به نظر می‌رسد که هر ماه بازی‌های اندروید قوی‌تر و پیشرفته‌تر از قبل می‌شوند و همیشه هم می‌توان عناوین جدید را در گوگل پلی مشاهده کرد. اینکه گیمر کژوآل هستید یا گیمری که به دنبال چیزی می‌گردد که گوشت بیشتری روی استخوانش باشد تفاوتی ندارد! معمولاً هر ماه برای هر نوع سلیقه‌ای یک بازی ارائه می‌شود. خودمانیم، برخی از ماه‌ها واقعا بهتر و قوی‌تر هستند اما در هر ماه حداقل یک بازی وجود دارد که توجه زیادی به خود جلب می‌کند. بگذریم… بیایید به بهترین بازی‌های اندروید 2019 در هفته دوم آگوست نگاهی داشته باشیم.

۱- Gundam Battle

همان‌طور که انتظار می‌رود بازی Gundam Battle که از بهترین بازی‌های اندروید 2019 در هفته دوم آگوست می‌باشد رایگان است. و این یعنی چی؟ باید انتظار پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای رسیدن به قدرت و حداکثر استقامت را داشته باشید. البته بدون پرداخت نیز می‌توانید از بازی لذت ببرید اما همان طور که حدس می‌زنید مبارزه کمی سخت خواهد شد. در این بازی اکشن، شما با انبوهی از ربات‌های غول پیکر روبرو هستید. برای مبارزه، شما بیش از 25 سری مختلف عناصر سفارشی دارید که می‌توانید برای ایجاد Gunpla مورد علاقه خود، استفاده کنید.



Gundam Battle

۲- Hamsterdam

بازی جذاب بعدی از بهترین بازی‌های اندروید 2019 در هفته دوم آگوست ، بازی‌ از شرکت Muse Games می‌باشد. گیم پلی این بازی حول محور حملات ریتمیک می‌چرخد که در آن بازیکنان وظیفه دارند با کشیدن و ضربه زدن روی صفحه نمایش، حرکات کونگ فو را بر علیه دشمنان به نمایش بگذارند. دشمنان شما، حشرات موذی هستند که می‌خواهند همسردام را به دست بگیرند.

Hamsterdam

۳- EQQO

استودیوی پارالل (Parallel Studio) بازی EQQO خود را با برخی از بهترین بازی‌های ماجراجویی که تاکنون ساخته شده است، مانند Ico و The Last Guardian مقایسه می‌کند. من شخصاً نمی‌توانم انقدر بزرگ فکر کنم، اگرچه به راحتی می‌توان گفت سبک هنری بازی و داستان بازی از این عناوین الهام می‌گیرد. همچنین لازم به ذکر است که این بازی قبلاً در یک نسخه Daydream وجود داشته، اما از این هفته نسخه جدیدی در گوگل پلی موجود است که از نمایشگر لمسی پشتیبانی می‌کند و در حال حاضر نیز در دسترس است.



بهترین بازی‌های اندروید 2019

۴- Raiders of the North Sea

این عنوان که همه ما می‌دانیم یکی از بهترین بازی‌های اندروید 2019 در هفته دوم آگوست است، توسط شرکت Dire Wolf Digital ساخته شده است. بازی مهاجمان دریای شمال در سبک تخته‌ای است که در آن بازیکن باید یک خدمه را جمع کرده و یک قایق بسازد تا بتواند به دنبال طلا و شهرت به شهرک سازی بپردازد.

Raiders of the North Sea

۵- LEGO HIDDEN SIDE

فکر می‌کنم تقریبا همه ما با بازی‌های لگو آشنا هستیم. بازی‌هایی که در سبک‌ها و پلتفرم‌های مختلف عرضه می‌شوند. ابتدا LEGO HIDDEN SIDE در ماه مارس در گوگل پلی ظاهر شد، اما خیلی زود حذف شد. اکنون این بازی برگشته است و شما می‌توانید انتظار یک بازی واقعیت افزوده سرگرم کننده را از آن داشته باشید.

LEGO HIDDEN SIDE

۶- Cutting Floor

بازی Cutting Floor به عنوان یک بازی ساده و جالب ثبت شده و من آن را تایید می‌کنم. این بازی سرگرم کننده را می‌توان یک زمان‌کش دانست، زیرا به شما کمک می‌کند تا وقت آزاد خود را در هر کجا و هر زمان که بخواهید به روشی مفید برای ذهن‌تان سپری کنید. در مسیر شما دشمنان حیله‌گر یا موانع خطرناک وجود ندارد. هدف شما این است که تا حد ممکن جلو بروید و حداکثر امتیاز را بدست آورید. کنترل مکعب را در دست بگیرید و آن را در مکان‌های رنگارنگ منتقل کنید.

بهترین بازی‌های اندروید 2019 هفته دوم آگوست

با برخی از بهترین بازی‌های اندروید 2019 هفته دوم آگوست در این هفته آشنا شدید. برای دانلود هر بازی از گوگل پلی، روی عنوان آن کلیک نمایید. امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر نظری دارید خوشحال می‌شوم در بخش دیدگاه‌ها برایم به اشتراک بگذارید.


بازی ویدیویی گوگل امکان ساخت بازی های ویدیویی را به شما می دهد !