mr.Who

بهترین بازی‌های اندروید سپتامبر 2019

Survivor Mr.Who از 111٪، توسعه دهنده معروف به بازی‌های عجیب و غریب منتشر شده. این عنوان یک هسته بقا درون خودش داره. به این معنی که شما در حالی که رویای فرار رو در سر می‌پرورانید، وقت‌تون رو صرف ساخت و ساز و شکار کردن می‌کنید. همچنین به این معنی هست که شما باید از پایگاه خود محافظت کنید تا اطمینان حاصل کنید که هنگام حمله موجودات عجیب، به فنا نمی‌روید!! این بازی ممکن است به اندازه Don’t Starve یا Crashlands جذاب نباشه، اما همچنان لذت بخش هست.

۵- Cosmos Quest

Cosmos Quest

Cosmos Quest یک بازی idle و به نظر جذاب از Kongregate هست. ناشری که به خاطر گرایش به بسیاری از شیوه‌های غارتگرانه آشنا برای همه گیمرهای موبایل شناخته شده هست. دقیقاً مانند هر عنوان دیگه از این شرکت، این نسخه هم بدون معنا و عمق هست. اما خب، اگه طرفدار بازی‌های Idle هستید، Cosmos Quest که یکی از بهترین بازی‌های اندروید در سپتامبر 2019 هست رو از دست ندید.

۶- Lock’s Quest

Lock's Quest

Lock’s Quest در ابتدا یک بازی دفاع از برج Nintendo DS بود که در سال 2008 منتشر شد و سرانجام راه خودش رو به کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی در سال 2017 باز کرد. در این بازی ده‌ها نقشه برای کشف وجود داره و یک حالت بی‌پایان جدید برای کسانی که به دنبال طول عمر بیشتری هستند!

۷- Downwell

بهترین بازی‌های اندروید سپتامبر 2019

بسیار خب، بله واضح هست که داون‌ول بازی جدیدی نیست اما در لیست Play Store بله جدید هست. برای کسانی که نشنیده‌اند، داون‌ول در ماه ژوئن توسط گوگل از فروشگاه بازی برداشته شد. می‌پرسید چرا؟ به دلیل مشکل فنی این بازی. همچنین شایان ذکر هست که این بازی از 20 تا 27 سپتامبر برای همه رایگان خواهد بود، بنابراین مطمئن بشید که می‌تونید بازی رو به صورت رایگان دانلود کنید. (البته این جمله برای ما متقلبان ایرانی بی معنی هست!!)

امیدوارم از خوندن این مطلب لذت برده باشید. اگر نظری دارید در بخش دیدگاه‌ها، در انتهای این مطلب برایم بنویسید.