باور کردنش سخت است اما Xbox One در سال 2013 عرضه شده است. این بدان معناست که بیش از 6 سال است که این کنسول با کاربرانش در تعامل است. به همین ترتیب، تصمیم گیری در مورد انتخاب بازی باید بسیار سخت باشد، به خصوص اگر وقت زیادی را برای بازی کردن صرف کنید. از موارد اختصاصی گرفته تا بازی‌های چند پلتفرمی برتر، انتخاب‌های زیادی وجود دارد. حتی اگر مردم شوخی کنند که ایکس باکس وان هیچ بازی‌ای ندارد، اینطور نیست! البته من گیمر پلی استیشن هستم. بنابراین لاف نمی‌زنم!! پس با ما همراه باشید تا در ادامه با بهترین بازی‌های ایکس باکس وان در سال رو به پایان 2019 آشنا شوید.


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید »


۱- Control

بازی Control

اسب تاریک سال 2019، Remedy Entertainment’s Control یک اکشن-ماجراجویی متفاوت است. در شروع بازی کنترل شما به کفش‌های جسی فادن، جدیدترین مدیر دفتر مخفی اداره کنترل فدرال (FBC) که قدم می‌زند نگاه می‌کنید. FBC یک آژانس دولتی تحقیقاتی است و در نهایت هدفش کنترل فعالیت‌های ماوراء الطبیعی است. این بازی ویدئویی که از بهترین بازی‌های ایکس باکس وان 2019 است، همانی ست که خبرگان سینمای تخیلی و سورئال منتظر آن بودند.

۲- Far Cry: New Dawn

بازی Far Cry: New Dawn

Far Cry New Dawn مانند Far Cry Primal است که در آن بسیاری از ویژگی‌های اصلی سری بازی‌های Far Cry وجود دارد و آن‌ها را به شکلی بازسازی کرده است که به نظر من بسیار چشمگیر هستند. توسعه این بازی یک سرمایه گذاری بزرگ برای شرکت یوبیسافت بوده است که خب احتمالا موفقیت آمیز نیز بوده. من احساس بازگشت به مکان‌های آشنا پس از فاجعه را دوست دارم (این یکی از دلایلی است که سری Fallout را دوست دارم).

۳- kingdom hearts iii

بازی kingdom hearts iii

داستان KINGDOM HEARTS III درباره قدرت دوستی و نور در مقابل تاریکی است که به عنوان نقش آفرینی سورا و دوستانش در یک ماجراجویی خطرناک شروع می‌شود. این بازی با مجموعه گسترده‌ای از کاراکترهای پیکسار و دیزنی، سفر سورا، وارث ناآگاه به یک قدرت استثنایی را دنبال می‌کند. سورا به دونالد اردک و گوفی پیوسته است تا یک نیروی شیطانی را که قلب‌ها را خالی از احساسات می‌کند، از حمله و غلبه بر جهان متوقف کند.

۴- Mortal Kombat 11

بهترین بازی‌های ایکس باکس وان 2019

Mortal Kombat 11 برای شکستن سد بین کارشناسان و بازیکنان معمولی از راه خود خارج می‌شود. در این نسخه موارد سخت به صورت گام به گام آموزش داده می‌شود و هر کسی می‌تواند به راحتی یک حرفه‌ای شود. البته صبر کنید! این بدان معنی نیست که ارج و قرب این بازی از بین رفته. نه! تنها آموزش پیشرفته‌تر شده است. در این بازی باید متا تاکتیک‌ها را خودتان کشف کنید.

۵- Sea of Solitude از بهترین بازی‌های ایکس باکس وان 2019

بازی دریای تنهایی

زمانی که انسان‌ها بسیار تنها می‌شوند، به هیولا تبدیل می‌شوند! بازی “دریای تنهایی” شما را به یک سفر شخصی از تنهایی یک زن جوان می‌برد. با موجودات خارق العاده و هیولاها آشنا شوید، داستان‌های آن‌ها را یاد بگیرید و چالش‌ها را حل کنید. در یک شهر غرق شده، یا با قایق، با پای پیاده، یا با شنا کردن در آب، کاوش کنید. اگر جرات داشته باشید می‌توانید آنچه را که در عمق نهفته شده است را در مبارزات عجیب و غریب تاریکی و نور جستجو کنید و کشف کنید که معنای واقعی انسان بودن چیست.

۶- A Plague Tale: Innocence

بهترین بازی‌های ایکس باکس وان 2019

A Plague Tale: Innocence ماجراجویی را دنبال می‌کند که توسط یک سناریوی اصلی پشتیبانی می‌شود، با گیم پلی که مراحل اکشن، ماجراجویی و مخفی کاری را در هم می‌آمیزد. شخصیت‌های اصلی ما، آمیشیا و برادر کوچک او، هوگو، یتیم و در حال فرار از Inquestition هستند که شما می‌بایست آن‌ها را همراهی کنید. قهرمانان جوان ما باید در برابر خطر بزرگ‌تری نیز زنده بمانند: گروه عجیبی از موش‌های مبتلا به طاعون که در تمام شهر پرسه می‌زنند.

۷- Sekiro: Shadows Die Twice

بازی Sekiro: Shadows Die Twice

مبارزات سختگیرانه Sekiro نیاز به تعادلی ظریف بین شکیبایی، زمان و دقت دارد که ثانیه‌ای غفلت می‌تواند لحظه‌ای باشکوه را تبدیل به یک فاجعه کند. این بازی فکری و رضایت بخش است و چنان چالش مداوم در حال تحولی است، که هرگز تکراری نمی‌شود. پیشنهاد می‌کنم Sekiro یکی از بهترین بازی‌های ایکس باکس وان در سال 2019 را از دست ندهید.

۸- Outer Wilds

Outer Wilds

Outer Wilds یک معما در جهان باز در مورد منظومه شمسی است که در یک حلقه زمانی بی‌پایان تکرار می‌شود. شما به عنوان جدیدترین عضو استخدام شده در برنامه فضایی Outer Wilds Ventures، مانند جوجه‌ای که تازه پر و بال در آورده است به دنبال جواب در یک منظومه شمسی عجیب و غریب و در حال تحول هستید. باید معما را حل کنید تا حلقه تکرار نیز پایان یابد. 

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر نظری دارید خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها برای‌مان بنویسید.