بازی‌های ریسینگ یکی از محبوب‌ترین ژانر بازی‌ها در تاریخ ویدئوگیم است. این نوع بازی‌ها از گذشته تاکنون از سوی کمپانی‌های متعددی برروی پلتفرم‌های مختلف منتشر شده‌اند و جذابیت خاص خود را داشته‌اند. بازی‌های ماشین سواری یا مسابقه‌ای از سبک‌های مختلفی میزبانی کرده‌اند. از مسابقات خیابانی و رالی گرفته تا مسابقات رسمی و دریفت. در این مطلب قصد داریم بهترین بازی‌های ماشینی موبایل را به شما معرفی کنیم. بازی‌هایی که برای طرفداران این سبک به شدت پیشنهاد می‌شود.


همچنین بخوانید:

بهترین بازی‌های تیراندازی موبایل که نباید از دست‌شان بدهید!

بهترین بازی‌های ترسناک موبایل که نباید از دست‌شان بدهید!

فیلم‌های شبیه Tenet که نباید از دست‌شان بدهید!


asphalt9

Asphalt 9 & 8

سری آسفالت از کمپانی بزرگ گیم لافت همواره یکی از بهترین بازی‌های ماشینی در سبک آرکید برروی موبایل بوده است. جدیدترین نسخه‌های سری با شماره هشت و نه یکی از بهترین بازی‌های ریسینگ هستند. تنوع زیاد ماشین‌ها، گیم پلی هیجان انگیز و نه چندان سخت و واقع گرایانه، نقشه‌های جذاب و پرزرق و برق و گرافیک بی نظیر این دو بازی باعث شده تا در بین بهترین بازی‌های ماشینی موبایل قرار گیرند. اگر دوست دارید تجربه‌ای آرکید از ماشین سواری را به صورت افلاین و آنلاین چند نفره برروی موبایل تجربه کنید قطعا این دو بازی را از دست ندهید.

بهترین بازی‌های ماشینی موبایل

Real Racing 3

اگر به دنبال تجربه‌ای واقع گرایانه از یگ بازی رانندگی هستید، بهترین انتخاب شما، نسخه سوم سری Real Racing است. سازندگان بازی تمام تلاش خود را کرده‌اند تا واقع گرایانه ترین تجربه ماشین سواری را به شما بدهند. تعدادی زیادی ماشین در بازی وجود دارد که هر کدام به دقت طراحی شده‌اند و حس و حال متفاوتی را القا می‌کنند. پیست‌های بازی از جزئیات خوبی برخوردار هستند که چه به صورت آفلاین و چه آنلاین قابل بازی هستند. گرافیک بازی یکی از بهترین‌ها در سبک خود به شما می‌رود و به خوبی نیازهای شما را از حیث بصری تامین می‌کند.

CSR Racing 2

CSR Racing 2

اگر از طرفداران سبک درگ هستید، بهترین عنوانی که میتوانید تجربه کنید نسخه دوم CSR است. از ویژگی‌های انی عنوان می‌توان به تعداد بالای خودروهای مختلف، گرافیک کنسولی و پرجزئیات، صداگذاری شگفت انگیز ماشین‌ها، قابلیت شخصی سازی آن‌ها و امکان رقابت با دیگر کاربران اشاره کرد. در بازی تنها برروی تعویض دنده و استفاده از نیتروژن کنترل دارید اما بازی به حدی خوب کار شده که بسیار سرگرم کننده است. اگر از طرفداران سبک درگ هستید، بهترین پیشنهاد ما به شما همین بازی است.

بهترین بازی‌های ماشینی موبایل

F1 Mobile Racing

اگر از طرفداران مسابقات فرمول یک هستید و تا به اینجای لیست ناامید شده بودید، نگران نباشید زیرا بازی F1 مخصوص شما ساخته شده است. استودیوی سازنده بازی در تلاش بوده تا بهترین تجربه مسابقات فرمول یک را برروی موبایل با گرافیکی عالی برای طرفداران به ارمغان بیاورد. از دیگر نکات مثبت بازی وجود رانندگان فعال حال حاضر فرمول یک است که به صورت لایسنس شده در بازی حضور دارند و این مورد به جذابیت بازی افزوده است. بازی به صورت آنلاین و رایگان در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

Need for Speed: No Limits

Need for Speed: No Limits

سری جنون سرعت یکی از قدیمی ترین سری بازی های‌ماشینی آرکید به شمار می‌رود که از گذشته تاکنون نسخه‌های متعددی از آن برروی پلتفرم‎های مختلف منتشر شده است. نسخه No Limits که برروی موبایل عرضه شده یکی از باکیفیت ترین بازی‌های ریسینگ موبایلی به شمار می‌رود. ماشین‌های متعدد، قابلیت شخصی سازی و گرافیک خیره کننده بازی از نکات مثبت آن به شمار می‌روند. همچنین برای تجربه بازی باید دائم به اینترنت متصل باشید.