در این مطلب قصد داریم بهترین بازی‌های تیراندازی موبایل را به شما معرفی کنیم. سبکی که در سالیان گذشته برروی موبایل‌ها پیشرفت خوبی داشته و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد.

Call of Duty: Mobile

Call of Duty: Mobile

نسخه رسمی سری ندای وظیفه یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی موبایل است که با ارائه یک شوتر چندنفره آنلاین و سرگرم کننده همراه با گرافیک عالی و نقشه های خاطره انگیز می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. بازی دارای حالت‌های چندنفره معروف سری و حالت بتل رویال است که کیفیت خوبی دارد. هرچند بخش بتل رویال از مشکلات فنی رنج می‌برد. لازم به ذکر است که بازی دارای سیستم بتل پس می‌باشد و بازیکنان با خرید بتل پس می‌توانند به موارد تزئینی مختلف و اپراتورهای محبوبی نظیر شخصیت‌های محبوب سری دست پیدا کنند. گرافیک در سطح بسیار خوبی قرار دارد و در سطح بازی هایی همچون سری مدرن کمبت می باشد. چه در بخش هنری و چه در بخش فنی به استثنای بخش بتل رویال، شاهد یک گرافیک با کیفیت هستیم.

Fortnite

Fortnite

کمتر گیمری را در حال حاضر می توان پیدا کرد که اسم این بازی به گوشش نخورده باشد. بازی ای که با مکانیزم های منحصر به فرد خود توانست رکورد های زیادی را جا به جا کند. بازی بتل رویالی که از رو عرضه تاکنون محبوبیت زیادی بدست آورده است. در بازی همانند بازی‌های بتل رویال مشابه، درون جزیره فرود می‌آیید، سلاح و تجهیزات را پیدا می‌کنید و باید زنده بمانید. بازی در مودهای تک نفره، دو نفره و چهارنفره تیمی دردسترس است. اما نقطه عطف این بازی ساخت سازه های ساختمانی با استفاده از چوب، سنگ و فلز می باشد. شما در هنگام نبرد می‌توانید با استفاده از ساختن سازه‌هایی سنگر مانند و ویرایش آن ها از خود دفاع کنید یا با ساختن آسمان خراش‌هایی بر حریف خود برتری مکانی یابید. انعطاف پذیری این عنوان به شدت بالا می‌باشد و دست شما برای تعیین استراتژی مبارزه باز است. البته توجه داشته باشید که برای اجرای بازی به سخت افزار قدرتمندی نیاز خواهید داشت.


همچنین بخوانید:

بهترین بازی های مناسب کودکان برای اندروید ؛ این روزها بچه ها رو فراموش نکنید!


PUBG Mobile

PUBG Mobile

پابجی یکی از بازی‌هایی بود که نه تنها موفق شد بک بتل رویال را محبوب کند، بلکه عرضه آن برروی موبایل زمینه ساز عرضه بازی‌های باکیفیتی زیادی شد. مدت زیادی است که از عرضه بازی برروی موبایل می‌گذرد اما بازی همچنان محبوب است و میلیون‌ها بازیکن از سرتاسر دنیا دارد. در حال حاضر واقع‌گرایانه‌ترین تجربه بتل رویال با کیفیت را می‌توان در این بازی تجربه نمود. بازی در ابتدا مشکلات فنی فراوانی داشت که خوشبختانه با عرضه آپدیت‌های مختلف، این مشکلات تا حدود زیادی رفع شده‌اند. سلاح‌های متفاوت و واقعی، گیم پلی خاص و زیبا، زره‌ها و آیتم‌های بازیابی سلامتی، وسایل نقلیه زمینی و دریایی در بازی وجود دارند و خبری از مکانیزم های غیرواقعی نیست. بازی همچنین چهار نقشه جذاب دارد که هرکدام سرگرم کننده هستند. همچنین علاوه بر حالت بتل رویال، حالت‌های دیگری نیز در بازی قرار داده شده تا از یکنواختی دوری شود.

Modern Combat

Modern Combat

سری مدرن کمبت از سالیان دور همواره یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی موبایل را تحویل طرفداران این سبک داده است. چه در نسخه‌هایی که شامل داستان هستند و چه در نسخه‌های کاملا چند نفره، این سری کیفیت بسیارخوبی داشته است. کیفیتی که چه در گیم پلی و چه در بخش‌های هنری بازی دیده می‌شود. در حال حاضر جدیدترین نسخه سری یعنی Versus فاقد بخش داستانی است ولی در بخش چند نفره کیفیت قابل قبولی دارد. همچنین می‌توانید بهترین بخش داستانی سری را در نسخه چهارم تجربه کنید.

World War Heroes

World War Heroes

بازی World War Heroes یکی دیگر از بازی‌های موبایل است که کیفیت خوبی را برای طرفداران سبک تیراندازی ارائه می‌دهد. بازی در جنگ جهانی دوم درجریان است و با سلاح‌های آن دوران به نبرد با بقیه بازیکنان خواهید پرداخت. همچنین وسایل نقلیه مثل تانک در بازی تعبیه شده تا از آن‌ها استفاده کنید. گرافیک بازی هرچند عالی نیست اما همچنان برای یک بازی موبایلی زیبا به نظر می‌رسد. طراحی نقشه‌ها با جزئیات خوبی انجام شده و شاهد محیط‌های نبرد مشهور جنگ جهانی دوم نیز هستیم. بازی در بخش فنی نیز خوب عمل کرده و شاهد باگ یا افت فریم خاصی نیستیم و بازی به خوبی روی گوشی‌های میان رده نیز قابل اجرا است.

Shadowgun War Games

Shadowgun War Games

بازی Shadowgun War Games جدیدترین اثر استودیویی است که در گذشته بازی شوتر محبوب Dead Trigger را عرضه کرده بود. بازی شباهت زیادی به بازی محبوب بلیزارد یعنی Overwatch دارد. در بازی به صورت تیمی در مقابل بازیکنان دیگری قرار می‌گیرید. بخش جذاب بازی اما شخصیت‌هایی است که هرکدام قابلیت ویژه‌ای دارند و به گیم پلی بازی عمق زیادی بخشیده‌اند. بازی به تازگی عرضه شده و در ابتدا مشکلات فنی زیادی داشت اما با گذشت زمان و به روزرسانی‌های مختلف این مشکلات برطرف شده‌اند. به دلیل جدید بودن بازی، قطعا استودیو سازنده در آینده محتویات بیشتری برای آن منتشر خواهد کرد پس آن را از دست ندهید.

Guns of Boom

Guns of Boom

در آخر لیست بهترین بازی‌های تیراندازی موبایل قصد داریم تا بازی Guns of Boom را به شما معرفی کنیم. بازی نه چندان پرحجم و باکیفیتی که با گرافیک خاص و گیم پلی ساده و لذتبخش یکی از بهترین گزینه‌ها برای طرفداران این سبک به شمار می‌آید. در بازی دو تیم در مقابل هم قرار می‌گیرند و در نهایت تیمی که بیشترین تعداد کشتار را داشته باشد برنده محسوب می‌شود. کنترلرهای لمسی بازی عالی کار شده و با نقشه‌های متنوع خود می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.


در ادامه بخوانید:

بهترین بازی‌های ترسناک موبایل که نباید از دست‌شان بدهید!

بهترین بازی‌های کم حجم موبایل که به‌خوبی سرگرم‌تان می‌کنند!